Statistieken,van deze reeks, gemaakt door Piles, staan hier.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:04 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Dus alleen de topicsluiter mag een nieuw topic openen, behalve als het binnen 5 minuten nog niet gedaan is.
Ben het wel met je eens hoorquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:17 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Omdat het er werkelijk ver-schrik-ke-lijk uitziet, doe dan gewoon tekstkopjes![]()
Nu hoop ik wel dat jij niet de maker van de OP bent
Maar ik ben het toch wel.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:17 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Omdat het er werkelijk ver-schrik-ke-lijk uitziet, doe dan gewoon tekstkopjes![]()
Aangenaamd.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:22 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
ja hoi je hebt zojuist kennis gemaakt met mijn mening
quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:12 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
In de OP is AKQ met die icoontjes leuk maar van die tussenkopjes krijg ik de kriebels
ook niet mijn idee van hoe het het mooiste kan zijn hoorquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:17 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
heb jij onze SC OP gemaaktquote:
ik heb me bescheurd tijdens het Interview Achteruitquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:27 schreef DaFrenk het volgende:
Die bonusfilmpjes van de Lama's zijn best hilarisch eigenlijkNormaal nooit aan gedacht eigenlijk, maar nu even het e.e.a. terug kijken
Jaaa al sinds gisterenquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Bowlen vanavond toch? Ja dus
Is Bart er nou ook al?
quote:Op zaterdag 13 september 2008 10:31 schreef Tabloid het volgende:
Als ik bij de IKEA ben heb breng ik altijd wel wat potloodjes mee naar huis.
Broodje Hotdogquote:Op zaterdag 13 september 2008 10:32 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ik neem altijd zo'n ijshoorntje van 50 cent en die vul ik een paar keer bij
quote:Op zaterdag 13 september 2008 10:32 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ik neem altijd zo'n ijshoorntje van 50 cent en die vul ik een paar keer bij
Maar er komen leuke programma's vanavond op tv.quote:Op zaterdag 13 september 2008 10:51 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Wat een kutfilms vanavond btw.
Ahja! Dat Wie ben ik? we gaan het ook maar eens voorzichtig uitproberen met de hand op de afstandsbediening. Brrr..quote:Op zaterdag 13 september 2008 10:53 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Maar er komen leuke programma's vanavond op tv.![]()
Paul de Leeuw (en Cor & Adje)
Wie ben ik?Om te kijken als het wat is.
Het moment van de waarheid. Dat antwoord is .................................................................................................................................................
.................................................................................................................................................................. waar!
Ik ga ehhh voetbal kijkenquote:Op zaterdag 13 september 2008 10:53 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Maar er komen leuke programma's vanavond op tv.![]()
Paul de Leeuw (en Cor & Adje)
Wie ben ik?Om te kijken als het wat is.
Het moment van de waarheid. Dat antwoord is .................................................................................................................................................
.................................................................................................................................................................. waar!
Neequote:Op zaterdag 13 september 2008 14:58 schreef Tabloid het volgende:
Dus je kon ook geen ijsje kopen en bijvullen?
Aiquote:Op zaterdag 13 september 2008 15:51 schreef Etcetera het volgende:
pc problemen hiernieuwe xp kunnen installeren
Heerlijk werkje altijdquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:34 schreef Etcetera het volgende:
nu mag ik allemaal programma's op nieuw gaan installeren
Ja, ik begrijp de Ikea sowieso niet. Al ga je op maandag ochtend 10 uur is het nog druk.quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:53 schreef DaFrenk het volgende:
Je kon over de hoofden lopen bij Ikea zeg! Files overal, maar hij is mooi geworden. Gelijk een mooie kast gezien, eens even gaan meten of dat past![]()
Daarna maar bij de KFC wat gegeten, er was geen plek meer te vinden bij Ikea. Maar geen spijt van, had geen idee dat je zo goed bij de KFC kunt eten
meenemen voor vrienden/kennissen/familiequote:Op zaterdag 13 september 2008 18:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp de Ikea sowieso niet. Al ga je op maandag ochtend 10 uur is het nog druk.
Hebben die mensen geen baan??
Wij hebben ooit een tvmeubel gekocht. Enorm groot. Was toen in de aanbieding op zo'n dolle donderdag ofzo. En er waren mensen die namen er 3. Max.afname.Nou zeg ik je, wat moet je in hemelsnaam met 3 tvmeubels van ruim 2,5 meter breed.
Inderdaad, het is er altijd druk. Hier vooral met Duitsers, maar dat krijg je vlak bij de grens.quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp de Ikea sowieso niet. Al ga je op maandag ochtend 10 uur is het nog druk.
Wij hebben ooit een tvmeubel gekocht. Enorm groot. Was toen in de aanbieding op zo'n dolle donderdag ofzo. En er waren mensen die namen er 3. Max.afname.Nou zeg ik je, wat moet je in hemelsnaam met 3 tvmeubels van ruim 2,5 meter breed.
Ik ben ooit ook wel eens in de ochtend bij de IKEA geweest met me ma.quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zit dan erop?quote:Op zondag 14 september 2008 16:53 schreef DaFrenk het volgende:
Shrek 2 en 3 vielen me toch wel wat tegen, 1 was erg leukOok die extra's op de DVD, waarbij je zelf de film kon nasynchroniseren. Daar hebben we toch lol mee gehad
Moet je hem wel in de DVD speler van je PC doenquote:Op zondag 14 september 2008 16:55 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Zit dan erop?![]()
Moet ik toch maar eens die dvd opzetten.
Zo triest met dit topic gesteld dan?quote:Op zondag 14 september 2008 16:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Loopt ie mensen te ronselen om hier te komen posten![]()
dat kan ik me ook niet herinnerenquote:Op zondag 14 september 2008 16:55 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Zit dan erop?![]()
Moet ik toch maar eens die dvd opzetten.
aaightquote:Op zondag 14 september 2008 16:57 schreef Daniane het volgende:
aaai dubbelpost.
Dat laatste had ze niet moeten zeggen.quote:Op zondag 14 september 2008 16:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Loopt ie mensen te ronselen om hier te komen posten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat bedoelde hij toch ook wel mag ik hopen. Als beloning dat ze hier komt postenquote:Op zondag 14 september 2008 17:08 schreef Etcetera het volgende:
alleen doen als ze dat lekker vindt he
Die was ik net aan het zoekenquote:Op zondag 14 september 2008 17:17 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Deze kon ik nog niet.![]()
Wel die van Paul de Leeuw met Robert ten Brink.
''Wil je afgerukt worden?''quote:
quote:Op zondag 14 september 2008 17:18 schreef Etcetera het volgende:
Noes*#(#($*%*JDJ@#(#@(*$(#*%))#
ik ben net benoemd tot projectleider voor case op school. Ik WIL dat helemaal nietik ben geen leiderstype
en ik kan er niets aan veranderen ook omdat het door de docent is geregeld enzo
gaat over gaming, gaan een lespakket maken voor/over het Groniger Forum, heeft te maken met de hanzesteden. En het gaat me niet om de groep (ik ken er maar eentje vanquote:Op zondag 14 september 2008 17:19 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat voor project moet je gaan leiden dan?
Als je een beetje normale groep hebt is het toch wel te doen
Nou, succes dan maarquote:Op zondag 14 september 2008 17:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
gaat over gaming, gaan een lespakket maken voor/over het Groniger Forum, heeft te maken met de hanzesteden. En het gaat me niet om de groep (ik ken er maar eentje van) maar ik weet al exact hoe dat gaat: een hele hoop stress vanwege verantwoordelijkheden die ik moet nemen, continu hoofdpijn (want dat krijg ik nu eenmaal van stress)
Preciesquote:Op zondag 14 september 2008 17:33 schreef Etcetera het volgende:
nou ja, komt tijd komt raad he. en het is en blijft school - ik zit er om te leren
Dat is zo geniaalquote:
quote:Op zondag 14 september 2008 17:02 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Dat laatste had ze niet moeten zeggen.
Sorry lieverd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Striving to be more than average.
quote:Op zondag 14 september 2008 17:56 schreef Daniane het volgende:
[..]
Zet ik je nou voor lul?
Mooi! [ afbeelding ]
repsect ownage enzoquote:Op zondag 14 september 2008 17:56 schreef Daniane het volgende:
[..]
Zet ik je nou voor lul?
Mooi! [ afbeelding ]
Is het ooit aangeweest.quote:
Ja je fapt toch altijd op me zeg je altijd..quote:
quote:Op zondag 14 september 2008 18:01 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ja je fapt toch altijd op me zeg je altijd..
Nu niet gaan ontkennen.
Tabloid zegt:
Ik nodig je nooit meer ergens op fok uit
Daniane zegt:
LOL
Tabloid zegt:
jezus wat ben jij een irritand kutwijf
Nu lachen en op msn boos doenquote:
Nietesquote:Op zondag 14 september 2008 18:03 schreef Daniane het volgende:
[..]
Nu lachen en op msn boos doen. Goh wat een geestelijke mishandeling.
Ik word spontaan emo.
Okeeee. nu back on-topic.
In een SCquote:Op zondag 14 september 2008 18:03 schreef Daniane het volgende:
gewoon slaan, vlakke hand tegen het achterhoofdquote:Op zondag 14 september 2008 18:03 schreef Daniane het volgende:
[..]
Nu lachen en op msn boos doen. Goh wat een geestelijke mishandeling.
Ik word spontaan emo.
quote:Op zondag 14 september 2008 18:04 schreef Piles het volgende:
[..]
In een SC
Daar is geen on/off-topic, mooi hè
Oh ja m'n pooier (Tabloid) vond dat ik geen onzin moest posten, dus ik denk ik zeg dit ff.quote:Op zondag 14 september 2008 18:04 schreef Piles het volgende:
[..]
In een SC
Daar is geen on/off-topic, mooi hè
quote:Op zondag 14 september 2008 18:06 schreef Daniane het volgende:
[..]
Oh ja m'n pooier (Tabloid) vond dat ik geen onzin moest posten, dus ik denk ik zeg dit ff.
Pff nu moet ik zeker weer achter 't raam..
Ja dus.quote:
quote:Op zondag 14 september 2008 18:09 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ja dus.
gelukkig laat je me niet meer van alle kanten nemen op het station, dat was echt kut....
Heb jij foto's gepost toen je hier voor het eerst ging posten dan?quote:Op zondag 14 september 2008 18:21 schreef ItaloDancer het volgende:
Daniane, pics? Wel het minste als je hier zo komt binnenvallen
En kunnen we tenminste zien of Tabloid een beetje normale prijs rekentquote:Op zondag 14 september 2008 18:21 schreef ItaloDancer het volgende:
Daniane, pics? Wel het minste als je hier zo komt binnenvallen
Nee, want heb ik gewoon foto's in mijn fotoboekquote:Op zondag 14 september 2008 18:26 schreef Daniane het volgende:
[..]
Heb jij foto's gepost toen je hier voor het eerst ging posten dan?
Zoveel audio hebben is leuk hoor, maar ik heb de helft van de films nog niet eens gezienquote:Op zondag 14 september 2008 19:34 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben nog lang niet aan 1 Terrabyte toezou het wel gaaf vinden though
Mja, toen deed alles nog met laptop + externe 500GB. Paar maanden later kocht ik een nieuwe pcquote:
Dat zal hier ook wel een keer gebeurenquote:m'n vriend wil een dataserver van een oude pc maken dus als ik geen ruimte meer heb zet ik daar nog dingen op
Waarom dacht ik dat jij een mannelijke user was?quote:Op zondag 14 september 2008 20:17 schreef Etcetera het volgende:
dat is wel zonde dan
m'n vriend wil een dataserver van een oude pc maken dus als ik geen ruimte meer heb zet ik daar nog dingen op
beats mequote:Op maandag 15 september 2008 09:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
Waarom dacht ik dat jij een mannelijke user was?
Jij bent ook een meisje
Naar wat ik heb gelezen was de bevalling pijnlijk. Dus ik ben blij gestemd.quote:Op maandag 15 september 2008 09:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
beats meik heb nog wel een schattige poesje als usericon
maar ik kom nooit echt over als meisje geloof ik
ben meer een tomboy
oh en Bridget Maasland schijnt een zoon te hebben gekregen
Daar hoef je jou niet goed voor te kennenquote:
quote:Zoon voor Bridget Maasland
De bevalling zelf was geen pretje. "Het was denken dat je doodgaat en doorwerken. Ik ben nog nooit zo kapot geweest."
Dat is waar!quote:Op maandag 15 september 2008 10:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar hoef je jou niet goed voor te kennen
Je hebt gewoon goed duidelijk gemaakt
[..]
Goedemorgen trouwens
een schoonblijvend huis, dat stof naar buiten verplaatstquote:Op maandag 15 september 2008 10:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat is waar!
Hmmm ik moet zo maar eens wat huishoudelijke taken doen. Heb helaas nog geen zelfuitruimende vaatwasser kunnen vinden. Dat zou wel handig zijn..
En ik ben ook al op zoek naar een zelfopvouwende wasdroger.
En nog veel meer van dit soort gadgets. Wellicht iets voor het beste idee van Nederland.
Piles, 10 euro per uur. 2 uurtjes in de week.quote:Op maandag 15 september 2008 10:34 schreef Piles het volgende:
Gewoon iemand inhuren![]()
Ik ga maar eens anderhalf uur in de bus zitten
6 uur weg voor anderhalf uur college, ja ik heb er zin in
Tot later
Ik zou het bijna doenquote:Op maandag 15 september 2008 15:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
Piles, 10 euro per uur. 2 uurtjes in de week.
Wat zeg je ervan?
Wat let je. 10 euro per uur is VEEL.quote:
quote:Op maandag 15 september 2008 17:00 schreef amaranta het volgende:
AL met al niks dus.
quote:Op maandag 15 september 2008 17:09 schreef Tabloid het volgende:
Intresse als het loon omhoog gaat.
En waar moet ik dan zijn?
10 euro per uur is deal maar Eindhoven.quote:Op maandag 15 september 2008 17:53 schreef amaranta het volgende:
[..]Loom omhoog. 10 euro per uur is veel voor dit werk hoor.
maareh, Eindhoven is de plees to bee.
jammer, misschien had er wel iets moois kunnen bloeien en had ik mijn man stel op sprong verlaten voor jequote:Op maandag 15 september 2008 17:59 schreef Tabloid het volgende:
[..]
10 euro per uur is deal maar Eindhoven.
Te ver.
Dus je wil het met een puber doen.quote:Op maandag 15 september 2008 18:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
jammer, misschien had er wel iets moois kunnen bloeien en had ik mijn man stel op sprong verlaten voor je
Op een ouwe fiets moet je het leren hèquote:Op maandag 15 september 2008 19:15 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Dus je wil het met een puber doen.
Heb je het nu over amaranta?quote:Op maandag 15 september 2008 19:30 schreef Etcetera het volgende:
behalve op 1 met twee lekke banden en zonder zadel
Oh shit, helemaal vergetenquote:Op maandag 15 september 2008 19:47 schreef Yesse het volgende:
Van die eerste hulp programma's zijn eigenlijk best vermakelijk
dat maak jij ervanquote:
Ik keek EO ietsquote:Op maandag 15 september 2008 19:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh shit, helemaal vergeten
Kijk je TraumaNL?
Oh, op Ned1 is ook iets
quote:Op maandag 15 september 2008 19:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat maak jij ervanik vul alleen een maf gezegde aan
Nu Married with Childrenquote:
quote:Op maandag 15 september 2008 19:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Op een ouwe fiets moet je het leren hè![]()
Hoe?Zo! moet ik ook nog zien, echt een geweldig programma inderdaadquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:07 schreef DaFrenk het volgende:
Ohja, goedemorgen![]()
Zo even wat programma's terug kijken, Hoe?Zo! blijft leuk en interessant. En Koefnoen![]()
Ja, dat is wel zo. Vorige week met Quintus was wel lachen, bleek nog een hele slimme gast ook!quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:10 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hoe?Zo! moet ik ook nog zien, echt een geweldig programma inderdaadAl hangt het soms wel een beetje af van de personen die meedoen, sommige zijn saai of irritant
Dat word nu toch gedaan door dat mens met die knop in der neus?quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:51 schreef Piles het volgende:
Vanavond weinig tv, ben er niet
Hopen dat ik op tijd ben voor de Rijdende Rechter
Zou goed kunnen jaquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:53 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Dat word nu toch gedaan door dat mens met die knop in der neus?
Gezellig, voetbalquote:Op dinsdag 16 september 2008 18:27 schreef amaranta het volgende:
ik heb net al de supporters in de stad gezien, en 6 ME busjes.
Interessantquote:Op woensdag 17 september 2008 15:30 schreef borisz het volgende:
Ik kijk al de hele dag tv. Algemene Beschouwingen
Hij staat aan en af en toe kijk ik actiefquote:Op woensdag 17 september 2008 15:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Interessant
Kijk je actief, of staat ie aan?
wat voor serie is Fringe eigenlijkquote:Op woensdag 17 september 2008 16:29 schreef DaFrenk het volgende:
Hier zal ik hopelijk vanavond eindelijk tijd hebben voor Sarah Connor Chronicles en Fringe
Het Blok, Gillend naar Huis, Gezocht: Politiequote:Op woensdag 17 september 2008 18:56 schreef ItaloDancer het volgende:
Stil hier. Maar ja er is dan ook geen drol op tv
Tja, dat is een goede vraag. Is een soort X-Files denk ik? Het is in ieder geval weer een vreemde serie van JJ Abrams.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
wat voor serie is Fringe eigenlijk
Ow! Weer een nieuwe aflevering? Leuk!quote:
CLquote:Op woensdag 17 september 2008 18:56 schreef ItaloDancer het volgende:
Stil hier. Maar ja er is dan ook geen drol op tv
[Veronica] Gezocht: Politiequote:Op woensdag 17 september 2008 20:03 schreef DaFrenk het volgende:
Ow! Weer een nieuwe aflevering? Leuk!
Zekerquote:Op woensdag 17 september 2008 20:52 schreef Yesse het volgende:
Nu Hello GoodbyeAltijd een mooi programma om naar te kijken
Ja maar mijn ouders willen dat niet zien en ik was te laatquote:Op woensdag 17 september 2008 20:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Zeker
Sowieso is Joris tofWas ie met Taxi ook
Maar ik kijk toch echt Het Blok
Net5gemist.nlquote:Op woensdag 17 september 2008 21:07 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar mijn ouders willen dat niet zien en ik was te laat
Hooi!quote:
Blijkbaarquote:
En MWDL De Warming upquote:Anyway, goedemiddag alweer bijna! Vanavond weer De Lama's!
Ohja!quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Blijkbaar
[..]
En MWDL De Warming up
NCISquote:Op donderdag 18 september 2008 17:43 schreef Etcetera het volgende:
net de seizoen 6 preview van NCIS gekekenwordt volgens mij echt een waanzinnig tof seizoen
so truequote:Op vrijdag 19 september 2008 12:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
NCIS![]()
Tot nu toe de leukste serie in het rijtje van al die soortgelijke programma's
Goedendagquote:
helemaal omdat ik in 90% van de gevallen dat ik niet achter een crt maar achter een tft zitquote:Op zaterdag 20 september 2008 17:05 schreef DaFrenk het volgende:
Oeh, van CRT naar TFT is inderdaad een fijne omschakeling
Paultje!quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:27 schreef Tabloid het volgende:
Vanavond weer Paul de Leeuw en daarna het moment van de waarheid.
Ik ben begin dit jaar van 15.4" inch laptop naar 24" inch breedbeeld gaan.quote:
Ik weet meteen welk beeld jij bedoeld.quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:37 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Paultje!(Krijg gelijk weer dat beeld van gisteren in m'n hoofd
)
quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:37 schreef Etcetera het volgende:
ja er staat een schommel buiten het gebouw hieren toen ben ik gaan schommelen
Hartstikke gezelligquote:Op zaterdag 20 september 2008 23:33 schreef Etcetera het volgende:
dat zat ik me ook al te bedenkengaat lekker he
![]()
Zit je nog op die Lan-party?quote:heb net COD4 gespeeld. Men (![]()
) wat een tof spel
Tofquote:Op zaterdag 20 september 2008 23:39 schreef Etcetera het volgende:
Lan gaat nog tot morgen door![]()
en sowieso in november weer 1 maar die duurt 3 dagen (van vrijdag 6u tot zondag in de middag)
Volgens mij weleens gespeeld ja, al begin ik nu te twijfelenquote:heb je CoD 2 wel eens gedaan? Deze is zoveel gaver - vind ik dan. Modern Warfare is de subtitel, gaat dus niet om WOII ofzo
quote:Andre van Duin
quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:49 schreef Etcetera het volgende:
nee ik ben wel goedik heb net even CoD4 multiplayer gedaan en ben volgens mij 10x afgeknald en heb 1x iemand afgemaakt
Mja, daar gun ik me de tijd nooit meer voor. Ben het na een tijdje weer zat, en ga ik weer wat anders spelenquote:Op zaterdag 20 september 2008 23:53 schreef Etcetera het volgende:
gewoon oefenendenk dat het over een tijdje wel beter wordt (als ik maar regelmatig speel)
Ik had altijd de instelling: ik doe het nooit!quote:Op zondag 21 september 2008 00:07 schreef Etcetera het volgende:
2x, 1e keer was geeeeen succes, toen heb ik gezegd: dit doe ik nooit weer
en 2de keer was tof, maar dat klikte op FOK! al zo goed dat kon niet mis gaanheb zo in elk geval een vriendin erbij gevonden
Niet? Ik ontmoet graag mensen, maar dan wel alleen leuke mensenquote:Op zondag 21 september 2008 00:12 schreef Etcetera het volgende:
ik heb verder niet echt de behoefte om mensen te ontmoeten
Stappen is zwaar overratedquote:m'n projectgenoten van school hebben al eens voorgesteld om samen eens te stappen. Ehm. NeeI really don't care enzo
Hee Tabloidquote:
Surequote:
quote:
En dan vergeet ik erbij te melden dat het vanavond weer is.quote:Op zondag 21 september 2008 10:55 schreef Tabloid het volgende:
Expeditie Robinson 2008 #6 - Dit jaar met softies.
quote:Op zondag 21 september 2008 10:55 schreef Tabloid het volgende:
[..]
En dan vergeet ik erbij te melden dat het vanavond weer is.![]()
Ook lekker!quote:Op zondag 21 september 2008 10:56 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Mijn lunch wordt waarschijnlijk soep.
Als ik zin heb om te maken.
Ik kan kiezen uit groente of kippensoep.quote:Op zondag 21 september 2008 11:01 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ook lekker!Wat voor soep gaat het worden?
quote:Op zondag 21 september 2008 11:04 schreef Etcetera het volgende:
ik heb Hiukwan laatst gesproken trouwens
ik ken haar nog van de basisschool, stond op Zernike te wachten op wat klasgenoten en zij stond ook buiten, sprak me aanquote:
Dat is wel toevallig.quote:Op zondag 21 september 2008 11:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik ken haar nog van de basisschool, stond op Zernike te wachten op wat klasgenoten en zij stond ook buiten, sprak me aanheb geen nieuws over ER hoor
maar vond het wel grappig dat ik haar jaren niet had gezien en nu is ze op tv en kom ik haar weer eens tegen
quote:Op zondag 21 september 2008 11:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik ken haar nog van de basisschool, stond op Zernike te wachten op wat klasgenoten en zij stond ook buiten, sprak me aanheb geen nieuws over ER hoor
maar vond het wel grappig dat ik haar jaren niet had gezien en nu is ze op tv en kom ik haar weer eens tegen
Whehe.quote:Op zondag 21 september 2008 11:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh oh oh dat was me watquote:Op zondag 21 september 2008 11:15 schreef Tabloid het volgende:
Hebben jullie gisteren ook genoten van Paul de Leeuw en Ita?
Inderdaad.quote:Op zondag 21 september 2008 11:23 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Oh oh oh dat was me watFantastisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |