quote:90's Request in oktober op 3FM
In de eerste week van oktober organiseert 3FM weer een week lang '90’s Request'. Van 3 tot en met 10 oktober draait de publieke popzender alleen maar muziek uit de jaren 90.
De week wordt op vrijdag 10 oktober afgesloten met de ' 90’s Request Top 100'. Deze lijst wordt zoals altijd samengesteld door de luisteraar van 3FM. Vanaf maandag kan men via 3FM.nl stemmen op de lijst.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:52 schreef -Hans- het volgende:
http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=7678
[..]
Verdrink de katerquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:00 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik zin in een biertje [ afbeelding ] misschien dat de koppijn dan weggaat
Was het maar een kater. Dan was het nog terecht.quote:
Lijstjes ben ik ook geen fan van want het zijn vaak dezelfde liedjes die in de top 20 staan, maar ik vind het dan wel erg leuk om al die oude liedjes weer eens te horen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:57 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Wel gaaf weer week van de jaren 90.(charly en theo [ afbeelding ] )
Heb alleen een hekel aan lijstjes, op de frontpage kun je ook weer mee doen aan 2x een top-zoveel-lijstje.
Het gaat me eigenlijk niet om de inhoud van die lijstjes, maar meer om die melodramatische gedachtes achter die lijstjes.quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lijstjes ben ik ook geen fan van want het zijn vaak dezelfde liedjes die in de top 20 staan, maar ik vind het dan wel erg leuk om al die oude liedjes weer eens te horen.
Ik vind het niet zo erg hoor, best een leuk liedjequote:Op vrijdag 12 september 2008 16:36 schreef -Hans- het volgende:
Nee he Piles.... niet de nieuwe van Ilse. Pffffff het had zo mooi kunnen zijn, helaas.
Ilsequote:Op vrijdag 12 september 2008 16:37 schreef Sersjee het volgende:
Reken maar op heel veel "Ilse" posts deze week.
Hebben wij weer een leuke avond iigquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:54 schreef Sersjee het volgende:
O god, zometeen is de tafel weer naar de klote...
quote:
Ja?quote:
Ilse DeLangequote:(ik heb de nieuwe mega hit gemist, stress op het werk en altijd op vrijdag om 16.30 en later, welke is het?)
Een keertje ontmoet. Ik was ook bij de band in de kleedkamer toen (ik werkte bij/voor de techniek)quote:
Zoveel bekende Nederlanders zijn zo, maar als ze leuk kunnen 'entertainen' (om het maar even samen te vatten) boeit het me niet eigenlijkquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:03 schreef Litton-Lane het volgende:
Een keertje ontmoet. Ik was ook bij de band in de kleedkamer toen (ik werkte bij/voor de techniek)
En toen heeft hij echt laten merken hoe hij is. Een omhoog gevallen, dik ettertje...
Klopt en klopt.quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Zoveel bekende Nederlanders zijn zo, maar als ze leuk kunnen 'entertainen' (om het maar even samen te vatten) boeit het me niet eigenlijk
Kan ik me iets bij voorstellenquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:10 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Klopt en klopt.
Maar toch heeft zijn gedrag toen er niet voor gezorgt dat ik er nu doorheen kan kijken.
Doe eens gek...quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:14 schreef Litton-Lane het volgende:
Zal ik eens gewoon naar huis gaan... Doe nu ook niet zoveel meer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |