Wat is de naam van de superbakker?quote:Op donderdag 11 september 2008 01:14 schreef Obezyanka het volgende:
Sinds kort werkt er dus een n00b van 27 bij de broodafdeling, die denkt dat ik hem leuk vind![]()
Alleen omdat ik gedag zei
Hij had ook mijn msn gevraagd .. Nu vraagt hij steeds op msn of ik met hem uit wil, hij biedt zelfs 250 euro!
Hij dacht waarschijnlijk dat ik zijn enige kans op voortplanting was![]()
TS is net 18
Iets met nachtdienst enzo ?quote:
Jij hebt makkelijk lullen met je fotoboek zonder foto's. Beetje ik-wil-wel-maar-ik-kan-kan/durf niet.quote:Op donderdag 11 september 2008 02:09 schreef Strani het volgende:
Kom op stelletje hypocrietos. Hij's niet moeder's mooiste maar om nou te zeggen dat ie enorm lelijk is, is echt onzin.
(Nee, ik ben het niet en ik ken hem ook niet.)
(Nee echt niet, ik zei alleen maar dat ze seks moesten hebben wegens het entertainment-gehalte van dit topic.)
(ECHT!!)
Hoezo?quote:Op donderdag 11 september 2008 02:28 schreef Strani het volgende:
Het grappigste is dat er een hele redelijke kans is dat ie op Fok! zit.
quote:Op donderdag 11 september 2008 02:28 schreef Strani het volgende:
Het grappigste is dat er een hele redelijke kans is dat ie op Fok! zit.
Wat een dom gelul dat je zonodig foto's en een fobo moet hebben.quote:Op donderdag 11 september 2008 02:29 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk lullen met je fotoboek zonder foto's. Beetje ik-wil-wel-maar-ik-kan-kan/durf niet.
Heb je die monitor naast 'm gezien? Die jongen heeft dus in elk geval twee computers. Nou als dàt je niet nerd genoeg maakt om op internet-fora rond te hangen weet ik het ook niet meer.quote:
Dan zal ie wel op tweakers zittenquote:Op donderdag 11 september 2008 02:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb je die monitor naast 'm gezien? Die jongen heeft dus in elk geval twee computers. Nou als dàt je niet nerd genoeg maakt om op internet-fora rond te hangen weet ik het ook niet meer.
Natuurlijk wel. Het heet toch niet voor niets FOTOboek?quote:Op donderdag 11 september 2008 02:31 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Wat een dom gelul dat je zonodig foto's en een fobo moet hebben.
Je hebt geen ongelijk, ik zal er eens wat opzoeken, maar eerst nog wat afvallen.quote:Op donderdag 11 september 2008 02:29 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk lullen met je fotoboek zonder foto's. Beetje ik-wil-wel-maar-ik-kan-kan/durf niet.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 11 september 2008 02:34 schreef Obezyanka het volgende:
Umm volgens mij heet hij Peter of zo
Ik heb er niets en jij ook niet, lijkt me veruit 't verstandigst op Inet gezien de verloop van dit topic.quote:Op donderdag 11 september 2008 02:34 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Het heet toch niet voor niets FOTOboek?
Als ik me niet vergis zei TS toch dat de foto's van zijn hyves waren, die voor iedereen zichtbaar was? Dus dan mogen die foto's toch gewoon gepost worden, moet hij ze maar niet openbaar zettenquote:Op donderdag 11 september 2008 02:36 schreef Strani het volgende:
TS morgen bij aankomst op haar werk. Peter en de baas (de bedrijfsleider in dit geval) staan TS samen op te wachten met wat printjes in de hand.
TS kan op zoek naar nieuw werk.
En tòch weet ik niet of Peter ook zo redeneert.quote:Op donderdag 11 september 2008 02:38 schreef Jumbo-medewerker het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis zei TS toch dat de foto's van zijn hyves waren, die voor iedereen zichtbaar was? Dus dan mogen die foto's toch gewoon gepost worden, moet hij ze maar niet openbaar zetten
Hyves is voor de echt grote sukkels.quote:Op donderdag 11 september 2008 02:38 schreef Jumbo-medewerker het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis zei TS toch dat de foto's van zijn hyves waren, die voor iedereen zichtbaar was? Dus dan mogen die foto's toch gewoon gepost worden, moet hij ze maar niet openbaar zetten
Vooruitziend blikquote:Op donderdag 11 september 2008 02:20 schreef Jumbo-medewerker het volgende:
Haha! Wie opent een painttopic in ONZ? Want zo wordt deze misschien gesloten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |