tofquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:59 schreef Brennel het volgende:
Ik heb ook al een opener, van Janneke gekregen![]()
En hotpants van Move Your Ass
was vanmorgen superdrama. trein was half uur vertraagtquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:57 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
idd!!! maar tis ook wel zielig met al die kutvertragingen
Ik zal ook maar niet vertellen dat ik bijna nooit vertragingen heb, want toen ik dat eerder deze week deed had ik de dag daarna een vertraging van 5 minuten en gisteren eentje van 10 minuten (trok iemand aan de noodrem).quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:57 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
idd!!! maar tis ook wel zielig met al die kutvertragingen
Groetjes terugquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:03 schreef muisje-eliza het volgende:
groetjes van Janne aan iedereen hier
Eensch!quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:02 schreef Marc63 het volgende:
Iemand die een valse melding maakt van een terroristische aanslag zou net zo zwaar gestraft moeten worden als iemand die daadwerkelijk een terroristische aanslag wil plegen. Het hoofddoel van terrorisme is angst zaaien (wat dan tot anarchie moet leiden) en met een valse melding kun je ook heel wat angst zaaien.
'k zal de standaardopmerking ook dit keer maar weer voor me houden hè?quote:
gewoon doen anders is het geen standaard antwoord meerquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:04 schreef Broekie het volgende:
[..]
'k zal de standaardopmerking ook dit keer maar weer voor me houden hè?
Alleen bij het 1e uur zit tegenwoordig een aangepaste uuropener. De tweede en derde zijn dus gewoon de normale (korte) versie die je de hele dag door hoort.quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:05 schreef Litton-Lane het volgende:![]()
Uuropener gemist... Was die heel kort ofzo.
Het wordt tijd dat Annemieke en Roosmarijn ook gasten uit gaan nodigen. En dan alleen maar mannen natuurlijkquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:05 schreef Feivel1 het volgende:
Jammer, Rick van V. nodigt mensen uit in de studio.
Voorwaarde is wel dat je dan vrouw moet zijn.
Bij 3FM was dat zo, en nu ook al weer bij Veronica, en vroeger dus ook bij 538.
Ze doen al weken, wat, volgens mij zelfs maanden niet meer aan uuropeners bij de uren 20 en 21. Alleen bij 19.quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:05 schreef Litton-Lane het volgende:![]()
Uuropeners zijn alleen nog aan het begin van het program?quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:05 schreef Litton-Lane het volgende:![]()
Ik weet niet of mijn "quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:04 schreef Broekie het volgende:
[..]
'k zal de standaardopmerking ook dit keer maar weer voor me houden hè?
Tja, of Domien en Annemieke, da's een avond dat iedereen wel kanquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:06 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat Annemieke en Roosmarijn ook gasten uit gaan nodigen. En dan alleen maar mannen natuurlijk
quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:05 schreef Feivel1 het volgende:
Jammer, Rick van V. nodigt mensen uit in de studio.
Voorwaarde is wel dat je dan vrouw moet zijn.
Bij 3FM was dat zo, en nu ook al weer bij Veronica, en vroeger dus ook bij 538.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |