Ik ben nog even min-of-meer wakker, maar geen idee hoe lang nog (begin er eigenlijk ook wel aan te denken om over uiterlijk een half uurtje naar bed te gaan). Ben al sinds 7 uur vanochtend wakker namelijk.quote:
Ik moet dadelijk ook gaan slapen. En dan dit weekend genoegen gaan nemen met hooguit 3 uur per nacht gok ikquote:Op vrijdag 12 september 2008 00:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ben nog even min-of-meer wakker, maar geen idee hoe lang nog (begin er eigenlijk ook wel aan te denken om over uiterlijk een half uurtje naar bed te gaan). Ben al sinds 7 uur vanochtend wakker namelijk.
Dat zeg ik.quote:Op vrijdag 12 september 2008 01:16 schreef Rojan_UK het volgende:
PSB Alarm!
Welke? Weezer, Crowded House, R.E.M., Johan, Flight of the Conchords?quote:Op donderdag 11 september 2008 21:27 schreef toma het volgende:
[..]
Hopelijk dat eindelijk een request van me gedraaid word. Request al een paar weken maar nog niks is gedraaid
Heb daarom maar een plaat van Michiel z'n lievelingsbandje aangevraagd.
GMTA!quote:Op vrijdag 12 september 2008 01:24 schreef Rojan_UK het volgende:
[..]
Dat las ik pas nadat ik mijn reactie gepost had...![]()
Maar, twee zielen één gedachte, toch?
Let me sleep on it...quote:Op vrijdag 12 september 2008 01:33 schreef on_air het volgende:
What's it gonna be boy...
quote:Op vrijdag 12 september 2008 01:46 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf gaat maar eens naar bed. Begin om te vallen...
Mee eens. Van mij hoeft het ook niet. Maar 1 ding hebben ze mee: ze zijn niet zo erg als de band die Giel in de afgelopen Freaknacht op de gang had. Mijn hemel, wat was dat slecht.quote:Op vrijdag 12 september 2008 02:13 schreef Sersjee het volgende:
Kan dit bandje even kappen met het vernaggelen van een klassieker?!
Plork is echt lachen. Altijd feest als zij in de Freaknacht zijn.quote:Op vrijdag 12 september 2008 02:24 schreef Sersjee het volgende:
Enige leuke wat ik ooit in de Freaknacht heb gezien is Plork en de Aannemers, maar ik luister dan ook alleen als Michiel er zit. Ben nl. licht allergisch voor Giel...
Slaap ze!quote:Op vrijdag 12 september 2008 02:42 schreef Sersjee het volgende:
Ik ga pitten, moet morgen toch nog wat nuttigs doen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |