Wel , je zou natuurlijk eventueel als het erop aankomt VRAGEN of hij je met rust wilt laten ?quote:Op donderdag 11 september 2008 01:14 schreef Obezyanka het volgende:
Sinds kort werkt er dus een n00b van 27 bij de broodafdeling, die denkt dat ik hem leuk vind![]()
Alleen omdat ik gedag zei
Hij had ook mijn msn gevraagd .. Nu vraagt hij steeds op msn of ik met hem uit wil, hij biedt zelfs 250 euro!
Hij dacht waarschijnlijk dat ik zijn enige kans op voortplanting was![]()
TS is net 18
Ik werk zelf niet op die afdelingquote:Op donderdag 11 september 2008 01:16 schreef kraakvandaal het volgende:
Vraag overplaatsing aan naar de snijwaren.
Ik werk dan ook niet op de broodafdelingquote:Op donderdag 11 september 2008 01:16 schreef Saven.nl het volgende:
wist niet dat er apen werkte op de broodafdeling
had ik het over jou?quote:Op donderdag 11 september 2008 01:19 schreef Obezyanka het volgende:
[..]
Ik werk dan ook niet op de broodafdeling
Sla 'm keer met een stokbrood om de oren, eventueel erna nog afwerken met slagroomtaart.quote:Op donderdag 11 september 2008 01:19 schreef Obezyanka het volgende:
[..]
Ik werk zelf niet op die afdelingIk werk elders in de winkel en hij valt me lastig
Oh dat dacht ikquote:Op donderdag 11 september 2008 01:21 schreef Saven.nl het volgende:
[..]
had ik het over jou?volgensmij heb je mijn post niet juist geinteperteerd
En dan aangeklaagd worden zekerquote:Op donderdag 11 september 2008 01:22 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Sla 'm keer met een stokbrood om de oren, eventueel erna nog afwerken met slagroomtaart.
Je moet het wel handig aanpakken natuurlijk.quote:Op donderdag 11 september 2008 01:28 schreef Obezyanka het volgende:
[..]
En dan aangeklaagd worden zekerWant ja, ik lokte het natuurlijk uit, want ik zei hem gedag
lol iddquote:Op donderdag 11 september 2008 01:27 schreef Obezyanka het volgende:
[..]
Oh dat dacht ikAangezien ik een aapje als avatar heb
Volgens mij houdt zo'n type echt nooit op, tot hij z'n doel heeft bereiktquote:Op donderdag 11 september 2008 01:31 schreef Lkw het volgende:
Blokkeer 'm op MSN en vertel 'm wat de reden daarvoor is. Als je echt duidelijk naar 'm bent, zal hij waarschijnlijk wel stoppen.
OMG HIJ GAAT ME RAPENquote:Op donderdag 11 september 2008 01:36 schreef Jumbo-medewerker het volgende:
[..]
Volgens mij houdt zo'n type echt nooit op, tot hij z'n doel heeft bereikt
Dan zijn de rapen gaar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moet ze maar toegeven hoor, vind ik. Gewoon een korte maar heftige relatie aangaan met die jongen, hij blij, jij blij.quote:Op donderdag 11 september 2008 01:36 schreef Jumbo-medewerker het volgende:
[..]
Volgens mij houdt zo'n type echt nooit op, tot hij z'n doel heeft bereikt
Of vind je stiekem die aandacht wel tof, omdat je dan lekker kunt klagen over de geile sukkel?quote:
Je moet er niet zo snel doorheen prikken.quote:Op donderdag 11 september 2008 01:42 schreef Lkw het volgende:
[..]
Of vind je stiekem die aandacht wel tof, omdat je dan lekker kunt klagen over de geile sukkel?
Neequote:Op donderdag 11 september 2008 01:42 schreef Lkw het volgende:
[..]
Of vind je stiekem die aandacht wel tof, omdat je dan lekker kunt klagen over de geile sukkel?
kloptquote:Op donderdag 11 september 2008 01:47 schreef Dutch_Nelson het volgende:
beertenderrr ik zou je sig veranderen, moemoe is dooddood
Welke afdeling werk je eik?quote:Op donderdag 11 september 2008 01:49 schreef Obezyanka het volgende:
[..]
NeeVoortaan durf ik niet eens iemand nog gedag te zeggen
Als je wist hoe hij eruit ziet, zou je dit nooit getypt hebbenquote:Op donderdag 11 september 2008 01:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan moet ze maar toegeven hoor, vind ik. Gewoon een korte maar heftige relatie aangaan met die jongen, hij blij, jij blij.
Drogistquote:Op donderdag 11 september 2008 01:50 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Welke afdeling werk je eik?
Pics !quote:Op donderdag 11 september 2008 01:50 schreef Obezyanka het volgende:
[..]
Als je wist hoe hij eruit ziet, zou je dit nooit getypt hebben
quote:
Dat is toch helemaal gescheiden afdeling waar ze vaak ook postzegels en buskaarten doen?quote:
Zeg hem dat je geen hoer bent.quote:Op donderdag 11 september 2008 01:14 schreef Obezyanka het volgende:
hij biedt zelfs 250 euro!
Och, het is dan toch alleen maar voor de seks, en dat kan ook met het licht uit.quote:Op donderdag 11 september 2008 01:50 schreef Obezyanka het volgende:
[..]
Als je wist hoe hij eruit ziet, zou je dit nooit getypt hebben
Je ziet eruit als een gozer, snap niet wat hij in je ziet.quote:Op donderdag 11 september 2008 01:54 schreef Obezyanka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Zijn van zijn hyve die voor iedereen zichtbaar is
Wat de vliegende neuk.quote:Op donderdag 11 september 2008 01:54 schreef Obezyanka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Ze verkopen bij de supermarkten postzegels en buskaarten bij de informatiebalie, niet op de drogistafdelingquote:Op donderdag 11 september 2008 01:52 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal gescheiden afdeling waar ze vaak ook postzegels en buskaarten doen?
wel ..quote:Op donderdag 11 september 2008 01:54 schreef Obezyanka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Dicht?quote:Op donderdag 11 september 2008 01:55 schreef donroyco het volgende:
Lemming? Meisjes die flirten en je dan afwijzen
Dat sowiesoquote:
Lollers hij heeft vergrootglazen als brilquote:Op donderdag 11 september 2008 01:54 schreef Obezyanka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Dat is volgens mij die pipo die haar lastig valt, hoor?quote:Op donderdag 11 september 2008 01:55 schreef Sphere het volgende:
[..]
Je ziet eruit als een gozer, snap niet wat hij in je ziet.
Wat snap je niet aan ''zijn hyves''quote:Op donderdag 11 september 2008 01:55 schreef Sphere het volgende:
[..]
Je ziet eruit als een gozer, snap niet wat hij in je ziet.
Die 2de foto is kanker stoer, echt een ima kick yo ass mofoquote:Op donderdag 11 september 2008 01:54 schreef Obezyanka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Baggeraars kijken doorgaans niet verder dan het plaatje of de eerste zin.quote:Op donderdag 11 september 2008 01:58 schreef Obezyanka het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan ''zijn hyves''?
Wat snap je niet aan PI's?quote:Op donderdag 11 september 2008 01:58 schreef Obezyanka het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan ''zijn hyves''?
Slechte modjes kijken doorgaans niet naar PI's.quote:Op donderdag 11 september 2008 01:59 schreef cerror het volgende:
[..]
Baggeraars kijken doorgaans niet verder dan het plaatje of de eerste zin.
Inderdaad.quote:Op donderdag 11 september 2008 02:01 schreef Sphere het volgende:
[..]
Slechte modjes kijken doorgaans niet naar PI's.
Idd, die gast is ECHT ENG!quote:Op donderdag 11 september 2008 02:02 schreef donroyco het volgende:
Ik voel een Photoshop/Paint-topic opkomen
spasibo* ik ga ff photo shop opstartenquote:Op donderdag 11 september 2008 02:07 schreef Obezyanka het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lollersquote:Op donderdag 11 september 2008 02:10 schreef Dutch_Nelson het volgende:
maurice, jij hier?
Die gast op die foto is spl***er in de toekomst![]()
Zal toch niet in Klaagbaak gebeuren danquote:Op donderdag 11 september 2008 02:10 schreef Jumbo-medewerker het volgende:
Damn, die nieuwe foto's zijn echt erg!
* Jumbo-medewerker voelt ook een painttopic aankomen
quote:Op donderdag 11 september 2008 02:13 schreef Strani het volgende:
Zitten we hier aan de basis van reeds nog een legendarisch topic?
Onur is zò Augustus.
AARGH teletubie's !quote:Op donderdag 11 september 2008 02:14 schreef Obezyanka het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft vrienden o.O
Pijnstillers en die spullen liggen echt niet in de supermarkt.quote:Op donderdag 11 september 2008 01:56 schreef Jumbo-medewerker het volgende:
[..]
Ze verkopen bij de supermarkten postzegels en buskaarten bij de informatiebalie, niet op de drogistafdeling
de nieuwe baasquote:Op donderdag 11 september 2008 02:14 schreef Obezyanka het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft vrienden o.O
In sommige welquote:Op donderdag 11 september 2008 02:16 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Pijnstillers en die spullen liggen echt niet in de supermarkt.
Aan het eind van het jaar moeten we gewoon een Fok! Bazen Scheur-Kalender uitbrengen!quote:Op donderdag 11 september 2008 02:13 schreef Jumbo-medewerker het volgende:
[..]
![]()
Dit wordt de baas van September
quote:Op donderdag 11 september 2008 02:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Aan het eind van het jaar moeten we gewoon een Fok! Bazen Scheur-Kalender uitbrengen!
Dan werkt TS dus bij de Hoogvliet?quote:Op donderdag 11 september 2008 02:16 schreef Jumbo-medewerker het volgende:
[..]
In sommige welBij Hoogvliet bijv. wel
Jaquote:Op donderdag 11 september 2008 02:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Aan het eind van het jaar moeten we gewoon een Fok! Bazen Scheur-Kalender uitbrengen!
Weet ik niet, waar werkt TS?quote:Op donderdag 11 september 2008 02:17 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Dan werkt TS dus bij de Hoogvliet?
Mag alleen een hyve niet meer?quote:Op donderdag 11 september 2008 02:17 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Heeft hij een superdudes profiel?
Dat is eigenlijk wel vereist.
't Is lullig voor 'm, maar ik zie toch echt dit in die jongen:quote:
quote:Op donderdag 11 september 2008 02:19 schreef Lkw het volgende:
[..]
't Is lullig voor 'm, maar ik zie toch echt dit in die jongen:
[ afbeelding ]
Wat is de naam van de superbakker?quote:Op donderdag 11 september 2008 01:14 schreef Obezyanka het volgende:
Sinds kort werkt er dus een n00b van 27 bij de broodafdeling, die denkt dat ik hem leuk vind![]()
Alleen omdat ik gedag zei
Hij had ook mijn msn gevraagd .. Nu vraagt hij steeds op msn of ik met hem uit wil, hij biedt zelfs 250 euro!
Hij dacht waarschijnlijk dat ik zijn enige kans op voortplanting was![]()
TS is net 18
Iets met nachtdienst enzo ?quote:
Jij hebt makkelijk lullen met je fotoboek zonder foto's. Beetje ik-wil-wel-maar-ik-kan-kan/durf niet.quote:Op donderdag 11 september 2008 02:09 schreef Strani het volgende:
Kom op stelletje hypocrietos. Hij's niet moeder's mooiste maar om nou te zeggen dat ie enorm lelijk is, is echt onzin.
(Nee, ik ben het niet en ik ken hem ook niet.)
(Nee echt niet, ik zei alleen maar dat ze seks moesten hebben wegens het entertainment-gehalte van dit topic.)
(ECHT!!)
Hoezo?quote:Op donderdag 11 september 2008 02:28 schreef Strani het volgende:
Het grappigste is dat er een hele redelijke kans is dat ie op Fok! zit.
quote:Op donderdag 11 september 2008 02:28 schreef Strani het volgende:
Het grappigste is dat er een hele redelijke kans is dat ie op Fok! zit.
Wat een dom gelul dat je zonodig foto's en een fobo moet hebben.quote:Op donderdag 11 september 2008 02:29 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk lullen met je fotoboek zonder foto's. Beetje ik-wil-wel-maar-ik-kan-kan/durf niet.
Heb je die monitor naast 'm gezien? Die jongen heeft dus in elk geval twee computers. Nou als dàt je niet nerd genoeg maakt om op internet-fora rond te hangen weet ik het ook niet meer.quote:
Dan zal ie wel op tweakers zittenquote:Op donderdag 11 september 2008 02:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb je die monitor naast 'm gezien? Die jongen heeft dus in elk geval twee computers. Nou als dàt je niet nerd genoeg maakt om op internet-fora rond te hangen weet ik het ook niet meer.
Natuurlijk wel. Het heet toch niet voor niets FOTOboek?quote:Op donderdag 11 september 2008 02:31 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Wat een dom gelul dat je zonodig foto's en een fobo moet hebben.
Je hebt geen ongelijk, ik zal er eens wat opzoeken, maar eerst nog wat afvallen.quote:Op donderdag 11 september 2008 02:29 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk lullen met je fotoboek zonder foto's. Beetje ik-wil-wel-maar-ik-kan-kan/durf niet.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 11 september 2008 02:34 schreef Obezyanka het volgende:
Umm volgens mij heet hij Peter of zo
Ik heb er niets en jij ook niet, lijkt me veruit 't verstandigst op Inet gezien de verloop van dit topic.quote:Op donderdag 11 september 2008 02:34 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Het heet toch niet voor niets FOTOboek?
Als ik me niet vergis zei TS toch dat de foto's van zijn hyves waren, die voor iedereen zichtbaar was? Dus dan mogen die foto's toch gewoon gepost worden, moet hij ze maar niet openbaar zettenquote:Op donderdag 11 september 2008 02:36 schreef Strani het volgende:
TS morgen bij aankomst op haar werk. Peter en de baas (de bedrijfsleider in dit geval) staan TS samen op te wachten met wat printjes in de hand.
TS kan op zoek naar nieuw werk.
En tòch weet ik niet of Peter ook zo redeneert.quote:Op donderdag 11 september 2008 02:38 schreef Jumbo-medewerker het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis zei TS toch dat de foto's van zijn hyves waren, die voor iedereen zichtbaar was? Dus dan mogen die foto's toch gewoon gepost worden, moet hij ze maar niet openbaar zetten
Hyves is voor de echt grote sukkels.quote:Op donderdag 11 september 2008 02:38 schreef Jumbo-medewerker het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis zei TS toch dat de foto's van zijn hyves waren, die voor iedereen zichtbaar was? Dus dan mogen die foto's toch gewoon gepost worden, moet hij ze maar niet openbaar zetten
Vooruitziend blikquote:Op donderdag 11 september 2008 02:20 schreef Jumbo-medewerker het volgende:
Haha! Wie opent een painttopic in ONZ? Want zo wordt deze misschien gesloten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |