Met alleen nu ff een bepaald dieptepuntjequote:Op vrijdag 12 september 2008 10:11 schreef Sirolf het volgende:
Zo, eindelijk weer eens tijd voor echte radio.
[edit]
Hee, op locatie!
En ik moet naar collegequote:Op vrijdag 12 september 2008 10:11 schreef Sirolf het volgende:
Zo, eindelijk weer eens tijd voor echte radio.
[edit]
Hee, op locatie!
Zou me niks verbazen... Zou het niet erg vinden ook.quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:24 schreef Marc63 het volgende:
Ik denk dat dit nummer heul vaak voorbij gaat komen in de week voor kerst...
quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:25 schreef Sirolf het volgende:
Giel kunnen we a.s. dinsdag iig ook vermijden, want dan komt K3 in de studio...
Jah, niemand, alleen dat zogenaamde Stoerste Bedrijf van Nederland. Wat een bijzonder oubollige muzieksmaak schijnt te hebben trouwens.quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:16 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat een geouwehoer. Laat Ekdom zijn kop houden en plaatjes draaien.
Wat interesseert mij dat geneuzel nou
Er werken vast een paar negers in de spoelkeuken van dat bedrijf.quote:
Ik denk dat veel leraren dit nummer in hun hoofd hebben sinds die reclame. Een leerling zal je maar opgegeven hebbenquote:Op vrijdag 12 september 2008 11:34 schreef Sersjee het volgende:
Dit nummer hadden ze moeten gebruiken bij die reclame voor de beste geschiedenisleraar...
Jawel, maar het is wel weer frapant dat 3FM-troetelartiesten als Leaf en Alain Clark weer van de partij zijn.quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:49 schreef Sersjee het volgende:
Niet om het een of ander, maar heb hem gezien op de MetMichiel Nieuwjaarsreceptie en dat was helemaal niet verkeerd.
Ik vind het ook wel opvallend dat ze elke keer weer zeggen hoe ze het afgelopen jaar ontploft zijn en hoe druk ze het wel niet hebben, maar op elk 3FM-feestje komen ze weer opdraven. Laat dan wat Serious Talent-bandjes spelen. Die zijn over het algemeen ook wat stoerder.quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
Jawel, maar het is wel weer frapant dat 3FM-troetelartiesten als Leaf en Alain Clark weer van de partij zijn.
Dat bandje van gisteren was wel gaaf!quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:54 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Laat dan wat Serious Talent-bandjes spelen. Die zijn over het algemeen ook wat stoerder.
Mr. Love And The Stallions bedoel je waarschijnlijk.. die zijn goed jaquote:Op vrijdag 12 september 2008 12:07 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dat bandje van gisteren was wel gaaf!
quote:Bijna. Ja bijna. Het voelt om half 4 alsof het al zover is. WEEKEND! Stem dus.
Capella - Move on baby
Dr. Alban - Sing halelujah
Leila K - Open sesame
O, heb ik niet gehoord, maar ik doelde op Furistic! Was eergisteren.quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mr. Love And The Stallions bedoel je waarschijnlijk.. die zijn goed ja![]()
[..]
Helaas gemist... Maar als het lijkt op The Gossip dan zou ik het vast ook wel tof hebben gevonden.quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:53 schreef cosmick het volgende:
O, heb ik niet gehoord, maar ik doelde op Furistic! Was eergisteren.
Beetje erg The Gossip vs. The Long Blondes, maar ach.
YES!!!!!quote:
quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik heb mijn eerste biertje reeds open gemaakt... Straks maar even een nieuwe voorraad kopen.
Het is altijd wel ergens 5 uur 's middagsquote:Op vrijdag 12 september 2008 14:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
YES!!!!!
Ik heb mijn eerste biertje reeds open gemaakt... Straks maar even een nieuwe voorraad kopen.
Om half 2 nog?! dan hoef je vandaag zeker niet te werken?quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:18 schreef cosmick het volgende:
[..]. Zat vannacht nog om half twee aan het bier, dus ik moet er nu echt niet even aan denken
.
Maar cheers iig, ouwe zuiplap!
Jawel, maar ik ben om kwart voor tien begonnen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Om half 2 nog?! dan hoef je vandaag zeker niet te werken?![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:19 schreef Sersjee het volgende:
Het is altijd wel ergens 5 uur 's middags![]()
Ouwe alcoholist dat je er rondloopt
Da's wel heel erg inderdaad...quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:31 schreef Sersjee het volgende:
Mijn god, bellen voor kaarten voor Blof en dan niet eens een single kunnen noemenZelfs ik als Blof-hater kan er zo een stuk of 8 opnoemen.
Ik wil dictator worden, dan kan ik dat soort mensen tegen de muur zetten...
Ze hebben zichzelf wel weer overtroffen! Ik hield het praktisch voor onmogelijk dat ze nog grotere crap konden maken dan ze al dedenquote:
Ze zetten wat dat betreft weer een topprestatie neer om een nog grotere bagger plaat te maken. Er is echt geen doorkomen aan (grom!).quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:40 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ze hebben zichzelf wel weer overtroffen! Ik hield het praktisch voor onmogelijk dat ze nog grotere crap konden maken dan ze al deden!
quote:90's Request in oktober op 3FM
In de eerste week van oktober organiseert 3FM weer een week lang '90’s Request'. Van 3 tot en met 10 oktober draait de publieke popzender alleen maar muziek uit de jaren 90.
De week wordt op vrijdag 10 oktober afgesloten met de ' 90’s Request Top 100'. Deze lijst wordt zoals altijd samengesteld door de luisteraar van 3FM. Vanaf maandag kan men via 3FM.nl stemmen op de lijst.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:52 schreef -Hans- het volgende:
http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=7678
[..]
Verdrink de katerquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:00 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik zin in een biertje [ afbeelding ] misschien dat de koppijn dan weggaat
Was het maar een kater. Dan was het nog terecht.quote:
Lijstjes ben ik ook geen fan van want het zijn vaak dezelfde liedjes die in de top 20 staan, maar ik vind het dan wel erg leuk om al die oude liedjes weer eens te horen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:57 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Wel gaaf weer week van de jaren 90.(charly en theo [ afbeelding ] )
Heb alleen een hekel aan lijstjes, op de frontpage kun je ook weer mee doen aan 2x een top-zoveel-lijstje.
Het gaat me eigenlijk niet om de inhoud van die lijstjes, maar meer om die melodramatische gedachtes achter die lijstjes.quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lijstjes ben ik ook geen fan van want het zijn vaak dezelfde liedjes die in de top 20 staan, maar ik vind het dan wel erg leuk om al die oude liedjes weer eens te horen.
Ik vind het niet zo erg hoor, best een leuk liedjequote:Op vrijdag 12 september 2008 16:36 schreef -Hans- het volgende:
Nee he Piles.... niet de nieuwe van Ilse. Pffffff het had zo mooi kunnen zijn, helaas.
Ilsequote:Op vrijdag 12 september 2008 16:37 schreef Sersjee het volgende:
Reken maar op heel veel "Ilse" posts deze week.
Hebben wij weer een leuke avond iigquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:54 schreef Sersjee het volgende:
O god, zometeen is de tafel weer naar de klote...
quote:
Ja?quote:
Ilse DeLangequote:(ik heb de nieuwe mega hit gemist, stress op het werk en altijd op vrijdag om 16.30 en later, welke is het?)
Een keertje ontmoet. Ik was ook bij de band in de kleedkamer toen (ik werkte bij/voor de techniek)quote:
Zoveel bekende Nederlanders zijn zo, maar als ze leuk kunnen 'entertainen' (om het maar even samen te vatten) boeit het me niet eigenlijkquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:03 schreef Litton-Lane het volgende:
Een keertje ontmoet. Ik was ook bij de band in de kleedkamer toen (ik werkte bij/voor de techniek)
En toen heeft hij echt laten merken hoe hij is. Een omhoog gevallen, dik ettertje...
Klopt en klopt.quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Zoveel bekende Nederlanders zijn zo, maar als ze leuk kunnen 'entertainen' (om het maar even samen te vatten) boeit het me niet eigenlijk
Kan ik me iets bij voorstellenquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:10 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Klopt en klopt.
Maar toch heeft zijn gedrag toen er niet voor gezorgt dat ik er nu doorheen kan kijken.
Doe eens gek...quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:14 schreef Litton-Lane het volgende:
Zal ik eens gewoon naar huis gaan... Doe nu ook niet zoveel meer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |