Mijn dorp in Nederland had geloof ik net boven de 300 inwoners. Phew!quote:Op donderdag 11 september 2008 13:16 schreef Sapstengel het volgende:
Helemaal lame als het van die kutjeugd is uit crappy dorpen met nog geen 300 inwoners.
Nederland.quote:Op donderdag 11 september 2008 13:26 schreef Keiichi het volgende:
Hulten eastside![]()
En nu nog iemand die weet waar het ligt zonder google maps of andere kaarten te gebruiken
quote:Op donderdag 11 september 2008 13:27 schreef Neo-Mullen het volgende:
045 Regeeeeert!
Landgraaf jeweeetz
Doorgaans abonnementhouders van Fok.quote:Op donderdag 11 september 2008 13:14 schreef aanbid_de_geit het volgende:
Rotterdam eastside!
Amsterdam westside!
Utrecht 4life!
mokum forever!
Stik toch zeg, krijg een leven, wat zijn dit voor stumpers ?
Zoetka jeweetsquote:
Ja, hiero.quote:Op donderdag 11 september 2008 13:14 schreef aanbid_de_geit het volgende:
Rotterdam eastside!
Amsterdam westside!
Utrecht 4life!
mokum forever!
Waarom zouden Belgische provincies er zich niet bij aansluiten en zo met de provincies onder de rivieren er een eigen staatvan maken?quote:
Ik weet niet, die arrogante Hollanders zijn toch echt anders, in het zuiden daar kennen we 't prima vinden met de Vlamingen.quote:
Doet me denken aan almelo met al die negers en die zogenaamde 'blanke' mensen daarquote:Op donderdag 11 september 2008 14:02 schreef NoelGallagher het volgende:
Waar ik op school zit (Harderwijk) heb je ook van zulke kneuzen . Harderwijk 0341 represent, Harder dan jouw wijk bitch.
Assendorp boven alles!quote:Op donderdag 11 september 2008 13:56 schreef stbabylon het volgende:
0380592
Uitleg:
038: Zwolle
0592: Assen, maar is klein, dus dorp, ergo Assendorp, mijn wijk!
Lekker belangrijk dat jouw vriendin een gat tot en met heeft.quote:Op donderdag 11 september 2008 14:00 schreef Chaos-Zero het volgende:
Mijn vriendin woont in Wormerveer (een gat tot en met), maar daar heb je ook zulke gasten. Overal zie je WVZ (Wormerveer-Zuid) staan. Regelmatig is er weer een vechtpartij tussen het ene en het andere deel van Wormerveer, terwijl het echt heel erg klein is
Nee, trots zijn op een pauperwijk in een stad is wel logisch?quote:Op donderdag 11 september 2008 13:27 schreef xalo het volgende:
Als je in een dorp met 200 inwoners woont ben je daar meestal toch écht niet trots op
Harderwijk doet me eerder denken aan gerookte paling en wat dolfijnen in een groot zwembad.quote:Op donderdag 11 september 2008 14:05 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Doet me denken aan almelo met al die negers en die zogenaamde 'blanke' mensen daar.
Restantje uit de tijd van de buurt knokploegen.quote:Op donderdag 11 september 2008 13:14 schreef aanbid_de_geit het volgende:
Rotterdam eastside!
Amsterdam westside!
Utrecht 4life!
mokum forever!
Stik toch zeg, krijg een leven, wat zijn dit voor stumpers ? van die scooterrijdende petjes dragende idioten ?
Eensquote:Op donderdag 11 september 2008 13:30 schreef swarmahoer het volgende:
nijmegen de gekstek zou t eigelijk in mn username moeten zetten
alleen Maastrichtenaren hebben recht van sprekenquote:Op donderdag 11 september 2008 13:39 schreef Ladylike het volgende:
Maastricht Hooligans
dat is pas zielig
Och, mwah. Iedereen haalt de kortzichtige randstadlui door de war met de 'hollanders'. hollanders zijn gewoon mensen van boven de rivieren, randstadlui zijn van die mensen die denken dat alles buiten de randstad een toendra is, of dat ze gewoonweg van de planeet aarde afvallen als ze een stap buiten de grote steden zetten.quote:Op donderdag 11 september 2008 13:59 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Ik weet niet, die arrogante Hollanders zijn toch echt anders, in het zuiden daar kennen we 't prima vinden met de Vlamingen.
Hooligans met een zachter Gquote:Op donderdag 11 september 2008 13:39 schreef Ladylike het volgende:
Maastricht Hooligans
dat is pas zielig
Calimero, calimero...quote:Op donderdag 11 september 2008 15:01 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Och, mwah. Iedereen haalt de kortzichtige randstadlui door de war met de 'hollanders'. hollanders zijn gewoon mensen van boven de rivieren, randstadlui zijn van die mensen die denken dat alles buiten de randstad een toendra is, of dat ze gewoonweg van de planeet aarde afvallen als ze een stap buiten de grote steden zetten.
Dus?quote:Op donderdag 11 september 2008 14:58 schreef Waaghals het volgende:
[..]
alleen Maastrichtenaren hebben recht van spreken
Is dat dan niet zo?quote:Op donderdag 11 september 2008 15:01 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Och, mwah. Iedereen haalt de kortzichtige randstadlui door de war met de 'hollanders'. hollanders zijn gewoon mensen van boven de rivieren, randstadlui zijn van die mensen die denken dat alles buiten de randstad een toendra is, of dat ze gewoonweg van de planeet aarde afvallen als ze een stap buiten de grote steden zetten.
Pas op he! Ik ben geen Hollander en van boven de mooiste rivier in het land! Maar no way dat ik een Hollander ben.quote:Op donderdag 11 september 2008 15:01 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
ja? zei ik dan van niet.quote:
Jeez, als je zelf in zo'n ***dorp als Albergen woont, moet je dan nog zeuren over Almelo? Welgeteld 1 school en een carnavalsvereniging?quote:Op donderdag 11 september 2008 14:05 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Doet me denken aan almelo met al die negers en die zogenaamde 'blanke' mensen daar.
quote:Op donderdag 11 september 2008 15:20 schreef verita het volgende:
[..]
Jeez, als je zelf in zo'n ***dorp als Albergen woont, moet je dan nog zeuren over Almelo? Welgeteld 1 school en een carnavalsvereniging?
Inderdaad :"Warmenhuizen 4ever!"quote:Op donderdag 11 september 2008 13:16 schreef Sapstengel het volgende:
Helemaal lame als het van die kutjeugd is uit crappy dorpen met nog geen 300 inwoners.
Tuitjenhorn de beste!quote:Op donderdag 11 september 2008 15:29 schreef Sphere het volgende:
[..]
Inderdaad :"Warmenhuizen 4ever!"
Da's inderdaad wel een heel verschil zeg.quote:Op donderdag 11 september 2008 15:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Tuitjenhorn de beste!
Nu 010, maar Tuitjenhorn was zo gek nog niet![]()
En Rolex speelt geen spel, nu issie weg maar daarnet wassie er wel!quote:Op donderdag 11 september 2008 15:56 schreef Florian_ het volgende:
Paupers! Vanuit Bloemendaal Oost zeg ik proost! Geld speelt geen Rolex![]()
Oh ik zeg niet dat iedereen uit de randstad zo denkt, genoeg vrienden in die regio hoor. maar ze zijn er wel. hoef je je niet meteen op je teentjes getrapt te voelen hoorquote:Op donderdag 11 september 2008 15:07 schreef Pappie_Culo het volgende:
Tsja... zo vraag je er toch om dat je wordt weggezet als een onnozel varken dat in z'n eigen trog schijt?
Ik heb niets tegen buitenlui, ik weet zelfs wel zeker dat de frictie eerder van de andere kant komt.
Maar goed, als jij je prettiger voelt door te denken wat je denkt... doe je ding.
Ik ben heel gevoeligquote:Op donderdag 11 september 2008 16:02 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Oh ik zeg niet dat iedereen uit de randstad zo denkt, genoeg vrienden in die regio hoor. maar ze zijn er wel. hoef je je niet meteen op je teentjes getrapt te voelen hoor
Er gaat niets boven Groningen!quote:Op donderdag 11 september 2008 14:57 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik zeg dit keer maar niet dat er niets boven Groningen gaat.
Hilvarenbeek?quote:Op donderdag 11 september 2008 16:10 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb tot m'n 15e in Beek gewoond.
BAEK CITY!!!!1111!!1!!1111!!!!!!!11!!!einz rofl
nul7negen boemlauw mattiequote:
Dan ben je nog nooit op de Bikse Fiste geweest.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:26 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ik zeg toch beek en niet hilvarenbeek.
Klinkt als een fantastisch evenement.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:30 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Dan ben je nog nooit op de Bikse Fiste geweest.
Het moet wel van twee kanten komen hè, anders lukt het niet.quote:Op donderdag 11 september 2008 18:16 schreef Beunhaas. het volgende:
[..]
Hoe kan een stad van om en nabij de 100.000 inwoners door een dergelijk vuurwapen gaan?:S
Dat ben ik nietquote:Op donderdag 11 september 2008 18:28 schreef Beunhaas. het volgende:
Alleen als je volbloed Nederlander bent
laat me raden. je komt uit noorwegen?quote:
Jupsquote:Op donderdag 11 september 2008 18:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
laat me raden. je komt uit noorwegen?
ergens in de noordzee?quote:
Haha fucking haquote:
Je pa was zo wanhopig dat hij naar het noorden van Noorwegen is gegaan om een vrouw te zoeken?quote:Op donderdag 11 september 2008 18:37 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Haha fucking ha![]()
Noorden van Noorwegen komt mijn moeder vandaan.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ok. en je pa zeker uit Nederland.quote:Noorden van Noorwegen komt mijn moeder vandaan.
je ma is hiernaartoe verhuist?Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
beter als voor de trein springenquote:Op donderdag 11 september 2008 18:42 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
Je pa was zo wanhopig dat hij naar het noorden van Noorwegen is gegaan om een vrouw te zoeken?
wat is het verschil?quote:Op donderdag 11 september 2008 18:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
beter als voor de trein springen
quote:Op donderdag 11 september 2008 18:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Hmhm, en ja ze spreekt Nederlands en ja ze heeft werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
ok. en je pa zeker uit Nederland.
je ma is hiernaartoe verhuist?
Vikingen zijn niet dood !
Noorsbloed officiële Fok! Vikingsnelkookpan !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |