Ja alleen heb ik hier nog nooit ergens een toko gezienquote:Op maandag 12 januari 2009 16:33 schreef Pheno het volgende:
Toko, zou ik zeggen, maar dat komt omdat ik de AH te duur vind in die dingen. En veel minder keus
Waar is hier?quote:Op maandag 12 januari 2009 16:42 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja alleen heb ik hier nog nooit ergens een toko gezienmaar goed donderdag eens rondkijken
Oss heeft toch een toko vlakbij de bioscoop? Als je zeg maar van de bieb richting de stad door de Lievekamplaan loopt, aan het einde links. Zoiets. Zo legde een vriendin het me iig uit, nadat ze bij de toko voor mijn sushispul gekocht had.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:46 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Klein dorpje in brabant, waarschijnlijk in Oss is wel iets te vinden
Lievekamplaan klopt volgens mij niet, iig de straat waar de bioscoop te vinden is.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:48 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Oss heeft toch een toko vlakbij de bioscoop? Als je zeg maar van de bieb richting de stad door de Lievekamplaan loopt, aan het einde links. Zoiets. Zo legde een vriendin het me iig uit, nadat ze bij de toko voor mijn sushispul gekocht had.
Dankjewelquote:Op maandag 12 januari 2009 16:48 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Oss heeft toch een toko vlakbij de bioscoop? Als je zeg maar van de bieb richting de stad door de Lievekamplaan loopt, aan het einde links. Zoiets. Zo legde een vriendin het me iig uit, nadat ze bij de toko voor mijn sushispul gekocht had.
Dat is iets verder weg, maar als ik er een keertje ben zeker de moeite waard om heen te gaan zo te zienquote:Op maandag 12 januari 2009 16:47 schreef Liejannuh het volgende:
http://www.orientalgroup.nl/supermarkt.asp
Dit zijn enorme winkels over het algemeen. Jij woont toch in de buurt van Den Bosch Miss S? Daar zit er namelijk ook eentje.
Zou 't de Kruisstraat kunnen zijn?quote:
Net ook voor de 1e keer eentje gemaakt. Ben benieuwd hoe het gaat smaken in de sushi.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
http://www.justhungry.com/tamagoyaki
Met voorbeeldje.
Via google:quote:Op maandag 12 januari 2009 17:11 schreef Rochgel het volgende:
Ik heb afgelopen weekend sushi gemaakt na het lezen van dit forum ....
Normaal suck ik echt in koken, maar dit was echt zo lekker !
Ik heb nog wel een vraag;
Hoe lang ( is een chinees ? ) kun je sushi ongeveer goed houden in de koelkast ?
bedankt voor het opzoekenquote:Op maandag 12 januari 2009 17:39 schreef RoaRRR het volgende:
[..]
Via google:
Na aankoop van de Sushi/Sashimi kunt u dit 1 dag in de koelkast bewaren. De producten die erop zitten blijven langer vers maar de rijst wordt anders te hard.
Ik zou iig met verse vis de sushi de volgende dag opeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |