Ja he! Was makkelijk te onthouden om op 3fmfan.nl toe te voegenquote:
Mja, ik copy-paste meestal gewoon.quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:37 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ja he! Was makkelijk te onthouden om op 3fmfan.nl toe te voegen![]()
Don't look back in anger
Wat? Geen Kings of Leon?quote:
Tja, komt toch die lichtelijke positieve discriminatie t.a.v. Nederlandse artiesten om de hoek kijken. En daarbij, gezien de frequentie waarmee KoL gedraaid werd zou je haast denken dat dat vorige week de MH was!quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:38 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wat? Geen Kings of Leon?
Ilse ismaar die nieuwe plaat van haar had net zo goed van Natasha Bedingfield kunnen zijn...
Vooral small in de lengte van Airplay zojuist...quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:55 schreef Marc63 het volgende:
Das een nieuwe: Notorious Small & Notorious Tall
Zoietsquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:58 schreef Timo20 het volgende:![]()
![]()
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEND!!!!!
![]()
![]()
Corne bedoelde Gerard en Michiel.quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:57 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Vooral small in de lengte van Airplay zojuist...
quote:Cas Jansen, acteur uit o.a. de nieuwe tv serie Spooloos Verdwenen te gast in 3FM studio
Oh, oepsquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:59 schreef Marc63 het volgende:
Corne bedoelde Gerard en Michiel.
Oh, ik dacht al...quote:Hertog Jan Karakter
Dat Karakter door ons met zorg gebrouwen wordt, zie je direct. Want dankzij de uitgelezen selectie prestigemout heeft Karakter de kleur van roodkoper. Het is fruitig van smaak met volwassen bittertonen. De frisheid en het alcoholpercentage van 7,5% maken het een bier om rustig voor te gaan zitten.
Bij C&S is er met kip gegooid, dus het is afwachten...quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:01 schreef DiedjeeJ het volgende:
Hallo allemaal!!![]()
Tijd voor (hopelijk weer) de leukste uitzending van de week![]()
(met of zonder technische problemen deze keer?)
Ah, dus als er opeens een *kakel* of een *tok* door de uitzending heen zit weten we waar het vandaan komt.quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:02 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Bij C&S is er met kip gegooid, dus het is afwachten...
quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:01 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Oh, ik dacht al... [ afbeelding ]
Alternatieve links uit de OP al geprobeerd?quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:05 schreef Feivel1 het volgende:
Zucht! Ik krijg de 3FMwebcam niet, wegens een netwerkfout.
Nee man, geweldige reclamequote:
Jij hier?quote:
Nee, dat doe je zo: JJJJJJJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA HHHHHOOOOOOOOOOOOOOOOOORRRRRRRRRRRRRRR!!!quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:07 schreef MichielV het volgende:
Ja hoor!
Goeiesavondsquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:07 schreef MichielV het volgende:
Ja hoor!
zou nu al opgelost moeten zijnquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:05 schreef Feivel1 het volgende:
Zucht! Ik krijg de 3FMwebcam niet, wegens een netwerkfout.
Dat krijg je wanneer je de "EkStra Weekend" en "Gerard en Michiel" jingles door elkaar af speelt.quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:08 schreef Litton-Lane het volgende:
Ekstra ......
Wie, die jingle klonk raar
Ik vind dat echt zo slecht. Maar ben blij dat iemand het nog leuk vind, is het niet voor niks gemaaktquote:
En ze doen dat door elkaar heen ook voor de grapquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:10 schreef Broekie het volgende:
[..]
Dat krijg je wanneer je de "EkStra Weekend" en "Gerard en Michiel" jingles door elkaar af speelt.
Is wel vaker zo, normaal hebben ze tijdens de intro van een nummer de tijd om beide jingles af te spelen maar zoals bij dit nummer dus niet...
Jij aast op een Gerard Ekdom look-a-like youtube filmpje....quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:09 schreef Feivel1 het volgende:
Zonet in mn show Nickelback - Rockstar woord voor woord meegezongen
Toch. Ik dacht al zoiets.quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:10 schreef Broekie het volgende:
[..]
Dat krijg je wanneer je de "EkStra Weekend" en "Gerard en Michiel" jingles door elkaar af speelt.
Is wel vaker zo, normaal hebben ze tijdens de intro van een nummer de tijd om beide jingles af te spelen maar zoals bij dit nummer dus niet...
Ehm, nee, het is gewoon een fijne plaatquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:11 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Jij aast op een Gerard Ekdom look-a-like youtube filmpje....
Och, waren de kleine kindjes weer 's bezig?quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:02 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Bij C&S is er met kip gegooid, dus het is afwachten...
I hear yaquote:
Oe, die Nickelback menschen vind ik zo afschuwelijkquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:12 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ehm, nee, het is gewoon een fijne plaat.
Was zeer komisch eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:12 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Och, waren de kleine kindjes weer 's bezig?
[..]
quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:12 schreef Timo20 het volgende:
de pagina die Gerard ook open heeft staan: http://www.morecowbell.dj/![]()
Idem, ik begin dadelijk alquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:14 schreef Timo20 het volgende:
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!!!!!!!!!!!!!!!!
Eindelijk uitslapen
Ilsequote:Op vrijdag 12 september 2008 19:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
wat is trouwens de nieuwe megahit geworden
Nieuwe single van Racoon...quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
C&S komisch? Zeldzaam.. De moeite waard om terug te luisteren dus?quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:13 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Was zeer komisch eerlijk gezegd.
De nieuwe van Ilse de Langequote:Op vrijdag 12 september 2008 19:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
Opzich neit erg ons favo nummer van dit moment draait toch al in hogere rotatie dan de megahitquote:
Eddy nog steeds pleite dan ?quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:18 schreef Marc63 het volgende:
* Marc63 bedenkt zich net dat dit weer een weekend vol Ekdom is
Dan sta ik waarschijnlijk naast jequote:Op vrijdag 12 september 2008 19:18 schreef Litton-Lane het volgende:
Als de Killers toch een keer in de buurt komen, dan sta ik echt vooraan met mijn vlaggetje [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Eddy nog steeds pleite dan ?
quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dan sta ik waarschijnlijk naast je
Wil je bereden worden danquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:20 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goeiesavondsquote:
Dan neem ik wel een vlaggetje mee en ga vooraan staan, naast jullie.quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dan sta ik waarschijnlijk naast je
Daar moest ik ook aan denken toen ik Bert en Ernie hoordequote:Op vrijdag 12 september 2008 19:22 schreef Broekie het volgende:
Met elkaar op een kamer slapen. Dat heb je eind vorig jaar nog een hele week lang gedaan Veenstra!
Nu zie ik dat het er wel zo uit ziet....quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wil je bereden worden dan
Maar toch... Kings of Leon is echt fenomenaal, maar komt inderdaad al aardig vaak langs.quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Opzich neit erg ons favo nummer van dit moment draait toch al in hogere rotatie dan de megahit
quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:23 schreef Broekie het volgende:
[..]
Goeiesavonds
Bedankt voor het SMSje, maar dat doen we dan dus inderdaad maar niet
Een medestander. Woehoe !quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:23 schreef Timo20 het volgende:
Serieus, Ilse De Lange MH![]()
![]()
![]()
![]()
Hallo: Kings Of Leon ofzo?
Het is wel een beetje de vraag of het een hit gaat worden. Ik denk dat de Nederlandse muzieksmaak niet verfijnd genoeg daarvoor is.quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar toch... Kings of Leon is echt fenomenaal, maar komt inderdaad al aardig vaak langs.
60cm hoog, 200cm lang. Nouja, officiëel maximaal 230cm lang, maar aangezien het ¤1,70 per strekkende 10cm "kost" vind ik 200cm maximaal best wel meer dan genoegquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:25 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
neeh heh is n bietje zu viel...
hoe groot mag die poster voor Muijs max zijn? kheb n ideetje en wil er dit weekend ff voor gaan zitten
Als jij ervoor gaat zitten, doe ik even niks.quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:25 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
neeh heh is n bietje zu viel...
hoe groot mag die poster voor Muijs max zijn? kheb n ideetje en wil er dit weekend ff voor gaan zitten
De tekst is van hetzelfde thema als The Seed 2.0quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:26 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Het is wel een beetje de vraag of het een hit gaat worden. Ik denk dat de Nederlandse muzieksmaak niet verfijnd genoeg daarvoor is.
Het is een 3FM plaatje en ik zie het eerlijk gezegd niet snel door de andere stations gedraaid worden.quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:26 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Het is wel een beetje de vraag of het een hit gaat worden. Ik denk dat de Nederlandse muzieksmaak niet verfijnd genoeg daarvoor is.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:54 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik begin mijn ekstra weekend ekstra goed met een karakter vol biertje...![]()
[ afbeelding ]
Ze hebben ook de 'een oude jingle'-jingle.quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:31 schreef Broekie het volgende:
LOL @ die "Een nieuwe jingle"-jingle
Verdomd leuk nummer, jammer alleen dat ze geen requests doen...quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:31 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik heb een ook een mooie request:
quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:30 schreef Feivel1 het volgende:
The Seed 2.0, ook gedraaid in mn show
Dat dus!quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:32 schreef Marc63 het volgende:
"Beter dan het origineel"
Daar is niet veel voor nodig
Wordt ie wel ADHD vanquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:35 schreef Timo20 het volgende:
Kings Of Leon - Sex on Fire (cowbell versie)
quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:35 schreef Timo20 het volgende:
Ik heb echt net precies dezelfde gemaakt:quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:35 schreef Timo20 het volgende:
http://www.morecowbell.dj/listen?id=DwN0bYquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:35 schreef Timo20 het volgende:
quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:37 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Ik heb echt net precies dezelfde gemaakt:
http://www.morecowbell.dj/listen?id=DwjyIy
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:32 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Verdomd leuk nummer, jammer alleen dat ze geen requests doen...
Ik sinds het in Scrubs heb gezien... Al best lang dus.quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:43 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik ben helemaal fleift op dit nummer, sinds... gisteren eigenlijk. Draai het veel![]()
Moet inloggen voor deze scene....quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:46 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik sinds het in Scrubs heb gezien... Al best lang dus.
Typische kerstplaat dit inderdaadquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:46 schreef Broekie het volgende:
* Broekie ruikt bij dit nummer al iets...
quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:46 schreef Broekie het volgende:
DIE LUCHT!!!!!quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:46 schreef Broekie het volgende:
Iets met naalden en dennen....quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:46 schreef Broekie het volgende:
Deze dan...quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:48 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Moet inloggen voor deze scene....
SunriseHier gaat ie onder hoor.
Trouwens erg mooi
quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:48 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Typische kerstplaat dit inderdaad
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:49 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Iets met naalden en dennen....
quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:50 schreef Brennel het volgende:
Gutenabend![]()
(EkStra) Weekeeeeeeeeeeeeeeend!!!!!!!!
Alleen jammer dat ik morgen nog van 7.00 tot 17.30 moet werken
Best wel lang voor een bakkerijquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:50 schreef Brennel het volgende:
Gutenabend![]()
(EkStra) Weekeeeeeeeeeeeeeeend!!!!!!!!
Alleen jammer dat ik morgen nog van 7.00 tot 17.30 moet werken
Ik denk het ook.quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
Het is Ron Brandsteder
Ik ken scrubs niet.quote:
Ga es snel kijkenquote:
Praat ze een beetje met zuidelijk accent...quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:53 schreef Marc63 het volgende:
Nou ken ik een Janneke die tijdens EW in de trein zou zitten...
Onze Janneke ook inderdaad...quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:53 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Praat ze een beetje met zuidelijk accent...
Die loopt binnenkort gewoon de hele week in EW-shirts.quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:54 schreef muisje-eliza het volgende:
OMG wint Janne weer n tshirt!!!!!!!!
Oe, die opener heb ik nog nietquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:54 schreef Brennel het volgende:
Tss, dat is al het tweede shirt dat ze wint en de vierde opener ofzo!
quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die loopt binnenkort gewoon de hele week in EW-shirts.
tofquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:59 schreef Brennel het volgende:
Ik heb ook al een opener, van Janneke gekregen![]()
En hotpants van Move Your Ass
was vanmorgen superdrama. trein was half uur vertraagtquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:57 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
idd!!! maar tis ook wel zielig met al die kutvertragingen
Ik zal ook maar niet vertellen dat ik bijna nooit vertragingen heb, want toen ik dat eerder deze week deed had ik de dag daarna een vertraging van 5 minuten en gisteren eentje van 10 minuten (trok iemand aan de noodrem).quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:57 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
idd!!! maar tis ook wel zielig met al die kutvertragingen
Groetjes terugquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:03 schreef muisje-eliza het volgende:
groetjes van Janne aan iedereen hier
Eensch!quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:02 schreef Marc63 het volgende:
Iemand die een valse melding maakt van een terroristische aanslag zou net zo zwaar gestraft moeten worden als iemand die daadwerkelijk een terroristische aanslag wil plegen. Het hoofddoel van terrorisme is angst zaaien (wat dan tot anarchie moet leiden) en met een valse melding kun je ook heel wat angst zaaien.
'k zal de standaardopmerking ook dit keer maar weer voor me houden hè?quote:
gewoon doen anders is het geen standaard antwoord meerquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:04 schreef Broekie het volgende:
[..]
'k zal de standaardopmerking ook dit keer maar weer voor me houden hè?
Alleen bij het 1e uur zit tegenwoordig een aangepaste uuropener. De tweede en derde zijn dus gewoon de normale (korte) versie die je de hele dag door hoort.quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:05 schreef Litton-Lane het volgende:![]()
Uuropener gemist... Was die heel kort ofzo.
Het wordt tijd dat Annemieke en Roosmarijn ook gasten uit gaan nodigen. En dan alleen maar mannen natuurlijkquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:05 schreef Feivel1 het volgende:
Jammer, Rick van V. nodigt mensen uit in de studio.
Voorwaarde is wel dat je dan vrouw moet zijn.
Bij 3FM was dat zo, en nu ook al weer bij Veronica, en vroeger dus ook bij 538.
Ze doen al weken, wat, volgens mij zelfs maanden niet meer aan uuropeners bij de uren 20 en 21. Alleen bij 19.quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:05 schreef Litton-Lane het volgende:![]()
Uuropeners zijn alleen nog aan het begin van het program?quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:05 schreef Litton-Lane het volgende:![]()
Ik weet niet of mijn "quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:04 schreef Broekie het volgende:
[..]
'k zal de standaardopmerking ook dit keer maar weer voor me houden hè?
Tja, of Domien en Annemieke, da's een avond dat iedereen wel kanquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:06 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat Annemieke en Roosmarijn ook gasten uit gaan nodigen. En dan alleen maar mannen natuurlijk
quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:05 schreef Feivel1 het volgende:
Jammer, Rick van V. nodigt mensen uit in de studio.
Voorwaarde is wel dat je dan vrouw moet zijn.
Bij 3FM was dat zo, en nu ook al weer bij Veronica, en vroeger dus ook bij 538.
Hoop voor je dat Rudy die niet eerst zelf heeft aangetrokken.. Hij liep een paar weken geleden ook in een strak broekje in de studio..quote:
Oke, bij deze dan:quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
gewoon doen anders is het geen standaard antwoord meer
Dat vraagt om foto's!quote:
Vandaar dat ik het dus had over Annemieke en Roosmarijn en niet over Domien.quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:08 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Tja, of Domien en Annemieke, da's een avond dat iedereen wel kan.
Alleen dat uitnodigen gaan ze niet doen, bovendien is Domien een man, dus die wil vrouwen, en Annemieke een vrouw, dus die wilt mannen.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:08 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Gerard en Michiel zeiden nog dat je iig laarsen aan moest en een rokje...niet dat je vrouw moest zijn hoor
Doorsnee zaterdag avond dusquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:08 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Gerard en Michiel zeiden nog dat je iig laarsen aan moest en een rokje...niet dat je vrouw moest zijn hoor
quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:08 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
quote:1972 - Stephen van Haestregt, Nederlands drummer (Within Temptation).
Ja, maar heeft Annemic nog een eigen plekje dan?quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:09 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Vandaar dat ik het dus had over Annemieke en Roosmarijn en niet over Domien.
Toch dus...quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:08 schreef Broekie het volgende:
[..]
Oke, bij deze dan:
[..]
Dat vraagt om foto's!
quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:07 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik weet niet of mijn "PI" onder die opmerking valt. Anders had ik het al gedaan. Als je [ afbeelding ] bedoelde, heb ik dat nog niet gedaan. (alleen als dit meetelt...)
Richard Willemsequote:Op vrijdag 12 september 2008 20:10 schreef Broekie het volgende:
Oh, de drummer van WT is jarig vandaag.
Ik verstond het eerst niet eens wat Michiel nou zeiquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:10 schreef Marc63 het volgende:
Ik wilde ook net zeggen dat de plaat achterstevoren bijna hetzelfde klinkt
Nee, Stephen van Haestregt. Richard is ex-bandlid aldus m'n bronquote:
Schuiven!quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:16 schreef muisje-eliza het volgende:
wat is er leuk aan schuifjes?
Neh, hij was netjes verpakt en brandschoonquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:08 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Hoop voor je dat Rudy die niet eerst zelf heeft aangetrokken.. Hij liep een paar weken geleden ook in een strak broekje in de studio..
Grapjurkquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:08 schreef Broekie het volgende:
[..]
Oke, bij deze dan:
[..]
Dat vraagt om foto's!
Zijn daar geen wasmachines voor uitgevonden.quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:14 schreef muisje-eliza het volgende:
Janne is heel blij met dr nieuwe t-shirt, op die andere had ze n vlek gemaakt
Shirt dus, opener en DVD van The Ruins.quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:18 schreef muisje-eliza het volgende:
oh Janne vraagt wat ze heeft gewonnen...behalve een t-shirt...ze kon ze niet verstaan.....en ik luisterde ook niet zo goed
Behalve een T-shirt ook nog een flesopener, een DVD (welke film ben ik vergeten) en iets van de boodschappenband.quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:18 schreef muisje-eliza het volgende:
oh Janne vraagt wat ze heeft gewonnen...behalve een t-shirt...ze kon ze niet verstaan.....en ik luisterde ook niet zo goed
Een DVD en ontharingscreme voor de gevoelige onderlipquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:18 schreef muisje-eliza het volgende:
Ohja, en ontharingscreme voor de gevoelige huidquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:20 schreef Brennel het volgende:
[..]
Shirt dus, opener en DVD van The Ruins.
En als er interesse is kan het ook nog teruggekeken wordenquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:20 schreef Sirolf het volgende:
Na 22 uur kan je het ook terugluisteren.
Hij zal 'm vast wel open kunnen krijgen hoor, maar zal wel niet durven omdat het zwaailicht boven de deur aan is.quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:21 schreef Feivel1 het volgende:
Hahahahaha, de gast die de studio deur niet open krijgt.
Ik had ook een binnenpretjequote:Op vrijdag 12 september 2008 20:21 schreef Sersjee het volgende:
Dubio...
"Stond zelfs in dubio, maar ik nam geen enkel risico"
Je zal dan ook wel een klein maatje hebben, met maatje groter dan 38 en hotpantsquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:18 schreef Brennel het volgende:
[..]
Neh, hij was netjes verpakt en brandschoonen hij zit lekker!
[..]
Grapjurk
Waar hoor je dat woord verder dan nog?! Ik nergens in ieder geval!quote:
Kanequote:Op vrijdag 12 september 2008 20:22 schreef Sersjee het volgende:
"Kane, altijd leuk..."
Dat klonk bijna oprecht, Michiel!
quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:20 schreef Broekie het volgende:
[..]
Een DVD en ontharingscreme voor de gevoelige onderlip
Kane zuigt apeballen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:23 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Kane![]()
Ik heb echt maar 1 nummer een paar keer leuk gevonden....
Niet altijd maak je onder invloed goede dingen.........
Ook prima ;-).quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hij zal 'm vast wel open kunnen krijgen hoor, maar zal wel niet durven omdat het zwaailicht boven de deur aan is.
Verkapte, laat eens een foto zien, antwoord....quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je zal dan ook wel een klein maatje hebben, met maatje groter dan 38 en hotpants
quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je zal dan ook wel een klein maatje hebben, met maatje groter dan 38 en hotpants
Voor EkStra Weekend?quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:26 schreef Piles het volgende:
Ik ben er zo even 3 kwartier van tussen, Mooi!WeerDeLeeuw gaat toch echt voor
Want? Hij verdwijnt toch?quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:25 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oke ik heb geen dikke billen, maar een hotpants met maatje meer kan prima hoor vind ik...een string vind ik wel eng bij dikke billen...gelukkig hoef ik daar nooit naar te kijken dus intereseerd het me geen zier wat iemand draagt met maatje meer
Je hebt er zin inquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:27 schreef muisje-eliza het volgende:
ik ga alvast n nieuw topic bakken mensen
Wees blij dat je niet in lingeriezaak werkt met de vraag hoe staat mij ditquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:25 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oke ik heb geen dikke billen, maar een hotpants met maatje meer kan prima hoor vind ik...een string vind ik wel eng bij dikke billen...gelukkig hoef ik daar nooit naar te kijken dus intereseerd het me geen zier (of reet) wat iemand draagt met maatje meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |