Hoop voor je dat Rudy die niet eerst zelf heeft aangetrokken.. Hij liep een paar weken geleden ook in een strak broekje in de studio..quote:
Oke, bij deze dan:quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
gewoon doen anders is het geen standaard antwoord meer
Dat vraagt om foto's!quote:
Vandaar dat ik het dus had over Annemieke en Roosmarijn en niet over Domien.quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:08 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Tja, of Domien en Annemieke, da's een avond dat iedereen wel kan.
Alleen dat uitnodigen gaan ze niet doen, bovendien is Domien een man, dus die wil vrouwen, en Annemieke een vrouw, dus die wilt mannen.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:08 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Gerard en Michiel zeiden nog dat je iig laarsen aan moest en een rokje...niet dat je vrouw moest zijn hoor
Doorsnee zaterdag avond dusquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:08 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Gerard en Michiel zeiden nog dat je iig laarsen aan moest en een rokje...niet dat je vrouw moest zijn hoor
quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:08 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
quote:1972 - Stephen van Haestregt, Nederlands drummer (Within Temptation).
Ja, maar heeft Annemic nog een eigen plekje dan?quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:09 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Vandaar dat ik het dus had over Annemieke en Roosmarijn en niet over Domien.
Toch dus...quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:08 schreef Broekie het volgende:
[..]
Oke, bij deze dan:
[..]
Dat vraagt om foto's!
quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:07 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik weet niet of mijn "PI" onder die opmerking valt. Anders had ik het al gedaan. Als je [ afbeelding ] bedoelde, heb ik dat nog niet gedaan. (alleen als dit meetelt...)
Richard Willemsequote:Op vrijdag 12 september 2008 20:10 schreef Broekie het volgende:
Oh, de drummer van WT is jarig vandaag.
Ik verstond het eerst niet eens wat Michiel nou zeiquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:10 schreef Marc63 het volgende:
Ik wilde ook net zeggen dat de plaat achterstevoren bijna hetzelfde klinkt
Nee, Stephen van Haestregt. Richard is ex-bandlid aldus m'n bronquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |