Zal toch niet in Klaagbaak gebeuren danquote:Op donderdag 11 september 2008 02:10 schreef Jumbo-medewerker het volgende:
Damn, die nieuwe foto's zijn echt erg!
* Jumbo-medewerker voelt ook een painttopic aankomen
quote:Op donderdag 11 september 2008 02:13 schreef Strani het volgende:
Zitten we hier aan de basis van reeds nog een legendarisch topic?
Onur is zò Augustus.
AARGH teletubie's !quote:Op donderdag 11 september 2008 02:14 schreef Obezyanka het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft vrienden o.O
Pijnstillers en die spullen liggen echt niet in de supermarkt.quote:Op donderdag 11 september 2008 01:56 schreef Jumbo-medewerker het volgende:
[..]
Ze verkopen bij de supermarkten postzegels en buskaarten bij de informatiebalie, niet op de drogistafdeling
de nieuwe baasquote:Op donderdag 11 september 2008 02:14 schreef Obezyanka het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft vrienden o.O
In sommige welquote:Op donderdag 11 september 2008 02:16 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Pijnstillers en die spullen liggen echt niet in de supermarkt.
Aan het eind van het jaar moeten we gewoon een Fok! Bazen Scheur-Kalender uitbrengen!quote:Op donderdag 11 september 2008 02:13 schreef Jumbo-medewerker het volgende:
[..]
![]()
Dit wordt de baas van September
quote:Op donderdag 11 september 2008 02:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Aan het eind van het jaar moeten we gewoon een Fok! Bazen Scheur-Kalender uitbrengen!
Dan werkt TS dus bij de Hoogvliet?quote:Op donderdag 11 september 2008 02:16 schreef Jumbo-medewerker het volgende:
[..]
In sommige welBij Hoogvliet bijv. wel
Jaquote:Op donderdag 11 september 2008 02:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Aan het eind van het jaar moeten we gewoon een Fok! Bazen Scheur-Kalender uitbrengen!
Weet ik niet, waar werkt TS?quote:Op donderdag 11 september 2008 02:17 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Dan werkt TS dus bij de Hoogvliet?
Mag alleen een hyve niet meer?quote:Op donderdag 11 september 2008 02:17 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Heeft hij een superdudes profiel?
Dat is eigenlijk wel vereist.
't Is lullig voor 'm, maar ik zie toch echt dit in die jongen:quote:
quote:Op donderdag 11 september 2008 02:19 schreef Lkw het volgende:
[..]
't Is lullig voor 'm, maar ik zie toch echt dit in die jongen:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |