Neh, hij was netjes verpakt en brandschoonquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:08 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Hoop voor je dat Rudy die niet eerst zelf heeft aangetrokken.. Hij liep een paar weken geleden ook in een strak broekje in de studio..
Grapjurkquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:08 schreef Broekie het volgende:
[..]
Oke, bij deze dan:
[..]
Dat vraagt om foto's!
Zijn daar geen wasmachines voor uitgevonden.quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:14 schreef muisje-eliza het volgende:
Janne is heel blij met dr nieuwe t-shirt, op die andere had ze n vlek gemaakt
Shirt dus, opener en DVD van The Ruins.quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:18 schreef muisje-eliza het volgende:
oh Janne vraagt wat ze heeft gewonnen...behalve een t-shirt...ze kon ze niet verstaan.....en ik luisterde ook niet zo goed
Behalve een T-shirt ook nog een flesopener, een DVD (welke film ben ik vergeten) en iets van de boodschappenband.quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:18 schreef muisje-eliza het volgende:
oh Janne vraagt wat ze heeft gewonnen...behalve een t-shirt...ze kon ze niet verstaan.....en ik luisterde ook niet zo goed
Een DVD en ontharingscreme voor de gevoelige onderlipquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:18 schreef muisje-eliza het volgende:
Ohja, en ontharingscreme voor de gevoelige huidquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:20 schreef Brennel het volgende:
[..]
Shirt dus, opener en DVD van The Ruins.
En als er interesse is kan het ook nog teruggekeken wordenquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:20 schreef Sirolf het volgende:
Na 22 uur kan je het ook terugluisteren.
Hij zal 'm vast wel open kunnen krijgen hoor, maar zal wel niet durven omdat het zwaailicht boven de deur aan is.quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:21 schreef Feivel1 het volgende:
Hahahahaha, de gast die de studio deur niet open krijgt.
Ik had ook een binnenpretjequote:Op vrijdag 12 september 2008 20:21 schreef Sersjee het volgende:
Dubio...
"Stond zelfs in dubio, maar ik nam geen enkel risico"
Je zal dan ook wel een klein maatje hebben, met maatje groter dan 38 en hotpantsquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:18 schreef Brennel het volgende:
[..]
Neh, hij was netjes verpakt en brandschoonen hij zit lekker!
[..]
Grapjurk
Waar hoor je dat woord verder dan nog?! Ik nergens in ieder geval!quote:
Kanequote:Op vrijdag 12 september 2008 20:22 schreef Sersjee het volgende:
"Kane, altijd leuk..."
Dat klonk bijna oprecht, Michiel!
quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:20 schreef Broekie het volgende:
[..]
Een DVD en ontharingscreme voor de gevoelige onderlip
Kane zuigt apeballen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:23 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Kane![]()
Ik heb echt maar 1 nummer een paar keer leuk gevonden....
Niet altijd maak je onder invloed goede dingen.........
Ook prima ;-).quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hij zal 'm vast wel open kunnen krijgen hoor, maar zal wel niet durven omdat het zwaailicht boven de deur aan is.
Verkapte, laat eens een foto zien, antwoord....quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je zal dan ook wel een klein maatje hebben, met maatje groter dan 38 en hotpants
quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je zal dan ook wel een klein maatje hebben, met maatje groter dan 38 en hotpants
Voor EkStra Weekend?quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:26 schreef Piles het volgende:
Ik ben er zo even 3 kwartier van tussen, Mooi!WeerDeLeeuw gaat toch echt voor
Want? Hij verdwijnt toch?quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:25 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oke ik heb geen dikke billen, maar een hotpants met maatje meer kan prima hoor vind ik...een string vind ik wel eng bij dikke billen...gelukkig hoef ik daar nooit naar te kijken dus intereseerd het me geen zier wat iemand draagt met maatje meer
Je hebt er zin inquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:27 schreef muisje-eliza het volgende:
ik ga alvast n nieuw topic bakken mensen
Wees blij dat je niet in lingeriezaak werkt met de vraag hoe staat mij ditquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:25 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oke ik heb geen dikke billen, maar een hotpants met maatje meer kan prima hoor vind ik...een string vind ik wel eng bij dikke billen...gelukkig hoef ik daar nooit naar te kijken dus intereseerd het me geen zier (of reet) wat iemand draagt met maatje meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |