Heb je een pizza oven ofzo?quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:44 schreef Isegrim het volgende:
Tajine is wel leuk. Ik gebruik 'm niet zo vaak, maar je kunt er lekker mee koken.
Dailywok, 4-6 euro.quote:Op zondag 14 september 2008 00:40 schreef Koewam het volgende:
Weet iemand een zaakje waar je 's avonds even lekker kan zitten met eten (een broodje of zo, of warm) budget 8 euro max voor het eten...
Een café, daar kost de dagschotel meestal 8-9 euro.quote:Op zondag 14 september 2008 00:40 schreef Koewam het volgende:
Weet iemand een zaakje waar je 's avonds even lekker kan zitten met eten (een broodje of zo, of warm) budget 8 euro max voor het eten...
gaan we denk ik zo ook even heenquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:58 schreef ebeaydojraes het volgende:
[ afbeelding ]
wereld van witte de with
Warung zit hier ook in de straat, maar dat is de mindere surinamer. We lopen altijd door naar Rams..quote:Op zondag 14 september 2008 08:41 schreef gold-rush het volgende:
warung mini aan de witte de wit straat voor surinaams broodjes.
2 euro 50 per stuk volgens mij,ook lekkere maaltijden
Dan zit je op zuid toch beterquote:Op zondag 14 september 2008 10:20 schreef ebeaydojraes het volgende:
lol. leuke stad dat Gouda. Zo leuk dat COnnexion er met een grote boog omheen rijd
quote:Op zondag 14 september 2008 13:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jongen (14) neergestoken in Rotterdam
Dan heb je die woningen van Vesteda nog niet gezien. Google maar eens op een plattegrondje dan zie je hoe klein het is. Heb er ook twee jaar voor in de wacht gestaan en iedere keer was het verhaal dat er binnen zes maanden iets vrij zou komen. Het zijn oude en lelijke betonnen flats, maar als je er iets kan krijgen, moet je geen nee zeggen.quote:Op donderdag 11 september 2008 19:14 schreef Isegrim het volgende:Dat snap ik niet, Boompjes is toch een toplocatie?
Ze houden idd een hypotheekachtige eis aan ja (maandlast is bruto/4,5 of 5). 70+ vierkante meter is nou niet echt klein, zeker niet omdat er een flinke dichte keuken bij zit (3x4 in het geval van boompjes) daarnaast ramen aan centrum kant en balkon aan maaskant tot aan de 22e etage...quote:Op maandag 15 september 2008 03:22 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dan heb je die woningen van Vesteda nog niet gezien. Google maar eens op een plattegrondje dan zie je hoe klein het is. Heb er ook twee jaar voor in de wacht gestaan en iedere keer was het verhaal dat er binnen zes maanden iets vrij zou komen. Het zijn oude en lelijke betonnen flats, maar als je er iets kan krijgen, moet je geen nee zeggen.
Vergeet ook niet dat je minimaal 4,5 maal de huur bruto moet verdienen.
toen wij er gisteren waren ( einde van de middag) hadden ze em afgezet met lint. Zal wel een beetje te druk zijn geworden daarquote:Op maandag 15 september 2008 14:53 schreef thomasss het volgende:
Koopgoot scheen ook een ramp te zijn om doorheen te komen
Denk het ook jaquote:Op maandag 15 september 2008 16:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
toen wij er gisteren waren ( einde van de middag) hadden ze em afgezet met lint. Zal wel een beetje te druk zijn geworden daar
Ik ben vrijdag toegelaten, zonder vast contract. Salaris maakt meer uit, plus dat je een werkgeversverklaring nodig hebt. Eerst zat ik op 1875 br/maand, en ik zat daar nog maar net, toen werd ik niet toegelaten.quote:Op maandag 15 september 2008 20:53 schreef Forza het volgende:
Meer mensen met ervaring van Vesteda? En moet je nou wel of niet een vast contract hebben? De ene keer staat het er wel bij (bijv. bij de rekenhulp), maar bij de FAQ van Vesteda weer niet...
Is ze al meer dan drie maanden zwanger dan?quote:Op maandag 15 september 2008 21:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik ben vrijdag toegelaten, zonder vast contract. Salaris maakt meer uit, plus dat je een werkgeversverklaring nodig hebt. Eerst zat ik op 1875 br/maand, en ik zat daar nog maar net, toen werd ik niet toegelaten.
Nu zit ik op 2100br + vriendin heeft stufi, en nu zijn we wel toegelaten.
Wachttijd 6 tot 9 maanden (wat voor ons te lang is). Maar ik doe wel een poging voor de nu beschikbare woningen.
is dat hbo niveau?quote:Op maandag 15 september 2008 21:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik ben vrijdag toegelaten, zonder vast contract. Salaris maakt meer uit, plus dat je een werkgeversverklaring nodig hebt. Eerst zat ik op 1875 br/maand, en ik zat daar nog maar net, toen werd ik niet toegelaten.
Nu zit ik op 2100br + vriendin heeft stufi, en nu zijn we wel toegelaten.
Wachttijd 6 tot 9 maanden (wat voor ons te lang is). Maar ik doe wel een poging voor de nu beschikbare woningen.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:42 schreef Isegrim het volgende:
Ik herhaal mijn vraag nog even: weet er iemand een schoonmaakster in Rotterdam die nog een werkhuisje zoekt? Misschien van familie ofzo?
Ik wil het liefst via-via iemand, want ze zal aan de slag moeten als ik niet thuis ben...quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:57 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
In het buurtkrantje en op de buurtwebsite staan wel eens advertenties daarvoor. En anders in het advertentierekje bij de AH, zo zijn vrienden van mij er ook aan gekomen.
Oeh, dan heb ik ook nog een lekkere schoonmaakster.quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:52 schreef WHATSHESAID het volgende:
Wat schuift hetIk zoek nog een bijbaantje
Eens. Al zou ik zeggen: Kan je je gedragen: naar de pub. Zo niet, skihutquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:26 schreef DutchTrain het volgende:
Als jullie je kunnen gedragen, ga je naar de pub op de Lijnbaan. Hou je van muziek, ga je naar Rotown. Wil je elkaar liever niet verstaan, dan ga je naar de Skihut of een willekeurige andere tent op het Stadhuisplein.
bindt heiden maar vast danquote:Op dinsdag 16 september 2008 19:59 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Oeh, dan heb ik ook nog een lekkere schoonmaakster.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:59 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het is denk ik twee tot tweeënhalf uur werk. Laten we zeggen dertig euro. Ik ben er nog niet over uit of het elke week of eens per twee weken moet worden.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:59 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het is denk ik twee tot tweeënhalf uur werk. Laten we zeggen dertig euro. Ik ben er nog niet over uit of het elke week of eens per twee weken moet worden.
Als in: je hebt nog nooit iets schoongemaakt?quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:37 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]![]()
Ik heb alleen helemaal geen schoonmaakervaring ofzo haha.
Hahah ik ben de enige op mijn verdieping die verantwoordelijkheid neemt voor het schoonmaken van de badkamer en het toilet, dus dat valt wel mee.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:38 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Als in: je hebt nog nooit iets schoongemaakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |