Turks zit toch ook meer in die "hoek" ?quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:28 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Klopt ja, daar zitten vooral veel Chinese en Turkse toko's, maar als je verder naar achter loopt, naar de Middellandstrasse dus, zoals gezegd, zul je steeds meer Surinaamse toko's tegen komen.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 04:54 schreef ebeaydojraes het volgende:
ik moet zeggen: een hele verbetering dat Watt ten opzichte van Nighttown. Ziet er goed uit Ted !!!. Alleen die prijzen !!!! 3,50 voor een flesje SPA !!! me suster ...
eh nee, de hoogstraat ligt van begin tot het eind in het centrum. Of wil je zeggen dat het oostplein geen centrum is?quote:Op zaterdag 13 september 2008 12:43 schreef gold-rush het volgende:
nee hoor ,die gaat ook door naar het rand van het centrum.
een halve minuut lopen en je bent in het centrum maar is daar net wat rustiger dan als je de markt gepasseerd ben
Het van Herkblok? mooie huisjes waren dat, heb me erg vermaakt op dat dakterras!quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:36 schreef De_Melkboer het volgende:
Ik heb met veel plezier aan de Grotemarkt gewoond, met de keuken aan de kant van de Hoogstraat, alleen is die flat begin dit jaar platgegooid. Het voordeel: Alle winkels vlakbij op loopafstand
Nadeel: Herrie van de markt, van jongelui op brommers, en parkeren kost je een paar honderd euro per jaar voor een vergunning.
Heliportterrein is ook wel leuk, en betaalbaar, alleen bij je woonlasten even op de servicekosten letten.
Heb ergens weleens 10 euro voor een spa gezienquote:Op zaterdag 13 september 2008 04:54 schreef ebeaydojraes het volgende:
ik moet zeggen: een hele verbetering dat Watt ten opzichte van Nighttown. Ziet er goed uit Ted !!!. Alleen die prijzen !!!! 3,50 voor een flesje SPA !!! me suster ...
Was inderdaad het van Herkblok,quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:42 schreef Koewam het volgende:
[..]
Het van Herkblok? mooie huisjes waren dat, heb me erg vermaakt op dat dakterras!
dat zeker wel. alleen voor deze prijzen ... hou ik t bij 2 a 3 keer per jaar ...quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:31 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Gisteren ook in WATT geweest, prijzen voor bier 2,30 en toilet is 1 euro voor onbeperkt (alleen ga je meestal maar 2-3x..)
Maar zeker een tent waar ik vaker ga komen, mooie zaal, lekker geluid en de line-up is tot nu toe best wel goed. Ben benieuwd hoe het zich over een half jaar ~ jaar heeft ontwikkeld! Rotterdam heeft er iig eindelijk weer een serieuze plek om uit te gaan bij
Sinds er op evenementen uitdrogings(speed)doden zijn gevallen zijn ze je verplicht als je vraagt om een water ook water te geven (en dus geen spa).quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:44 schreef Koewam het volgende:
[..]
Heb ergens weleens 10 euro voor een spa gezien
Of spaquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:35 schreef Isegrim het volgende:
Nou, het is wel een beetje triest om naar een discotheek te gaan en dan de hele avond kraanwater te drinken.
Heb je een pizza oven ofzo?quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:44 schreef Isegrim het volgende:
Tajine is wel leuk. Ik gebruik 'm niet zo vaak, maar je kunt er lekker mee koken.
Dailywok, 4-6 euro.quote:Op zondag 14 september 2008 00:40 schreef Koewam het volgende:
Weet iemand een zaakje waar je 's avonds even lekker kan zitten met eten (een broodje of zo, of warm) budget 8 euro max voor het eten...
Een café, daar kost de dagschotel meestal 8-9 euro.quote:Op zondag 14 september 2008 00:40 schreef Koewam het volgende:
Weet iemand een zaakje waar je 's avonds even lekker kan zitten met eten (een broodje of zo, of warm) budget 8 euro max voor het eten...
gaan we denk ik zo ook even heenquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:58 schreef ebeaydojraes het volgende:
[ afbeelding ]
wereld van witte de with
Warung zit hier ook in de straat, maar dat is de mindere surinamer. We lopen altijd door naar Rams..quote:Op zondag 14 september 2008 08:41 schreef gold-rush het volgende:
warung mini aan de witte de wit straat voor surinaams broodjes.
2 euro 50 per stuk volgens mij,ook lekkere maaltijden
Dan zit je op zuid toch beterquote:Op zondag 14 september 2008 10:20 schreef ebeaydojraes het volgende:
lol. leuke stad dat Gouda. Zo leuk dat COnnexion er met een grote boog omheen rijd
quote:Op zondag 14 september 2008 13:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jongen (14) neergestoken in Rotterdam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |