Lollers hij heeft vergrootglazen als brilquote:Op donderdag 11 september 2008 01:54 schreef Obezyanka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Zijn van zijn hyve die voor iedereen zichtbaar is
Dat is volgens mij die pipo die haar lastig valt, hoor?quote:Op donderdag 11 september 2008 01:55 schreef Sphere het volgende:
[..]
Je ziet eruit als een gozer, snap niet wat hij in je ziet.
Wat snap je niet aan ''zijn hyves''quote:Op donderdag 11 september 2008 01:55 schreef Sphere het volgende:
[..]
Je ziet eruit als een gozer, snap niet wat hij in je ziet.
Die 2de foto is kanker stoer, echt een ima kick yo ass mofoquote:Op donderdag 11 september 2008 01:54 schreef Obezyanka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Zijn van zijn hyve die voor iedereen zichtbaar is
Baggeraars kijken doorgaans niet verder dan het plaatje of de eerste zin.quote:Op donderdag 11 september 2008 01:58 schreef Obezyanka het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan ''zijn hyves''?
Wat snap je niet aan PI's?quote:Op donderdag 11 september 2008 01:58 schreef Obezyanka het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan ''zijn hyves''?
Slechte modjes kijken doorgaans niet naar PI's.quote:Op donderdag 11 september 2008 01:59 schreef cerror het volgende:
[..]
Baggeraars kijken doorgaans niet verder dan het plaatje of de eerste zin.
Inderdaad.quote:Op donderdag 11 september 2008 02:01 schreef Sphere het volgende:
[..]
Slechte modjes kijken doorgaans niet naar PI's.
Idd, die gast is ECHT ENG!quote:Op donderdag 11 september 2008 02:02 schreef donroyco het volgende:
Ik voel een Photoshop/Paint-topic opkomen
spasibo* ik ga ff photo shop opstartenquote:Op donderdag 11 september 2008 02:07 schreef Obezyanka het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lollersquote:Op donderdag 11 september 2008 02:10 schreef Dutch_Nelson het volgende:
maurice, jij hier?
Die gast op die foto is spl***er in de toekomst![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |