abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61563709
quote:
Op donderdag 11 september 2008 21:56 schreef Isegrim het volgende:

Is dat een serieuze vraag? Voldoende reden lijkt me al het feit dat het verschrikkelijk ongezond is om de hele dag je eigen uitgeademde lucht opnieuw in te ademen.
[..]

dr zit wel een soort ruifje in
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_61563810
en nu maar wachten op de eerste vent die komt, "hoor ik daar schaamhaar en strings?"
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_61563834
quote:
Op donderdag 11 september 2008 22:19 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik had het over de dames met het schaamhaar en de strings, niet over de burkadames. En op oprechte gelovigen heb ik 't niet zo, dat weet je. Ik heb liever aandachtshoeren in strings.
pi_61565253
Hoe heet dat 'vervolg' op het dodelijk geniale camping pernis ook alweer? Met die slagerij
  vrijdag 12 september 2008 @ 00:00:58 #55
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_61566147
zo dan... gooi je ff een paar liter alcohol in je mik en ga je ff heen en weer naar rotown en dan krijg je dit ...

(moeten we een modderring erbij halen ? )
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_61568351
quote:
Op donderdag 11 september 2008 22:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

dr zit wel een soort ruifje in
Die ik tot nu toe heb gezien hebben geen ruifje, maar alleen een spleetje bij de ogen. Blijkbaar zijn de ruifjesburka's hier niet verkrijgbaar.
pi_61568875
gewoon afscahffen in NL dat ding.........
pi_61569207
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 06:46 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Die ik tot nu toe heb gezien hebben geen ruifje, maar alleen een spleetje bij de ogen. Blijkbaar zijn de ruifjesburka's hier niet verkrijgbaar.
Van'n afstand lijkt het alsof er een soort witte doek voor het hoofd zit (dit zorgt voor de pinguin look ), volgens mij is dat een soort hor
pi_61569246
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 08:17 schreef TJDoornbos het volgende:
gewoon afscahffen in NL dat ding.........
Welk ding, voetbalstadions?
pi_61569265
mag je daar pijltjes in schieten LHO?
pi_61569351
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 08:53 schreef TJDoornbos het volgende:
Pijltjes, kogels, bommen, ...
pi_61571411
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 06:46 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Dat is een Nikaab, met zo'n spleetje bij de ogen. Een burka is echt zo'n ding met gaas voor je ogen.

Ik vind dat beide niet moeten kunnen, maar aan de andere kant vind ik dat er niet zo'n big deal van moet worden gemaakt. Er wordt gedaan alsof elke moslimvrouw alleen in een burka naar buiten mag, terwijl het aantal burkadraagsters in Nederland slechts een paar honderd vrouwen betreft.
pi_61571440
Ik zag gister borden voor 'Road Races' staan, what the fuck zijn 'Road Races'? snelle rolstoelerts dus!

Moggûh!
  vrijdag 12 september 2008 @ 10:44:26 #64
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_61571511
nee. rollator race. zie Wereld van Witte de With festival

overigens.. burka.. opzich best handig voor de BN-er. Kan je tenminste over straat zonder direct teveel te worden aangesproken (behalve dan door mensen die vinden dat burka's niet kunnen ..)

http://www.festivalwww.nl/

[ Bericht 29% gewijzigd door ebeaydojraes op 12-09-2008 12:09:38 ]
pi_61572087
Mental note: Telefoon doet het langer als je hem wél oplaad
  vrijdag 12 september 2008 @ 12:28:57 #66
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_61573972
owww. zou t bijna vergeten, maar nog meer agenda info:

http://www.lantaren-venster.nl/36-927-Camera_Japan
Camera Japan festival :D:D
18 t/m 21 september
http://www.camerajapan.nl/2008/schedules_01.html
pi_61574051
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 11:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Mental note: Telefoon doet het langer als je hem wél oplaad
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  vrijdag 12 september 2008 @ 16:24:40 #68
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_61579426
Hallo plaatsgenoten,

Weet iemand hier in Surinaamse Toko in Rotterdam

Ik vermoed dat er op de Kruiskade of Middelandstraat wel wat zit maar heb er regelmatig gelopen maar zag ze niet.
Weet iemand een adresje voor me liefst in Centrum of Oost....
Begin niet over google of Gouden Gids want veel van die gasten staan daar niet eens op/in
-je avatar gaf een malware melding bij verschillende users, vandaar verwijderd-
pi_61580033
Een burka is een verwerpelijk ding en heeft niets met vrijheid te maken.

http://www.ad.nl/rotterda(...)_komt_toch_niet.html

Man bijt hond vraagt zich af: Wie zou ù wel aan willen geven?
Het mooi kotsende meisje.
pi_61580171
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 16:24 schreef Superfast het volgende:
Hallo plaatsgenoten,

Ik vermoed dat er op de Kruiskade of Middelandstraat wel wat zit maar heb er regelmatig gelopen maar zag ze niet.
Begin niet over google of Gouden Gids want veel van die gasten staan daar niet eens op/in
1e Middellandstraat zitten er een hoop.
Kan je echt niet missen als je goed kijkt.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
  vrijdag 12 september 2008 @ 17:32:55 #71
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_61581119
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 16:53 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

1e Middellandstraat zitten er een hoop.
Kan je echt niet missen als je goed kijkt.
K gaat eens beter kijken.
Kruiskade waren de meeste winkeltjes die ik zag ofwel Marokkaans/Turkse supermarkten en een enkele indo Toko
pi_61582016
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 16:24 schreef Superfast het volgende:
Hallo plaatsgenoten,

Op zuid zit een grote, Highway. Stinkt er wel naar gedroogde vis. En op de West kruiskade zitten dr echt wel een paar verstopt volgens mij (maar geen grote zoals highway).
  vrijdag 12 september 2008 @ 18:13:29 #73
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_61582041
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 18:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Op zuid zit een grote, Highway. Stinkt er wel naar gedroogde vis. En op de West kruiskade zitten dr echt wel een paar verstopt volgens mij (maar geen grote zoals highway).
Hoi heb je toevallig een adresje van Highway voor me?

Heb gekeken op google maar kon geen site of adres vinden
pi_61582064
Dordtselaan, nummer zal rond de 171 zitten gok ik. Charlois kant (oneven) nabij zuidplein
pi_61582075
quote:
Op donderdag 11 september 2008 22:17 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Nou, ik denk dat er ook niet veel mensen geïnteresseerd zijn in je persoonlijkheid als je er zo bijloopt. In elk geval zal niemand je aanspreken en zul je geen sociale contacten opdoen.
Hier zal dat niet snel gebeuren nee.
quote:
Dat zegt toch helemaal niks? Er is ook maar een hele kleine groep moslims die het dragen van een burka propageert, dus het is logisch dat het er niet veel zijn.
Dat was niet waar ik op doelde. Ik doelde er op dat vrouwen die een burka dragen er niet omheen kunnen dat het ook anders kan.
pi_61582082
quote:
Op donderdag 11 september 2008 22:19 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik had het over de dames met het schaamhaar en de strings, niet over de burkadames. En op oprechte gelovigen heb ik 't niet zo, dat weet je. Ik heb liever aandachtshoeren in strings.
Ohw okee, iets anders dan.
  vrijdag 12 september 2008 @ 18:17:15 #78
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_61582124
pi_61582255
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 08:53 schreef TJDoornbos het volgende:
In een voetbalstadion mag je van mij een hoop in schieten, hoewel het aan de andere kant wel betekent dat het niet geïsoleerd genoeg is..
pi_61582335
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 17:32 schreef Superfast het volgende:

[..]

K gaat eens beter kijken.
Kruiskade waren de meeste winkeltjes die ik zag ofwel Marokkaans/Turkse supermarkten en een enkele indo Toko
Klopt ja, daar zitten vooral veel Chinese en Turkse toko's, maar als je verder naar achter loopt, naar de Middellandstrasse dus, zoals gezegd, zul je steeds meer Surinaamse toko's tegen komen.
pi_61592367
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 18:28 schreef WHATSHESAID het volgende:

[..]

Klopt ja, daar zitten vooral veel Chinese en Turkse toko's, maar als je verder naar achter loopt, naar de Middellandstrasse dus, zoals gezegd, zul je steeds meer Surinaamse toko's tegen komen.
Turks zit toch ook meer in die "hoek" ?
pi_61593708
tvp weer..ROTTERDAM! Morgen weer thalia!
  zaterdag 13 september 2008 @ 04:54:37 #83
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_61594804
ik moet zeggen: een hele verbetering dat Watt ten opzichte van Nighttown. Ziet er goed uit Ted !!!. Alleen die prijzen !!!! 3,50 voor een flesje SPA !!! me suster ...
pi_61596452
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 04:54 schreef ebeaydojraes het volgende:
ik moet zeggen: een hele verbetering dat Watt ten opzichte van Nighttown. Ziet er goed uit Ted !!!. Alleen die prijzen !!!! 3,50 voor een flesje SPA !!! me suster ...

WTF
pi_61598030
Hallo mensen ,ik ben van plan(nog niet helemaal zeker ,ik twijfel nog een beetje) om in de buurt van het centrum van rotterdam te wonen.
Ik dacht zelf aan de hoogstraat net buiten het centrum.
Dus als je bij de bibliotheek staat ,niet richting centrum maar dan de andere kant op .
Er zit onder ander een hotel daar en een funky sneakerzaak(woei heet ie geloof ik).
De flatjes ijn meestal rond de 140.000 euro.
Zijn er mensen hier die bekend zijn met deze buurt?
En de mensen die in andere plekken in en nabij het centrum wonen wil ik vragen als je het daar leefbaar vind.
Ik ben zelf nu 33,single en woon in een saai rustig dorp die ik in het wekeend na mn werk altijd vlucht om naar rotterdam te gaan.
Heb daar veel vrienden en hou van de drukte.
Enige nadeel zou zijn dat mn familie nu hier wonen en mn werk ook hier is(in dat rustige dorp dan).
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 13 september 2008 @ 12:41:14 #86
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_61598055
Eh.... de hoogstraat is sowieso midden in het centrum
pi_61598086
nee hoor ,die gaat ook door naar het rand van het centrum.
een halve minuut lopen en je bent in het centrum maar is daar net wat rustiger dan als je de markt gepasseerd ben
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 13 september 2008 @ 12:46:54 #88
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_61598136
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 12:43 schreef gold-rush het volgende:
nee hoor ,die gaat ook door naar het rand van het centrum.
een halve minuut lopen en je bent in het centrum maar is daar net wat rustiger dan als je de markt gepasseerd ben
eh nee, de hoogstraat ligt van begin tot het eind in het centrum. Of wil je zeggen dat het oostplein geen centrum is?
pi_61598153
Ik woon in het Heliportcomplex vlakbij Hofplein en het is daar heel erg leefbaar.
pi_61598910
Ik heb met veel plezier aan de Grotemarkt gewoond, met de keuken aan de kant van de Hoogstraat, alleen is die flat begin dit jaar platgegooid. Het voordeel: Alle winkels vlakbij op loopafstand
Nadeel: Herrie van de markt, van jongelui op brommers, en parkeren kost je een paar honderd euro per jaar voor een vergunning.
Heliportterrein is ook wel leuk, en betaalbaar, alleen bij je woonlasten even op de servicekosten letten.
Als je goed roert krijg je nooit geen klontjes
pi_61598953
VvE is rond de 100 per maand, zal voor de meeste VvE's van Heliport gelden (er zijn er zeven).
pi_61599034
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 13:36 schreef De_Melkboer het volgende:
Ik heb met veel plezier aan de Grotemarkt gewoond, met de keuken aan de kant van de Hoogstraat, alleen is die flat begin dit jaar platgegooid. Het voordeel: Alle winkels vlakbij op loopafstand
Nadeel: Herrie van de markt, van jongelui op brommers, en parkeren kost je een paar honderd euro per jaar voor een vergunning.
Heliportterrein is ook wel leuk, en betaalbaar, alleen bij je woonlasten even op de servicekosten letten.
Het van Herkblok? mooie huisjes waren dat, heb me erg vermaakt op dat dakterras!
pi_61599060
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 04:54 schreef ebeaydojraes het volgende:
Heb ergens weleens 10 euro voor een spa gezien
pi_61599117
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 13:42 schreef Koewam het volgende:

[..]

Het van Herkblok? mooie huisjes waren dat, heb me erg vermaakt op dat dakterras!
Was inderdaad het van Herkblok, en het dakterras was heerlijk, zelfs om te slapen op hete zomerdagen want dan was het op de bovenverdieping niet te harden.
Als je goed roert krijg je nooit geen klontjes
pi_61599950
Gisteren ook in WATT geweest, prijzen voor bier 2,30 en toilet is 1 euro voor onbeperkt (alleen ga je meestal maar 2-3x..)

Maar zeker een tent waar ik vaker ga komen, mooie zaal, lekker geluid en de line-up is tot nu toe best wel goed. Ben benieuwd hoe het zich over een half jaar ~ jaar heeft ontwikkeld! Rotterdam heeft er iig eindelijk weer een serieuze plek om uit te gaan bij
  zaterdag 13 september 2008 @ 14:58:33 #96
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_61600500
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 14:31 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Gisteren ook in WATT geweest, prijzen voor bier 2,30 en toilet is 1 euro voor onbeperkt (alleen ga je meestal maar 2-3x..)

Maar zeker een tent waar ik vaker ga komen, mooie zaal, lekker geluid en de line-up is tot nu toe best wel goed. Ben benieuwd hoe het zich over een half jaar ~ jaar heeft ontwikkeld! Rotterdam heeft er iig eindelijk weer een serieuze plek om uit te gaan bij
dat zeker wel. alleen voor deze prijzen ... hou ik t bij 2 a 3 keer per jaar ...
pi_61607445
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 13:44 schreef Koewam het volgende:

[..]

Heb ergens weleens 10 euro voor een spa gezien
Sinds er op evenementen uitdrogings(speed)doden zijn gevallen zijn ze je verplicht als je vraagt om een water ook water te geven (en dus geen spa).

Als je dan toch aan het water gaat, waarom dan persé spa?
pi_61607796
Nou, het is wel een beetje triest om naar een discotheek te gaan en dan de hele avond kraanwater te drinken.
pi_61607951
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 20:35 schreef Isegrim het volgende:
Nou, het is wel een beetje triest om naar een discotheek te gaan en dan de hele avond kraanwater te drinken.
Of spa

We hebben een Tajine gekocht Hele huis ruikt nu geweldig naar kruiden
pi_61608055
Tajine is wel leuk. Ik gebruik 'm niet zo vaak, maar je kunt er lekker mee koken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')