Vast contract voor hypotheek?quote:Op donderdag 11 september 2008 18:45 schreef Isegrim het volgende:
Kunnen jullie niet kopen eigenlijk? Huren is zonde van je geld.
Mja, mag wmb. wat hoger. ICT scheelt MBO en HBO qua betaling niet heel veelquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:43 schreef Fugie het volgende:
[..]
dan is het nog niet zo slecht, afhankelijk van je werkervaring
hbo is teh shizzle
Als dat al absurd hoog is :xquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Mja, mag wmb. wat hoger. ICT scheelt MBO en HBO qua betaling niet heel veelZul je ook weinig sys/netwerkbeheerders zien met een HBO opleiding (ben ik nu programmeur, maar daar ben ik (totaal) niet voor opgeleid
).
Ik heb nu anderhalf jaar werkervaring, iets meer (zie ook de link in mn vorige post). Op totaal verschillende functies bij totaal verschillende bedrijven.
Mn oud klasgenoten verdienen varierend 1800 tot 2800 euro (die paar die ik ken dan).
Die laatste is wel absurd hoog, die eerste heeft wel een auto (en ook wel extra certificaten). Van het groepje waar ik nog contact mee heb vallen we allemaal hier tussenin.
Hoeveel jaar werkervaring is dat?quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:53 schreef Fugie het volgende:
[..]
Als dat al absurd hoog is :x
ik heb vrijdag een aanbod gehad voor 41k per jaar excl 7.5% bonus![]()
Opvallend genoeg zit ik nu al aan behoorlijk hoog ivm andere mensen in mijn omgeving, terwijl er blijkbaar nog genoeg rek in zit
Gelukkig is geld verder niet zo boeiend, leuk werk is veul belangrijker
Die kans is dus aanwezig jaquote:
23, 15 maanden ervaring, hbo informatica en ik doe testenquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hoeveel jaar werkervaring is dat?Leeftijd, branche, opleiding? 3200/maand is idd erg netjes
T'is idd best watquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:59 schreef Fugie het volgende:
[..]
23, 15 maanden ervaring, hbo informatica en ik doe testen
ik snap zelf niet eens dat iemand je dat wil aanbieden, maar ergens zal het wel kloppen.
je moet er soms wel tegen kunnen jaquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ah, een 23 jarige tester![]()
Testen heb ik ook nog een half jaar gedaantestplan maken, uitschrijven, Tmap of vmap of hoe heet dat gezeur, scriptje maken, 500.000 inputs, conversie, alles dr uit halen, verschillen vergelijken, ....
![]()
Was voor 3 a 4 maanden, langer had ik dat ook niet overleeft denk ik
Ik stuur je morgen even een PM'etje okay?quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:51 schreef Isegrim het volgende:
De dag maakt mij helemaal niets uit, ik ben er toch niet.
Werkkleding zoals in plaatje verplicht stellenquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:02 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Ik stuur je morgen even een PM'etje okay?
Ja, is goed, dan maken we een afspraak voor je assessment.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:02 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Ik stuur je morgen even een PM'etje okay?
Uiteraard!quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Werkkleding zoals in plaatje verplicht stellen
quote:Op woensdag 17 september 2008 00:15 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
.... en niet teveel dromen van WSS in een schoonmaakuniformpje
Trouwens, even een vergelijking uit het hoe-lang-is-jou-piemel-topicquote:
Heb ik het idee dat ik het niet verkeerd doe, maar jij gewoon bizar goedquote:Op woensdag 17 september 2008 09:38 schreef OGUZHAN_NL het volgende:
Leeftijd: 27
Opleiding: Bedrijfskundige ICT HBO
Werkervaring: 2 jaar
Werkgever: Detachering
Huidige functie: Tester
Laptop: ja
Vakantiegeld: ja
Vakantiedagen: 27
13/14e maand of winstuitkering: 13e maand
GSM: ja
Auto: ja
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: opleindingsbudget, collectieve verzekering, internetvergoeding, vergoeding alle kosten buitenland en nog veel meer
Werkweek: 40 uur
Maand salaris(bruto): 2350 euro
Ik merk dat mijn inkomen niet aan de hoge kant is, maar daar wordt nog wat aan gedaan.
Toen ik vorig jaar aan het solliciteren was heb ik ook wel wat minder goed betalende contracten gehadquote:Op woensdag 17 september 2008 11:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Trouwens, even een vergelijking uit het hoe-lang-is-jou-piemel-topic![]()
[..]
Heb ik het idee dat ik het niet verkeerd doe, maar jij gewoon bizar goed
Aan Blaak bij de kubuswoningen over de weg tegenover het station, dagmenu voor 8 euro dacht ik...quote:Op zondag 14 september 2008 00:40 schreef Koewam het volgende:
Weet iemand een zaakje waar je 's avonds even lekker kan zitten met eten (een broodje of zo, of warm) budget 8 euro max voor het eten...
ze hebben er raketjes op de menukaart staanquote:Op woensdag 17 september 2008 17:16 schreef VanDread het volgende:
[..]
Aan Blaak bij de kubuswoningen over de weg tegenover het station, dagmenu voor 8 euro dacht ik...
http://www.cambrinus.net/
Zal eens vaker hier meelezen nu ik vlakbij de bergsingel woon
edit: minder als 8 euro zelfs.... in 2007 4 euro
maar 2 maandjes geleden dat ik er was iets van 5,50...
Trams rijden op railsquote:Op woensdag 17 september 2008 20:25 schreef TJDoornbos het volgende:
Wanneer rijden die fokking trams weer eens op tijd!
quote:ROTTERDAM - De brandweer en vervoerder RET hebben woensdagmiddag het Rotterdamse metrostation Oostplein tijdelijk ontruimd vanwege een flinke rookontwikkeling.
Drie personen moesten naar het ziekenhuis omdat zij de rook hadden ingeademd. Dat heeft een woordvoerder van de brandweer gemeld.
De rook ontstond doordat de rem van een metrostel bleef hangen. Dat gebeurde rond half vijf. Het metroverkeer is daardoor flink ontregeld, zo meldde een zegsman van RET.
Rond kwart over vijf zijn de voertuigen weer over een spoor gaan rijden. De woordvoerder verwacht dat in de loop van de avond weer de normale dienstregeling kan worden gereden.
quote:Op woensdag 17 september 2008 22:19 schreef Isegrim het volgende:
Ik denk dat ik WSS nu alweer moet ontslaan, want ze heeft zich niet aan haar eerste afspraak gehouden (ze zou me vandaag eem PM sturen).![]()
Nou ja, ze heeft nog anderhalf uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |