Schuiven!quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:16 schreef muisje-eliza het volgende:
wat is er leuk aan schuifjes?
Neh, hij was netjes verpakt en brandschoonquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:08 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Hoop voor je dat Rudy die niet eerst zelf heeft aangetrokken.. Hij liep een paar weken geleden ook in een strak broekje in de studio..
Grapjurkquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:08 schreef Broekie het volgende:
[..]
Oke, bij deze dan:
[..]
Dat vraagt om foto's!
Zijn daar geen wasmachines voor uitgevonden.quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:14 schreef muisje-eliza het volgende:
Janne is heel blij met dr nieuwe t-shirt, op die andere had ze n vlek gemaakt
Shirt dus, opener en DVD van The Ruins.quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:18 schreef muisje-eliza het volgende:
oh Janne vraagt wat ze heeft gewonnen...behalve een t-shirt...ze kon ze niet verstaan.....en ik luisterde ook niet zo goed
Behalve een T-shirt ook nog een flesopener, een DVD (welke film ben ik vergeten) en iets van de boodschappenband.quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:18 schreef muisje-eliza het volgende:
oh Janne vraagt wat ze heeft gewonnen...behalve een t-shirt...ze kon ze niet verstaan.....en ik luisterde ook niet zo goed
Een DVD en ontharingscreme voor de gevoelige onderlipquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:18 schreef muisje-eliza het volgende:
Ohja, en ontharingscreme voor de gevoelige huidquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:20 schreef Brennel het volgende:
[..]
Shirt dus, opener en DVD van The Ruins.
En als er interesse is kan het ook nog teruggekeken wordenquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:20 schreef Sirolf het volgende:
Na 22 uur kan je het ook terugluisteren.
Hij zal 'm vast wel open kunnen krijgen hoor, maar zal wel niet durven omdat het zwaailicht boven de deur aan is.quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:21 schreef Feivel1 het volgende:
Hahahahaha, de gast die de studio deur niet open krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |