Dat bedoelde hij toch ook wel mag ik hopen. Als beloning dat ze hier komt postenquote:Op zondag 14 september 2008 17:08 schreef Etcetera het volgende:
alleen doen als ze dat lekker vindt he
Die was ik net aan het zoekenquote:Op zondag 14 september 2008 17:17 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Deze kon ik nog niet.![]()
Wel die van Paul de Leeuw met Robert ten Brink.
''Wil je afgerukt worden?''quote:
quote:Op zondag 14 september 2008 17:18 schreef Etcetera het volgende:
Noes*#(#($*%*JDJ@#(#@(*$(#*%))#
ik ben net benoemd tot projectleider voor case op school. Ik WIL dat helemaal nietik ben geen leiderstype
en ik kan er niets aan veranderen ook omdat het door de docent is geregeld enzo
gaat over gaming, gaan een lespakket maken voor/over het Groniger Forum, heeft te maken met de hanzesteden. En het gaat me niet om de groep (ik ken er maar eentje vanquote:Op zondag 14 september 2008 17:19 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat voor project moet je gaan leiden dan?
Als je een beetje normale groep hebt is het toch wel te doen
Nou, succes dan maarquote:Op zondag 14 september 2008 17:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
gaat over gaming, gaan een lespakket maken voor/over het Groniger Forum, heeft te maken met de hanzesteden. En het gaat me niet om de groep (ik ken er maar eentje van) maar ik weet al exact hoe dat gaat: een hele hoop stress vanwege verantwoordelijkheden die ik moet nemen, continu hoofdpijn (want dat krijg ik nu eenmaal van stress)
Preciesquote:Op zondag 14 september 2008 17:33 schreef Etcetera het volgende:
nou ja, komt tijd komt raad he. en het is en blijft school - ik zit er om te leren
Dat is zo geniaalquote:
quote:Op zondag 14 september 2008 17:02 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Dat laatste had ze niet moeten zeggen.
Sorry lieverd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Striving to be more than average.
quote:Op zondag 14 september 2008 17:56 schreef Daniane het volgende:
[..]
Zet ik je nou voor lul?
Mooi! [ afbeelding ]
repsect ownage enzoquote:Op zondag 14 september 2008 17:56 schreef Daniane het volgende:
[..]
Zet ik je nou voor lul?
Mooi! [ afbeelding ]
Is het ooit aangeweest.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |