rijst zelfquote:Op zaterdag 13 september 2008 15:48 schreef PM-girl het volgende:
Ik heb pas met zo'n startkit (niet van AH, maar een die je in elke andere supermarkt ziet) zelf wat gefröbeld. Ging best goed en het was lekker.
Ik vroeg me af wat de rijst plakkerig maakt, is dat de rijstazijn of de rijst zelf?
Mango, Advocado, bij de toko kun je van die ingelegde soort radijs kopen, komkommer, geblanceerde wortelquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:07 schreef motorbloempje het volgende:
Voor Vork iets met alleen groente/fruit, maar evt ook iets met vlees voor Lein?
Dat kan wel, ik ben ook even aan het loeren geweest. Ik ga rond maart/april. Vorig jaar hebben we het niet gedaan, eerst Japan rondgeweest.quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:49 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ga hopelijk volgend jaar naar Tokyo... Zou je daar een cursus kunnen doen?
die radijs is zo viesquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:14 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Mango, Advocado, bij de toko kun je van die ingelegde soort radijs kopen, komkommer, geblanceerde wortel
Afgezien van het feit dat ik vis dus niet zo lekker vind, walg ik van het idee van rauwe/bijna rauwe visquote:Op zondag 14 september 2008 21:58 schreef motorbloempje het volgende:
echt goede vis smaakt niet naar 'vis', dus zorg dat je goede zalm en tonijn haalt![]()
alsof er een engeltje over je tong piest
Afhankelijk van de eisen die je stelt aan sushi (vind je de AH sushi ook best te pruimen of eet je alleen de top notch sushi uit een van de Okura restaurants) moet je overwegen of je sushi wil severen op een feestje. Sushi is het lekkerste vers. Maken en dan gelijk op eten. Maar misschien ben ik nu wel aan het muggenziften.quote:Op zondag 14 september 2008 21:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Vandaag besloten dat op mijn housewarming sushi geserveerd gaat worden. Ik heb het nog nooit op omdat ik geen vis-fan ben, en het me best ranzig leek, maar ik moet er nu dan toch aan geloven. Gelukkig is dat pas over een maand, dus genoeg tijd om me in te lezen
Tvp dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |