quote:Op zondag 14 september 2008 18:01 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ja je fapt toch altijd op me zeg je altijd..
Nu niet gaan ontkennen.
Tabloid zegt:
Ik nodig je nooit meer ergens op fok uit
Daniane zegt:
LOL
Tabloid zegt:
jezus wat ben jij een irritand kutwijf
Nu lachen en op msn boos doenquote:
Nietesquote:Op zondag 14 september 2008 18:03 schreef Daniane het volgende:
[..]
Nu lachen en op msn boos doen. Goh wat een geestelijke mishandeling.
Ik word spontaan emo.
Okeeee. nu back on-topic.
In een SCquote:Op zondag 14 september 2008 18:03 schreef Daniane het volgende:
gewoon slaan, vlakke hand tegen het achterhoofdquote:Op zondag 14 september 2008 18:03 schreef Daniane het volgende:
[..]
Nu lachen en op msn boos doen. Goh wat een geestelijke mishandeling.
Ik word spontaan emo.
quote:Op zondag 14 september 2008 18:04 schreef Piles het volgende:
[..]
In een SC
Daar is geen on/off-topic, mooi hè
Oh ja m'n pooier (Tabloid) vond dat ik geen onzin moest posten, dus ik denk ik zeg dit ff.quote:Op zondag 14 september 2008 18:04 schreef Piles het volgende:
[..]
In een SC
Daar is geen on/off-topic, mooi hè
quote:Op zondag 14 september 2008 18:06 schreef Daniane het volgende:
[..]
Oh ja m'n pooier (Tabloid) vond dat ik geen onzin moest posten, dus ik denk ik zeg dit ff.
Pff nu moet ik zeker weer achter 't raam..
Ja dus.quote:
quote:Op zondag 14 september 2008 18:09 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ja dus.
gelukkig laat je me niet meer van alle kanten nemen op het station, dat was echt kut....
Heb jij foto's gepost toen je hier voor het eerst ging posten dan?quote:Op zondag 14 september 2008 18:21 schreef ItaloDancer het volgende:
Daniane, pics? Wel het minste als je hier zo komt binnenvallen
En kunnen we tenminste zien of Tabloid een beetje normale prijs rekentquote:Op zondag 14 september 2008 18:21 schreef ItaloDancer het volgende:
Daniane, pics? Wel het minste als je hier zo komt binnenvallen
Nee, want heb ik gewoon foto's in mijn fotoboekquote:Op zondag 14 september 2008 18:26 schreef Daniane het volgende:
[..]
Heb jij foto's gepost toen je hier voor het eerst ging posten dan?
Zoveel audio hebben is leuk hoor, maar ik heb de helft van de films nog niet eens gezienquote:Op zondag 14 september 2008 19:34 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben nog lang niet aan 1 Terrabyte toezou het wel gaaf vinden though
Mja, toen deed alles nog met laptop + externe 500GB. Paar maanden later kocht ik een nieuwe pcquote:
Dat zal hier ook wel een keer gebeurenquote:m'n vriend wil een dataserver van een oude pc maken dus als ik geen ruimte meer heb zet ik daar nog dingen op
Waarom dacht ik dat jij een mannelijke user was?quote:Op zondag 14 september 2008 20:17 schreef Etcetera het volgende:
dat is wel zonde dan
m'n vriend wil een dataserver van een oude pc maken dus als ik geen ruimte meer heb zet ik daar nog dingen op
beats mequote:Op maandag 15 september 2008 09:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
Waarom dacht ik dat jij een mannelijke user was?
Jij bent ook een meisje
Naar wat ik heb gelezen was de bevalling pijnlijk. Dus ik ben blij gestemd.quote:Op maandag 15 september 2008 09:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
beats meik heb nog wel een schattige poesje als usericon
maar ik kom nooit echt over als meisje geloof ik
ben meer een tomboy
oh en Bridget Maasland schijnt een zoon te hebben gekregen
Daar hoef je jou niet goed voor te kennenquote:
quote:Zoon voor Bridget Maasland
De bevalling zelf was geen pretje. "Het was denken dat je doodgaat en doorwerken. Ik ben nog nooit zo kapot geweest."
Dat is waar!quote:Op maandag 15 september 2008 10:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar hoef je jou niet goed voor te kennen
Je hebt gewoon goed duidelijk gemaakt
[..]
Goedemorgen trouwens
een schoonblijvend huis, dat stof naar buiten verplaatstquote:Op maandag 15 september 2008 10:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat is waar!
Hmmm ik moet zo maar eens wat huishoudelijke taken doen. Heb helaas nog geen zelfuitruimende vaatwasser kunnen vinden. Dat zou wel handig zijn..
En ik ben ook al op zoek naar een zelfopvouwende wasdroger.
En nog veel meer van dit soort gadgets. Wellicht iets voor het beste idee van Nederland.
Piles, 10 euro per uur. 2 uurtjes in de week.quote:Op maandag 15 september 2008 10:34 schreef Piles het volgende:
Gewoon iemand inhuren![]()
Ik ga maar eens anderhalf uur in de bus zitten
6 uur weg voor anderhalf uur college, ja ik heb er zin in
Tot later
Ik zou het bijna doenquote:Op maandag 15 september 2008 15:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
Piles, 10 euro per uur. 2 uurtjes in de week.
Wat zeg je ervan?
Wat let je. 10 euro per uur is VEEL.quote:
quote:Op maandag 15 september 2008 17:00 schreef amaranta het volgende:
AL met al niks dus.
quote:Op maandag 15 september 2008 17:09 schreef Tabloid het volgende:
Intresse als het loon omhoog gaat.
En waar moet ik dan zijn?
10 euro per uur is deal maar Eindhoven.quote:Op maandag 15 september 2008 17:53 schreef amaranta het volgende:
[..]Loom omhoog. 10 euro per uur is veel voor dit werk hoor.
maareh, Eindhoven is de plees to bee.
jammer, misschien had er wel iets moois kunnen bloeien en had ik mijn man stel op sprong verlaten voor jequote:Op maandag 15 september 2008 17:59 schreef Tabloid het volgende:
[..]
10 euro per uur is deal maar Eindhoven.
Te ver.
Dus je wil het met een puber doen.quote:Op maandag 15 september 2008 18:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
jammer, misschien had er wel iets moois kunnen bloeien en had ik mijn man stel op sprong verlaten voor je
Op een ouwe fiets moet je het leren hèquote:Op maandag 15 september 2008 19:15 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Dus je wil het met een puber doen.
Heb je het nu over amaranta?quote:Op maandag 15 september 2008 19:30 schreef Etcetera het volgende:
behalve op 1 met twee lekke banden en zonder zadel
Oh shit, helemaal vergetenquote:Op maandag 15 september 2008 19:47 schreef Yesse het volgende:
Van die eerste hulp programma's zijn eigenlijk best vermakelijk
dat maak jij ervanquote:
Ik keek EO ietsquote:Op maandag 15 september 2008 19:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh shit, helemaal vergeten
Kijk je TraumaNL?
Oh, op Ned1 is ook iets
quote:Op maandag 15 september 2008 19:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat maak jij ervanik vul alleen een maf gezegde aan
Nu Married with Childrenquote:
quote:Op maandag 15 september 2008 19:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Op een ouwe fiets moet je het leren hè![]()
Hoe?Zo! moet ik ook nog zien, echt een geweldig programma inderdaadquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:07 schreef DaFrenk het volgende:
Ohja, goedemorgen![]()
Zo even wat programma's terug kijken, Hoe?Zo! blijft leuk en interessant. En Koefnoen![]()
Ja, dat is wel zo. Vorige week met Quintus was wel lachen, bleek nog een hele slimme gast ook!quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:10 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hoe?Zo! moet ik ook nog zien, echt een geweldig programma inderdaadAl hangt het soms wel een beetje af van de personen die meedoen, sommige zijn saai of irritant
Dat word nu toch gedaan door dat mens met die knop in der neus?quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:51 schreef Piles het volgende:
Vanavond weinig tv, ben er niet
Hopen dat ik op tijd ben voor de Rijdende Rechter
Zou goed kunnen jaquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:53 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Dat word nu toch gedaan door dat mens met die knop in der neus?
Gezellig, voetbalquote:Op dinsdag 16 september 2008 18:27 schreef amaranta het volgende:
ik heb net al de supporters in de stad gezien, en 6 ME busjes.
Interessantquote:Op woensdag 17 september 2008 15:30 schreef borisz het volgende:
Ik kijk al de hele dag tv. Algemene Beschouwingen
Hij staat aan en af en toe kijk ik actiefquote:Op woensdag 17 september 2008 15:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Interessant
Kijk je actief, of staat ie aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |