wat voor serie is Fringe eigenlijkquote:Op woensdag 17 september 2008 16:29 schreef DaFrenk het volgende:
Hier zal ik hopelijk vanavond eindelijk tijd hebben voor Sarah Connor Chronicles en Fringe
Het Blok, Gillend naar Huis, Gezocht: Politiequote:Op woensdag 17 september 2008 18:56 schreef ItaloDancer het volgende:
Stil hier. Maar ja er is dan ook geen drol op tv
Tja, dat is een goede vraag. Is een soort X-Files denk ik? Het is in ieder geval weer een vreemde serie van JJ Abrams.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
wat voor serie is Fringe eigenlijk
Ow! Weer een nieuwe aflevering? Leuk!quote:
CLquote:Op woensdag 17 september 2008 18:56 schreef ItaloDancer het volgende:
Stil hier. Maar ja er is dan ook geen drol op tv
[Veronica] Gezocht: Politiequote:Op woensdag 17 september 2008 20:03 schreef DaFrenk het volgende:
Ow! Weer een nieuwe aflevering? Leuk!
Zekerquote:Op woensdag 17 september 2008 20:52 schreef Yesse het volgende:
Nu Hello GoodbyeAltijd een mooi programma om naar te kijken
Ja maar mijn ouders willen dat niet zien en ik was te laatquote:Op woensdag 17 september 2008 20:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Zeker
Sowieso is Joris tofWas ie met Taxi ook
Maar ik kijk toch echt Het Blok
Net5gemist.nlquote:Op woensdag 17 september 2008 21:07 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar mijn ouders willen dat niet zien en ik was te laat
Hooi!quote:
Blijkbaarquote:
En MWDL De Warming upquote:Anyway, goedemiddag alweer bijna! Vanavond weer De Lama's!
Ohja!quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Blijkbaar
[..]
En MWDL De Warming up
NCISquote:Op donderdag 18 september 2008 17:43 schreef Etcetera het volgende:
net de seizoen 6 preview van NCIS gekekenwordt volgens mij echt een waanzinnig tof seizoen
so truequote:Op vrijdag 19 september 2008 12:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
NCIS![]()
Tot nu toe de leukste serie in het rijtje van al die soortgelijke programma's
Goedendagquote:
helemaal omdat ik in 90% van de gevallen dat ik niet achter een crt maar achter een tft zitquote:Op zaterdag 20 september 2008 17:05 schreef DaFrenk het volgende:
Oeh, van CRT naar TFT is inderdaad een fijne omschakeling
Paultje!quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:27 schreef Tabloid het volgende:
Vanavond weer Paul de Leeuw en daarna het moment van de waarheid.
Ik ben begin dit jaar van 15.4" inch laptop naar 24" inch breedbeeld gaan.quote:
Ik weet meteen welk beeld jij bedoeld.quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:37 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Paultje!(Krijg gelijk weer dat beeld van gisteren in m'n hoofd
)
quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:37 schreef Etcetera het volgende:
ja er staat een schommel buiten het gebouw hieren toen ben ik gaan schommelen
Hartstikke gezelligquote:Op zaterdag 20 september 2008 23:33 schreef Etcetera het volgende:
dat zat ik me ook al te bedenkengaat lekker he
![]()
Zit je nog op die Lan-party?quote:heb net COD4 gespeeld. Men (![]()
) wat een tof spel
Tofquote:Op zaterdag 20 september 2008 23:39 schreef Etcetera het volgende:
Lan gaat nog tot morgen door![]()
en sowieso in november weer 1 maar die duurt 3 dagen (van vrijdag 6u tot zondag in de middag)
Volgens mij weleens gespeeld ja, al begin ik nu te twijfelenquote:heb je CoD 2 wel eens gedaan? Deze is zoveel gaver - vind ik dan. Modern Warfare is de subtitel, gaat dus niet om WOII ofzo
quote:Andre van Duin
quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:49 schreef Etcetera het volgende:
nee ik ben wel goedik heb net even CoD4 multiplayer gedaan en ben volgens mij 10x afgeknald en heb 1x iemand afgemaakt
Mja, daar gun ik me de tijd nooit meer voor. Ben het na een tijdje weer zat, en ga ik weer wat anders spelenquote:Op zaterdag 20 september 2008 23:53 schreef Etcetera het volgende:
gewoon oefenendenk dat het over een tijdje wel beter wordt (als ik maar regelmatig speel)
Ik had altijd de instelling: ik doe het nooit!quote:Op zondag 21 september 2008 00:07 schreef Etcetera het volgende:
2x, 1e keer was geeeeen succes, toen heb ik gezegd: dit doe ik nooit weer
en 2de keer was tof, maar dat klikte op FOK! al zo goed dat kon niet mis gaanheb zo in elk geval een vriendin erbij gevonden
Niet? Ik ontmoet graag mensen, maar dan wel alleen leuke mensenquote:Op zondag 21 september 2008 00:12 schreef Etcetera het volgende:
ik heb verder niet echt de behoefte om mensen te ontmoeten
Stappen is zwaar overratedquote:m'n projectgenoten van school hebben al eens voorgesteld om samen eens te stappen. Ehm. NeeI really don't care enzo
Hee Tabloidquote:
Surequote:
quote:
En dan vergeet ik erbij te melden dat het vanavond weer is.quote:Op zondag 21 september 2008 10:55 schreef Tabloid het volgende:
Expeditie Robinson 2008 #6 - Dit jaar met softies.
quote:Op zondag 21 september 2008 10:55 schreef Tabloid het volgende:
[..]
En dan vergeet ik erbij te melden dat het vanavond weer is.![]()
Ook lekker!quote:Op zondag 21 september 2008 10:56 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Mijn lunch wordt waarschijnlijk soep.
Als ik zin heb om te maken.
Ik kan kiezen uit groente of kippensoep.quote:Op zondag 21 september 2008 11:01 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ook lekker!Wat voor soep gaat het worden?
quote:Op zondag 21 september 2008 11:04 schreef Etcetera het volgende:
ik heb Hiukwan laatst gesproken trouwens
ik ken haar nog van de basisschool, stond op Zernike te wachten op wat klasgenoten en zij stond ook buiten, sprak me aanquote:
Dat is wel toevallig.quote:Op zondag 21 september 2008 11:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik ken haar nog van de basisschool, stond op Zernike te wachten op wat klasgenoten en zij stond ook buiten, sprak me aanheb geen nieuws over ER hoor
maar vond het wel grappig dat ik haar jaren niet had gezien en nu is ze op tv en kom ik haar weer eens tegen
quote:Op zondag 21 september 2008 11:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik ken haar nog van de basisschool, stond op Zernike te wachten op wat klasgenoten en zij stond ook buiten, sprak me aanheb geen nieuws over ER hoor
maar vond het wel grappig dat ik haar jaren niet had gezien en nu is ze op tv en kom ik haar weer eens tegen
Whehe.quote:Op zondag 21 september 2008 11:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh oh oh dat was me watquote:Op zondag 21 september 2008 11:15 schreef Tabloid het volgende:
Hebben jullie gisteren ook genoten van Paul de Leeuw en Ita?
Inderdaad.quote:Op zondag 21 september 2008 11:23 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Oh oh oh dat was me watFantastisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |