I knowquote:Op donderdag 11 september 2008 11:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Uithoudingsvermogen komt op de vreemdste momenten van pas. Als je zware boodschappen moet halen. Met stappen, na het stappen....
Niet als die slechte knie komt van het zwemmenquote:Op donderdag 11 september 2008 11:55 schreef Ladylike het volgende:
je kunt toch ook met een slechte knie zwemmen?
wist nieteens dat dat mogelijk wasquote:Op donderdag 11 september 2008 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet als die slechte knie komt van het zwemmen
sorry.... kutquote:Op donderdag 11 september 2008 11:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Bied jij eens gauw je excuses aan!
één verkeerde beweging bij het synchroonzwemmen en hoppa, weg kniequote:Op donderdag 11 september 2008 12:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wist nieteens dat dat mogelijk was
quote:
Prima, zoals altijd!quote:
Nooit last van gehad..quote:Op donderdag 11 september 2008 12:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
één verkeerde beweging bij het synchroonzwemmen en hoppa, weg knie
Veel te enthousiast van start gegaan en zo hequote:Op donderdag 11 september 2008 12:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wist nieteens dat dat mogelijk was
Vandaar dat ik die zo weinig zie. Kutten kom ik zeldenquote:
quote:Op donderdag 11 september 2008 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Veel te enthousiast van start gegaan en zo he
Net Rivella, beetje vreemd maar wel lekkerquote:
Keurig netjes! Ga je nog weg?quote:Op donderdag 11 september 2008 12:16 schreef OA het volgende:
[..]
Prima, zoals altijd!![]()
Nog anderhalve week en dan begint mijn vakantie!![]()
Ja goed, druk bezig met van alles en nog wat. Gisteren zijn de contouren van de muren neergezet en die wordt een flink stuk groterquote:En hoe is het in huize VF?
Laat me nou slijmen jahquote:Op donderdag 11 september 2008 12:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekker? Ik?Naja, daar wordt aan gewerkt dus
Ja.quote:Op donderdag 11 september 2008 12:59 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Keurig netjes! Ga je nog weg?
Mooi!quote:[..]
Ja goed, druk bezig met van alles en nog wat. Gisteren zijn de contouren van de muren neergezet en die wordt een flink stuk groter
quote:
quote:
Ik drink ook wel eens koffie.. Al is het maar zeldenquote:
Ow nou, als dat alles isquote:Op donderdag 11 september 2008 13:12 schreef Tally het volgende:
Kwam eigenlijk F. gewoon een zoen brengen
mede-sexverslaafdequote:Op donderdag 11 september 2008 13:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik drink ook wel eens koffie.. Al is het maar zelden
Kwam eigenlijk F. gewoon een zoen brengen
Hej LL!
Dan ben ik zo weer wegquote:
Verslaafde? Zo wil ik mezelf niet noemenquote:Op donderdag 11 september 2008 13:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mede-sexverslaafde![]()
![]()
oh dus ik krijg er geen?![]()
zelf zit ik er zelden opquote:Op donderdag 11 september 2008 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
dat hele kut MSN kunnen ze wel opdoeken geloof ik
Oeh lekkerquote:Op donderdag 11 september 2008 13:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan ben ik zo weer weg
[..]
Verslaafde? Zo wil ik mezelf niet noemen![]()
1tje dan![]()
Hij staat altijd aan.. Maar moet zeggen dat ik het nog maar weinig gebruik..quote:
Ik las ik ook omdat jij zo vaak plat ligtquote:Op donderdag 11 september 2008 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ookOmdat het zo vaak plat ligt
quote:Op donderdag 11 september 2008 13:45 schreef Tally het volgende:
Ik las ik ook omdat jij zo vaak plat ligt
I'm sooooooooooooooooo sollyquote:
Daarvoor is het te laat denk ikquote:Op donderdag 11 september 2008 13:52 schreef Tally het volgende:
[..]
I'm sooooooooooooooooo solly
Ik moet me echt eens laten behandelen er aan
Zou het?quote:Op donderdag 11 september 2008 14:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daarvoor is het te laat denk ik
Nuecken maar dan?quote:Op donderdag 11 september 2008 14:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Zou het?Ik ben al niet meer te redden
Daar weet ik ieta voor. Vanaaf 10 uur, Veluwe, 3e boom links.quote:Op donderdag 11 september 2008 13:52 schreef Tally het volgende:
[..]
I'm sooooooooooooooooo solly
Ik moet me echt eens laten behandelen er aan
Die is bezet!quote:Op donderdag 11 september 2008 14:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Daar weet ik ieta voor. Vanaaf 10 uur, Veluwe, 3e boom links.
Ding past zich gewoon aan aan de gebruikster hoorquote:Op donderdag 11 september 2008 14:08 schreef Ladylike het volgende:
Godver.. waarom werkt die kut PC nou niet meer mee?
Vol is niet altijd negatiefquote:Op donderdag 11 september 2008 14:08 schreef Frutsel het volgende:
blauwen opgelet : hij is bijna vol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |