Me too. (gepest)quote:Op donderdag 11 september 2008 21:54 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik zou t vooral leuk vinden om mn oude klasgenootjes van de middelbare weer te zien. kHeb sommigen op hyves opgezocht en vooral de meest populaire wonen echt nog bij hun ouders en hebben echt van die lege hulzen als vriendjes/vriendinnetjes. Lijkt me heerlijk om daar meeega zelfverzekerd binnen te komen lopen; Hallo-oooo!
(ben nogal gepest op de middelbare, hehe)
quote:Leave me alone!
* Broekie zapt naar BBC2 voor Mock The Week.quote:Op donderdag 11 september 2008 21:58 schreef muisje-eliza het volgende:
hej ik ga zesde zintuig afkijken.....
toedels iedereen![]()
ja daar heb je wel gelijk in. Dan zitten er altijd van die knaapjes tussen die er mee te koop lopen dat ze nu dokter zijn en in een BMW-7 serie met leren bekleding rijden. Mij lijkt het wel leuk om met mn oude vrienden van vroeger een pilsje te drinken.quote:Op donderdag 11 september 2008 21:58 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
En al die verhalen moeten horen hoe goed iedereen is. Deden ze toen al. En nu moeten ze elkaar natuurlijk overtreffen, omdat ze elkaar nooit zien.![]()
Misschien heb ik het mis. Maar heb er echt geen zin in
Neinquote:Op donderdag 11 september 2008 21:58 schreef toma het volgende:
[..]
maar heeft het jou als persoon veranderd?
Ik weet van mijn pestkoppen af dat de helft een strafblad heeftquote:Op donderdag 11 september 2008 22:00 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Me too. (gepest)
En ook hun ongelukkig zien, maakt het niet goed voor mij. En om nu M. Jackson te quoten:
[..]
Dit soort dingen, daarom ga ik niet...quote:Op donderdag 11 september 2008 21:54 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik denk dat het bij meer "kijken hoe weinig er van de populairsten van de klas terecht gekomen is" zou worden...
Oeh, thanks for the reminder!!quote:Op donderdag 11 september 2008 22:00 schreef Broekie het volgende:
[..]
* Broekie zapt naar BBC2 voor Mock The Week.
Ik ben er alleen sterker uitgekomenquote:Op donderdag 11 september 2008 22:01 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Nein
Niet dat ik me kan herinneren
Thanks Broekie.quote:Op donderdag 11 september 2008 22:00 schreef Broekie het volgende:
[..]
* Broekie zapt naar BBC2 voor Mock The Week.
Ze hoeven niet ongelukkig te zijn, maar ik ben benieuwd hoe ze reageren als ze zien dat ik goed terecht ben gekomen. En dat ik er tegenwoordig wél goed uitziequote:Op donderdag 11 september 2008 22:00 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Me too. (gepest)
En ook hun ongelukkig zien, maakt het niet goed voor mij. En om nu M. Jackson te quoten:
[..]
Haha, van de leuke mensen van mijn klas zijn de meeste wel goed terrecht gekomen.quote:Op donderdag 11 september 2008 22:04 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ze hoeven niet ongelukkig te zijn, maar ik ben benieuwd hoe ze reageren als ze zien dat ik goed terecht ben gekomen. En dat ik er tegenwoordig wél goed uitzie
Point is...?quote:Op donderdag 11 september 2008 22:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Haha, van de leuke mensen van mijn klas zijn de meeste wel goed terrecht gekomen.
Oké, ik heb vandaag even niet veel radio aan staan, maar dit bericht heb ik vandaag al zooooo vaak voorbij zien komen..!quote:
Mag wel vaker voorbij komen.quote:Op donderdag 11 september 2008 22:12 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Oké, ik heb vandaag even niet veel radio aan staan, maar dit bericht heb ik vandaag al zooooo vaak voorbij zien komen..!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |