Het moet wel van twee kanten komen hè, anders lukt het niet.quote:Op donderdag 11 september 2008 18:16 schreef Beunhaas. het volgende:
[..]
Hoe kan een stad van om en nabij de 100.000 inwoners door een dergelijk vuurwapen gaan?:S
Dat ben ik nietquote:Op donderdag 11 september 2008 18:28 schreef Beunhaas. het volgende:
Alleen als je volbloed Nederlander bent
laat me raden. je komt uit noorwegen?quote:
Jupsquote:Op donderdag 11 september 2008 18:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
laat me raden. je komt uit noorwegen?
ergens in de noordzee?quote:
Haha fucking haquote:
Je pa was zo wanhopig dat hij naar het noorden van Noorwegen is gegaan om een vrouw te zoeken?quote:Op donderdag 11 september 2008 18:37 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Haha fucking ha![]()
Noorden van Noorwegen komt mijn moeder vandaan.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ok. en je pa zeker uit Nederland.quote:Noorden van Noorwegen komt mijn moeder vandaan.
je ma is hiernaartoe verhuist?Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
beter als voor de trein springenquote:Op donderdag 11 september 2008 18:42 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
Je pa was zo wanhopig dat hij naar het noorden van Noorwegen is gegaan om een vrouw te zoeken?
wat is het verschil?quote:Op donderdag 11 september 2008 18:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
beter als voor de trein springen
quote:Op donderdag 11 september 2008 18:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Hmhm, en ja ze spreekt Nederlands en ja ze heeft werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
ok. en je pa zeker uit Nederland.
je ma is hiernaartoe verhuist?
Vikingen zijn niet dood !
Noorsbloed officiële Fok! Vikingsnelkookpan !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |