Hoezo is die bezet:quote:
Gereserveerdquote:Op donderdag 11 september 2008 14:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hoezo is die bezet:
quote:Op donderdag 11 september 2008 14:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ding past zich gewoon aan aan de gebruikster hoor
saaiquote:
Mijn eigen boom reserveren?quote:Op donderdag 11 september 2008 14:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gereserveerd
zomaar de boom noemen
volgende keer wel even reserveren van tevoren
Carpoolplaatsen oke.. Maar bomenquote:
Zie je wel, probleem is al opgelost.quote:
geloof me maar, ook dat werkt goedquote:Op donderdag 11 september 2008 14:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Carpoolplaatsen oke.. Maar bomen
Je bent duurquote:Op donderdag 11 september 2008 14:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zie je wel, probleem is al opgelost.
Dat is dan E 78,50 inclusief
quote:Op donderdag 11 september 2008 14:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alleen als ik heel nodig moet, maar anders wacht ik wel gewoon totdat ik een toilet tegenkom.
Ehmm.. laat maar. Denk ik.quote:Op donderdag 11 september 2008 14:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
geloof me maar, ook dat werkt goed
Je mag in natura afrekenenquote:
Kinkyquote:Op donderdag 11 september 2008 14:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alleen als ik heel nodig moet, maar anders wacht ik wel gewoon totdat ik een toilet tegenkom.
Jaaaaaaaaa ik weet wat jij bedoeltquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
wat?quote:
quote:Op donderdag 11 september 2008 14:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wat?
nog nooit sex in de natuur gehad?
quote:Op donderdag 11 september 2008 14:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa ik weet wat jij bedoeltOm tegen aan te hangen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
quote:Op donderdag 11 september 2008 14:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa ik weet wat jij bedoeltook een goede optie ^^SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik dacht meer aan deur![]()
quote:
aha hij paait dus meerdere vrouwen met dit verhaalquote:
Ik dacht paalt genoeg vrouwenquote:Op donderdag 11 september 2008 14:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
aha hij paait dus meerdere vrouwen met dit verhaal
ik weet genoeg
palen weet ik niet, ben ik niet bijquote:Op donderdag 11 september 2008 14:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik dacht paalt genoeg vrouwen
Maar nee.. Ik heb geen verhaal gehoord over een deur..
Binnenpretjequote:Op donderdag 11 september 2008 14:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
palen weet ik niet, ben ik niet bij
en toch lachtte je?
ik snap er niets meer van
moving on...quote:
tsssk nieteens nootjesquote:Op donderdag 11 september 2008 14:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga een dikke Magnum nemen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 september 2008 14:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
aha hij paait dus meerdere vrouwen met dit verhaal
ik weet genoeg
Je moet ook niet met astrotijd bellenquote:Op donderdag 11 september 2008 14:47 schreef Ladylike het volgende:
tis hier trouwens verrekte warm .. rtl4 is echt niet te vertrouwen
Je hebt in het verleden ook wel eens naar Astrotijd gebeldquote:Op donderdag 11 september 2008 14:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je moet ook niet met astrotijd bellen
BTW... flashback heeft
Ik kreeg het goede voorbeeldquote:
Dat ene alleen met jouquote:Op donderdag 11 september 2008 14:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
![]()
Als ik zie wat/wie jij allemaal paait
Ik wilde weten of wij een toekomst hebbenquote:Op donderdag 11 september 2008 14:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je moet ook niet met astrotijd bellen
BTW... flashback heeft
Nee dat gelukkig nietquote:Op donderdag 11 september 2008 14:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Je hebt in het verleden ook wel eens naar Astrotijd gebeld
ahhh... was je daar onzeker over dan?quote:Op donderdag 11 september 2008 15:01 schreef Ladylike het volgende:
Ik wilde weten of wij een toekomst hebben
Is het ooit weleens IEMAND gelukt om zo'n ding te verorberen zonder dat er minstens 1 keer ergens een chocoschots vanaf dondert?quote:
Weerlijn danquote:Op donderdag 11 september 2008 15:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee dat gelukkig niet
[..]
ahhh... was je daar onzeker over dan?
* Frutsel brabbelt iets van:" Ik voel dat mijn telefoon zo gaat met een boze meneer aan de lijn"
vaak niet iddquote:Op donderdag 11 september 2008 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is het ooit weleens IEMAND gelukt om zo'n ding te verorberen zonder dat er minstens 1 keer ergens een chocoschots vanaf dondert?Is ook voor betaald joah
De weerlijn ook niet, wel eens de flitslijnquote:Op donderdag 11 september 2008 15:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Weerlijn dan
En och die wimpel je toch zo af
Tuurlijk, zeker na de post van Tallyquote:Op donderdag 11 september 2008 15:07 schreef Frutsel het volgende:
ahhh... was je daar onzeker over dan?
* Frutsel brabbelt iets van:" Ik voel dat mijn telefoon zo gaat met een boze meneer aan de lijn"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |