Dit is inderdaad mooi!quote:Op donderdag 11 september 2008 21:37 schreef -Hans- het volgende:
Inderdaad dEUSWat een fantastische request!!
Hahaquote:
Heb mn bril niet op.quote:Op donderdag 11 september 2008 21:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
deze heeft de juiste titel, 717 was 6 topics geleden
Ja, ik heb die dag vroeg school, en zelfs een vergadering! kZie mezelf al helemaal zitten met mn duffe hoofdquote:Op donderdag 11 september 2008 21:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
ELiza ja ik had je sms gelezen moet opzich lukken, heb die dag wel een lange dag met teamdag
Net als de politie?quote:Op donderdag 11 september 2008 21:43 schreef toma het volgende:
[..]
waar zijn die klote admins als je ze nodig hebt.
Ja, officieel wel, maar denk dat ik morgen nog wel even thuis aan de slag moet.....druk!quote:Op donderdag 11 september 2008 21:44 schreef -Hans- het volgende:
Maricha je hebt bijna WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEND !
quote:Op donderdag 11 september 2008 21:34 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
kut!!!!
wil iemand anders n topic opene? ben nog aan de foon![]()
Dacht dat vrouwen goed konden multitasken..?quote:
Eerder net als leraren wanneer je problemen hebt met je huiswerk. Heb trouwens sinds gisteren een leraar die msn heeft en via dat medium wil helpen!! EN hij is liefhebber van Jiskefetquote:
Nope, 'k ben pas net weer in de buurt van m'n PC.quote:
't is dus vrijdagochtend vroeg geworden ipv de 30e?quote:Op donderdag 11 september 2008 21:04 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Euhmm, jij, Djurre, Litton, Broekie en WH (laatste nog onder voorbehoud) en ik
Djurre heb ik net gesmst, en Broekie heeft t hier gelese en Litton heeft t van jou, ik zal WH ook ff n pm sturen oke![]()
'k wil er best wel weer eentje afdrukken, maar heb nu even geen tijd om er eentje te ontwerpen. Dus als iemand anders dat kan doen (LL misschien?) komt dat wel wat beter uitquote:Op donderdag 11 september 2008 21:04 schreef muisje-eliza ook nog het volgende:
n spandoek is leuk!!! *Muijs voor t laatst in dit huis* ....zo-iets?
oohh okay.. Maar dat kan ook wel leuk zijn maar het ligt er natuurlijk aan wat er moet gebeuren. Bijvoorbeeld schoonmaken is nou niet echt het meest toffe werk. Gelukkig wordt het morgen wel weer om binnen aan het werk te gaan dus dat maakt het misschien wat minder zwaar/vervelend.quote:Op donderdag 11 september 2008 21:45 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ja, officieel wel, maar denk dat ik morgen nog wel even thuis aan de slag moet.....druk!
Ik doelde op werken voor MetMichiel....we gaan binnenkort een klein reisje makenquote:Op donderdag 11 september 2008 21:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
oohh okay.. Maar dat kan ook wel leuk zijn maar het ligt er natuurlijk aan wat er moet gebeuren. Bijvoorbeeld schoonmaken is nou niet echt het meest toffe werk. Gelukkig wordt het morgen wel weer om binnen aan het werk te gaan dus dat maakt het misschien wat minder zwaar/vervelend.
Je kon helaas niet zeggen sorry ben geemigreerdquote:Op donderdag 11 september 2008 21:49 schreef Litton-Lane het volgende:
Was gevraagd voor een basis school reunie....![]()
Heb me afgemeld, hoef er echt niet naar toe.
"Richard, we konden je niet vinden. Maar gelukkig woonde je ouders nog op het zelfde adres"![]()
"Iedereen heeft zich al op Hyves aangemeld...."ik heb niet voor niks "geen hyves"
Waarom geef je daar niets om? Lijkt me wel leuk om mn oude klasgenootjes terug te zien vd basisschool oid.quote:Op donderdag 11 september 2008 21:49 schreef Litton-Lane het volgende:
Was gevraagd voor een basis school reunie....![]()
Heb me afgemeld, hoef er echt niet naar toe.
"Richard, we konden je niet vinden. Maar gelukkig woonde je ouders nog op het zelfde adres"![]()
"Iedereen heeft zich al op Hyves aangemeld...."ik heb niet voor niks "geen hyves"
Poezie met Cortonquote:Op donderdag 11 september 2008 21:49 schreef -Hans- het volgende:
"een warme traan op mijn hart" mooi gesproken, Corton!
De helft hoef ik echt nooit meer te zien hoorquote:Op donderdag 11 september 2008 21:50 schreef toma het volgende:
[..]
Waarom geef je daar niets om? Lijkt me wel leuk om mn oude klasgenootjes terug te zien vd basisschool oid.
quote:Op donderdag 11 september 2008 21:49 schreef -Hans- het volgende:
"een warme traan op mijn hart" mooi gesproken, Corton!
Oh zo! Ja, daar heb ik wel wat over gehoord..quote:Op donderdag 11 september 2008 21:49 schreef Maricha het volgende:
Ik doelde op werken voor MetMichiel....we gaan binnenkort een klein reisje maken
(huishouden moet daarnaast ook nog gebeuren)
Toch wel leuk om te kijken of de andere helft een beetje goed is 'opgedroogd'quote:Op donderdag 11 september 2008 21:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De helft hoef ik echt nooit meer te zien hoor
Om de film "Gladiator" te quoten:quote:Op donderdag 11 september 2008 21:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je kon helaas niet zeggen sorry ben geemigreerd
quote:Net yet, Not yet
Toch nog goed gekomen dus, mooi! Morgen zeker weer even luisteren?!quote:Op donderdag 11 september 2008 21:51 schreef Litton-Lane het volgende:![]()
voor Kevin van Move your Ass
![]()
![]()
Moest hem ook nog even openbaar bedanken, voor een dvd en de uber snelle service. Een halve dag levertijd
Ik zou t vooral leuk vinden om mn oude klasgenootjes van de middelbare weer te zien. kHeb sommigen op hyves opgezocht en vooral de meest populaire wonen echt nog bij hun ouders en hebben echt van die lege hulzen als vriendjes/vriendinnetjes. Lijkt me heerlijk om daar meeega zelfverzekerd binnen te komen lopen; Hallo-oooo!quote:Op donderdag 11 september 2008 21:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De helft hoef ik echt nooit meer te zien hoor
Ik denk dat het bij meer "kijken hoe weinig er van de populairsten van de klas terecht gekomen is" zou worden...quote:Op donderdag 11 september 2008 21:52 schreef toma het volgende:
[..]
Toch wel leuk om te kijken of de andere helft een beetje goed is 'opgedroogd'
Ik was zo blij dat ik er vanaf was. Dan zou ik nu die mensen vrijwillig op willen zoeken. Nee dank je.quote:Op donderdag 11 september 2008 21:50 schreef toma het volgende:
[..]
Waarom geef je daar niets om? Lijkt me wel leuk om mn oude klasgenootjes terug te zien vd basisschool oid.
Maar wat je al zeï: dat is wel leuk werk!quote:Op donderdag 11 september 2008 21:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oh zo! Ja, daar heb ik wel wat over gehoord..Kan me er wel wat bij inbeelden dat er aardig wat tijd gaat zitten in de voorbereiding.
Elk jaar twee van die feestbeesten hier binnenquote:Op donderdag 11 september 2008 21:51 schreef Jannekje7 het volgende:
OMG... er zit echt een HUGE spin in de keuken...
Of nouja, ze kunnen nog wel groter... ooit een huisspin tegengekomen in de tuin... brrrrr
http://members.lycos.nl/jannekje7/spin2.jpg
hehe, ik denk dat over het algemeen de nerdjes die het meest gepest werden de beste banen zullen hebben terwijl die populaire schoffies vaak onopgeleid/laagopgeleid werk doen.quote:Op donderdag 11 september 2008 21:54 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik denk dat het bij meer "kijken hoe weinig er van de populairsten van de klas terecht gekomen is" zou worden...
Ja, we kregen gelijk over Bush. Hij deed het allemaal zelf...quote:Op donderdag 11 september 2008 21:52 schreef toma het volgende:
"Heeft 9/11 jouw leven veranderd?"
Onbewust misschien; hou me niet zo bezig met terroristische dreigingen.
Ah, dat was er mis dus..quote:Op donderdag 11 september 2008 21:56 schreef Broekie het volgende:Topic Merge
Piles, ik denk dat je je stats nu wéér mag fixen
maar heeft het jou als persoon veranderd?quote:Op donderdag 11 september 2008 21:57 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ja, we kregen gelijk over Bush. Hij deed het allemaal zelf...
Uit eindelijk om olie en geld.
En al die verhalen moeten horen hoe goed iedereen is. Deden ze toen al. En nu moeten ze elkaar natuurlijk overtreffen, omdat ze elkaar nooit zien.quote:Op donderdag 11 september 2008 21:52 schreef toma het volgende:
[..]
Toch wel leuk om te kijken of de andere helft een beetje goed is 'opgedroogd'
Dat maakt veel goed !quote:Op donderdag 11 september 2008 21:56 schreef Maricha het volgende:
Maar wat je al zeï: dat is wel leuk werk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Me too. (gepest)quote:Op donderdag 11 september 2008 21:54 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik zou t vooral leuk vinden om mn oude klasgenootjes van de middelbare weer te zien. kHeb sommigen op hyves opgezocht en vooral de meest populaire wonen echt nog bij hun ouders en hebben echt van die lege hulzen als vriendjes/vriendinnetjes. Lijkt me heerlijk om daar meeega zelfverzekerd binnen te komen lopen; Hallo-oooo!
(ben nogal gepest op de middelbare, hehe)
quote:Leave me alone!
* Broekie zapt naar BBC2 voor Mock The Week.quote:Op donderdag 11 september 2008 21:58 schreef muisje-eliza het volgende:
hej ik ga zesde zintuig afkijken.....
toedels iedereen![]()
ja daar heb je wel gelijk in. Dan zitten er altijd van die knaapjes tussen die er mee te koop lopen dat ze nu dokter zijn en in een BMW-7 serie met leren bekleding rijden. Mij lijkt het wel leuk om met mn oude vrienden van vroeger een pilsje te drinken.quote:Op donderdag 11 september 2008 21:58 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
En al die verhalen moeten horen hoe goed iedereen is. Deden ze toen al. En nu moeten ze elkaar natuurlijk overtreffen, omdat ze elkaar nooit zien.![]()
Misschien heb ik het mis. Maar heb er echt geen zin in
Neinquote:Op donderdag 11 september 2008 21:58 schreef toma het volgende:
[..]
maar heeft het jou als persoon veranderd?
Ik weet van mijn pestkoppen af dat de helft een strafblad heeftquote:Op donderdag 11 september 2008 22:00 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Me too. (gepest)
En ook hun ongelukkig zien, maakt het niet goed voor mij. En om nu M. Jackson te quoten:
[..]
Dit soort dingen, daarom ga ik niet...quote:Op donderdag 11 september 2008 21:54 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik denk dat het bij meer "kijken hoe weinig er van de populairsten van de klas terecht gekomen is" zou worden...
Oeh, thanks for the reminder!!quote:Op donderdag 11 september 2008 22:00 schreef Broekie het volgende:
[..]
* Broekie zapt naar BBC2 voor Mock The Week.
Ik ben er alleen sterker uitgekomenquote:Op donderdag 11 september 2008 22:01 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Nein
Niet dat ik me kan herinneren
Thanks Broekie.quote:Op donderdag 11 september 2008 22:00 schreef Broekie het volgende:
[..]
* Broekie zapt naar BBC2 voor Mock The Week.
Ze hoeven niet ongelukkig te zijn, maar ik ben benieuwd hoe ze reageren als ze zien dat ik goed terecht ben gekomen. En dat ik er tegenwoordig wél goed uitziequote:Op donderdag 11 september 2008 22:00 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Me too. (gepest)
En ook hun ongelukkig zien, maakt het niet goed voor mij. En om nu M. Jackson te quoten:
[..]
Haha, van de leuke mensen van mijn klas zijn de meeste wel goed terrecht gekomen.quote:Op donderdag 11 september 2008 22:04 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ze hoeven niet ongelukkig te zijn, maar ik ben benieuwd hoe ze reageren als ze zien dat ik goed terecht ben gekomen. En dat ik er tegenwoordig wél goed uitzie
Point is...?quote:Op donderdag 11 september 2008 22:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Haha, van de leuke mensen van mijn klas zijn de meeste wel goed terrecht gekomen.
Oké, ik heb vandaag even niet veel radio aan staan, maar dit bericht heb ik vandaag al zooooo vaak voorbij zien komen..!quote:
Mag wel vaker voorbij komen.quote:Op donderdag 11 september 2008 22:12 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Oké, ik heb vandaag even niet veel radio aan staan, maar dit bericht heb ik vandaag al zooooo vaak voorbij zien komen..!
De echte pesters zijn vaak ook "fucked up inside". Helemaal in de knoop ofzo.quote:Op donderdag 11 september 2008 22:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dat het nooit wat wordt met de echte pesters
quote:Op donderdag 11 september 2008 22:24 schreef Jannekje7 het volgende:
Nou, morgen weer vroeg dag, ik ga lekker slapen!![]()
kBen er trouwens van t weekend niet. Ga EW wss wel in de trein luisteren, maar heb helaas geen internet op mn foon![]()
Dussuhm, fijn weekend allemaal en tot zondag!![]()
vind er helemaal niets aanquote:Op donderdag 11 september 2008 22:24 schreef -Hans- het volgende:
En de Megahit verveelt ook nog lang niet. Shut up and let me go !
Klopt ! dus zeker even luisteren. Volgens Marc zouden ze na 23:00 optreden dus dat is qua tijd nog wel te doen, denk ik.quote:Op donderdag 11 september 2008 22:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
hans : Mr. Love and The Stallions gaat live optreden vannacht
we hadden gisteren allebei toch zo iets van hmm nieuw maar klinkt wel leuk
Dat kanquote:Op donderdag 11 september 2008 22:26 schreef toma het volgende:
[..]
vind er helemaal niets aan
Thing things is niet bepaald mijn thing.
The Girlsquote:Op donderdag 11 september 2008 22:35 schreef Litton-Lane het volgende:
Hier is ik weer.
Dit bandje live klinkt goed? Who is it?
quote:KoL gemist
Thanks en Thanks....quote:
quote:Op donderdag 11 september 2008 22:42 schreef Brennel het volgende:
Ik ga ook lekker slapen, morgen weer een lange en drukke dag werken![]()
Truste allemaal! En Janne; tot zaterdag
Same here.. Ook 3FM-pauze tot Never mind the Buzzcocks begint?quote:Op donderdag 11 september 2008 22:35 schreef Litton-Lane het volgende:
Hier is ik weer.
Dit bandje live klinkt goed? Who is it?
KoL gemist
Slaap lekkerquote:Op donderdag 11 september 2008 22:42 schreef Brennel het volgende:
quote:Op donderdag 11 september 2008 22:42 schreef Brennel het volgende:
quote:Op donderdag 11 september 2008 22:46 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Same here.. Ook 3FM-pauze tot Never mind the Buzzcocks begint?![]()
Hoewel ik het 2de uur ook wel wat live van Mr. Love and The Stallions wil horen eigenlijk..
Was Mock the week ook vergeten totdat Broekie het hier aangafquote:Op donderdag 11 september 2008 22:48 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
![]()
Thanks, handig deze tv gids hier. Ik vergeet dat altijd wat er komt. Kijk eigenlijk nooit tv. Maar als ik er zo op gewezen wordt. Dan wel.
Er is maar 1 ding waar ik de tv voor aan zet, naast films en de Friends box, dat is Miami Ink.
quote:Op donderdag 11 september 2008 22:51 schreef DiedjeeJ het volgende:
Konden ze in deze live-uitzending altijd die stelling niet ff skippen..?
Is PB, nu ook al van Ilse Media?quote:Op donderdag 11 september 2008 22:53 schreef toma het volgende:
zojuist een vacature voor mijn droombaan gevonden!!
quote:
Fijne plaat jaquote:Op donderdag 11 september 2008 22:58 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
![]()
Dat zou inderdaad het beste zijn. Het wordt er nog rommeliger van in zo'n uitzending.
PP&P!!
Voor tijdens het nieuws:
geen flauw idee.quote:Op donderdag 11 september 2008 22:54 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Is PB, nu ook al van Ilse Media?
Dan zelf maar m'n request draaienquote:
Hey hallo, leuk dat je luistertquote:
zekerssquote:Op donderdag 11 september 2008 23:20 schreef -Hans- het volgende:
Black And Gold. Nog steeds een![]()
track
Was je het toch?quote:Op donderdag 11 september 2008 23:12 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Hey hallo, leuk dat je luistert
quote:Op donderdag 11 september 2008 23:08 schreef DiedjeeJ het volgende:
Kate Nash bij Never mind the Buzzcocks @ BBC2
quote:Op donderdag 11 september 2008 23:33 schreef Litton-Lane het volgende:
Never mind the Buzzcocks met Kate Nash![]()
Geweldige track inderdaadquote:Op donderdag 11 september 2008 23:20 schreef -Hans- het volgende:
Black And Gold. Nog steeds een![]()
track
Ik ben nog even min-of-meer wakker, maar geen idee hoe lang nog (begin er eigenlijk ook wel aan te denken om over uiterlijk een half uurtje naar bed te gaan). Ben al sinds 7 uur vanochtend wakker namelijk.quote:
Ik moet dadelijk ook gaan slapen. En dan dit weekend genoegen gaan nemen met hooguit 3 uur per nacht gok ikquote:Op vrijdag 12 september 2008 00:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ben nog even min-of-meer wakker, maar geen idee hoe lang nog (begin er eigenlijk ook wel aan te denken om over uiterlijk een half uurtje naar bed te gaan). Ben al sinds 7 uur vanochtend wakker namelijk.
Dat zeg ik.quote:Op vrijdag 12 september 2008 01:16 schreef Rojan_UK het volgende:
PSB Alarm!
Welke? Weezer, Crowded House, R.E.M., Johan, Flight of the Conchords?quote:Op donderdag 11 september 2008 21:27 schreef toma het volgende:
[..]
Hopelijk dat eindelijk een request van me gedraaid word. Request al een paar weken maar nog niks is gedraaid
Heb daarom maar een plaat van Michiel z'n lievelingsbandje aangevraagd.
GMTA!quote:Op vrijdag 12 september 2008 01:24 schreef Rojan_UK het volgende:
[..]
Dat las ik pas nadat ik mijn reactie gepost had...![]()
Maar, twee zielen één gedachte, toch?
Let me sleep on it...quote:Op vrijdag 12 september 2008 01:33 schreef on_air het volgende:
What's it gonna be boy...
quote:Op vrijdag 12 september 2008 01:46 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf gaat maar eens naar bed. Begin om te vallen...
Mee eens. Van mij hoeft het ook niet. Maar 1 ding hebben ze mee: ze zijn niet zo erg als de band die Giel in de afgelopen Freaknacht op de gang had. Mijn hemel, wat was dat slecht.quote:Op vrijdag 12 september 2008 02:13 schreef Sersjee het volgende:
Kan dit bandje even kappen met het vernaggelen van een klassieker?!
Plork is echt lachen. Altijd feest als zij in de Freaknacht zijn.quote:Op vrijdag 12 september 2008 02:24 schreef Sersjee het volgende:
Enige leuke wat ik ooit in de Freaknacht heb gezien is Plork en de Aannemers, maar ik luister dan ook alleen als Michiel er zit. Ben nl. licht allergisch voor Giel...
Slaap ze!quote:Op vrijdag 12 september 2008 02:42 schreef Sersjee het volgende:
Ik ga pitten, moet morgen toch nog wat nuttigs doen...
Met alleen nu ff een bepaald dieptepuntjequote:Op vrijdag 12 september 2008 10:11 schreef Sirolf het volgende:
Zo, eindelijk weer eens tijd voor echte radio.
[edit]
Hee, op locatie!
En ik moet naar collegequote:Op vrijdag 12 september 2008 10:11 schreef Sirolf het volgende:
Zo, eindelijk weer eens tijd voor echte radio.
[edit]
Hee, op locatie!
Zou me niks verbazen... Zou het niet erg vinden ook.quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:24 schreef Marc63 het volgende:
Ik denk dat dit nummer heul vaak voorbij gaat komen in de week voor kerst...
quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:25 schreef Sirolf het volgende:
Giel kunnen we a.s. dinsdag iig ook vermijden, want dan komt K3 in de studio...
Jah, niemand, alleen dat zogenaamde Stoerste Bedrijf van Nederland. Wat een bijzonder oubollige muzieksmaak schijnt te hebben trouwens.quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:16 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat een geouwehoer. Laat Ekdom zijn kop houden en plaatjes draaien.
Wat interesseert mij dat geneuzel nou
Er werken vast een paar negers in de spoelkeuken van dat bedrijf.quote:
Ik denk dat veel leraren dit nummer in hun hoofd hebben sinds die reclame. Een leerling zal je maar opgegeven hebbenquote:Op vrijdag 12 september 2008 11:34 schreef Sersjee het volgende:
Dit nummer hadden ze moeten gebruiken bij die reclame voor de beste geschiedenisleraar...
Jawel, maar het is wel weer frapant dat 3FM-troetelartiesten als Leaf en Alain Clark weer van de partij zijn.quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:49 schreef Sersjee het volgende:
Niet om het een of ander, maar heb hem gezien op de MetMichiel Nieuwjaarsreceptie en dat was helemaal niet verkeerd.
Ik vind het ook wel opvallend dat ze elke keer weer zeggen hoe ze het afgelopen jaar ontploft zijn en hoe druk ze het wel niet hebben, maar op elk 3FM-feestje komen ze weer opdraven. Laat dan wat Serious Talent-bandjes spelen. Die zijn over het algemeen ook wat stoerder.quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
Jawel, maar het is wel weer frapant dat 3FM-troetelartiesten als Leaf en Alain Clark weer van de partij zijn.
Dat bandje van gisteren was wel gaaf!quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:54 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Laat dan wat Serious Talent-bandjes spelen. Die zijn over het algemeen ook wat stoerder.
Mr. Love And The Stallions bedoel je waarschijnlijk.. die zijn goed jaquote:Op vrijdag 12 september 2008 12:07 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dat bandje van gisteren was wel gaaf!
quote:Bijna. Ja bijna. Het voelt om half 4 alsof het al zover is. WEEKEND! Stem dus.
Capella - Move on baby
Dr. Alban - Sing halelujah
Leila K - Open sesame
O, heb ik niet gehoord, maar ik doelde op Furistic! Was eergisteren.quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mr. Love And The Stallions bedoel je waarschijnlijk.. die zijn goed ja![]()
[..]
Helaas gemist... Maar als het lijkt op The Gossip dan zou ik het vast ook wel tof hebben gevonden.quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:53 schreef cosmick het volgende:
O, heb ik niet gehoord, maar ik doelde op Furistic! Was eergisteren.
Beetje erg The Gossip vs. The Long Blondes, maar ach.
YES!!!!!quote:
quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik heb mijn eerste biertje reeds open gemaakt... Straks maar even een nieuwe voorraad kopen.
Het is altijd wel ergens 5 uur 's middagsquote:Op vrijdag 12 september 2008 14:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
YES!!!!!
Ik heb mijn eerste biertje reeds open gemaakt... Straks maar even een nieuwe voorraad kopen.
Om half 2 nog?! dan hoef je vandaag zeker niet te werken?quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:18 schreef cosmick het volgende:
[..]. Zat vannacht nog om half twee aan het bier, dus ik moet er nu echt niet even aan denken
.
Maar cheers iig, ouwe zuiplap!
Jawel, maar ik ben om kwart voor tien begonnen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Om half 2 nog?! dan hoef je vandaag zeker niet te werken?![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:19 schreef Sersjee het volgende:
Het is altijd wel ergens 5 uur 's middags![]()
Ouwe alcoholist dat je er rondloopt
Da's wel heel erg inderdaad...quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:31 schreef Sersjee het volgende:
Mijn god, bellen voor kaarten voor Blof en dan niet eens een single kunnen noemenZelfs ik als Blof-hater kan er zo een stuk of 8 opnoemen.
Ik wil dictator worden, dan kan ik dat soort mensen tegen de muur zetten...
Ze hebben zichzelf wel weer overtroffen! Ik hield het praktisch voor onmogelijk dat ze nog grotere crap konden maken dan ze al dedenquote:
Ze zetten wat dat betreft weer een topprestatie neer om een nog grotere bagger plaat te maken. Er is echt geen doorkomen aan (grom!).quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:40 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ze hebben zichzelf wel weer overtroffen! Ik hield het praktisch voor onmogelijk dat ze nog grotere crap konden maken dan ze al deden!
quote:90's Request in oktober op 3FM
In de eerste week van oktober organiseert 3FM weer een week lang '90’s Request'. Van 3 tot en met 10 oktober draait de publieke popzender alleen maar muziek uit de jaren 90.
De week wordt op vrijdag 10 oktober afgesloten met de ' 90’s Request Top 100'. Deze lijst wordt zoals altijd samengesteld door de luisteraar van 3FM. Vanaf maandag kan men via 3FM.nl stemmen op de lijst.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:52 schreef -Hans- het volgende:
http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=7678
[..]
Verdrink de katerquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:00 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik zin in een biertje [ afbeelding ] misschien dat de koppijn dan weggaat
Was het maar een kater. Dan was het nog terecht.quote:
Lijstjes ben ik ook geen fan van want het zijn vaak dezelfde liedjes die in de top 20 staan, maar ik vind het dan wel erg leuk om al die oude liedjes weer eens te horen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:57 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Wel gaaf weer week van de jaren 90.(charly en theo [ afbeelding ] )
Heb alleen een hekel aan lijstjes, op de frontpage kun je ook weer mee doen aan 2x een top-zoveel-lijstje.
Het gaat me eigenlijk niet om de inhoud van die lijstjes, maar meer om die melodramatische gedachtes achter die lijstjes.quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lijstjes ben ik ook geen fan van want het zijn vaak dezelfde liedjes die in de top 20 staan, maar ik vind het dan wel erg leuk om al die oude liedjes weer eens te horen.
Ik vind het niet zo erg hoor, best een leuk liedjequote:Op vrijdag 12 september 2008 16:36 schreef -Hans- het volgende:
Nee he Piles.... niet de nieuwe van Ilse. Pffffff het had zo mooi kunnen zijn, helaas.
Ilsequote:Op vrijdag 12 september 2008 16:37 schreef Sersjee het volgende:
Reken maar op heel veel "Ilse" posts deze week.
Hebben wij weer een leuke avond iigquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:54 schreef Sersjee het volgende:
O god, zometeen is de tafel weer naar de klote...
quote:
Ja?quote:
Ilse DeLangequote:(ik heb de nieuwe mega hit gemist, stress op het werk en altijd op vrijdag om 16.30 en later, welke is het?)
Een keertje ontmoet. Ik was ook bij de band in de kleedkamer toen (ik werkte bij/voor de techniek)quote:
Zoveel bekende Nederlanders zijn zo, maar als ze leuk kunnen 'entertainen' (om het maar even samen te vatten) boeit het me niet eigenlijkquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:03 schreef Litton-Lane het volgende:
Een keertje ontmoet. Ik was ook bij de band in de kleedkamer toen (ik werkte bij/voor de techniek)
En toen heeft hij echt laten merken hoe hij is. Een omhoog gevallen, dik ettertje...
Klopt en klopt.quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Zoveel bekende Nederlanders zijn zo, maar als ze leuk kunnen 'entertainen' (om het maar even samen te vatten) boeit het me niet eigenlijk
Kan ik me iets bij voorstellenquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:10 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Klopt en klopt.
Maar toch heeft zijn gedrag toen er niet voor gezorgt dat ik er nu doorheen kan kijken.
Doe eens gek...quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:14 schreef Litton-Lane het volgende:
Zal ik eens gewoon naar huis gaan... Doe nu ook niet zoveel meer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |