abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 september 2008 @ 12:38:21 #1
98259 mstr
Een jonge God!
pi_61521416

Wat is DealExtreme?
Dealextreme is een webshop waar je allerlei gadgets kunt kopen. De hoofdvestiging bevindt zich in Hong Kong. Hetgeen dat DealExtreme zo bijzonder maakt, zijn naast de lage dollarprijzen en het enorme assortiment, de gratis verzendkosten. Of je nou iets koopt van 1 dollar of van 100 dollar, het verzenden blijft gratis.

Handige linkjes:
DealExtreme hoofdpagina
DealExtreme forums
Nieuwe artikelen op de site
PayPal
Link naar deze openingspost

Vraag en antwoord:

V: Ze hebben alleen maar troep op die site, welke gek koopt daar nou iets?
A: Nou, de mensen die in dit topic posten. De een vindt het troep, de ander vindt het een toffe gadget.
Als je niks aan de site vindt hoef je dit niet hier te komen melden, het is namelijk niet verplicht iets te kopen.

V: Goed, ik wil wat bestellen, hoe doe ik dit?
A: Wat je allereerst gaat doen is een account maken op de site van DealExtreme. Dit kan je doen door hier te klikken.
Verder zul je een PayPal account nodig hebben. Dit is een soort virtuele bankrekening, zonder maandlasten. Aanmelden voor PayPal kan je doen door hier te klikken. Het is noodzakelijk om OF een creditcard OF een bankrekening aan te melden bij PayPal.
Wat het handigste is om te doen is een bankrekening. Zorg er dan wel voor dat je die op de PayPal site verifieert. Dat duurt een dag of twee tot vier. Het verifiëren doen ze door 2 kleine bedragen van een x aantal cent op je rekening storten, die bekijk jij met internetbankieren, en die voer jij in op de PayPal site, en daarmee bewijs je dat het echt jouw bankrekening is.
Als je dat gedaan hebt hoef je je niet meer bij sites aan te melden. Je hoeft ook niets over te maken naar PayPal zelf, dat kan vanzelf gaan. Die manier is simpel, mits je dus je bankrekening geverifieerd hebt. Als je bankrekening bevestigd is bij Paypal, en er staat ¤0,00 op je PayPal rekening, en je bestelt wat voor, zeg 10 dollar, dan gaat er automatisch na 2 dagen een omgerekend (met de huidige koersen) geldbedrag van je bankrekening af.

Als je dit allemaal dus eenmalig hebt gedaan, is het een kwestie van dingen in je winkelmandje doen en afrekenen. Dit kan het makkelijkste met PayPal Express checkout, zoals ook op de DealExtreme site staat.

V: Ik heb wat besteld, hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
A: Dit varieert veel. Bepalende factoren zijn of het product op voorraad is, en of de Hong Kong Air Mail een beetje opschiet. Over het algemeen duurt het een dag of 2-3 voordat alles is ingepakt en weg gaat bij DealExtreme, en dan 5 tot 14 dagen voor het verzenden. De ene keer ontvang je iets binnen 7 dagen na bestelling, de andere keer duurt het 2 tot 3 weken. Kijken of je order al verzonden is kan heel simpel door bovenaan de site op My Account te klikken, daar in te loggen. Daar staan de statussen van al je orders. Ook kan je op de desbetreffende order klikken, en dan Invoice te klikken, om te kijken of alle producten op voorraad zijn.

V: Ik kan mijn bestelling niet tracken hoor? Ik zie niet staan waar het pakje nu is?
A: Dit klopt. Dit komt omdat het postbedrijf uit Hong Kong en de TNT niet samen werken. Het enige wat je kan zien is of het uberhaupt al uit Hong Kong is. Dit is zo als de status ''Shipped to NL'' is.

V: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met DealExtreme mailen?
A: Nee hoor, dit kan heel simpel. Mits je order nog niet verzonden is dan. Adres wijzigen doe je door in te loggen door op My Account te klikken, op de order te klikken van welke je het adres wilt wijzigen, en dan Update Address te klikken. Dit gaat vrijwel probleemloos, als je order tenminste nog niet verzonden is.

V: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt ofzo?
A: De kans hierop is klein. Wettelijk gezien is tot de ¤22 sowieso vrijgesteld van invoer- en andere kosten, dus dat kan probleemloos. Maar er zijn verscheidene mensen in dit topic die voor honderden dollars in één keer bestellen en niet gepakt worden. Pas wel op met het kopen van dingen waarvan je denkt dat het illegaal is, zoals bepaalde messen. Het beste kan je dat in een losse order doen, zoals dat áls het gepakt wordt, maar één artikel wordt vastgehouden, en niet de rest ook.
Het is trouwens altijd wel aan te raden het volgende artikel bij te bestellen: Drop Shipment and Gift Service
Dit haalt het logo van de site van het pakje, zorgt ervoor dat het als een gift wordt verzonden, en daardoor is dus de kans dat het door de douane wordt tegengehouden nog kleiner. En dat voor maar één dollarcent.
Tevens is dit handig als je iets als cadeau wilt sturen, zodat men niet kan zien waar het vandaan komt.

V: DX Points? Wat is dat nou weer?
A: DX Points maken deel uit van een spaarsysteem. Bij elke 10 dollar die je besteedt krijg je 1 punt. Bij bijvoorbeeld 11 dollar krijg je dus 1 punt, maar ook bij 17 dollar krijg je 1 punt. Bij orders onder de 10 dollar krijg je niets dus.
Andere manieren om te sparen zijn het maken van reviews, foto's, filmpjes. Voor reviews krijg je 2 punten per stuk. Bij foto's krijg je 2 punten per product. Het uploaden van één foto voor een bepaald product levert dus evenveel punten op als het uploaden van 5 foto's voor een bepaald product. Filmpjes leveren 3 tot 10 punten op, afhankelijk van de duidelijkheid van het filmpje.
Met punten kun je gratis dingen krijgen, dit kun je hier vinden. Het verkrijgen (''redeemen'') van gratis producten doe je na het plaatsen van een bestelling, zodat het met een bestelling meeverzonden kan worden.

V: Wat is dit voor icoontje dat bij alle producten staat: ?
A: Dit is een Wishlist icoontje. Als je ingelogd bent, en je klikt erop, komt dat artikel op je Wish List te staan onder My Account. Dit is handig als je iets later snel wil terugvinden, of als je iets wilt bewaren dat je later wilt kopen, als je er het geld wel voor hebt Als je niet ingelogd bent en je klikt erop krijg je een inlogschermpje.

V: Welk flashkaartje voor mijn DS kan ik het beste kopen?
Voor vragen over DS flashkaartjes verwijs ik je naar het flashkaarttopic hier op FOK!:
[DS] Flashcards (dit topic is gesloten, reageren niet mogelijk)
[DS] Flashcards #2 (dit topic is deel 2, en open, dus hier kan je reageren)

V: Oh nee, ik heb de laatste post in dit topic gemaakt, wat nu!?
Allereerst, diep ademhalen en vooral rustig blijven. Het maken van de laatste post is totaal niet erg,
en wordt je ook niet kwalijk genomen. Mits jij het nieuwe topic maakt dan. Het maken van een nieuw topic is niet moeilijk. Het enige wat je hoeft te doen, is de code van de Openingspost te kopieren van de FOK! Wikipedia. Verzin een leuke titel, beginnend met ''DealExtreme ervaringentopic #..''.
Verder hoef je niets te doen, aangezien RacerDKB netjes het lijstje met vorige topics bij zal werken.

De huidige dollarkoers:

LET OP: PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 2.5%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

Vorige delen:
[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14]

Link naar deze openingspost

Referrers plaatsen doen we hier niet aan. Mocht je dit wel doen, dan wordt er een moderator gewaarschuwd die het weg zal halen.

Met dank aan jusdOrange (banner) en RacerDKB (tekst).
  woensdag 10 september 2008 @ 12:39:53 #2
98259 mstr
Een jonge God!
pi_61521450
quote:
Op woensdag 10 september 2008 12:28 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Hehe khad ze een mail gestuurd...
Dear xxx

Thanks for your attention.

I am afraid the HTC S900 is made in China and all function and apperance are the same as original item and works well.

Any other questions,pls feel free to contact us.

Thanks & Regards
Sabrina
www.focalprice.com

Dus als het China is gemaakt is het gewoon logisch dat het nep is
quote:
Op woensdag 10 september 2008 12:35 schreef mstr het volgende:
En ook nog vertellen, dat de functies hetzelfde zijn als het orgineel.
Zegt genoeg.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 10 september 2008 @ 12:39:57 #3
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_61521454
We wachten hier rustig op de rest van onze bestelling
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_61522618
ik moet maar eens een keer reviews gaan schrijven van de zooi die ik 3 maanden geleden gekregen heb, dan krijg ik nog wat punten en kan ik misschien een gratis sleutelhanger laten overkomen
gr gr
pi_61522678
Binnenkort eens wat spul bestellen voor m'n nieuwe camera, 'n extra accu en 'n lcd beschermgevalletje

Misschien nog wat meer omdat 't toch allemaal niet zo duur is
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_61522933
Dollar zinkt als een baksteen
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_61523152
quote:
Op woensdag 10 september 2008 13:41 schreef Flepke het volgende:
  † In Memoriam † woensdag 10 september 2008 @ 13:54:03 #8
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_61523235
tvp
  woensdag 10 september 2008 @ 15:00:33 #9
218012 C.Mongler
Goat Second Edition
pi_61524520
Registration is free. easy and privacate!
(tvp)
Internet, ernstige neukende zaken!
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 13:22 schreef koningdavid het volgende:
Christenen :')
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 10 september 2008 @ 15:02:38 #10
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_61524570
quote:
Op woensdag 10 september 2008 13:41 schreef Flepke het volgende:
Als de dollar zou dalen zou dat positief zijn. Maar de dollarkoers stijgt. Minder dollars voor onze euro's dus. Met andere woorden, snel bestellen..

Maar goed, die Wii Clip and D2C Key die Focalprice heeft zien er goed uit en is stukken goedkoper dan elders.
pi_61524576
Verkopen ze deze ook bij dealextreme?
  woensdag 10 september 2008 @ 15:05:12 #12
218012 C.Mongler
Goat Second Edition
pi_61524615
quote:
Op woensdag 10 september 2008 15:02 schreef Flepke het volgende:
Verkopen ze deze ook bij dealextreme?
[ afbeelding ]
500Mw en toch maar 5km ?
quote:
pi_61524677
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2806

Die hebben een 10 KM bereik, vind het wel leuk spul trouwens, die walk talkies

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2008 15:09:13 ]
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 10 september 2008 @ 15:23:34 #14
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_61525009
quote:
Op woensdag 10 september 2008 15:08 schreef Wunny het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2806

Die hebben een 10 KM bereik, vind het wel leuk spul trouwens, die walk talkies
Op de verpakking staat 3/5 km.. Overigens kun je over het bereik niets zinnigs zeggen. Dat ligt heel erg aan de omstandigheden. Die dingen werken ongetwijfeld ergens rond de 450 Mhz en dat wordt behoorlijk gedempt door gebouwen enzo. In het vrije veld zonder stoorbronnen zal het bereik best wel aardig zijn.

Houd er ook rekening mee dat die dingen illegaal zijn hier in Nederland. Ik zie net dat ze GMRS gebruiken, dat zijn Amerikaanse frequentie's, rond de 462 Mhz waarop hier heel andere dingen gebeuren. De kans dat je andere (legale) toepassingen stoort is dus aanwezig. Voor misschien iets meer of hetzelfde geld koop je gewoon hier in Nederland PMR-portofoons met hetzelfde bereik die je wel gewoon mag gebruiken en die je ook kunt gebruiken met anderen die ook PMR-portofoons hebben.
pi_61525098
quote:
Op woensdag 10 september 2008 15:05 schreef C.Mongler het volgende:

[..]

500Mw en toch maar 5km ?
Ik denk dat je 5km afstand moet houden om het te overleven
pi_61525552
Tvp.
pi_61527646
DX is sloom met verzenden -.-
I pwn nVidia.
HD4850 pwndz 9800GTX/8800GTX/8800GTS/8800GT.
HD4870 pwndz GTX260.
  woensdag 10 september 2008 @ 17:31:02 #18
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_61528328
Smakeloze tvp alvast.
pi_61528797
quote:
Op woensdag 10 september 2008 17:07 schreef ATi. het volgende:
DX is sloom met verzenden -.-
ik wacht nog steeds op me pakje die 30 augustus verzonden is
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_61529228
quote:
Op woensdag 10 september 2008 17:50 schreef gers het volgende:

Ik wacht ook op mijn pakje.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_61529305
Mijn 30mW Green laser komt waarschijnlijk volgende week
Mijn shockpennen zijn inmiddels ook verzonden!
Binnenkort eens deze coole pen bestellen:

http://dealextreme.com/details.dx/sku.849

En eventueel deze:

http://dealextreme.com/details.dx/sku.4355
pi_61529466
Hoe lang duurt het eigenlijk voordat je pakje wordt verzonden als ie op inpakken staat(status Packaging) stond er gisteren al en lijkt me niet dat het een dag duurt om een pakje in te pakken .
Tevens tvp .
  woensdag 10 september 2008 @ 18:24:49 #23
170462 Stinosss
pi_61529611
quote:
Op woensdag 10 september 2008 15:23 schreef qltel het volgende:

[..]

Op de verpakking staat 3/5 km.. Overigens kun je over het bereik niets zinnigs zeggen. Dat ligt heel erg aan de omstandigheden. Die dingen werken ongetwijfeld ergens rond de 450 Mhz en dat wordt behoorlijk gedempt door gebouwen enzo. In het vrije veld zonder stoorbronnen zal het bereik best wel aardig zijn.

Houd er ook rekening mee dat die dingen illegaal zijn hier in Nederland. Ik zie net dat ze GMRS gebruiken, dat zijn Amerikaanse frequentie's, rond de 462 Mhz waarop hier heel andere dingen gebeuren. De kans dat je andere (legale) toepassingen stoort is dus aanwezig. Voor misschien iets meer of hetzelfde geld koop je gewoon hier in Nederland PMR-portofoons met hetzelfde bereik die je wel gewoon mag gebruiken en die je ook kunt gebruiken met anderen die ook PMR-portofoons hebben.
Illegaal zijn ze niet. Je hebt er echter wel een zendlicentie voor nodig. Te halen bij www.veron.nl .
Let er wel op dat bij de portofoons van DX een amerikaanse stekker zit.

[ Bericht 0% gewijzigd door Stinosss op 10-09-2008 20:38:40 ]
pi_61534630
tvp
  woensdag 10 september 2008 @ 21:14:18 #25
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_61534742
Voor degene die vroeg wat voor DS-kaartje ik had gekocht:
https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10401
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 10 september 2008 @ 21:16:53 #26
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_61534856
quote:
Op woensdag 10 september 2008 18:24 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Illegaal zijn ze niet. Je hebt er echter wel een zendlicentie voor nodig. Te halen bij www.veron.nl .
Let er wel op dat bij de portofoons van DX een amerikaanse stekker zit.
Leg het me vooral uit.. Ik was al Veron-lid en zendamateur toen de meesten hier nog in de luiers zaten.

Geen enkele Nederlandse zendamateur mag zenden op de frequentie's die deze dingen ( http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2806 ) gebruiken. En die licentie haal je overigens ook niet "even", daar is een behoorlijke studie en examen voor nodig. Dan kun je beter voor een paar tientjes een setje PMR's kopen..
  Moderator woensdag 10 september 2008 @ 21:18:22 #27
9859 crew  Karina
Woman
pi_61534939
In de categorie vreemde produkten:
Stretchy Silicone Waistband for Making Hourglass Shapedd Skinny Waists

Zou het echt werken? Lijkt me niet lekker zitten.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 10 september 2008 @ 21:19:43 #28
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_61535000
quote:
Op woensdag 10 september 2008 21:18 schreef Karina het volgende:
In de categorie vreemde produkten:
Stretchy Silicone Waistband for Making Hourglass Shapedd Skinny Waists
[ afbeelding ]

Zou het echt werken? Lijkt me niet lekker zitten.
Een nieuwerwets soort corset, zeg maar.
  woensdag 10 september 2008 @ 21:20:51 #29
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_61535041
Heeft er al iemand een FocalPrice zending ontvangen?
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
  woensdag 10 september 2008 @ 21:22:42 #30
98259 mstr
Een jonge God!
pi_61535111
quote:
Op woensdag 10 september 2008 21:14 schreef Erasmo het volgende:
Voor degene die vroeg wat voor DS-kaartje ik had gekocht:
https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10401
Ik zit onderaan bij de Discussions te lezen dat het fakes zijn.
  woensdag 10 september 2008 @ 21:22:42 #31
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_61535112
quote:
Op woensdag 10 september 2008 21:20 schreef Beelzebufo het volgende:
Heeft er al iemand een FocalPrice zending ontvangen?
Ik denk dat het bij de meesten rond begin volgende week binnen vliegt..
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_61535497
quote:
Op woensdag 10 september 2008 21:22 schreef mstr het volgende:

[..]

Ik zit onderaan bij de Discussions te lezen dat het fakes zijn.
Er zijn sowieso veel fakes van die DS-kaarten in omloop.

Ik was laatst op zoek naar nieuwe firmware voor m'n R4. Dus ik lees zo wat rond op de fora, blijkt dus dat er enorm veel mensen problemen hebben met de R4 (omdat ze een nepperd hebben aangeschaft), terwijl de R4 juist bekend staat om de goede compatibiliteit met spellen (al zijn ze nogal traag met de firmware-updates). Er gaan dus echt idioot veel kopietjes van die kaart rond (typisch voor zo'n ding ). Er gaan zelfs geruchten dat de aangekondigde firmware-update de namaakkaarten zal verneuken.

De R4-kaarten op DX zijn namaak. R4-sdhc is nooit uitgebracht door het R4-team en bij de R4-advanced zeggen ze het er zelfs bij dat het namaak is.

[ Bericht 7% gewijzigd door Jordy-B op 10-09-2008 21:36:59 ]
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  woensdag 10 september 2008 @ 21:38:56 #33
98259 mstr
Een jonge God!
pi_61535864
quote:
Op woensdag 10 september 2008 21:31 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Ik was laatst op zoek naar nieuwe firmware voor m'n R4. Dus ik lees zo wat rond op de fora, blijkt dus dat er enorm veel mensen problemen hebben met de R4 (omdat ze een nepperd hebben aangeschaft), terwijl de R4 juist bekend staat om de goede compatibiliteit met spellen (al zijn ze nogal traag met de firmware-updates). Er gaan dus echt idioot veel kopietjes van die kaart rond (typisch voor zo'n ding ). Er gaan zelfs geruchten dat de aangekondigde firmware-update de namaakkaarten zal verneuken.

De R4-kaarten op DX zijn namaak. R4-sdhc is nooit uitgebracht door het R4-team en bij de R4-advanced zeggen ze het er zelfs bij dat het namaak is.
Maja, hoe lastig is van tevoren nou te bepalen of een kaartje wel of niet nep is? Dat is volgens mij niet te doen.
pi_61536094
quote:
Op woensdag 10 september 2008 21:38 schreef mstr het volgende:

[..]

Maja, hoe lastig is van tevoren nou te bepalen of een kaartje wel of niet nep is? Dat is volgens mij niet te doen.
je kan de gebruikersreacties lezen (niet per se op DX, maar bijvoorbeeld op fora als http://gbatemp.net/ )
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  woensdag 10 september 2008 @ 21:47:38 #35
98259 mstr
Een jonge God!
pi_61536207
quote:
Op woensdag 10 september 2008 21:45 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

je kan de gebruikersreacties lezen (niet per se op DX, maar bijvoorbeeld op fora als http://gbatemp.net/
Ja dat klopt.
In Nederland zijn ze ook te krijgen, maar daar heb je natuurlijk geen zekerheid dat die ook echt is.
Ik bedoel, in Nederland betaal je voor een DSTT met 2 gig ongeveer 45 euro? En daar betaal je 26 dollar.
Het is een beetje krom natuurlijk, maar het zou wel mogelijk kunnen zijn.
pi_61536403
Nou ja, de R4 heeft gewoon een eigen site waar je precies kan zien welke kaarten er zijn uitgebracht. Je zal toch ergens je firmware vandaan moeten halen, dus ik neem aan dat de andere kaarten die mogelijkheid ook wel hebben.

Die van mij komt gewoon uit Nederland, maar toen waren die kaartjes nog zeldzaam. Het is natuurlijk ideaal spul om na te maken, juist omdat je die dingen meestal via webwinkels koopt.
  woensdag 10 september 2008 @ 22:00:32 #37
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_61536743
tvp
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  woensdag 10 september 2008 @ 22:01:53 #38
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_61536795
En laat prijzen nu net niet iets zijn waarmee je goed kan vergelijken..

Het betreft vaak commodity goederen.. Hier zijn dingen als modchips semi-illegaal.. Daardoor is het soms bij sommige spullen bijna een prijsstelling gebaseerd op "wat de gek er voor geeft".

Tsjah, in Azië bestaan er op dat gebied helemaal geen commodity goederen.. Er is daar gewoon neit zo snel iets illegaal. En als dat wel zo is; swat? Zelfs peperdure netwerkapparatuur, denk aan Cisco core switches, worden nagemaakt op een manier dat er complete studies voor nodig zijn om op uiterlijk te kunnen beoordelen of het een echte of een nepperd betreft. Totdat de beste netwerkbeheerder een originele firmware upgrade uit gaat voeren en de switch niets meer doet.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_61538927
Tvp
  woensdag 10 september 2008 @ 23:04:59 #40
98259 mstr
Een jonge God!
pi_61539247
quote:
Op woensdag 10 september 2008 22:01 schreef neo2000 het volgende:
En laat prijzen nu net niet iets zijn waarmee je goed kan vergelijken..

Het betreft vaak commodity goederen.. Hier zijn dingen als modchips semi-illegaal.. Daardoor is het soms bij sommige spullen bijna een prijsstelling gebaseerd op "wat de gek er voor geeft".

Tsjah, in Azië bestaan er op dat gebied helemaal geen commodity goederen.. Er is daar gewoon neit zo snel iets illegaal. En als dat wel zo is; swat? Zelfs peperdure netwerkapparatuur, denk aan Cisco core switches, worden nagemaakt op een manier dat er complete studies voor nodig zijn om op uiterlijk te kunnen beoordelen of het een echte of een nepperd betreft. Totdat de beste netwerkbeheerder een originele firmware upgrade uit gaat voeren en de switch niets meer doet.
Je hebt gelijk.
  donderdag 11 september 2008 @ 01:50:35 #41
111172 Noax
Helping small minds grow.
pi_61541887
quote:
Op woensdag 10 september 2008 15:02 schreef qltel het volgende:

[..]

Als de dollar zou dalen zou dat positief zijn. Maar de dollarkoers stijgt. Minder dollars voor onze euro's dus. Met andere woorden, snel bestellen..

Maar goed, die Wii Clip and D2C Key die Focalprice heeft zien er goed uit en is stukken goedkoper dan elders.
Zag dat ook al bij FP, alleen vrees ik dat, van het solderen bij mij niets terecht komt...
Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
pi_61542614
waarom staat er bij de dollar koers 1.4 per euro en rekend PayPal 1.37 ofzo?
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 11 september 2008 @ 07:21:38 #43
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_61542668
quote:
Op donderdag 11 september 2008 01:50 schreef Noax het volgende:

[..]

Zag dat ook al bij FP, alleen vrees ik dat, van het solderen bij mij niets terecht komt...
Als het goed zag hoef je er juist niet bij te solderen. Dat is volgens mij de functie van die Wiiclip.
  donderdag 11 september 2008 @ 07:55:34 #44
98259 mstr
Een jonge God!
pi_61542884
quote:
Op donderdag 11 september 2008 07:06 schreef Dionysiou het volgende:
Ze pakken zelf geloof ik 2% ofzo op de koers als ik het goed heb.

/edit/
Als je de OP gelezen had:
LET OP: PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 2.5%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
pi_61543717
Had ik inderdaad niet gelezen, hmm oke..
pi_61546356
Zojuist ook maar weer es wat besteld:

- NIKON EL9 Compatible Battery (7.4V Li-Ion) $17,40 USD
- Professional Screen Protector for Nikon D40 $7,40 USD
- Screen Protector for 2.5-inch Digital Camera LCD $1,41 USD
- Network Retractable Cable SLABANG $1,78 USD
- RJ45 Network Cable Extension Coupler $1,19 USD

Hopelijk is 't snel binnen
pi_61547132
quote:
Op woensdag 10 september 2008 21:31 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15613
Een andere met kaartlezer kost 8 dollar duurder, terwijl diezelfde kaartlezer 3 dollar kost op dx.
pi_61548971
Net het aanmaakproces begonnen, bestelling al in m'n karretje... TVP dus
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
  donderdag 11 september 2008 @ 13:29:01 #49
111172 Noax
pi_61549068
quote:
Op donderdag 11 september 2008 07:21 schreef qltel het volgende:

[..]

Als het goed zag hoef je er juist niet bij te solderen. Dat is volgens mij de functie van die Wiiclip.
Volgens mij ontkom je er niet aan, alleen is het wat makkelijker gemaakt.

'The Wii Clips flex PCB allows for easy soldering'.

http://www.focalprice.com/Wii_Clip_Wii_Clip_GW112X_2188.html
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 11 september 2008 @ 13:45:49 #50
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_61549398
quote:
Op donderdag 11 september 2008 13:29 schreef Noax het volgende:

[..]

Volgens mij ontkom je er niet aan, alleen is het wat makkelijker gemaakt.
Oh.. nouja, voor mij geen probleem..
Ik had ergens anders een beschrijving gevonden waaruit ik opmaakte dat solderen niet nodig was.
pi_61550327
quote:
Op donderdag 11 september 2008 12:03 schreef AstroNova het volgende:

[..]

https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15613
Een andere met kaartlezer kost 8 dollar duurder, terwijl diezelfde kaartlezer 3 dollar kost op dx.
DSTT, de (oorspronkelijke) fabrikant, heeft de verpakking aangepast en die komt overeen met die kaart op DX. Op GBAtemp wordt echter volop gewaarschuwd voor fakes op DX. Ook fakes van de DSTT-kaart.

De fabrikant heeft, net als het R4 Revolution-team, aangekondigd dat nieuwe firmware/software de fake-kaarten zal beschadigen.

Eigenlijk zou je contact op moeten nemen met DSTT om te vragen of de kaart op DX een echte of nepperd is. De site is namelijk zó langzaam dat de lijst met worldwide retailers niet wil openen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Jordy-B op 11-09-2008 14:34:00 ]
  donderdag 11 september 2008 @ 14:27:35 #52
111172 Noax
pi_61550391
quote:
Op donderdag 11 september 2008 13:45 schreef qltel het volgende:

[..]

Ik had ergens anders een beschrijving gevonden waaruit ik opmaakte dat solderen niet nodig was.
Heb je nog een link van die beschrijving?

Anders is 'The Legend of Zelda: Twilight Princess' aanschaffen voor mij nog een optie, dan heb je namelijk geen soldeer kunsten nodig.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
  donderdag 11 september 2008 @ 14:59:03 #53
170462 Stinosss
pi_61551318
quote:
Op donderdag 11 september 2008 14:24 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

DSTT, de (oorspronkelijke) fabrikant, heeft de verpakking aangepast en die komt overeen met die kaart op DX. Op GBAtemp wordt echter volop gewaarschuwd voor fakes op DX. Ook fakes van de DSTT-kaart.

De fabrikant heeft, net als het R4 Revolution-team, aangekondigd dat nieuwe firmware/software de fake-kaarten zal beschadigen.

Eigenlijk zou je contact op moeten nemen met DSTT om te vragen of de kaart op DX een echte of nepperd is. De site is namelijk zó langzaam dat de lijst met worldwide retailers niet wil openen.
Maar wat zou het uitmaken dan de DSST van DX een namaak is? Wat zouden dan de directe verschillen zijn?
pi_61551440
quote:
Op donderdag 11 september 2008 14:59 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Maar wat zou het uitmaken dan de DSST van DX een namaak is? Wat zouden dan de directe verschillen zijn?
Dat de officiële firmware niet werkt en je dus geen updates hebt. De firmware-updates heb je nodig, omdat daarmee de problemen met het draaien van bepaalde nieuwe spellen worden opgelost.

Hier staat trouwens een filmpje van de anti-fake-software http://tinyurl.com/59z33r

Vijf echte VS vijf nepperds. De originele DSTT heeft niet zo'n goud stipje in de SD-poort.

[ Bericht 18% gewijzigd door Jordy-B op 11-09-2008 15:13:26 ]
  donderdag 11 september 2008 @ 15:08:06 #55
111172 Noax
pi_61551582
Ik heb ook van die NDS kaarten gekocht (geen DSTT) op basis van gebruikers ervaringen....
Die waren positief, dus is het nooit bij me opgekomen dat het fake zou kunnen zijn.

Op goed geluk dan maar.

Zal ze in de loop van volgende week testen, heb ze namelijk nog niet ontvangen.

[ Bericht 10% gewijzigd door Noax op 11-09-2008 15:20:45 ]
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
  donderdag 11 september 2008 @ 15:32:44 #56
170462 Stinosss
pi_61552259
quote:
Op donderdag 11 september 2008 15:02 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Dat de officiële firmware niet werkt en je dus geen updates hebt. De firmware-updates heb je nodig, omdat daarmee de problemen met het draaien van bepaalde nieuwe spellen worden opgelost.

Hier staat trouwens een filmpje van de anti-fake-software http://tinyurl.com/59z33r

Vijf echte VS vijf nepperds. De originele DSTT heeft niet zo'n goud stipje in de SD-poort.
Ik heb de nieuwste software op ongeveer 8 DSST's gezet van DX en ze werken allemaal.
pi_61552866
voor nu.
pi_61552898
Maar ze hebben dus ook geen echte bij DX? Of die andere site?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 11 september 2008 @ 16:03:37 #59
111172 Noax
pi_61553068
Hoe zit het eigenlijk, kun je ook oudere firmware's installeren?
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
pi_61553703
quote:
Op donderdag 11 september 2008 16:03 schreef Noax het volgende:
Zullen we even verdergaan in [DS] Flashcards #2 ?
  donderdag 11 september 2008 @ 16:32:57 #61
170462 Stinosss
pi_61553895
quote:
Op donderdag 11 september 2008 16:03 schreef Noax het volgende:
Ja. En de nieuwe firmware werkt ook gewoon. Al geruime tijd. Geen enkel probleem.
  donderdag 11 september 2008 @ 17:01:55 #62
111172 Noax
pi_61554712
quote:
Op donderdag 11 september 2008 16:32 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Ja. En de nieuwe firmware werkt ook gewoon. Al geruime tijd. Geen enkel probleem.
Geweldig!
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
pi_61555441
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15153

Kreeg vandaag een mailtje dat hij geshipped is, nog ff afwachten dus
Op 25-09-2008 19:32 schreef beverton
whehehe het is Patriek Lodiers van de lama's
  donderdag 11 september 2008 @ 19:24:52 #64
37777 Sigmund_Freud
Whats On a Mans Mind
pi_61558290
DealExtreme verkoopt toch geen autoradio's en dergelijken?
Dus geen 1-din of 2-din hightech autoradio's?
Verkoopt 1 van hun concurrenten toevallig wel van dit soort car hifi?

alvast bedankt
Multiply it by infinity, and take it to the depth of forever, and you will still have barely a glimpse of what I'm talking about.
  donderdag 11 september 2008 @ 19:46:35 #65
170462 Stinosss
pi_61558931
Nope. geen van allen.
  donderdag 11 september 2008 @ 19:48:22 #66
206640 Beelzebufo
pi_61558987
quote:
Op donderdag 11 september 2008 19:24 schreef Sigmund_Freud het volgende:
DealExtreme verkoopt toch geen autoradio's en dergelijken?
Dus geen 1-din of 2-din hightech autoradio's?
Verkoopt 1 van hun concurrenten toevallig wel van dit soort car hifi?

alvast bedankt
Euh? Hongkong import en dan hightech verwachten?

http://www.forvation.com/en/products.asp?typeid=103
http://www.hasda.net/

[ Bericht 17% gewijzigd door Beelzebufo op 11-09-2008 19:55:48 ]
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
  Moderator donderdag 11 september 2008 @ 20:14:38 #67
9859 crew  Karina
Woman
pi_61559661
Iemand ervaringen met TFT LCD Replacement Module for NDS (Lower Screen)? Mijn touchscreen heeft een beschadiging dus ik dacht een nieuwe te kopen, instructies heb ik gevonden (ziet er vrij ingewikkeld uit trouwens).

Iemand dit al eens gedaan en hoe ging dat?
niet zo tof doen
  donderdag 11 september 2008 @ 20:16:39 #68
218012 C.Mongler
Goat Second Edition
pi_61559725
quote:
Op donderdag 11 september 2008 20:14 schreef Karina het volgende:
Iemand ervaringen met TFT LCD Replacement Module for NDS (Lower Screen)? Mijn touchscreen heeft een beschadiging dus ik dacht een nieuwe te kopen, instructies heb ik gevonden (ziet er vrij ingewikkeld uit trouwens).

Note that this installation requires moderate technical skill.

En aan je ondertitel te zien...
quote:
  Moderator donderdag 11 september 2008 @ 20:19:22 #69
9859 crew  Karina
Woman
pi_61559796
quote:
Op donderdag 11 september 2008 20:16 schreef C.Mongler het volgende:

[..]

Note that this installation requires moderate technical skill.

En aan je ondertitel te zien...
Ik zeg niet dat ik het ZELF ga doen
niet zo tof doen
pi_61559878
quote:

Heb je geen garantie van Nintendo meer?

Ik heb trouwens de case van mijn DS lite vervangen, toen had ik ook het scherm kunnen vervangen, en zo moeilijk vond ik dat ook weer niet. Als je geen debiel bent kan je het wel denk ik

Het enige wat ik aan kan raden, koop deze schroevendraaiers:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2905
pi_61560275
quote:

Moet je wel het touchscreen bestellen, want dit is het LCD-scherm.

Hou er rekening mee dat het verschillende schermpjes zijn voor de NDS en NDS Lite.

De DX touchscreens zijn niet van dezelfde kwaliteit als die van Nintendo, maar ze zijn natuurlijk wel 90% procent goedkoper.

Het schijnt wat gepriegel te zijn, maar niet onmogelijk. Omdat ze zo goedkoop zijn, kan je er gewoon één of twee extra bestellen, voor het geval dat. Het grootste probleem schijnt dat sier-randje van de Lite te zijn (dat is nogal kwetsbaar). En het scherm is net even iets dunner dan dat van Nintendo, dus sommige mensen plakken er een paar screen-protectors onder om het schermpje wat hoger te laten liggen.

Dit kleine meisje laat zien hoe het moet...

[ Bericht 4% gewijzigd door Jordy-B op 11-09-2008 20:48:08 ]
  donderdag 11 september 2008 @ 20:45:53 #72
201459 DanielSmith
Tavern on the green
pi_61560510
Iemand ervaringen met de telefoons die aangeboden worden? Ik weet dat er een tijdje geleden over gesproken werd, maar ik kan niet meer vinden of er daadwerkelijk shizzle is aangeschaft...
pi_61562606
Vandaag m'n 4 LED-spotlights opgehaald van het postkantoor
Even snel getest met 2 losse draadjes van een oud snoer en het werkt perfect!
Dit weekend de spotjes ophangen en dan foto's schieten!

Plaatje als voorbeeld:
  donderdag 11 september 2008 @ 22:08:11 #74
111172 Noax
pi_61562900
quote:
Op donderdag 11 september 2008 21:59 schreef MaGNeT het volgende:
Vandaag m'n 4 LED-spotlights opgehaald van het postkantoor
Even snel getest met 2 losse draadjes van een oud snoer en het werkt perfect!
Dit weekend de spotjes ophangen en dan foto's schieten!

Plaatje als voorbeeld:
[ afbeelding ]
Leuk dat je aankoop binnen hebt, dit komt van Focalprice neem ik aan?
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
pi_61563243
quote:
Op donderdag 11 september 2008 22:08 schreef Noax het volgende:

[..]

Leuk dat je aankoop binnen hebt, dit komt van Focalprice neem ik aan?
Nope, DealExtreme

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2714
  donderdag 11 september 2008 @ 22:22:20 #76
111172 Noax
pi_61563403
Oke, thnx!
Jij hebt dit weekend een 'lasershow' zeg maar?!
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
pi_61563611
quote:
Op donderdag 11 september 2008 22:22 schreef Noax het volgende:
Oke, thnx!
Jij hebt dit weekend een 'lasershow' zeg maar?!
Laser erbij zou ook mooi zijn

Maar ik heb het vooral om sfeer te krijgen in mijn woonkamer met witte muren...
Wit is wel lekker licht, maar ook koud...
  donderdag 11 september 2008 @ 22:54:53 #78
111172 Noax
pi_61564450
quote:
Op donderdag 11 september 2008 22:28 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Laser erbij zou ook mooi zijn

Maar ik heb het vooral om sfeer te krijgen in mijn woonkamer met witte muren...
Wit is wel lekker licht, maar ook koud...
Grappig, ik hoop voor je dat je het effect krijgt wat je in gedachte hebt..

EDIT:

[ Bericht 13% gewijzigd door Noax op 11-09-2008 23:07:33 ]
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
  Moderator vrijdag 12 september 2008 @ 09:00:23 #79
9859 crew  Karina
Woman
pi_61569379
quote:
Op donderdag 11 september 2008 20:36 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Moet je wel het touchscreen bestellen, want dit is het LCD-scherm.

Dit kleine meisje laat zien hoe het moet...
Oh, vreemd, er staat lower screen, dus vandaar dat ik dacht dat het, het touchscreen was. En garantie heb ik al lang niet meer, ik heb mijn DS al een tijdje.
niet zo tof doen
  vrijdag 12 september 2008 @ 09:45:36 #80
98259 mstr
Een jonge God!
pi_61570225
quote:
Op donderdag 11 september 2008 22:54 schreef Noax het volgende:

[..]

Grappig, ik hoop voor je dat je het effect krijgt wat je in gedachte hebt..

EDIT:
Ziet er wel vet uit
  vrijdag 12 september 2008 @ 09:54:18 #81
220836 rinzzz
Zoekt en gij zult moe worden.
pi_61570404
quote:
Op woensdag 10 september 2008 17:50 schreef gers het volgende:

[..]

mensen die geen geduld hebben

Er staat 2 weken voor. Geef ze die dan ook.
pi_61570417
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 09:00 schreef Karina het volgende:

[..]

Oh, vreemd, er staat lower screen, dus vandaar dat ik dacht dat het, het touchscreen was. En garantie heb ik al lang niet meer, ik heb mijn DS al een tijdje.
Het onderste "scherm" bestaat uit een LCD-scherm èn een touchscreen, maar dat zijn twee aparte onderdelen. Het touchscreen is een dun laagje dat op het LCD-scherm ligt (en waar het LCD-scherm doorheen schijnt), dus als het "scherm" beschadigd is, is dit meestal het touchscreen.

Het touchscreen buiten de garantie om door Nintendo laten repareren kost iets van ¤80, dus het is wel een goed plan om zo'n DX-touchscreen te gebruiken, Ze zijn niet helemaal identiek aan die van Nintendo (je moet iets meer druk zetten, naar het schijnt), maar voor de DX-prijs kan je niet echt een miskoop doen.

Vergeet niet om gelijk een stuk of wat van die schermbeschermplasticjes aan te schaffen. Zijn ook niet van dezelfde kwaliteit als de echte beschermlaagjes, maar ook hier geldt dat de prijs veel goed maakt (je kan er heel wat van aanschaffen voor de prijs van één echte).
  vrijdag 12 september 2008 @ 09:55:42 #83
220836 rinzzz
Zoekt en gij zult moe worden.
pi_61570438
quote:
Op donderdag 11 september 2008 07:06 schreef Dionysiou het volgende:
Omdat Paypal geld wil verdienen, doen ze altijd.
pi_61577335
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 09:54 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

(je moet iets meer druk zetten, naar het schijnt)
Dat kan je kalibreren, even het flashkaartje eruit en in Configuratie, of weet ik veel hoe het heet, het touch screen kalibreren.
quote:
Vergeet niet om gelijk een stuk of wat van die schermbeschermplasticjes aan te schaffen. Zijn ook niet van dezelfde kwaliteit als de echte beschermlaagjes, maar ook hier geldt dat de prijs veel goed maakt (je kan er heel wat van aanschaffen voor de prijs van één echte).
Ze hebben ook echte van Hori, die zijn 5-6 keer zo duur als de neppe Weet niet of ze beter zijn.
  vrijdag 12 september 2008 @ 15:25:13 #85
37777 Sigmund_Freud
Whats On a Mans Mind
pi_61578036
quote:
Op donderdag 11 september 2008 19:48 schreef Beelzebufo het volgende:

[..]

Euh? Hongkong import en dan hightech verwachten?

http://www.forvation.com/en/products.asp?typeid=103
http://www.hasda.net/

Jah dit soort spul bedoel ik! alleen hier staan geen prijzen bij.. laat staan dat je het kunt bestellen?
Multiply it by infinity, and take it to the depth of forever, and you will still have barely a glimpse of what I'm talking about.
pi_61578075
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 14:57 schreef CompanionCube het volgende:

[..]

Dat kan je kalibreren, even het flashkaartje eruit en in Configuratie, of weet ik veel hoe het heet, het touch screen kalibreren.
Het kalibreren is toch alleen om de juiste positie op het scherm te bepalen? Ik zie nooit "Press as hard as you can" bij de kalibratie staan.
quote:
Ze hebben ook echte van Hori, die zijn 5-6 keer zo duur als de neppe Weet niet of ze beter zijn.
Ja, maar ik geloof niet dat ze zóveel beter zijn dat dat het prijsverschil rechtvaardigt.
pi_61579953
mijn bestelling ook al 15 dagen onderweg.
Vorige twee bestellingen op de tiende dag binnen.
Goedemorgen :W
pi_61581666
Voor de mensen die vinden dat DX en FP mailtjes in gebrekkig engels sturen, geef ik u voorbeelden van KaiDomain:
quote:
Dear David,

Now I have seen you had gone to shopping at Kaidomain.com, so let me express Thank You very much from the bottom of my heart to you.
Welcome to go on shopping at Kaidomain.com again.

Best regards,

Jerry
En op mijn mail waarom ze het nog niet verstuurd hebben, 5e besteld, allebei op voorraad, nog steeds niet verzonden:
quote:
Hi David, Sorry for any inconvenience firstly. Don't worry, my friend. We will arrangement it for you asap, so pls take it easy. And welcome to go on shopping at Kaidomain.com, thanks. Have a nice day! Jerry
  vrijdag 12 september 2008 @ 18:03:47 #89
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_61581835
quote:
Dear Dion,

Now I have seen you had gone to shopping at Kaidomain.com, so let me express Thank You very much from the bottom of my heart to you.
Welcome to go on shopping at Kaidomain.com again.

Best regards,

Jerry
Ik had iets besteld op een ''gast'' account en ik had alle informatie van de orders maar ze wouden de status niet geven, dus ik had 2 weken teurg 2 jet lighter torchs van 10$ per stuk gekocht vandaar dit mailtje.
quote:
so pls take it easy.
Sorry maar dit slaat nergens op, als ie dit naar mij had verzonden had ik 'm op z'n plek gewezen.
  vrijdag 12 september 2008 @ 18:49:49 #90
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_61582828
Wat een hilarische mailtjes
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  vrijdag 12 september 2008 @ 18:54:19 #91
98259 mstr
Een jonge God!
pi_61582932
De site zelf is ook zo brak als ik weet niet wat
  vrijdag 12 september 2008 @ 19:00:09 #92
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_61583060
Engrish
  vrijdag 12 september 2008 @ 22:28:59 #93
111172 Noax
pi_61589278
Ik had 6 september mijn bestelling bij DX geplaatst, maar aangezien het niet op voorraad hadden, is nu pas verzonden.....
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
pi_61589325
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 22:28 schreef Noax het volgende:
Ik had 6 september mijn bestelling bij DX geplaatst, maar aangezien het niet op voorraad hadden, is nu pas verzonden.....
Nu pas? 6 dagen vind ik nog zeer netjes.
  vrijdag 12 september 2008 @ 22:45:31 #95
111172 Noax
pi_61589787
Ow, dacht ik dat ik het weer 'lekker' voor elkaar had, maar het kan dus nog slechter?
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
pi_61595843

Die maar eens besteld, heb die van de 3e editie ook voor 1 eurocent besteld,maar nog niet binnen gehad van FocalPrice, iemand anders wel?
pi_61597500
Mijn bestelling bij Focalprice ($2 oordoppen) is geloof ik 4 september verzonden en ik heb nog steeds niks ontvangen . Een order bij DealExtreme die een paar dagen later heb besteld is in de tussentijd al verzonden en ook ontvangen (wel snel trouwens, vier dagen na de verzend-mail had ik 'm binnen )

Maar, ik wacht dus nog steeds, en volgens mij heeft niemand van het forum nog iets ontvangen
pi_61598493
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15769 is nieuw, is dit wat als vergelijking met de orginele GH Grip voor NDS Lite? Deze is niet zo duur, maar ziet er wel minder mooi uit.

Hopen dat de dollarkoers voor ons wat gunstiger wordt, dan bestel ik hem misschien wel
Ik denk dat deze erg hard zal gaan...
  zaterdag 13 september 2008 @ 13:37:15 #99
201459 DanielSmith
Tavern on the green
pi_61598918
Je gaat wachten op een dalende dollar om iets van $12 te bestellen? Je maakt onze Hollandsche faam wel waar op deze manier
  zaterdag 13 september 2008 @ 13:44:41 #100
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_61599062
Mijn pakketje is nog steeds niet gearriveerd van Focal maaarrrrrrrr, mijn pakketje van Kaidomain was nog eerder verzonden dan Focal en ook nog niet ontvangen, maar mijn pakketje van DX die 3-4 dagen later werd verstuurd is vandaag aangekomen.
pi_61600585
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 13:37 schreef DanielSmith het volgende:
Je gaat wachten op een dalende dollar om iets van $12 te bestellen? Je maakt onze Hollandsche faam wel waar op deze manier
Inderdaad. Zelfs bij een 10% daling, bespaar je hooguit 80 cent op je bestelling.
  zaterdag 13 september 2008 @ 15:46:40 #102
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_61601395
En ik heb de nieuwe hoesjes van Focalprice ook maar besteld met 3 accounts, maar ze hebben de site wel iets verbeterd: je kan nu niet meer 5 hoesjes bestellen als er staat dat je er maximaal 1 mag bestellen .
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_61601928
Geld is inmiddels van m'n rekening afgeschreven, maar er is totaal niets bekend van 'n order. Kan dit kloppen? Ik heb woensdag wat besteld.
  zaterdag 13 september 2008 @ 16:35:29 #104
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_61602206
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 16:19 schreef Eric_Cantona het volgende:
Geld is inmiddels van m'n rekening afgeschreven, maar er is totaal niets bekend van 'n order. Kan dit kloppen? Ik heb woensdag wat besteld.
Waar heb je iets gekocht?

KD, DX, FP?
pi_61602272
DX
pi_61602693
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 16:38 schreef Eric_Cantona het volgende:
DX
Was je ingelogt toen je bestelde? Verkeerde email ingevuld misschien?

Op Paypal kan je sowieso zien wat er in die order zat, als het goed is.
  zaterdag 13 september 2008 @ 17:35:03 #107
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_61603565
Ik heb even voor je nagekeken.

Als ik iets bestel staat het er wel in mijn order lijst, tenzij je als Gast (dus niet inlogt en dan koopt) koopt dan zie je niks bij je orders. Dan kan je alsnog contact op nemen met de klantenservice van DX en vragen naar de status van je betaling en dan geef je de Transactieomschrijving.
Ging je gewoon normaal betalen op je account, en zie je niks staan mail dan naar DX je probleem + de transactieomschrijving.

Hoe vind je je transactie omchrijving?

Toen je betaald had krijg je waarschijnlijk een mail van PayPal als onderwerp:

''Ontvangstbewijs van uw betaling aan DealExtreme''

Kijk in de mail als het goed is staan er gegevens je moet op zoek naar dit:

Betalingsgegevens

Transactieomschrijving: Weggehaald voor m'n Privacy
Prijs object: $11,81 USD
Totaal: $11,81 USD
Koper: Weggehaald voor m'n Privacy

Kopieer dat en verander die woordjes ff in het Engels zodat ze je begrijpen en mail je probleem + deze gegevens.
pi_61604095
Ik was inderdaad ingelogd, heb van paypal 'n mail gehad én van DX. Ik check nu net m'n mail en zie dat m'n order shipped is

Hoe toevallig
pi_61605535
Hoppa shockpennen zijn binnen, later besteld dan mijn laser maar wel eerder binnen
Morgen word een leuk dagje op school
pi_61605682
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 19:02 schreef Wunny het volgende:
Morgen word een leuk dagje op school
Kut voor je, op zondag naar school.
pi_61605730
Zondagsschool?

Heeft DX iets van brillenpoetsdoekjes? Ik kan ze niet vinden..
pi_61605742
Oowja naja Maandag dan
pi_61605772
Order van 5 september trouwens vandaag binnen gekregen. De 5e besteld, 7e shipped, en de 13e binnen.

Ze worden weer snel dus
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 19:09 schreef Deezertje het volgende:
Zondagsschool?

Heeft DX iets van brillenpoetsdoekjes? Ik kan ze niet vinden..
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.6842
pi_61606099
Ik wil van die vochtige brillenpoetsdoekjes
pi_61606191
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 19:25 schreef Deezertje het volgende:
Ik wil van die vochtige brillenpoetsdoekjes
Die haal ik altijd bij kruidvat of trekpleister, kosten nog geen euro volgens mij.
<b><a href="http://www.123caravanhuren.nl" rel="nofollow" target="_blank">123caravanhuren.nl</a></b>
pi_61610260
Nog meer mensen die http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15769 gaan kopen, net zoals ik?
Er is een nieuwe Guitar Hero uitbreiding voor de Nintendo DS in de maak, dus je koopt hem dan in ieder geval voor 2 spellen. ;-) Minder mooi is ie wel, maar hij kost dan ook geen 45 euro zoals normaal
pi_61610855
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 22:22 schreef Deezertje het volgende:
Nog meer mensen die http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15769 gaan kopen, net zoals ik?
Er is een nieuwe Guitar Hero uitbreiding voor de Nintendo DS in de maak, dus je koopt hem dan in ieder geval voor 2 spellen. ;-) Minder mooi is ie wel, maar hij kost dan ook geen 45 euro zoals normaal
Ik heb de originele al

Die van DX is niet voor het oude type DS, alleen Lite.

En er zit geen gitaar-pick stylus bij, die heb je zeker wel nodig.
pi_61615632
Heeft iemand die CX-300 Sennheisers van Focalprice al besteld of al binnen? Ben erg benieuwd of het ook echte Sennheisers zijn.
  zondag 14 september 2008 @ 10:42:13 #119
48067 neo2000
pi_61616121
Iemand overigens ervaring met de A2DP ever-e headsets van DX..? Lijkt mij wel chill, bluetooth wireless muziek..
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  zondag 14 september 2008 @ 10:50:36 #120
98259 mstr
Een jonge God!
pi_61616200
Paypal geactiveerd, nu van de week eens even wat kleins bestellen.
Weet iemand wat leuks om te bestellen?
  zondag 14 september 2008 @ 11:08:06 #121
48067 neo2000
pi_61616384
Ah, onder de 2 dollar sectie op de site is vast genoeg te vinden.. Anders in stapjes omhoog gaan qua prijs (0-5 dollar of 5-10 dollar) en je komt vast iets leuks tegen..
  zondag 14 september 2008 @ 11:08:32 #122
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_61616391
quote:
Op zondag 14 september 2008 10:50 schreef mstr het volgende:
Paypal geactiveerd, nu van de week eens even wat kleins bestellen.
Weet iemand wat leuks om te bestellen?
http://www.dealextreme.com/products.dx/gift.ideas

pi_61617410
quote:
Op zondag 14 september 2008 09:40 schreef lezut het volgende:
Heeft iemand die CX-300 Sennheisers van Focalprice al besteld of al binnen? Ben erg benieuwd of het ook echte Sennheisers zijn.
Ik zou voor de CX500 gaan ik heb nog een nieuw setje liggen als je wil
<b><a href="http://www.123caravanhuren.nl" rel="nofollow" target="_blank">123caravanhuren.nl</a></b>
  zondag 14 september 2008 @ 12:23:35 #124
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_61617631
Ik heb Nike Duro Headphones zijn super klein en super goed van eBay was van iemand uit Australië
pi_61623678
quote:
Op zondag 14 september 2008 12:11 schreef mvc het volgende:

[..]

Wanneer stop je nou eens met die dingen aansmeren. Ga naar marktplaats ofzo.
  zondag 14 september 2008 @ 18:18:16 #126
98259 mstr
Een jonge God!
pi_61625322
quote:
Op zondag 14 september 2008 11:08 schreef neo2000 het volgende:
Ah, onder de 2 dollar sectie op de site is vast genoeg te vinden.. Anders in stapjes omhoog gaan qua prijs (0-5 dollar of 5-10 dollar) en je komt vast iets leuks tegen..
Goede hint
  zondag 14 september 2008 @ 19:06:21 #127
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_61626437
quote:
Op zondag 14 september 2008 18:18 schreef mstr het volgende:

[..]

Goede hint
Als je iets gaat kopen, en het komt thuis blijf je maar kopen
  zondag 14 september 2008 @ 19:06:53 #128
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_61626448
quote:
Op zondag 14 september 2008 19:06 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Als je iets gaat kopen, en het komt thuis blijf je maar kopen omdat het toch maar 2$ is en we hebben de dollarvoordeel en gratis shipping, en zo ga je steeds grotere dingen kopen net als ik nu de 30mW True Laser op DX
pi_61626668
Ik moet me laser nog binnen krijgen :-(
MIjn shockpennen zijn later besteld maar eerder binnen!
  zondag 14 september 2008 @ 19:36:45 #130
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_61627169
Welke heb je besteld dan en hoeveel mW en waar?
pi_61628391
Ik heb maar ff snel besteld voordat ie uitverkocht is, en door een dagje gewacht te hebben met kopen (PayPal), heb ik 9 eurocent bespaard
pi_61628632
quote:
Op zondag 14 september 2008 20:20 schreef Deezertje het volgende:
Ik heb [ afbeelding ] maar ff snel besteld voordat ie uitverkocht is, en door een dagje gewacht te hebben met kopen (PayPal), heb ik 9 eurocent bespaard
sku link?
I pwn nVidia.
HD4870 pwndz GTX260.
pi_61628838
quote:
Op zondag 14 september 2008 20:27 schreef ATi. het volgende:

[..]

sku link?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15769
pi_61629055
De 16 kleuren LED-spotjes met afstandbediening doen het goed!
Je kan ze instellen op:

- 15 vaste kleuren (en wit)
- 4 dimstanden
- continu faden naar andere kleur (langzaam)
- continu faden naar andere kleur (snel)
- aan/uit

- iedere 5 seconden andere kleur
- iedere seconde andere kleur

Die laatste 2 functies zijn hooguit handig voor feestjes, en die heb ik niet zo vaak...

De lichtopbrengst is voor sfeerlicht meer dan voldoende
Ik heb er 4 voor de kamer en dat lijkt ruim voldoende.
Vooral op een witte muur lijkt het geweldig!

Bij ieder lampje zit een afstandbediening, dus ik leg er 3 in de kast op reserve.
Als zo'n lampje 10.000 tot 30.000 uur meegaat zal ik nog wel wat afstandbedieningen verslijten

Zodra de lampjes in de spots zitten, maak ik foto's.
Ik heb de GU10 versie (dus niet schroeffitting) en m'n spotjes moeten nog een stukje ingekort worden omdat de lampen te dik zijn; dit wist ik overigens vantevoren.

Kwantum heeft nu overigens ook vergelijkbare lampen maar dan al in een voet gebouwd, een beetje zoals die lampjes van Philips Living Color.
Deze zijn alleen wel 2x zo duur (50 euro) als die van DX en lijken (als ik de afstandbediening zie) uit dezelfde fabriek te komen.

http://www.kwantum.nl/000(...)P_MOVING_COLOURS_WIT
pi_61629091
I pwn nVidia.
HD4870 pwndz GTX260.
pi_61629189
quote:
Op zondag 14 september 2008 20:41 schreef MaGNeT het volgende:
Je kan ze instellen op:

- 4 dimstanden
- aan/uit

Die laatste 2 functies zijn hooguit handig voor feestjes, en die heb ik niet zo vaak...

[ afbeelding ]

Ik heb de GU10 versie (dus niet schroeffitting) en m'n spotjes moeten nog een stukje ingekort worden omdat de lampen te dik zijn; dit wist ik overigens vantevoren.
wow nice added to wish list
I pwn nVidia.
HD4870 pwndz GTX260.
  zondag 14 september 2008 @ 20:51:57 #137
48067 neo2000
pi_61629390
Whahaha.. Staan er bij mij ook al tijden in. Lijkt me ook leuk om gewoon in een staande lamp te zetten met van dat witte melkglas..

[ Bericht 0% gewijzigd door neo2000 op 15-09-2008 18:40:50 ]
pi_61630544
Sweet, binnen 1 dag het vliegtuig in!
quote:
Order: 09124Y** placed on 9/12/2008 7:57:01 AM

Status:
(of current
shipment) On 9/13/2008: Shipped
see all processing steps
  zondag 14 september 2008 @ 21:37:43 #139
98259 mstr
Een jonge God!
pi_61630950
quote:
Op zondag 14 september 2008 20:41 schreef MaGNeT het volgende:
Je kan ze instellen op:

- 4 dimstanden
- aan/uit

Bij ieder lampje zit een afstandbediening, dus ik leg er 3 in de kast op reserve.
Als zo'n lampje 10.000 tot 30.000 uur meegaat zal ik nog wel wat afstandbedieningen verslijten

[ afbeelding ]

Kwantum heeft nu overigens ook vergelijkbare lampen maar dan al in een voet gebouwd, een beetje zoals die lampjes van Philips Living Color.
Deze zijn alleen wel 2x zo duur (50 euro) als die van DX en lijken (als ik de afstandbediening zie) uit dezelfde fabriek te komen.

http://www.kwantum.nl/000(...)P_MOVING_COLOURS_WIT
Héél vet!
pi_61631296
Die LED-spotjes zien er echt vet uit, die gaan bij mij zeker ook op de wish-list
pi_61631538
quote:
Op zondag 14 september 2008 12:11 schreef mvc het volgende:

[..]

Hehe, ik had jouw postings al wel opgemerkt hoor, ik lees dit topic al vanaf #6 ofzo.

Maar alleen om het feit dat jij elke keer zo irritant door het topic komt zou ik ze niet bij jou kopen
pi_61631678
quote:
Op zondag 14 september 2008 21:26 schreef Gutz het volgende:
Sweet, binnen 1 dag het vliegtuig in!
[..]

Wat had je besteld dan?
pi_61632707
quote:
Op zondag 14 september 2008 21:48 schreef Eric_Cantona het volgende:
Die LED-spotjes zien er echt vet uit, die gaan bij mij zeker ook op de wish-list
Ik ga d'r nog 2 bijbestellen voor in de gang
pi_61633215
quote:
Op zondag 14 september 2008 21:59 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Wat had je besteld dan?
http://dealextreme.com/details.dx/sku.11825

Bluetooth dongletje
  zondag 14 september 2008 @ 22:45:52 #145
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_61633235
Ik ben echt benieuwd waar mijn oordopjes blijven...
  zondag 14 september 2008 @ 22:46:15 #146
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_61633254
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:28 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik ga d'r nog 2 bijbestellen voor in de gang
Dat is prijzig haha, hoe ziet het eruit vanuit de bovenkant in de gang kan je daar een foto van maken?
  zondag 14 september 2008 @ 22:56:03 #147
98259 mstr
Een jonge God!
pi_61633591
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:45 schreef Gutz het volgende:

[..]

http://dealextreme.com/details.dx/sku.11825

Bluetooth dongletje
Laat even weten hoe 'ie werkt!
Want ik heb nu een grote, en wil een kleinere, zodat ik hem in m'n laptop kan laten zitten.
En niet bang hoef te zijn dat ik perongeluk een USB-poort sloop als ik er tegenaan stoot.
  zondag 14 september 2008 @ 23:00:31 #148
98259 mstr
Een jonge God!
pi_61633741
Hier heb je een filmpje van die LED-spots.
pi_61633879
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:56 schreef mstr het volgende:

[..]

Laat even weten hoe 'ie werkt!
Want ik heb nu een grote, en wil een kleinere, zodat ik hem in m'n laptop kan laten zitten.
En niet bang hoef te zijn dat ik perongeluk een USB-poort sloop als ik er tegenaan stoot.
Komt in orde
pi_61634143
Handige extensie gevonden zodat alle prijzen in euro zijn :
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/7059
Download hem hier zodat je je niet hoeft te reggen :
http://mac.softpedia.com/(...)ency-converter.shtml
pi_61634192
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:13 schreef Kadooosh het volgende:
Hendig.
  zondag 14 september 2008 @ 23:27:34 #152
98259 mstr
Een jonge God!
pi_61634540
quote:
Super-add-on!
Aangezien je ook 2,5% van PayPal erin kan verwerken
  zondag 14 september 2008 @ 23:38:49 #153
98259 mstr
Een jonge God!
pi_61634808
Net Premium Stereo Hi-Fi Replacement Earphones for iPod (3.5mm Jack) besteld als eerste product daar, als test en vervanging van mijn huidige oordopjes van de iPod van m'n zusje.
pi_61634878
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:46 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Dat is prijzig haha, hoe ziet het eruit vanuit de bovenkant in de gang kan je daar een foto van maken?
In mijn eerder geopende topic over deze LED lampen (nog voor ik ooit van DX had gehoord ) heeft "verita" al mooie foto's geplaatst!

Color Changing LED lamp met afstandbediening

En toevallig in de gang
  zondag 14 september 2008 @ 23:42:09 #155
215337 Wekkor
Goedenmorgen!
pi_61634903
Focalprice is ook relaxed! Als ik een MP3-speler zou kopen daar hè? Hoe groot is de kans dat ie tegengehouden wordt door de duane?
Gratis 25 Gram Kratom? PM me!
pi_61634991
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:42 schreef Wekkor het volgende:
Focalprice is ook relaxed! Als ik een MP3-speler zou kopen daar hè? Hoe groot is de kans dat ie tegengehouden wordt door de duane?
vraag nummer32543554654674523432465546436.

Dude als prijs boven 22 euro is heb je sowieso kans dat die mp3 speler eruitgefilterd wordt. Maar <50 is de kans klein uit eigen ervaring,
I pwn nVidia.
HD4870 pwndz GTX260.
pi_61635049
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:42 schreef Wekkor het volgende:
Internetaankopen buiten EU worden goedkoper
quote:
Internetaankopen in Amerika en andere niet EU-landen worden vanaf 1 december voordeliger. Het drempelbedrag voor onder andere aankopen via internet wordt met de toepassing van de desbetreffende Europese richtlijn officieel verhoogd naar 150 euro, nu is dat nog 22 euro.

Het voordeel van het niet heffen van invoerrechten, accijnzen of btw op aankopen onder de drempelbedragen kan voor een iPod (160Gb) al oplopen tot zo'n 85 euro. Uiteraard moeten voor aankopen boven het drempelbedrag wel gewoon de heffingen worden afgedragen. Al kan er bij aankopen in Amerika nog wel worden geprofiteerd van de 'lage' dollarkoers.

De wijzigingen van de douanevrijstellingen zijn door de Europese Unie al eerder gepubliceerd, maar nog weinig instanties en consumenten blijken van deze wijziging op de hoogte te zijn. Op de website van de douane zelf staat nog niets over de aanpassing van het drempelbedrag vermeld. Wel lijkt de douane nu al het drempelbedrag van 150 euro te hanteren, al wordt dit door de douane zelf officieel ontkend.

Het drempelbedrag voor lucht- en zeereizigers naar een zogenaamd derde land wordt met de toepassing van de nieuwe richtlijn verhoogd naar 430 euro. Voor reizigers over land wordt het bedrag gewijzigd naar 300 euro. Eerder was het drempelbedrag voor alle reizigers vastgesteld op 175 euro.
Mijn 4 remote color powerleds (ter waarde van 104 euro totaal) gingen in 1 pakje zonder problemen.
pi_61635071
Ik zoek al een tijdje zo lampje wat je onder je kraan bevestigd en als je dan de kraan aanzet het water een blauw of rode kleur krijgt, kon hem niet direct vinden op dealextreme iemand anders wel? of weet iemand een andere toko waar je die kan kopen?
pi_61635087
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:49 schreef Gallardo6 het volgende:
Ik zoek al een tijdje zo lampje wat je onder je kraan bevestigd en als je dan de kraan aanzet het water een blauw of rode kleur krijgt, kon hem niet direct vinden op dealextreme iemand anders wel? of weet iemand een andere toko waar je die kan kopen?
Ebay.

Die van mij ging na één dag al kapot
pi_61635135
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:46 schreef ATi. het volgende:

[..]

vraag nummer32543554654674523432465546436.

Dude als prijs boven 22 euro is heb je sowieso kans dat die mp3 speler eruitgefilterd wordt. Maar <50 is de kans klein uit eigen ervaring,
Heb laatst een artikel gelezen dat die 22 euro grens flink omhoog geschopt gaat worden tot +- 150 euro. Dacht dat de douna momenteel die richtlijn van 150 euro al hanteerde.
pi_61635206
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:51 schreef Gutz het volgende:

[..]

Heb laatst een artikel gelezen dat die 22 euro grens flink omhoog geschopt gaat worden tot +- 150 euro. Dacht dat de douna momenteel die richtlijn van 150 euro al hanteerde.
Lees voor de grap de reacties eens.
pi_61635208
quote:

[..]

Sinds internet (eBay en bedrijfjes als DX) zo groeit, heeft de douane het drukker dan ooit met dit soort "pretpakjes".
Ze hebben wel wat beters te doen dan hun kostbare uren steken in het controleren van pakjes met allerhande vage gadgets.
Dat lijkt me dan ook de reden dat ze het omhoog geschroefd hebben.
pi_61635219
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:53 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Hij had een beetje poep in z'n oog.
  zondag 14 september 2008 @ 23:55:16 #164
98259 mstr
Een jonge God!
pi_61635239
quote:

[..]

http://www.britishgaming.co.uk/?p=363

pi_61635279
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:53 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Nee, dat weiger ik vanwege geloofsredenen.
pi_61637091
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:57 schreef Gutz het volgende:

[..]

Nee, dat weiger ik vanwege geloofsredenen.

mijn nieuwe bestelling:

Shipment # SKU Product or Service Name Quantity Price Shipping
1 02963 Soft Carrying Pouch for NDS and NDS Lite White x 1 Pending $2.24 -
03401 USB Charging Cable for NDS Lite x 1 Pending $1.97 -
03821 Airform Pouch for NDS Lite (White) x 1 Pending $6.33 -
04086 Screen Protectors Set for NDS Lite x 1 Pending $1.80 -
06842 Microfiber Screen and Glass Cleaning Cloths (6-Pack) x 1 Pending $1.98 -
08205 Retractable Metallic Stylus for NDS Lite (4-Pack) x 1 Pending $3.50 -
15769 Guitar Hero Controller for NDS Lite x 1 Pending $12.32 -
I pwn nVidia.
HD4870 pwndz GTX260.
pi_61637395
Mijn nieuwe bestelling:

Order 1:

01888 Drop Shipment and Gift Service (Removes DX logo from package) x 1 Pending $0.01 -
03529 Flat to Round Power Plug Convertor x 1 Pending $0.99 -
10684 Real+Growable Lucky Bamboo Plant In-a-Bottle Keychain (2-Pack) x 1 Pending $2.64 -
15178 Geniatech Supera Color HD Standalone External TV Tuner Box for LCD Monitors (1920*1200 Max Res) x 1 Pending

Order 2:

01759 IDE (40-Pin) to SATA Hard Disk Converter x 2 Ready $5.65 -
01888 Drop Shipment and Gift Service (Removes DX logo from package) x 1 Ready $0.01 -
15057 White Stylus for NDS Lite with Cleaning Cloth (4-Stylus Pack) x 1 Ready $2.90 -
Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.
pi_61640040
me 2de order die ik 2 dagen later heb besteld is nu al binnen
de 1ste nog niet
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
  maandag 15 september 2008 @ 11:27:26 #169
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_61640710
ik heb de Subaru R/C auto besteld
  maandag 15 september 2008 @ 11:57:29 #170
98259 mstr
Een jonge God!
pi_61641405
quote:
Op maandag 15 september 2008 11:27 schreef Dionysiou het volgende:
ik heb de Subaru R/C auto besteld
Op de filmpjes te zien, is hij best fel/snel.
pi_61641979
quote:
Op maandag 15 september 2008 11:57 schreef mstr het volgende:

[..]

Op de filmpjes te zien, is hij best fel/snel.
Expected Speed.. About 11 km/h
&lt;b&gt;&lt;a href="http://www.123caravanhuren.nl" rel="nofollow" target="_blank"&gt;123caravanhuren.nl&lt;/a&gt;&lt;/b&gt;
pi_61642087
Wow de euro was vanochtend eventjes 1.45 dollar!

Van 1.39 naar 1.45, gaat de goede kant op.

Als het zo door blijft gaan met die nieuwsberichten dat grote amerikaanse banken failliet zijn is ie binnenkort weer ''gewoon'' 1.60
  maandag 15 september 2008 @ 12:38:56 #173
49558 1-of-6Billion
Up the shut fuck you must
pi_61642222
Heeej, afgelopen weekend eindelijk maar eens een Paypal-accountje gemaakt en voor $20,- zooi besteld bij DX. Ben benieuwd
I follow you......but not on Twitter
  maandag 15 september 2008 @ 14:39:30 #174
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_61645373
quote:
Op maandag 15 september 2008 12:32 schreef CompanionCube het volgende:
Wow de euro was vanochtend eventjes 1.45 dollar!

Van 1.39 naar 1.45, gaat de goede kant op.

Als het zo door blijft gaan met die nieuwsberichten dat grote amerikaanse banken failliet zijn is ie binnenkort weer ''gewoon'' 1.60
Dan koop ik een red burning laser
  Moderator maandag 15 september 2008 @ 15:05:11 #175
9859 crew  Karina
Woman
pi_61646005
quote:
Heel erg handig!
niet zo tof doen
pi_61648741
Klote shockpen , is nu al kapot tering ding.
Ik wil me laser TNT! :-(
  maandag 15 september 2008 @ 17:01:08 #177
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_61649679
quote:
Op maandag 15 september 2008 16:33 schreef Wunny het volgende:
Klote shockpen , is nu al kapot tering ding.
Ik wil me laser TNT! :-(
Was bij mij de 1e keer ook zo ik heb nu de gratis nieuwe shockpen en ik heb al 3 kinderen uit me klas genaait met die pen en hij doet het nog maar naar 10x is ie niet meer zo heel sterk hijs niet zo duurzaam
pi_61649975
Die schokpen is niet zo goed inderdaad, die schoklaser is veel beter.

Werkt veel langer en de kwaliteit is veel beter.
  maandag 15 september 2008 @ 17:25:56 #179
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_61650461
quote:
Op maandag 15 september 2008 17:10 schreef RacerDKB het volgende:
Die schokpen is niet zo goed inderdaad, die schoklaser is veel beter.

Werkt veel langer en de kwaliteit is veel beter.
Dan voeg ik die eens toe in m'n cart heb er 2 besteld, meteen ook een AAA laserlampje met 4 batterijen maar ben die gift ding van 0.01 cent vergeten shit, wat nu?

De dollarkoers is wel erg gunstig momenteel 1,39xxxxx staat ie nu keep going!

[ Bericht 20% gewijzigd door Dionysiou op 15-09-2008 17:36:55 ]
pi_61650800
quote:
Op maandag 15 september 2008 17:01 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Was bij mij de 1e keer ook zo ik heb nu de gratis nieuwe shockpen en ik heb al 3 kinderen uit me klas genaait met die pen en hij doet het nog maar naar 10x is ie niet meer zo heel sterk hijs niet zo duurzaam
Waar kan ik aangeven dat hij het niet meer doet enzo?
Wil namelijk graag een nieuwe
  maandag 15 september 2008 @ 17:38:41 #181
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_61650844
quote:
Op maandag 15 september 2008 17:36 schreef Wunny het volgende:

[..]

Waar kan ik aangeven dat hij het niet meer doet enzo?
Wil namelijk graag een nieuwe
Gebruik deze; http://services.dealextreme.com/forms/Replacement_Defective.aspx

TIP; voeg meteen een foto van je kapotte laserpen toe, dan doen ze helemaal niet moeilijk en geloven ze je eerder..
  maandag 15 september 2008 @ 17:40:48 #182
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_61650894
quote:
Op maandag 15 september 2008 17:25 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Dan voeg ik die eens toe in m'n cart heb er 2 besteld, meteen ook een AAA laserlampje met 4 batterijen maar ben die gift ding van 0.01 cent vergeten shit, wat nu? al gevonden

De dollarkoers is wel erg gunstig momenteel 1,39xxxxx staat ie nu keep going!
pi_61650941
quote:
Op maandag 15 september 2008 17:38 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Gebruik deze; http://services.dealextreme.com/forms/Replacement_Defective.aspx

TIP; voeg meteen een foto van je kapotte laserpen toe, dan doen ze helemaal niet moeilijk en geloven ze je eerder..
Oke, ik zal straks foto's schieten alleen, is er niks te zien aan de buitekant, het is gewoon binnenin zegmaar.
Toch nog foto's toevoegen?
  maandag 15 september 2008 @ 17:45:20 #184
170462 Stinosss
pi_61651020
quote:
Op maandag 15 september 2008 17:01 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

ik heb al 3 kinderen uit me klas genaait met die pen en hij doet het nog maar naar 10x is ie niet meer zo heel sterk hijs niet zo duurzaam
Pauper
  maandag 15 september 2008 @ 17:51:06 #185
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_61651168
quote:
Op maandag 15 september 2008 17:42 schreef Wunny het volgende:

[..]

Oke, ik zal straks foto's schieten alleen, is er niks te zien aan de buitekant, het is gewoon binnenin zegmaar.
Toch nog foto's toevoegen?
Had ik ook, ik had hem deels gebroken en zo neergezet op me tafel dat ie er erg kapot uit zeg, fotos schieten en zeggen dat ie 2 min na ontvangst kapot ging dan krijg je zonder gezeur kosteloos een nieuwe, het verhaal is anders maar het komt op het zelfde neer..
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 15 september 2008 @ 19:20:50 #186
13151 crew  Rewimo
pi_61653590
Vandaag kwam deze binnen:

Helaas wel DOA
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_61654061
quote:
Op maandag 15 september 2008 19:20 schreef Rewimo het volgende:
Vandaag kwam deze binnen:

[ afbeelding ]

Helaas wel DOA
Die heb ik ook! Mooi klokkie, als ie het doet natuurlijk.
pi_61654130
quote:
Op maandag 15 september 2008 19:35 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Die heb ik ook! Mooi klokkie, als ie het doet natuurlijk.
Kan die alleen op AAA of ook een adapter?
pi_61655481
Heeft al iemand zijn FP-bestelling binnen?
  maandag 15 september 2008 @ 20:25:09 #190
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_61655839
Ik niet...... heb gister wel weer een Laserpen besteld hoop dat ze wel slim zijn en een gifsticker erop doen ander sben ik de lul
pi_61655891
Bij de Aldi in Bergum hebben ze dit foto-frame ("Medion" label en met video-afspeelmogelijkheid en remote) nu afgeprijsd van 60 naar 50 euro.

Maar dat is het laatste exemplaar.

Bij DealExtreme 67,75 Dollar, dus veel scheelt het niet:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14585
pi_61655907
quote:
Op maandag 15 september 2008 20:25 schreef Dionysiou het volgende:
hoop dat ze wel slim zijn en een gifsticker erop doen ander sben ik de lul
Waar slaat dat nou weer op Alsof de CIA dan ineens voor je deur staat en jou meeneemt naar Guantama Bay.

Wat een gezeur altijd van mensen die bang zijn dat de douane hun pakketje pakt, de kans is echt nihiel, en die sticker boeit vaak ook niet.
pi_61655959
quote:
Op maandag 15 september 2008 20:27 schreef MaGNeT het volgende:
Bij de Aldi in Bergum hebben ze dit foto-frame ("Medion" label en met video-afspeelmogelijkheid en remote) nu afgeprijsd van 60 naar 50 euro.

Maar dat is het laatste exemplaar.

Bij DealExtreme 67,75 Dollar, dus veel scheelt het niet:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14585
Niet iedereen woont bij de Aldi in Bergum.
DealExtreme levert wel overal.

En je krijgt bij de Aldi niet 6 DX Points
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 15 september 2008 @ 20:33:30 #194
13151 crew  Rewimo
pi_61656100
quote:
Op maandag 15 september 2008 19:37 schreef RacerDKB het volgende:
Kan die alleen op AAA of ook een adapter?
Alleen AAA

En ik krijg het maar niet voor elkaar om het defect te melden op de website. Hij loopt alsmaar vast.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 15 september 2008 @ 21:10:29 #195
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_61657220
Dat die ene bank in Amerika nu failliet is hè, wat voor effect gaat dat hebben op de dollarkoers?
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  maandag 15 september 2008 @ 21:15:04 #196
170462 Stinosss
pi_61657381
Postief voor ons. Wait patiently
  maandag 15 september 2008 @ 21:20:24 #197
206640 Beelzebufo
pi_61657597
quote:
Op maandag 15 september 2008 20:14 schreef Rapaille het volgende:
Heeft al iemand zijn FP-bestelling binnen?

Overigens:
Wisselkoers van PayPal vanaf 15 sep 2008: 1 euro = 1,38218 Amerikaanse dollars
  maandag 15 september 2008 @ 21:31:29 #198
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_61658010
quote:
Op maandag 15 september 2008 20:27 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Waar slaat dat nou weer op Alsof de CIA dan ineens voor je deur staat en jou meeneemt naar Guantama Bay.
Was dat maar zo..

Wat een gezeur altijd van mensen die bang zijn dat de douane hun pakketje pakt, de kans is echt nihiel, en die sticker boeit vaak ook niet.
De kans blijft er altijd en dat is op eigen risico en de grens is hier 5mW, en een 30mW laser die een beetje kan branden, is niet echt gewenst in Nederland, maar zoals ik al zei dat is op eigen risico en de kans bestaat er altijd dus niet zo nuchter doen met je ''Guantama Bay en je CIA'' Want het enigste wat er mischien gebeurd is je pakketje kwijt en een geldboeten, zo dom ben ik ook nog net niet.. .

[ Bericht 10% gewijzigd door Dionysiou op 15-09-2008 21:42:41 ]
  maandag 15 september 2008 @ 21:33:26 #199
170462 Stinosss
pi_61658076
Ag tief op.

Huiverige Hollanders. Pff.
  maandag 15 september 2008 @ 21:43:56 #200
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_61658477
Laat ik hier maar niet op in gaan..
pi_61658541
quote:
Op maandag 15 september 2008 21:43 schreef Dionysiou het volgende:
Laat ik hier maar niet op in gaan..
Jammer, want het is toch logisch dat de CIA mankracht inzet om die dekselse hollanders niet aan een laser te laten komen.
  maandag 15 september 2008 @ 21:51:48 #202
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_61658842
quote:
Op maandag 15 september 2008 21:45 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Jammer, want het is toch logisch dat de CIA mankracht inzet om die dekselse hollanders niet aan een laser te laten komen.
Als jij 't zegt...?
pi_61658910
quote:
Op maandag 15 september 2008 21:51 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Als jij 't zegt...?
  maandag 15 september 2008 @ 22:04:50 #204
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_61659449
Hi-Tech zeg voor de CIA
pi_61663697
quote:
Op maandag 15 september 2008 20:33 schreef Rewimo het volgende:
Alleen AAA
Dat dus maar goed, als je persé wil knoop je er een oude travo aan vast. Heb er nog wat liggen van Motorola die 4,5 volt geven.
Aan de andere kant, dingetje doet het eeuwen op een setje batterijen en als ie nieuwe prik wil gaat ie vanzelf piepen.
pi_61663885
quote:
Op maandag 15 september 2008 20:29 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Niet iedereen woont bij de Aldi in Bergum.
DealExtreme levert wel overal.

En je krijgt bij de Aldi niet 6 DX Points
Begrijp ik.
Maar vond het een leuk "weetje".
Medion is ook niet meer dan omgelabelde chinese troep
  dinsdag 16 september 2008 @ 03:54:42 #207
111172 Noax
pi_61665979
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:49 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Internetaankopen buiten EU worden goedkoper
[..]

Mijn 4 remote color powerleds (ter waarde van 104 euro totaal) gingen in 1 pakje zonder problemen.
Ik neem aan dat je dat pakketje wel als gift hebt laten versturen...?
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
  dinsdag 16 september 2008 @ 08:04:23 #208
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_61666456
Leuk als ze het in kleine pakjes versturen maar het tegelijk aankomt, staat de postbode daar met 7 pakjes
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 16 september 2008 @ 08:31:11 #209
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_61666648
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 08:04 schreef Erasmo het volgende:
Leuk als ze het in kleine pakjes versturen maar het tegelijk aankomt, staat de postbode daar met 7 pakjes
Wij hebben een postbus (aangezien we niet in Nederland wonen) waar ik 1x per week onze post op ga halen. Had je me laatst moeten zien staan, met een stuk of 10 pakjes, waarvan ik er voor een stuk of 4 moest tekenen voor ontvangst. En allemaal uit Hong Kong..
pi_61667336
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 03:54 schreef Noax het volgende:

[..]

Dat is standaard.
pi_61667701
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 09:20 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Dat is standaard.
Uhh nee moet je 1888 aan je bestelling toevoegen.. of volumerate een mail sturen maar dan krijg je geen dx punten meer
pi_61667812
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 09:43 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Uhh nee moet je 1888 aan je bestelling toevoegen.. of volumerate een mail sturen maar dan krijg je geen dx punten meer
Apart?

van de laatste 60 pakketjes hier was alles verstuurd als gift, waarvan de helft zonder de dropshipcode.
  dinsdag 16 september 2008 @ 14:48:54 #213
206640 Beelzebufo
pi_61674860
Nog steeds niets van FP gehoord... Zou het nog gaan gebeuren?

Die site is overigens wel

• This product produces ozone and anion which can rapidly eliminate the car inside soot, peculiar smell, and have force sterilization, purification air, make your car air as fresh as bathes in the forest.
  • The anion is called "in the air of Vitamin", is beneficial to the health of human beings.
  • Plug and play installation.
  • Has the best medicine function, and can effectively reduces the cough, sneezes, asthma's incidence of a disease.
  • Suitable in all 12V car power.
  • Direct insertion the portfire, the blue lamp bright denote enter the work estage.
  • Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
      Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 16 september 2008 @ 14:51:07 #214
    13151 crew  Rewimo
    pi_61674938
    Hoog Babelfish-gehalte
      dinsdag 16 september 2008 @ 15:53:24 #215
    225029 Dionysiou
    Grieks en trots
    pi_61676778
    Pfff.. al die pakjes komen thuis als ik en m'n moeder er niet zijn ik moet steeds 2 km fietsen voor die pakjes........................................... sommige zijn zo groot (scooterondelen) moeten we met de auto ophalen..
    pi_61676905
    Kan je niet verzoeken om de pakjes bij de buren af te leveren (of wonen die twee kilometer verderop)?
      dinsdag 16 september 2008 @ 16:07:34 #217
    225029 Dionysiou
    Grieks en trots
    pi_61677195
    dat was 1x gebeurd maar ik krijg echt steeds een papiertje van TNT van; 1. Op verzoek van afzender retourverzonden 2. Eerst volgende werkdag na 13.00 kan je hem ophalen bij de pakketservice. Die 1e willen we ook niet he, DHL komt teminste nog een 2e keer langs..
      Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 16 september 2008 @ 16:34:04 #218
    39237 crew  H_T
    2733
    pi_61678002
    KD noemde de aanstekers die ik vandaag binnen heb gekregen flashlights op de envelop . Van FP nog niets gekregen, terwijl ik op dezelfde dag bij FP en KD had besteld
    Ik ben de kleur MAGENTA
    Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
      dinsdag 16 september 2008 @ 17:08:01 #219
    222292 MacorgaZ
    Computer says no.
    pi_61679007
    Van FP ook nog niks binnen, op de 2de betaald en de 3de of 4de verzonden.
    FP controleert nu ook op de aanbiedingen trouwens, 2 betalingen zijn teruggestort omdat ik die 4G iPod Nano op 3 accounts had besteld .
    pi_61679550
    Kunnen jullie ff zeggen dat je dit ook wilt :p:
    http://www.dealextreme.co(...)-206~threadid.179037
    Kost ¤25 bij bol.com... voor een stukje rubber

BTW de creative ep630 voor ¤3 zijn er weer:
    http://www.focalprice.com(...)30_Earphone_398.html
    Heb ze maar is besteld .

[ Bericht 33% gewijzigd door Kadooosh op 16-09-2008 17:35:37 ]
      dinsdag 16 september 2008 @ 17:42:14 #221
    225029 Dionysiou
    Grieks en trots
    pi_61679823
    Ik snap dat niet man, het moet toch nep zijn Creative EP630 3 euro op Focal, en op bol.com 20 Eu. lijkt bijna onmogelijk anyway als ik mijn Sennheiser MX500 binnenkrijg en ze zijn echt ga ik er een boel kopen.
      dinsdag 16 september 2008 @ 18:00:35 #222
    170462 Stinosss
    pi_61680300
    quote:
    Op dinsdag 16 september 2008 17:42 schreef Dionysiou het volgende:
    Ik snap dat niet man, het moet toch nep zijn Creative EP630 3 euro op Focal, en op bol.com 20 Eu. lijkt bijna onmogelijk anyway als ik mijn Sennheiser MX500 binnenkrijg en ze zijn echt ga ik er een boel kopen.
    Dat is waarschijnlijk allemaal goede namaak.

Weet je by the weg voor hoeveel dat soort oortjes worden gemaakt? Dat is ook maar euro werk...
    pi_61680790
    quote:
    Op dinsdag 16 september 2008 16:07 schreef Dionysiou het volgende:
    dat was 1x gebeurd maar ik krijg echt steeds een papiertje van TNT van; 1. Op verzoek van afzender retourverzonden 2. Eerst volgende werkdag na 13.00 kan je hem ophalen bij de pakketservice. Die 1e willen we ook niet he, DHL komt teminste nog een 2e keer langs..
    Aangetekende waren die worden maar één keer aangeboden, misschien kan je vragen of ze het dus niet aangetekend versturen.
      dinsdag 16 september 2008 @ 18:20:37 #224
    225029 Dionysiou
    Grieks en trots
    pi_61680823
    Eurowerk, dan verdiennen de winkels/regering wel veel aan, maar 3 euro voor een Creative EP630 is geen adviesprijs, als het echt zou zijn zou Creative toch moeten ingrijpen van he jongens jullie mogen ze niet voor zo weinig verkopen?
    pi_61680919
    FC heeft nu jullie paypal gegevens .
      dinsdag 16 september 2008 @ 18:31:10 #226
    225029 Dionysiou
    Grieks en trots
    pi_61681156
    Wat willen ze ermee doen? PayPal Certified, krijg je echt niet zomaar..
      dinsdag 16 september 2008 @ 18:41:44 #227
    170462 Stinosss
    pi_61681495
    quote:
    Op dinsdag 16 september 2008 18:23 schreef xminator het volgende:
    FC heeft nu jullie paypal gegevens .
    Uh...ja dus?

Dat is alleen een emailadres hoor
    pi_61682820
    quote:
    Op dinsdag 16 september 2008 03:54 schreef Noax het volgende:

[..]

Dat is standaard.
    pi_61683074
    Ik bedoelde jullie paypal wachtwoorden e.d.
    pi_61683097
    quote:
    Op dinsdag 16 september 2008 19:37 schreef xminator het volgende:
    Ja en de nazi's tappen je telefoonverbinding af!

Ontopic plx?
      dinsdag 16 september 2008 @ 19:39:05 #231
    218012 C.Mongler
    Goat Second Edition
    pi_61683104
    quote:
    Op dinsdag 16 september 2008 18:31 schreef Dionysiou het volgende:
    Wat willen ze ermee doen? PayPal Certified, krijg je echt niet zomaar..
    Een of ander hotmail.com adres is certified, de betalingen gaan naar een ander adres
    quote:
    Op dinsdag 16 september 2008 19:37 schreef xminator het volgende:
    Failtroll
    quote:
    Op dinsdag 16 september 2008 19:39 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Ja en de nazi's tappen je telefoonverbinding af!

Ontopic plx?
    RC4 jeweets

[ Bericht 10% gewijzigd door C.Mongler op 16-09-2008 19:45:04 ]
    quote:
    pi_61683319
    Zoeauw, net even dik ingeslagen

Me iPod's verwennen met talloze oordopjes, hoesjes en sokken
    pi_61686103
    Ach als die creative dingen nep zijn is het toch maar ¤3 verspilt.. de reviews zijn in ieder geval goed .
      Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 16 september 2008 @ 21:31:30 #234
    13151 crew  Rewimo
    pi_61686950
    Deze zijn trouwens erg leuk

"Waxinelichtjes" die je aan- en uitdoet door te blazen Ze veranderen nog van kleur ook
      dinsdag 16 september 2008 @ 21:51:07 #235
    225029 Dionysiou
    Grieks en trots
    pi_61687598
    Grappig ja
    pi_61688132
    Niet duur idd, ¤3 voor zulke doppen.

Ik heb een paar maanden geleden via ibood drie paar sony in-ears gekocht voor minder dan ¤10 per paar en vond dat al spotgoedkoop (dezelfde doppies waren onlangs in de aanbieding voor ¤20 bij ibood). En in-ears zijn toch al snel beter dan normale doppen, dus voor ¤3 kan je gewoon geen miskoop doen.
    pi_61688518
    Ik heb de oordopjes gewoon besteld. Ik bedoel wat kan er nou mis gaan voor ¤3,30.
      dinsdag 16 september 2008 @ 22:19:31 #238
    109065 sungaMsunitraM
    Fancybox is not a function
    pi_61688614
    quote:
    Op dinsdag 16 september 2008 18:20 schreef Dionysiou het volgende:
    als het echt zou zijn zou Creative toch moeten ingrijpen van he jongens jullie mogen ze niet voor zo weinig verkopen?
    Verticale prijsbinding ist verboten (in Europa iig)
    Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
    :9~
      dinsdag 16 september 2008 @ 23:36:29 #239
    100126 Maraca
    #cijferfetisjist
    pi_61691223
    quote:
    Op dinsdag 16 september 2008 21:31 schreef Rewimo het volgende:
    Deze zijn trouwens erg leuk

[ afbeelding ]

"Waxinelichtjes" die je aan- en uitdoet door te blazen Ze veranderen nog van kleur ook
    Ik weet niet hoe duur ze bij DX zijn maar XENO en ACTION hebben ze ook als je erg ongeduldig bent
      woensdag 17 september 2008 @ 07:12:20 #240
    225029 Dionysiou
    Grieks en trots
    pi_61694104
    De dollar staat op ruim 1.42, min 2,5 marge van paypal = .. !
      Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 17 september 2008 @ 07:15:48 #241
    13151 crew  Rewimo
    pi_61694120
    quote:
    Op dinsdag 16 september 2008 23:36 schreef Maraca het volgende:

Ik weet niet hoe duur ze bij DX zijn maar XENO en ACTION hebben ze ook als je erg ongeduldig bent
    Ik heb ze al Wat kosten ze hier?
    pi_61698587
    de laser van focal is ontvangen
    [b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
      woensdag 17 september 2008 @ 12:09:17 #243
    98259 mstr
    Een jonge God!
    pi_61699094
    Mijn pakketje is ook onderweg.

(Premium Stereo Hi-Fi Replacement Earphones for iPod (3.5mm Jack))
    pi_61700522
    quote:
    Op woensdag 17 september 2008 11:46 schreef gers het volgende:
    oke tof, je bent de eerste die zijn focal-bestellig heeft ontvangen

Als mijn sony ex-81 er zijn (2 weken geleden verzonden) zal ik ze vergelijken met de echte die ik al heb.
      woensdag 17 september 2008 @ 13:41:21 #245
    206640 Beelzebufo
    pi_61701073
    quote:
    Wat was de besteldatum?

Heb zelf een FP bestelling lopen van 1/9 en van 4/9
    pi_61701130
    quote:
    Op woensdag 17 september 2008 13:41 schreef Beelzebufo het volgende:

[..]

Wat was de besteldatum?

Heb zelf een FP bestelling lopen van 1/9 en van 4/9
    9/5/2008 4:09:46 PM
      woensdag 17 september 2008 @ 14:15:37 #247
    111172 Noax
    pi_61701864
    quote:
    Mooi om te weten, thnx!
    ︻╦╤─--
    ︻┳═一 ︻┳═一
    pi_61702765
    Heb die oordopjes maar gekocht, ik zie wel of het was is maar voor 3 euro creative dingen is altijd mooi meegenomen tenzij het namaak is
      woensdag 17 september 2008 @ 15:34:24 #249
    111172 Noax
    pi_61704001
    quote:
    Op donderdag 11 september 2008 13:45 schreef qltel het volgende:

[..]

Wii Homebrew

Je hoeft dus niets in je Wii zelf te solderen, dat scheelt dan weer...
    ︻╦╤─--
    ︻┳═一 ︻┳═一
    pi_61706561
    Woei, laser is binnen , mooi dingetje ( 30mW green true ).
    Erg cool!
    pi_61709718

Pakketje binnen

Mijn eerste bestelling bij DX, al gelijk meer als 100 dollar dus ik was bang dat de douane hem pakte maar alles is goed aangekomen en Rian heeft geen belasting betaald
    pi_61709809
    Wat had je allemaal besteld dan?

Deze wil ik trouwens nog bestellen:

http://dealextreme.com/details.dx/sku.10810

Ziet er vet uitnamelijk, of een musqito helicopter:

http://dealextreme.com/details.dx/sku.3193

Iemand die weet van welke ik het meeste lol heb? XD
    pi_61709930
    Heeft iemand via DE/FP/KD 'n draadloze muis besteld ooit, zo ja welke en is 't wat?
      woensdag 17 september 2008 @ 19:27:38 #254
    206640 Beelzebufo
    pi_61709969
    quote:
    Op woensdag 17 september 2008 17:08 schreef Wunny het volgende:
    Woei, laser is binnen , mooi dingetje ( 30mW green true ).
    Erg cool!
    Zoals ze vroeger op Fok! wel pleegden te zeggen: "Pics, or it didn't happen!"
    pi_61710133
    Eventjes uploaden!
    pi_61710404
    Klikje

Die straal kan je trouwens een beetje zien. ( Niet op de foto )
      woensdag 17 september 2008 @ 19:58:08 #257
    222292 MacorgaZ
    Computer says no.
    pi_61710944
    DealExtreme is weer snel geworden, iets wat de 10de is verzonden is vandaag binnengekomen, het heeft dus precies een week geduurd.
    pi_61710973
    quote:
    Op woensdag 17 september 2008 19:58 schreef MacorgaZ het volgende:
    DealExtreme Hong Kong Post is weer snel geworden, iets wat de 10de is verzonden is vandaag binnengekomen, het heeft dus precies een week geduurd.
      woensdag 17 september 2008 @ 20:48:22 #259
    48067 neo2000
    pi_61712770
    Offtopic: hoe bevalt het unbande leven je weer, RacerDKB?

Overigens gaat het met vlagen weer KUT met de economie in de States, wat betekent dat het bij ons economisch op de langere termijn ook KUDT wordt. (ja, met DT ja. )
    Maar dat betekent ook dat de dollar het voor ons op kortere termijn weer toffer maakt crap bij DX te bestellen..!
    pi_61712879
    quote:
    Op woensdag 17 september 2008 20:48 schreef neo2000 het volgende:
    Offtopic: hoe bevalt het unbande leven je weer, RacerDKB?
    Beter, maar ik heb FOK! niet hoeven missen hoor Ik was namelijk wel hier aanwezig zeg maar
    quote:
    Maar dat betekent ook dat de dollar het voor ons op kortere termijn weer toffer maakt crap bij DX te bestellen..!
    Het lijkt wel zéér korte termijn, om 18:00 was het nog 1.41 en nu (21:00) is het bijna 1.44! 1.44 is ie al een tijdje niet meer geweest!
      woensdag 17 september 2008 @ 21:05:07 #261
    98259 mstr
    Een jonge God!
    pi_61713530
    quote:
    Die heb ik!

Ze werken best goed, en ik had er 20 ipv 18 ontvangen.
      woensdag 17 september 2008 @ 21:15:42 #263
    98259 mstr
    Een jonge God!
    pi_61713880
    quote:
    Op woensdag 17 september 2008 21:06 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Die heb ik!

Ze werken best goed, en ik had er 20 ipv 18 ontvangen.
    Komt omdat de pakjes 9 óf 10 kaarsjes bevatten.
    Dus ze gaan uit van het minste.
      woensdag 17 september 2008 @ 21:20:04 #264
    170462 Stinosss
    pi_61714044
    Ah, ben blij dat jij ook kunt lezen .
      woensdag 17 september 2008 @ 21:21:17 #265
    98259 mstr
    Een jonge God!
    pi_61714094
    quote:
    Op woensdag 17 september 2008 21:20 schreef Stinosss het volgende:
    Ah, ben blij dat jij ook kunt lezen .

Wel altijd belangrijk met zulke sites.
      woensdag 17 september 2008 @ 21:31:53 #266
    48067 neo2000
    pi_61714476
    quote:
    Op woensdag 17 september 2008 20:51 schreef RacerDKB het volgende:

[..]
    Het lijkt wel zéér korte termijn, om 18:00 was het nog 1.41 en nu (21:00) is het bijna 1.44! 1.44 is ie al een tijdje niet meer geweest!
    Hmm.. Okay.. 1.44 is niet slecht.. Maar goed, Paypal past maar eens per dag koers aan toch..? En die gaan wel safe zitten schat ik zo..
      donderdag 18 september 2008 @ 09:48:38 #267
    66470 Klonk
    Koning van Tofania
    pi_61724861
    whehehe, ik heb nu alle verzendvormen van TNT gehad, gewone pakketpost, brievenbuspost, pakketpost met handtekening en net stond de postbode met een aangetekend pakketje van dealextreme voor de deur
    Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
      donderdag 18 september 2008 @ 10:09:22 #268
    225029 Dionysiou
    Grieks en trots
    pi_61725241
    Heb ik ook allemaal gehad Klonk,

Ik heb btw mijN Sennheiser MX 500 ontvangen van Focal, niet zo blij er zit geen verpakking bij die er bij hoort .. maar het zijn wel de echte! Dus geen fake ;-) En mijn True 30mW laserpointer das niet normaal die is nadat ie geshipped is binnen 5 dagen aangekomen, dat kan echt niet! Ik lieg niet, dit was een van het laatste pakketje wat ik had besteld netjes! van DX!
      donderdag 18 september 2008 @ 10:11:51 #269
    170462 Stinosss
    pi_61725291
    En waar maak jij uit op de het echte zijn?
    Jij kan door het schilletje heen kijken?
      donderdag 18 september 2008 @ 10:13:08 #270
    225029 Dionysiou
    Grieks en trots
    pi_61725316
    quote:
    Op donderdag 18 september 2008 10:11 schreef Stinosss het volgende:
    En waar maak jij uit op de het echte zijn?
    Jij kan door het schilletje heen kijken?

Ik heb de MX 500 van bol.com ze zijn identiek alle details, en de geluidskwaliteit ook.
    Als je het niet gelooft, moet je het zelf maar proberen voor 3 dollar..
      donderdag 18 september 2008 @ 10:20:02 #271
    225029 Dionysiou
    Grieks en trots
    pi_61725448
    Destination - Netherlands

The item (RA............) left Hong Kong for its destination on 13-Sep-2008

Vandaag aangekomen m'n laserpen dus 5 dagen na het pakje is overhandigt aan Hong Kong Post!
      donderdag 18 september 2008 @ 10:38:24 #272
    49558 1-of-6Billion
    Up the shut fuck you must
    pi_61725888
    'k Kreeg vanmorgen een mail dat mijn bestelling nog wel even op zich laat wachten en dat ik eventueel mocht cancellen....
    Als DX nou eens lieten weten WELK product de wachttijd veroorzaakt, zou ik die er uit kunnen gooien
    I follow you......but not on Twitter
    pi_61725985
    Iemand ervaring met deze: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10130

Ik neem aan dat je daar een USB stick in steekt en niet i.c.m een ipod werkt?
    Love is in the air!
    pi_61727608
    quote:
    Op donderdag 18 september 2008 10:13 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Ik heb de MX 500 van bol.com ze zijn identiek alle details, en de geluidskwaliteit ook.
    Of het is gewoon goede namaak. Ik ga ook is iets proberen te bestellen bij FP, maar eerst iets leuks kiezen dat ik ook ga gebruiken.
    pi_61727682
    quote:
    Op donderdag 18 september 2008 10:38 schreef 1-of-6Billion het volgende:
    'k Kreeg vanmorgen een mail dat mijn bestelling nog wel even op zich laat wachten en dat ik eventueel mocht cancellen....
    Als DX nou eens lieten weten WELK product de wachttijd veroorzaakt, zou ik die er uit kunnen gooien
    Ja, dat heb ik dus ook nog steeds. Zit er dus ook sterk aan te denken om het maar te cancellen allemaal....
    A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
    Get woke, go broke!
      donderdag 18 september 2008 @ 12:20:06 #276
    222059 NSGWCR
    Groetjes, veldmuis
    pi_61728223
    Nu is ons allen bekend dat Focalprice wel erg veel op DX lijkt, maar het ís ook hetzelfde. Op de envelop van DX staat namelijk 'Focal Industrial Centre".

Of wisten jullie dat al?
    pi_61728298
    Ik heb z;n elastiek-schieter besteld.. na er lang niet mee te hebben besteld..
    ben benieuwd
    Back to the 70's
      donderdag 18 september 2008 @ 12:25:47 #278
    170462 Stinosss
    pi_61728377
    quote:
    Op donderdag 18 september 2008 12:20 schreef NSGWCR het volgende:
    Nu is ons allen bekend dat Focalprice wel erg veel op DX lijkt, maar het ís ook hetzelfde. Op de envelop van DX staat namelijk 'Focal Industrial Centre".

Of wisten jullie dat al?
    Focal Industrial Centre is waarschijnlijk het post-distributiecentrum oid.
      donderdag 18 september 2008 @ 13:35:02 #279
    218012 C.Mongler
    Goat Second Edition
    pi_61730013
    Focalprice pakje is hier ook binnen
    quote:
      donderdag 18 september 2008 @ 13:38:57 #280
    111172 Noax
    pi_61730118
    Mooi om te weten, dat je met FP prima zaken kunt doen!
    ︻╦╤─--
    ︻┳═一 ︻┳═一
    pi_61731597
    Paar dagen geleden mijn bestelling geplaatst, wachten op supplier Ik wil m'n spullen!
    There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
    No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
    Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
      donderdag 18 september 2008 @ 14:45:26 #282
    66470 Klonk
    Koning van Tofania
    pi_61731822
    quote:
    Op donderdag 18 september 2008 12:25 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Focal Industrial Centre is waarschijnlijk het post-distributiecentrum oid.
    nope, een kantoorgebouw, zitten meerdere zaken als je op focal gedoe zoekt
    Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
      donderdag 18 september 2008 @ 15:31:05 #283
    111172 Noax
    pi_61732959
    Pakketje van DX 'binnen' alleen aangezien ik niet thuis was, kan ik het pas morgen na 13:00 uur v/h postkantoor ophalen...
    ︻╦╤─--
    ︻┳═一 ︻┳═一
      donderdag 18 september 2008 @ 15:41:01 #284
    219615 drummerdude
    Wat een kutplaatje
    pi_61733189
    Ik heb FP ook binnen
      donderdag 18 september 2008 @ 15:42:50 #285
    100126 Maraca
    #cijferfetisjist
    pi_61733232
    quote:
    Op donderdag 18 september 2008 13:38 schreef Noax het volgende:
    Mooi om te weten, dat je met FP prima zaken kunt doen!
    Nu alleen nog hopen dat het echt spul is
      donderdag 18 september 2008 @ 16:28:22 #286
    111172 Noax
    pi_61734429
    quote:
    Op donderdag 18 september 2008 15:42 schreef Maraca het volgende:

[..]

Nu alleen nog hopen dat het echt spul is
    Gisteren zag ik nog een fake memorystick van Kingston....
    ︻╦╤─--
    ︻┳═一 ︻┳═一
    pi_61735241
    Ziet er niet echt robuust uit.
    pi_61735867
    Hier ook de oordoppen van FP binnengekregen vandaag

Een foto van de envelop voor de liefhebbers :

pi_61735923
    Niemand die deze RC auto heeft gekocht bij DX?

http://dealextreme.com/details.dx/sku.10810

Of is er een ( snellere ) betere auto op DX?
    pi_61735995
    quote:
    Op donderdag 18 september 2008 10:42 schreef Landgeld het volgende:
    Iemand ervaring met deze: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10130

Ik neem aan dat je daar een USB stick in steekt en niet i.c.m een ipod werkt?
    Ja die heb ik. USB stick werkt wel, iPod weet ik niet. Alle apparaten die als mass storage zich voordoen werken, weet niet of zo'n gehandicapte iPod dat ook kan.
      Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 18 september 2008 @ 17:54:23 #291
    39237 crew  H_T
    2733
    pi_61736134
    De Creative-oordopjes van FocalPrice binnen . Ze zitten fijner dan de oranje van DX en lijken veel meer bass te hebben. Ben er nog niet over uit welke mijn voorkeur hebben, maar het is sowieso prettig om een reserve te hebben
    Ik ben de kleur MAGENTA
    Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
    pi_61736144
    quote:
    Op donderdag 18 september 2008 17:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
    De Creative-oordopjes van FocalPrice binnen . Ze zitten fijner dan de oranje van DX en lijken veel meer bass te hebben. Ben er nog niet over uit welke mijn voorkeur hebben, maar het is sowieso prettig om een reserve te hebben
    Had je die EP-630 look-a-likes?
      Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 18 september 2008 @ 17:58:55 #293
    39237 crew  H_T
    2733
    pi_61736219
    quote:
    Op donderdag 18 september 2008 17:55 schreef Bobsch het volgende:

[..]

Had je die EP-630 look-a-likes?
    Staat wel op het zakje waar ze in zaten. Ze houden trouwens best wat geluid buiten, tikje gevaarlijk dus voor op de fiets maar ideaal voor in het OV
    Ik ben de kleur MAGENTA
    pi_61736227
    quote:
    Op donderdag 18 september 2008 10:13 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Wat is het verschil tussen :
    Sennheiser MX500 headphones for iPod MP3
    $3.73
    in Earphone

EP012X:Sennheiser MX500 Earphones Headphone
    Sennheiser MX500 Earphones Headphone

op Focalprice ze zijn toch allebei 3.5 mm?
    pi_61736272
    Wanneer zijn de aanstekers er weer verkrijgbaar?
    pi_61736332
    quote:
    Op donderdag 18 september 2008 18:01 schreef Wunny het volgende:
    Wanneer zijn de aanstekers er weer verkrijgbaar?
    Is nog onbekend, de jostlympics zijn gisteren afgelopen maar ze zijn nog niet terug.

DX Staff zegt ook niet wanneer het komt
      donderdag 18 september 2008 @ 18:10:56 #297
    111172 Noax
    pi_61736438
    quote:
    Op donderdag 18 september 2008 17:41 schreef Bobsch het volgende:
    Hier ook de oordoppen van FP binnengekregen vandaag

Een foto van de envelop voor de liefhebbers :

[ link | afbeelding ]
    Thnx!
    ︻╦╤─--
    ︻┳═一 ︻┳═一
      donderdag 18 september 2008 @ 20:16:12 #298
    225029 Dionysiou
    Grieks en trots
    pi_61739298
    Mijn 30mW True laser is super, mee naar school genomen met de zon komt ie SUPER ver, al me vrienden geven morgen geld voor een laser 22,50 per stuk
    pi_61739324
    quote:
    Op donderdag 18 september 2008 20:16 schreef Dionysiou het volgende:
    Mijn 30mW True laser is super, mee naar school genomen met de zon komt ie SUPER ver, al me vrienden geven morgen geld voor een laser 22,50 per stuk
    Je vrienden oplichten
    pi_61739335
    Gisteren eindelijk mijn pakje binnen.
    Goedemorgen :W
      donderdag 18 september 2008 @ 20:21:24 #301
    170462 Stinosss
    pi_61739413
    quote:
    Op donderdag 18 september 2008 20:16 schreef Dionysiou het volgende:
    Tief nou eens op, pubertje. Nou is het mooi geweest
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')