Hoezo is die bezet:quote:
Gereserveerdquote:Op donderdag 11 september 2008 14:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hoezo is die bezet:
quote:Op donderdag 11 september 2008 14:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ding past zich gewoon aan aan de gebruikster hoor
saaiquote:
Mijn eigen boom reserveren?quote:Op donderdag 11 september 2008 14:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gereserveerd
zomaar de boom noemen
volgende keer wel even reserveren van tevoren
Carpoolplaatsen oke.. Maar bomenquote:
Zie je wel, probleem is al opgelost.quote:
geloof me maar, ook dat werkt goedquote:Op donderdag 11 september 2008 14:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Carpoolplaatsen oke.. Maar bomen
Je bent duurquote:Op donderdag 11 september 2008 14:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zie je wel, probleem is al opgelost.
Dat is dan E 78,50 inclusief
quote:Op donderdag 11 september 2008 14:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alleen als ik heel nodig moet, maar anders wacht ik wel gewoon totdat ik een toilet tegenkom.
Ehmm.. laat maar. Denk ik.quote:Op donderdag 11 september 2008 14:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
geloof me maar, ook dat werkt goed
Je mag in natura afrekenenquote:
Kinkyquote:Op donderdag 11 september 2008 14:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alleen als ik heel nodig moet, maar anders wacht ik wel gewoon totdat ik een toilet tegenkom.
Jaaaaaaaaa ik weet wat jij bedoeltquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
wat?quote:
quote:Op donderdag 11 september 2008 14:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wat?
nog nooit sex in de natuur gehad?
quote:Op donderdag 11 september 2008 14:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa ik weet wat jij bedoeltOm tegen aan te hangen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
quote:Op donderdag 11 september 2008 14:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa ik weet wat jij bedoeltook een goede optie ^^SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik dacht meer aan deur![]()
quote:
aha hij paait dus meerdere vrouwen met dit verhaalquote:
Ik dacht paalt genoeg vrouwenquote:Op donderdag 11 september 2008 14:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
aha hij paait dus meerdere vrouwen met dit verhaal
ik weet genoeg
palen weet ik niet, ben ik niet bijquote:Op donderdag 11 september 2008 14:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik dacht paalt genoeg vrouwen
Maar nee.. Ik heb geen verhaal gehoord over een deur..
Binnenpretjequote:Op donderdag 11 september 2008 14:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
palen weet ik niet, ben ik niet bij
en toch lachtte je?
ik snap er niets meer van
moving on...quote:
tsssk nieteens nootjesquote:Op donderdag 11 september 2008 14:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga een dikke Magnum nemen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 september 2008 14:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
aha hij paait dus meerdere vrouwen met dit verhaal
ik weet genoeg
Je moet ook niet met astrotijd bellenquote:Op donderdag 11 september 2008 14:47 schreef Ladylike het volgende:
tis hier trouwens verrekte warm .. rtl4 is echt niet te vertrouwen
Je hebt in het verleden ook wel eens naar Astrotijd gebeldquote:Op donderdag 11 september 2008 14:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je moet ook niet met astrotijd bellen
BTW... flashback heeft
Ik kreeg het goede voorbeeldquote:
Dat ene alleen met jouquote:Op donderdag 11 september 2008 14:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
![]()
Als ik zie wat/wie jij allemaal paait
Ik wilde weten of wij een toekomst hebbenquote:Op donderdag 11 september 2008 14:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je moet ook niet met astrotijd bellen
BTW... flashback heeft
Nee dat gelukkig nietquote:Op donderdag 11 september 2008 14:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Je hebt in het verleden ook wel eens naar Astrotijd gebeld
ahhh... was je daar onzeker over dan?quote:Op donderdag 11 september 2008 15:01 schreef Ladylike het volgende:
Ik wilde weten of wij een toekomst hebben
Is het ooit weleens IEMAND gelukt om zo'n ding te verorberen zonder dat er minstens 1 keer ergens een chocoschots vanaf dondert?quote:
Weerlijn danquote:Op donderdag 11 september 2008 15:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee dat gelukkig niet
[..]
ahhh... was je daar onzeker over dan?
* Frutsel brabbelt iets van:" Ik voel dat mijn telefoon zo gaat met een boze meneer aan de lijn"
vaak niet iddquote:Op donderdag 11 september 2008 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is het ooit weleens IEMAND gelukt om zo'n ding te verorberen zonder dat er minstens 1 keer ergens een chocoschots vanaf dondert?Is ook voor betaald joah
De weerlijn ook niet, wel eens de flitslijnquote:Op donderdag 11 september 2008 15:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Weerlijn dan
En och die wimpel je toch zo af
Tuurlijk, zeker na de post van Tallyquote:Op donderdag 11 september 2008 15:07 schreef Frutsel het volgende:
ahhh... was je daar onzeker over dan?
* Frutsel brabbelt iets van:" Ik voel dat mijn telefoon zo gaat met een boze meneer aan de lijn"
quote:Op donderdag 11 september 2008 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is het ooit weleens IEMAND gelukt om zo'n ding te verorberen zonder dat er minstens 1 keer ergens een chocoschots vanaf dondert?Is ook voor betaald joah
Bij mij ook niet.. Maar ik lust dan ook geen Magnums..quote:Op donderdag 11 september 2008 15:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]bij mij gaat er niets maar dan ook niets lekkers verloren
Hmm waarom doen we dat niet gewoon?quote:Op donderdag 11 september 2008 15:11 schreef Frutsel het volgende:
ik zou zeggen: schrijf een klachtenbrief
wedden dat je een doos magnums klessiks gratiz krijgt
Jij schuift zo'n ding gewoon in 1 hap naar binnen of wat?quote:Op donderdag 11 september 2008 15:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]bij mij gaat er niets maar dan ook niets lekkers verloren
ik knabbelquote:Op donderdag 11 september 2008 15:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij schuift zo'n ding gewoon in 1 hap naar binnen of wat?
maar hey, er gaat dan ook niets verlorenquote:Op donderdag 11 september 2008 15:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Bij mij ook niet.. Maar ik lust dan ook geen Magnums..
Ah, oefening baart kunst of zo zeker?quote:Op donderdag 11 september 2008 15:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik knabbel
heel voorzichtig enzo
aangezien ik er in de zomer een stuk of 10 per week eet wel jaquote:Op donderdag 11 september 2008 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah, oefening baart kunst of zo zeker?
Doesniequote:Op donderdag 11 september 2008 15:23 schreef Ladylike het volgende:
aangezien ik er in de zomer een stuk of 10 per week eet wel ja
Met wat oefening kan dat primaquote:Op donderdag 11 september 2008 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh ja? merk ik toch niets vanquote:Op donderdag 11 september 2008 15:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DoesnieDaar wor je moddervet van mens
klussenquote:Op donderdag 11 september 2008 15:31 schreef Tally het volgende:
Nu ben ik bijnaaaaaaaaa klaar met klussen.. Als in nog een mini stukje witten en een dun latje schilderen komt die guppenkop met een bezichtiging voor een ander huis op de proppen
eentje maar? moet ze opschietenquote:Op donderdag 11 september 2008 15:41 schreef Frutsel het volgende:
@Tally
zocht jij geen 17" laptop tas? Bij de makro is er nu één in de aanbieding
O super.. Dank jequote:Op donderdag 11 september 2008 15:41 schreef Frutsel het volgende:
@Tally
zocht jij geen 17" laptop tas? Bij de makro is er nu één in de aanbieding
Nou ik vind het leuk.. Maar als je dan blij bent dat je net klaar bent en dan komt er iemand heel vrolijk thuis dat hij een telefoontje heeft gehad van de makelaar dat hij iets heeft wat wij (lees hij) zochten..quote:Op donderdag 11 september 2008 15:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
klussen
ik word er niet goed van
over een week of 2 kan ik ook weer beginnen.. vind het wel goed geweest zo
ik vind het ook leuk, maar 3 keer op 2 jaar is genoegquote:Op donderdag 11 september 2008 15:49 schreef Tally het volgende:
[..]
O super.. Dank jeHeld
Daar ga ik geloof ik vanavond naar toe..
[..]
Nou ik vind het leuk.. Maar als je dan blij bent dat je net klaar bent en dan komt er iemand heel vrolijk thuis dat hij een telefoontje heeft gehad van de makelaar dat hij iets heeft wat wij (lees hij) zochten..
Nou dat vind ik dan nog niet eens erg op zo'n tijd... Maar dit is nog niet eens afquote:Op donderdag 11 september 2008 15:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik vind het ook leuk, maar 3 keer op 2 jaar is genoeg
Makro Nieuwegein?quote:Op donderdag 11 september 2008 15:49 schreef Tally het volgende:
[..]
O super.. Dank jeHeld
Daar ga ik geloof ik vanavond naar toe..
[..]
Ik wel, kost tijd, moeite en vooral: geldquote:Op donderdag 11 september 2008 15:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou dat vind ik dan nog niet eens erg op zo'n tijd... Maar dit is nog niet eens af
quote:Op donderdag 11 september 2008 15:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
eentje maar? moet ze opschieten
heb voor de mijne incl muis (logitec tas) 25 betaald (incl btw) bij MMquote:Op donderdag 11 september 2008 15:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Makro Nieuwegein?
Zit er verschil in die tassen? Of had je nog geen 17" gezien?
27 euri inclusief ofzo, geen idee of dat duur is
volgens mij heb je toch een verkeerd beeld van mequote:Op donderdag 11 september 2008 15:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
sinds wanneer ben jij zo gevat?
Iemand bellen, een paar keer in de week, niets zeggen als er wordt opgenomen en vervolgens ophangenquote:Op donderdag 11 september 2008 15:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik wel, kost tijd, moeite en vooral: geld
was dat meer dan die ene keer eergisteren?quote:Op donderdag 11 september 2008 15:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Iemand bellen, een paar keer in de week, niets zeggen als er wordt opgenomen en vervolgens ophangen
dat kost ook geld
ja die muis zat er dacht ik nu ook bij ofzoquote:Op donderdag 11 september 2008 15:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heb voor de mijne incl muis (logitec tas) 25 betaald (incl btw) bij MM
Makro Vianen.. En 27 euro wil ik best uitgeven..quote:Op donderdag 11 september 2008 15:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Makro Nieuwegein?
Zit er verschil in die tassen? Of had je nog geen 17" gezien?
27 euri inclusief ofzo, geen idee of dat duur is
Zei ik toch al, paar keer met onbekend nr... afgelopen twee weken, denk keer of zes ofzo...quote:Op donderdag 11 september 2008 15:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
was dat meer dan die ene keer eergisteren?
(met dat 538 nr opt einde)
nah ik weet dat Mr 538 het maar 1 keer gedaan heeft.. weet ik zekerquote:Op donderdag 11 september 2008 15:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zei ik toch al, paar keer met onbekend nr... afgelopen twee weken, denk keer of zes ofzo...
is die dichterbij? owquote:Op donderdag 11 september 2008 15:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Makro Vianen.. En 27 euro wil ik best uitgeven..
Tot nu toe nog niet echt een betaalbare 17" gevonden..
Hmm.. naja, boeiuh... ut kost die persoon in elk geval geldquote:Op donderdag 11 september 2008 15:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nah ik weet dat Mr 538 het maar 1 keer gedaan heeft.. weet ik zeker
Mr 538 kost het niets...quote:Op donderdag 11 september 2008 15:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hmm.. naja, boeiuh... ut kost die persoon in elk geval geld
Volgens mij maakt het weinig uit.. Nieuwegein en Vianen is zelfde afstand geloof ik..quote:Op donderdag 11 september 2008 15:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
is die dichterbij? ow![]()
Mjah, succes dan maar![]()
kom je vanuit je werk niet langs die in nieuwegein dan?quote:Op donderdag 11 september 2008 16:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Volgens mij maakt het weinig uit.. Nieuwegein en Vianen is zelfde afstand geloof ik..
Mja.. Ik hoorde gister dat we morgen een bbq geven.. Dus we boodschappen moeten doen daarvoor..
Maar is dus niet bij de Makro.. Dus even kijken misschien hebben ze ze bij de Sligro ook..
iddquote:Op donderdag 11 september 2008 15:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mr 538 kost het niets...
die heeft een vriendin die zo gek is om alles te betalen
iedere gek zn gebrekquote:
Nee ik rijdt via de A2 hequote:Op donderdag 11 september 2008 16:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
kom je vanuit je werk niet langs die in nieuwegein dan?
we gaan naar de Makro voor een laptoptasquote:Op donderdag 11 september 2008 16:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Gebeurt er hier nog wat boeiends?
Ah okeequote:Op donderdag 11 september 2008 16:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
we gaan naar de Makro voor een laptoptas
ga je mee?
*doet deur van vliegtuig open*
VROEOEOEOEMMMMMMM!!!![]()
maar verder slik ik mn medicijnen wel hoorquote:
Ik verwacht niet anders hequote:Op donderdag 11 september 2008 16:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
maar verder slik ik mn medicijnen wel hoor
dat wist je al langerquote:
je begint me te kennen?quote:
Die illusie heb ik nog nietquote:Op donderdag 11 september 2008 16:27 schreef Ladylike het volgende:
je begint me te kennen?
Te laatquote:Op donderdag 11 september 2008 16:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
maar verder slik ik mn medicijnen wel hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |