Het kan ook met cake maar cake is EN zoet EN vet terwijl er ook nog botercreme (oid) op komt en nog zoete vulling (bijv chocolade, jam) en daarna nog eens bekleed wordt met zoet. Daarnaast krijg je dan een superzware (en machtige) taart. Een taart gemaakt met biscuit is al redelijk aan de zware kant...quote:Op maandag 29 september 2008 15:01 schreef _Ingrid_ het volgende:
Dus als je een taart ervan wil maken kun je dat beter met biscuitmix doen, dan met gewoon cake beslag?
Ja dat was een basis recept en moet je ong. x 5 ofzo doen.quote:Op maandag 29 september 2008 18:22 schreef Deliah het volgende:
30 gram bloem? Lijkt me een beetje weinig.
Ik gebruik deze als mijn mix op isquote:Op maandag 29 september 2008 18:20 schreef het-is-mij het volgende:
Ingrediėnten
1 ei (M)
30g suiker
30g bloem
snufje zout
Die lijkt me het makkelijkst ;-) maar welke gebruiken jullie om dat zelf te maken?
quote:Op maandag 29 september 2008 18:52 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Ja dat was een basis recept en moet je ong. x 5 ofzo doen.
quote:Op maandag 29 september 2008 16:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Omdat SHE het ons verboden heeft het aan jou te laten zien
Valt wel mee hoor, het is niet zo zwaar. Er heeft zich 1 iemand gemeld via PM die graag meer info wilde dus zij was de eerste.quote:Op maandag 29 september 2008 22:28 schreef ColdFeet het volgende:
Heel erg leuk. Maar naar Belgie verzenden is vast weer veel duurder, of niet?
Bon!quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:11 schreef Trusten het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, het is niet zo zwaar. Er heeft zich 1 iemand gemeld via PM die graag meer info wilde dus zij was de eerste.
Mocht zij geen interesse hebben dan 8 inclusief?
Ooh...leuk! Lekker vrolijk ookquote:Op dinsdag 30 september 2008 12:26 schreef Reinhilde het volgende:
Dit is uiteindelijk de taart geworden voor mijn moeder's bul-uitreiking:
[ afbeelding ]
vind het eigenlijk wel slimquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:15 schreef nein het volgende:
Oke, mensen, niet lachen, maar ik kreeg opeens een ingeving.Mits dit uitvoerbaar is:
In hoeverre kan je fondant vergelijken met van die kinderklei als Playdo? Want dan ga ik eerst even lekker figuurtjes oefenen met playdo (of iets dergelijks...), anders vind ik het zo zonde van alle moeite en vieze keuken..en zo kan ik voorlopig ook nog niet snoepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |