Dit is inderdaad mooi!quote:Op donderdag 11 september 2008 21:37 schreef -Hans- het volgende:
Inderdaad dEUSWat een fantastische request!!
Hahaquote:
Heb mn bril niet op.quote:Op donderdag 11 september 2008 21:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
deze heeft de juiste titel, 717 was 6 topics geleden
Ja, ik heb die dag vroeg school, en zelfs een vergadering! kZie mezelf al helemaal zitten met mn duffe hoofdquote:Op donderdag 11 september 2008 21:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
ELiza ja ik had je sms gelezen moet opzich lukken, heb die dag wel een lange dag met teamdag
Net als de politie?quote:Op donderdag 11 september 2008 21:43 schreef toma het volgende:
[..]
waar zijn die klote admins als je ze nodig hebt.
Ja, officieel wel, maar denk dat ik morgen nog wel even thuis aan de slag moet.....druk!quote:Op donderdag 11 september 2008 21:44 schreef -Hans- het volgende:
Maricha je hebt bijna WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEND !
quote:Op donderdag 11 september 2008 21:34 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
kut!!!!
wil iemand anders n topic opene? ben nog aan de foon![]()
Dacht dat vrouwen goed konden multitasken..?quote:
Eerder net als leraren wanneer je problemen hebt met je huiswerk. Heb trouwens sinds gisteren een leraar die msn heeft en via dat medium wil helpen!! EN hij is liefhebber van Jiskefetquote:
Nope, 'k ben pas net weer in de buurt van m'n PC.quote:
't is dus vrijdagochtend vroeg geworden ipv de 30e?quote:Op donderdag 11 september 2008 21:04 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Euhmm, jij, Djurre, Litton, Broekie en WH (laatste nog onder voorbehoud) en ik
Djurre heb ik net gesmst, en Broekie heeft t hier gelese en Litton heeft t van jou, ik zal WH ook ff n pm sturen oke![]()
'k wil er best wel weer eentje afdrukken, maar heb nu even geen tijd om er eentje te ontwerpen. Dus als iemand anders dat kan doen (LL misschien?) komt dat wel wat beter uitquote:Op donderdag 11 september 2008 21:04 schreef muisje-eliza ook nog het volgende:
n spandoek is leuk!!! *Muijs voor t laatst in dit huis* ....zo-iets?
oohh okay.. Maar dat kan ook wel leuk zijn maar het ligt er natuurlijk aan wat er moet gebeuren. Bijvoorbeeld schoonmaken is nou niet echt het meest toffe werk. Gelukkig wordt het morgen wel weer om binnen aan het werk te gaan dus dat maakt het misschien wat minder zwaar/vervelend.quote:Op donderdag 11 september 2008 21:45 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ja, officieel wel, maar denk dat ik morgen nog wel even thuis aan de slag moet.....druk!
Ik doelde op werken voor MetMichiel....we gaan binnenkort een klein reisje makenquote:Op donderdag 11 september 2008 21:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
oohh okay.. Maar dat kan ook wel leuk zijn maar het ligt er natuurlijk aan wat er moet gebeuren. Bijvoorbeeld schoonmaken is nou niet echt het meest toffe werk. Gelukkig wordt het morgen wel weer om binnen aan het werk te gaan dus dat maakt het misschien wat minder zwaar/vervelend.
Je kon helaas niet zeggen sorry ben geemigreerdquote:Op donderdag 11 september 2008 21:49 schreef Litton-Lane het volgende:
Was gevraagd voor een basis school reunie....![]()
Heb me afgemeld, hoef er echt niet naar toe.
"Richard, we konden je niet vinden. Maar gelukkig woonde je ouders nog op het zelfde adres"![]()
"Iedereen heeft zich al op Hyves aangemeld...."ik heb niet voor niks "geen hyves"
Waarom geef je daar niets om? Lijkt me wel leuk om mn oude klasgenootjes terug te zien vd basisschool oid.quote:Op donderdag 11 september 2008 21:49 schreef Litton-Lane het volgende:
Was gevraagd voor een basis school reunie....![]()
Heb me afgemeld, hoef er echt niet naar toe.
"Richard, we konden je niet vinden. Maar gelukkig woonde je ouders nog op het zelfde adres"![]()
"Iedereen heeft zich al op Hyves aangemeld...."ik heb niet voor niks "geen hyves"
Poezie met Cortonquote:Op donderdag 11 september 2008 21:49 schreef -Hans- het volgende:
"een warme traan op mijn hart" mooi gesproken, Corton!
De helft hoef ik echt nooit meer te zien hoorquote:Op donderdag 11 september 2008 21:50 schreef toma het volgende:
[..]
Waarom geef je daar niets om? Lijkt me wel leuk om mn oude klasgenootjes terug te zien vd basisschool oid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |