Daar moest ik ook aan denken toen ik Bert en Ernie hoordequote:Op vrijdag 12 september 2008 19:22 schreef Broekie het volgende:
Met elkaar op een kamer slapen. Dat heb je eind vorig jaar nog een hele week lang gedaan Veenstra!
Nu zie ik dat het er wel zo uit ziet....quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wil je bereden worden dan
Maar toch... Kings of Leon is echt fenomenaal, maar komt inderdaad al aardig vaak langs.quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Opzich neit erg ons favo nummer van dit moment draait toch al in hogere rotatie dan de megahit
quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:23 schreef Broekie het volgende:
[..]
Goeiesavonds
Bedankt voor het SMSje, maar dat doen we dan dus inderdaad maar niet
Een medestander. Woehoe !quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:23 schreef Timo20 het volgende:
Serieus, Ilse De Lange MH![]()
![]()
![]()
![]()
Hallo: Kings Of Leon ofzo?
Het is wel een beetje de vraag of het een hit gaat worden. Ik denk dat de Nederlandse muzieksmaak niet verfijnd genoeg daarvoor is.quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar toch... Kings of Leon is echt fenomenaal, maar komt inderdaad al aardig vaak langs.
60cm hoog, 200cm lang. Nouja, officiëel maximaal 230cm lang, maar aangezien het ¤1,70 per strekkende 10cm "kost" vind ik 200cm maximaal best wel meer dan genoegquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:25 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
neeh heh is n bietje zu viel...
hoe groot mag die poster voor Muijs max zijn? kheb n ideetje en wil er dit weekend ff voor gaan zitten
Als jij ervoor gaat zitten, doe ik even niks.quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:25 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
neeh heh is n bietje zu viel...
hoe groot mag die poster voor Muijs max zijn? kheb n ideetje en wil er dit weekend ff voor gaan zitten
De tekst is van hetzelfde thema als The Seed 2.0quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:26 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Het is wel een beetje de vraag of het een hit gaat worden. Ik denk dat de Nederlandse muzieksmaak niet verfijnd genoeg daarvoor is.
Het is een 3FM plaatje en ik zie het eerlijk gezegd niet snel door de andere stations gedraaid worden.quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:26 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Het is wel een beetje de vraag of het een hit gaat worden. Ik denk dat de Nederlandse muzieksmaak niet verfijnd genoeg daarvoor is.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:54 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik begin mijn ekstra weekend ekstra goed met een karakter vol biertje...![]()
[ afbeelding ]
Ze hebben ook de 'een oude jingle'-jingle.quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:31 schreef Broekie het volgende:
LOL @ die "Een nieuwe jingle"-jingle
Verdomd leuk nummer, jammer alleen dat ze geen requests doen...quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:31 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik heb een ook een mooie request:
quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:30 schreef Feivel1 het volgende:
The Seed 2.0, ook gedraaid in mn show
Dat dus!quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:32 schreef Marc63 het volgende:
"Beter dan het origineel"
Daar is niet veel voor nodig
Wordt ie wel ADHD vanquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:35 schreef Timo20 het volgende:
Kings Of Leon - Sex on Fire (cowbell versie)
quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:35 schreef Timo20 het volgende:
Ik heb echt net precies dezelfde gemaakt:quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:35 schreef Timo20 het volgende:
http://www.morecowbell.dj/listen?id=DwN0bYquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:35 schreef Timo20 het volgende:
quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:37 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Ik heb echt net precies dezelfde gemaakt:
http://www.morecowbell.dj/listen?id=DwjyIy
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:32 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Verdomd leuk nummer, jammer alleen dat ze geen requests doen...
Ik sinds het in Scrubs heb gezien... Al best lang dus.quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:43 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik ben helemaal fleift op dit nummer, sinds... gisteren eigenlijk. Draai het veel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |