Klopt. Nijmegen wil bepaalde info en Groningen wil die informatie niet geven. Heel fijn.quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
GedoeDa's zeker omdat je extern bent
Ik heb ooit vrijstelling moeten regelen voor een vak en was binnen een kwartier klaar
Daar heb je wel een goed punt.quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:25 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Ik vind het echt heel fijn, je móet je wel voorbereiden en aanwezig zijn, waardoor ik veel meer uit de studie haal dan dat ik anders had gedaan (denk ik).
quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
heb de coordinator gemailed, en die zei dat ik maar even de docent moest vragen, en da's fijn, want die was hulpdocent bij Beweren en Bewijzen, dus straks even lief aankijken![]()
Hoe typischquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
En net heb ik thee over m'n formulier gegooid, dus nu ziet het er ook nog eens groezelig uit.
En die gaat zeg heb je BenB gedaan wel dan krijg je vrijstelling voor het eerst gedeelte. Dus tot over een maand.quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
heb de coordinator gemailed, en die zei dat ik maar even de docent moest vragen, en da's fijn, want die was hulpdocent bij Beweren en Bewijzen, dus straks even lief aankijken![]()
Kan niet alles onthouden ... in ieder geval blijft nog over Talen, Combinatoriek en Automaten.quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:00 schreef motorbloempje het volgende:
elke maand is meegenomen, en Formeel denken is de eerste weken (2 maanden) Propositie en predicatenlogicadus
quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:04 schreef motorbloempje het volgende:
als je niet alles onthoudt of weet kun je beter je er niet mee bemoeien
quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:38 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik dus ook. En goede reden ja, als vrouwen paus zouden kunnen worden had ik waarschijnlijk hetzelfde gedaan
.
Miss wet t-shirt?quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:01 schreef thijsltc het volgende:
Nog mensen die een grappig thema weten voor het komende m-feest?
Hoe typischquote:
Ik ben tegenwoordig een burgertrut.quote:
Spring uit de band! Neem Wiebel mee en doe de aanwezige mannen meteen een plezierquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben tegenwoordig een burgertrut.
Ik wil niet, maar heb wel de oplossing. Jij kunt ze een plezier doen:quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Spring uit de band! Neem Wiebel mee en doe de aanwezige mannen meteen een plezier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |