quote:Op woensdag 10 september 2008 12:28 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Hehe khad ze een mail gestuurd...
Dear xxx
Thanks for your attention.
I am afraid the HTC S900 is made in China and all function and apperance are the same as original item and works well.
Any other questions,pls feel free to contact us.
Thanks & Regards
Sabrina
www.focalprice.com
Dus als het China is gemaakt is het gewoon logisch dat het nep is
quote:Op woensdag 10 september 2008 12:35 schreef mstr het volgende:
En ook nog vertellen, dat de functies hetzelfde zijn als het orgineel.
Zegt genoeg.
Als de dollar zou dalen zou dat positief zijn. Maar de dollarkoers stijgt. Minder dollars voor onze euro's dus. Met andere woorden, snel bestellen..quote:
500Mw en toch maar 5km ?quote:Op woensdag 10 september 2008 15:02 schreef Flepke het volgende:
Verkopen ze deze ook bij dealextreme?
[ afbeelding ]
Op de verpakking staat 3/5 km.. Overigens kun je over het bereik niets zinnigs zeggen. Dat ligt heel erg aan de omstandigheden. Die dingen werken ongetwijfeld ergens rond de 450 Mhz en dat wordt behoorlijk gedempt door gebouwen enzo. In het vrije veld zonder stoorbronnen zal het bereik best wel aardig zijn.quote:Op woensdag 10 september 2008 15:08 schreef Wunny het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2806
Die hebben een 10 KM bereik, vind het wel leuk spul trouwens, die walk talkies
Ik denk dat je 5km afstand moet houden om het te overlevenquote:
ik wacht nog steeds op me pakje die 30 augustus verzonden isquote:
Ik wacht ook op mijn pakje.quote:Op woensdag 10 september 2008 17:50 schreef gers het volgende:
ik wacht nog steeds op me pakje die 30 augustus verzonden is
Illegaal zijn ze niet. Je hebt er echter wel een zendlicentie voor nodig. Te halen bij www.veron.nl .quote:Op woensdag 10 september 2008 15:23 schreef qltel het volgende:
[..]
Op de verpakking staat 3/5 km.. Overigens kun je over het bereik niets zinnigs zeggen. Dat ligt heel erg aan de omstandigheden. Die dingen werken ongetwijfeld ergens rond de 450 Mhz en dat wordt behoorlijk gedempt door gebouwen enzo. In het vrije veld zonder stoorbronnen zal het bereik best wel aardig zijn.
Houd er ook rekening mee dat die dingen illegaal zijn hier in Nederland. Ik zie net dat ze GMRS gebruiken, dat zijn Amerikaanse frequentie's, rond de 462 Mhz waarop hier heel andere dingen gebeuren. De kans dat je andere (legale) toepassingen stoort is dus aanwezig. Voor misschien iets meer of hetzelfde geld koop je gewoon hier in Nederland PMR-portofoons met hetzelfde bereik die je wel gewoon mag gebruiken en die je ook kunt gebruiken met anderen die ook PMR-portofoons hebben.
Leg het me vooral uit..quote:Op woensdag 10 september 2008 18:24 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Illegaal zijn ze niet. Je hebt er echter wel een zendlicentie voor nodig. Te halen bij www.veron.nl .
Let er wel op dat bij de portofoons van DX een amerikaanse stekker zit.
Een nieuwerwets soort corset, zeg maar.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:18 schreef Karina het volgende:
In de categorie vreemde produkten:
Stretchy Silicone Waistband for Making Hourglass Shapedd Skinny Waists
[ afbeelding ]
Zou het echt werken? Lijkt me niet lekker zitten.
Ik zit onderaan bij de Discussions te lezen dat het fakes zijn.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:14 schreef Erasmo het volgende:
Voor degene die vroeg wat voor DS-kaartje ik had gekocht:
https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10401
Ik denk dat het bij de meesten rond begin volgende week binnen vliegt..quote:Op woensdag 10 september 2008 21:20 schreef Beelzebufo het volgende:
Heeft er al iemand een FocalPrice zending ontvangen?
Er zijn sowieso veel fakes van die DS-kaarten in omloop.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:22 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik zit onderaan bij de Discussions te lezen dat het fakes zijn.
Maja, hoe lastig is van tevoren nou te bepalen of een kaartje wel of niet nep is? Dat is volgens mij niet te doen.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:31 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Er zijn sowieso veel fakes van die DS-kaarten in omloop.
Ik was laatst op zoek naar nieuwe firmware voor m'n R4. Dus ik lees zo wat rond op de fora, blijkt dus dat er enorm veel mensen problemen hebben met de R4 (omdat ze een nepperd hebben aangeschaft), terwijl de R4 juist bekend staat om de goede compatibiliteit met spellen (al zijn ze nogal traag met de firmware-updates). Er gaan dus echt idioot veel kopietjes van die kaart rond (typisch voor zo'n ding). Er gaan zelfs geruchten dat de aangekondigde firmware-update de namaakkaarten zal verneuken.
De R4-kaarten op DX zijn namaak. R4-sdhc is nooit uitgebracht door het R4-team en bij de R4-advanced zeggen ze het er zelfs bij dat het namaak is.
je kan de gebruikersreacties lezen (niet per se op DX, maar bijvoorbeeld op fora als http://gbatemp.net/ )quote:Op woensdag 10 september 2008 21:38 schreef mstr het volgende:
[..]
Maja, hoe lastig is van tevoren nou te bepalen of een kaartje wel of niet nep is? Dat is volgens mij niet te doen.
Ja dat klopt.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:45 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
je kan de gebruikersreacties lezen (niet per se op DX, maar bijvoorbeeld op fora als http://gbatemp.net/
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:01 schreef neo2000 het volgende:
En laat prijzen nu net niet iets zijn waarmee je goed kan vergelijken..
Het betreft vaak commodity goederen.. Hier zijn dingen als modchips semi-illegaal.. Daardoor is het soms bij sommige spullen bijna een prijsstelling gebaseerd op "wat de gek er voor geeft".
Tsjah, in Azië bestaan er op dat gebied helemaal geen commodity goederen.. Er is daar gewoon neit zo snel iets illegaal. En als dat wel zo is; swat? Zelfs peperdure netwerkapparatuur, denk aan Cisco core switches, worden nagemaakt op een manier dat er complete studies voor nodig zijn om op uiterlijk te kunnen beoordelen of het een echte of een nepperd betreft. Totdat de beste netwerkbeheerder een originele firmware upgrade uit gaat voeren en de switch niets meer doet.
Zag dat ook al bij FP, alleen vrees ik dat, van het solderen bij mij niets terecht komt...quote:Op woensdag 10 september 2008 15:02 schreef qltel het volgende:
[..]
Als de dollar zou dalen zou dat positief zijn. Maar de dollarkoers stijgt. Minder dollars voor onze euro's dus. Met andere woorden, snel bestellen..
Maar goed, die Wii Clip and D2C Key die Focalprice heeft zien er goed uit en is stukken goedkoper dan elders.
Als het goed zag hoef je er juist niet bij te solderen. Dat is volgens mij de functie van die Wiiclip.quote:Op donderdag 11 september 2008 01:50 schreef Noax het volgende:
[..]
Zag dat ook al bij FP, alleen vrees ik dat, van het solderen bij mij niets terecht komt...
Ze pakken zelf geloof ik 2% ofzo op de koers als ik het goed heb.quote:Op donderdag 11 september 2008 07:06 schreef Dionysiou het volgende:
waarom staat er bij de dollar koers 1.4 per euro en rekend PayPal 1.37 ofzo?
https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15613quote:Op woensdag 10 september 2008 21:31 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Er zijn sowieso veel fakes van die DS-kaarten in omloop.
Ik was laatst op zoek naar nieuwe firmware voor m'n R4. Dus ik lees zo wat rond op de fora, blijkt dus dat er enorm veel mensen problemen hebben met de R4 (omdat ze een nepperd hebben aangeschaft), terwijl de R4 juist bekend staat om de goede compatibiliteit met spellen (al zijn ze nogal traag met de firmware-updates). Er gaan dus echt idioot veel kopietjes van die kaart rond (typisch voor zo'n ding). Er gaan zelfs geruchten dat de aangekondigde firmware-update de namaakkaarten zal verneuken.
De R4-kaarten op DX zijn namaak. R4-sdhc is nooit uitgebracht door het R4-team en bij de R4-advanced zeggen ze het er zelfs bij dat het namaak is.
Volgens mij ontkom je er niet aan, alleen is het wat makkelijker gemaakt.quote:Op donderdag 11 september 2008 07:21 schreef qltel het volgende:
[..]
Als het goed zag hoef je er juist niet bij te solderen. Dat is volgens mij de functie van die Wiiclip.
Oh..quote:Op donderdag 11 september 2008 13:29 schreef Noax het volgende:
[..]
Volgens mij ontkom je er niet aan, alleen is het wat makkelijker gemaakt.
DSTT, de (oorspronkelijke) fabrikant, heeft de verpakking aangepast en die komt overeen met die kaart op DX. Op GBAtemp wordt echter volop gewaarschuwd voor fakes op DX. Ook fakes van de DSTT-kaart.quote:Op donderdag 11 september 2008 12:03 schreef AstroNova het volgende:
[..]
https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15613
Een andere met kaartlezer kost 8 dollar duurder, terwijl diezelfde kaartlezer 3 dollar kost op dx.
Heb je nog een link van die beschrijving?quote:Op donderdag 11 september 2008 13:45 schreef qltel het volgende:
[..]
Oh..nouja, voor mij geen probleem..
Ik had ergens anders een beschrijving gevonden waaruit ik opmaakte dat solderen niet nodig was.
Maar wat zou het uitmaken dan de DSST van DX een namaak is? Wat zouden dan de directe verschillen zijn?quote:Op donderdag 11 september 2008 14:24 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
DSTT, de (oorspronkelijke) fabrikant, heeft de verpakking aangepast en die komt overeen met die kaart op DX. Op GBAtemp wordt echter volop gewaarschuwd voor fakes op DX. Ook fakes van de DSTT-kaart.
De fabrikant heeft, net als het R4 Revolution-team, aangekondigd dat nieuwe firmware/software de fake-kaarten zal beschadigen.
Eigenlijk zou je contact op moeten nemen met DSTT om te vragen of de kaart op DX een echte of nepperd is. De site is namelijk zó langzaam dat de lijst met worldwide retailers niet wil openen.
Dat de officiële firmware niet werkt en je dus geen updates hebt. De firmware-updates heb je nodig, omdat daarmee de problemen met het draaien van bepaalde nieuwe spellen worden opgelost.quote:Op donderdag 11 september 2008 14:59 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Maar wat zou het uitmaken dan de DSST van DX een namaak is? Wat zouden dan de directe verschillen zijn?
Ik heb de nieuwste software op ongeveer 8 DSST's gezet van DX en ze werken allemaal.quote:Op donderdag 11 september 2008 15:02 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dat de officiële firmware niet werkt en je dus geen updates hebt. De firmware-updates heb je nodig, omdat daarmee de problemen met het draaien van bepaalde nieuwe spellen worden opgelost.
Hier staat trouwens een filmpje van de anti-fake-software http://tinyurl.com/59z33r
Vijf echte VS vijf nepperds. De originele DSTT heeft niet zo'n goud stipje in de SD-poort.
Zullen we even verdergaan in [DS] Flashcards #2 ?quote:Op donderdag 11 september 2008 16:03 schreef Noax het volgende:
Hoe zit het eigenlijk, kun je ook oudere firmware's installeren?
Ja. En de nieuwe firmware werkt ook gewoon. Al geruime tijd. Geen enkel probleem.quote:Op donderdag 11 september 2008 16:03 schreef Noax het volgende:
Hoe zit het eigenlijk, kun je ook oudere firmware's installeren?
Geweldig!quote:Op donderdag 11 september 2008 16:32 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Ja. En de nieuwe firmware werkt ook gewoon. Al geruime tijd. Geen enkel probleem.
Euh? Hongkong import en dan hightech verwachten?quote:Op donderdag 11 september 2008 19:24 schreef Sigmund_Freud het volgende:
DealExtreme verkoopt toch geen autoradio's en dergelijken?
Dus geen 1-din of 2-din hightech autoradio's?
Verkoopt 1 van hun concurrenten toevallig wel van dit soort car hifi?
alvast bedankt
Note that this installation requires moderate technical skill.quote:Op donderdag 11 september 2008 20:14 schreef Karina het volgende:
Iemand ervaringen met TFT LCD Replacement Module for NDS (Lower Screen)? Mijn touchscreen heeft een beschadiging dus ik dacht een nieuwe te kopen, instructies heb ik gevonden (ziet er vrij ingewikkeld uit trouwens).
Iemand dit al eens gedaan en hoe ging dat?
Ik zeg niet dat ik het ZELF ga doenquote:Op donderdag 11 september 2008 20:16 schreef C.Mongler het volgende:
[..]
Note that this installation requires moderate technical skill.
En aan je ondertitel te zien...
Heb je geen garantie van Nintendo meer?quote:Op donderdag 11 september 2008 20:14 schreef Karina het volgende:
Iemand ervaringen met TFT LCD Replacement Module for NDS (Lower Screen)? Mijn touchscreen heeft een beschadiging dus ik dacht een nieuwe te kopen, instructies heb ik gevonden (ziet er vrij ingewikkeld uit trouwens).
Moet je wel het touchscreen bestellen, want dit is het LCD-scherm.quote:Op donderdag 11 september 2008 20:14 schreef Karina het volgende:
Leuk dat je aankoop binnen hebt,quote:Op donderdag 11 september 2008 21:59 schreef MaGNeT het volgende:
Vandaag m'n 4 LED-spotlights opgehaald van het postkantoor
Even snel getest met 2 losse draadjes van een oud snoer en het werkt perfect!
Dit weekend de spotjes ophangen en dan foto's schieten!
Plaatje als voorbeeld:
[ afbeelding ]
Nope, DealExtremequote:Op donderdag 11 september 2008 22:08 schreef Noax het volgende:
[..]
Leuk dat je aankoop binnen hebt,dit komt van Focalprice neem ik aan?
Laser erbij zou ook mooi zijnquote:Op donderdag 11 september 2008 22:22 schreef Noax het volgende:
Oke, thnx!
Jij hebt dit weekend een 'lasershow' zeg maar?!
Grappig, ik hoop voor je dat je het effect krijgt wat je in gedachte hebt..quote:Op donderdag 11 september 2008 22:28 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Laser erbij zou ook mooi zijn
Maar ik heb het vooral om sfeer te krijgen in mijn woonkamer met witte muren...
Wit is wel lekker licht, maar ook koud...
Oh, vreemd, er staat lower screen, dus vandaar dat ik dacht dat het, het touchscreen was. En garantie heb ik al lang niet meer, ik heb mijn DS al een tijdje.quote:Op donderdag 11 september 2008 20:36 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Moet je wel het touchscreen bestellen, want dit is het LCD-scherm.
Dit kleine meisje laat zien hoe het moet...
Ziet er wel vet uitquote:Op donderdag 11 september 2008 22:54 schreef Noax het volgende:
[..]
Grappig, ik hoop voor je dat je het effect krijgt wat je in gedachte hebt..
EDIT:
mensen die geen geduld hebbenquote:Op woensdag 10 september 2008 17:50 schreef gers het volgende:
[..]
ik wacht nog steeds op me pakje die 30 augustus verzonden is
Het onderste "scherm" bestaat uit een LCD-scherm èn een touchscreen, maar dat zijn twee aparte onderdelen. Het touchscreen is een dun laagje dat op het LCD-scherm ligt (en waar het LCD-scherm doorheen schijnt), dus als het "scherm" beschadigd is, is dit meestal het touchscreen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh, vreemd, er staat lower screen, dus vandaar dat ik dacht dat het, het touchscreen was. En garantie heb ik al lang niet meer, ik heb mijn DS al een tijdje.
Omdat Paypal geld wil verdienen, doen ze altijd.quote:Op donderdag 11 september 2008 07:06 schreef Dionysiou het volgende:
waarom staat er bij de dollar koers 1.4 per euro en rekend PayPal 1.37 ofzo?
Dat kan je kalibreren, even het flashkaartje eruit en in Configuratie, of weet ik veel hoe het heet, het touch screen kalibreren.quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:54 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
(je moet iets meer druk zetten, naar het schijnt)
Ze hebben ook echte van Hori, die zijn 5-6 keer zo duur als de neppequote:Vergeet niet om gelijk een stuk of wat van die schermbeschermplasticjes aan te schaffen. Zijn ook niet van dezelfde kwaliteit als de echte beschermlaagjes, maar ook hier geldt dat de prijs veel goed maakt (je kan er heel wat van aanschaffen voor de prijs van één echte).
Jah dit soort spul bedoel ik! alleen hier staan geen prijzen bij.. laat staan dat je het kunt bestellen?quote:Op donderdag 11 september 2008 19:48 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Euh? Hongkong import en dan hightech verwachten?
http://www.forvation.com/en/products.asp?typeid=103
http://www.hasda.net/
Het kalibreren is toch alleen om de juiste positie op het scherm te bepalen? Ik zie nooit "Press as hard as you can" bij de kalibratie staan.quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:57 schreef CompanionCube het volgende:
[..]
Dat kan je kalibreren, even het flashkaartje eruit en in Configuratie, of weet ik veel hoe het heet, het touch screen kalibreren.
Ja, maar ik geloof niet dat ze zóveel beter zijn dat dat het prijsverschil rechtvaardigt.quote:Ze hebben ook echte van Hori, die zijn 5-6 keer zo duur als de neppeWeet niet of ze beter zijn.
En op mijn mail waarom ze het nog niet verstuurd hebben, 5e besteld, allebei op voorraad, nog steeds niet verzonden:quote:Dear David,
Now I have seen you had gone to shopping at Kaidomain.com, so let me express Thank You very much from the bottom of my heart to you.
Welcome to go on shopping at Kaidomain.com again.
Best regards,
Jerry
quote:Hi David, Sorry for any inconvenience firstly. Don't worry, my friend. We will arrangement it for you asap, so pls take it easy. And welcome to go on shopping at Kaidomain.com, thanks. Have a nice day! Jerry
Ik had iets besteld op een ''gast'' account en ik had alle informatie van de orders maar ze wouden de status niet geven, dus ik had 2 weken teurg 2 jet lighter torchs van 10$ per stuk gekocht vandaar dit mailtje.quote:Dear Dion,
Now I have seen you had gone to shopping at Kaidomain.com, so let me express Thank You very much from the bottom of my heart to you.
Welcome to go on shopping at Kaidomain.com again.
Best regards,
Jerry
Sorry maar dit slaat nergens op, als ie dit naar mij had verzonden had ik 'm op z'n plek gewezen.quote:so pls take it easy.
Nu pas? 6 dagen vind ik nog zeer netjes.quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:28 schreef Noax het volgende:
Ik had 6 september mijn bestelling bij DX geplaatst, maar aangezien het niet op voorraad hadden, is nu pas verzonden.....
Inderdaad. Zelfs bij een 10% daling, bespaar je hooguit 80 cent op je bestelling.quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:37 schreef DanielSmith het volgende:
Je gaat wachten op een dalende dollar om iets van $12 te bestellen? Je maakt onze Hollandsche faam wel waar op deze manier
Waar heb je iets gekocht?quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:19 schreef Eric_Cantona het volgende:
Geld is inmiddels van m'n rekening afgeschreven, maar er is totaal niets bekend van 'n order. Kan dit kloppen? Ik heb woensdag wat besteld.
Was je ingelogt toen je bestelde? Verkeerde email ingevuld misschien?quote:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.6842quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:09 schreef Deezertje het volgende:
Zondagsschool?
Heeft DX iets van brillenpoetsdoekjes? Ik kan ze niet vinden..
Die haal ik altijd bij kruidvat of trekpleister, kosten nog geen euro volgens mij.quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:25 schreef Deezertje het volgende:
Ik wil van die vochtige brillenpoetsdoekjes
Ik heb de originele alquote:Op zaterdag 13 september 2008 22:22 schreef Deezertje het volgende:
Nog meer mensen die http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15769 gaan kopen, net zoals ik?
Er is een nieuwe Guitar Hero uitbreiding voor de Nintendo DS in de maak, dus je koopt hem dan in ieder geval voor 2 spellen. ;-) Minder mooi is ie wel, maar hij kost dan ook geen 45 euro zoals normaal
http://www.dealextreme.com/products.dx/gift.ideasquote:Op zondag 14 september 2008 10:50 schreef mstr het volgende:
Paypal geactiveerd, nu van de week eens even wat kleins bestellen.
Weet iemand wat leuks om te bestellen?
Ik zou voor de CX500 gaan ik heb nog een nieuw setje liggen als je wilquote:Op zondag 14 september 2008 09:40 schreef lezut het volgende:
Heeft iemand die CX-300 Sennheisers van Focalprice al besteld of al binnen? Ben erg benieuwd of het ook echte Sennheisers zijn.
quote:Op zondag 14 september 2008 12:11 schreef mvc het volgende:
[..]
Ik zou voor de CX500 gaan ik heb nog een nieuw setje liggen als je wil
Goede hintquote:Op zondag 14 september 2008 11:08 schreef neo2000 het volgende:
Ah, onder de 2 dollar sectie op de site is vast genoeg te vinden.. Anders in stapjes omhoog gaan qua prijs (0-5 dollar of 5-10 dollar) en je komt vast iets leuks tegen..
Als je iets gaat kopen, en het komt thuis blijf je maar kopenquote:
quote:Op zondag 14 september 2008 19:06 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Als je iets gaat kopen, en het komt thuis blijf je maar kopenomdat het toch maar 2$ is en we hebben de dollarvoordeel en gratis shipping, en zo ga je steeds grotere dingen kopen net als ik nu de 30mW True Laser op DX
sku link?quote:Op zondag 14 september 2008 20:20 schreef Deezertje het volgende:
Ik heb [ afbeelding ] maar ff snel besteld voordat ie uitverkocht is, en door een dagje gewacht te hebben met kopen (PayPal), heb ik 9 eurocent bespaard
wow nice added to wish listquote:Op zondag 14 september 2008 20:41 schreef MaGNeT het volgende:
De 16 kleuren LED-spotjes met afstandbediening doen het goed!
Je kan ze instellen op:
- 15 vaste kleuren (en wit)
- 4 dimstanden
- continu faden naar andere kleur (langzaam)
- continu faden naar andere kleur (snel)
- aan/uit
- iedere 5 seconden andere kleur
- iedere seconde andere kleur
Die laatste 2 functies zijn hooguit handig voor feestjes, en die heb ik niet zo vaak...
De lichtopbrengst is voor sfeerlicht meer dan voldoende
Ik heb er 4 voor de kamer en dat lijkt ruim voldoende.
Vooral op een witte muur lijkt het geweldig!
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2714
[ afbeelding ]
Zodra de lampjes in de spots zitten, maak ik foto's.
Ik heb de GU10 versie (dus niet schroeffitting) en m'n spotjes moeten nog een stukje ingekort worden omdat de lampen te dik zijn; dit wist ik overigens vantevoren.
quote:Order: 09124Y** placed on 9/12/2008 7:57:01 AM
Status:
(of current
shipment) On 9/13/2008: Shipped
see all processing steps
Héél vet!quote:Op zondag 14 september 2008 20:41 schreef MaGNeT het volgende:
De 16 kleuren LED-spotjes met afstandbediening doen het goed!
Je kan ze instellen op:
- 15 vaste kleuren (en wit)
- 4 dimstanden
- continu faden naar andere kleur (langzaam)
- continu faden naar andere kleur (snel)
- aan/uit
- iedere 5 seconden andere kleur
- iedere seconde andere kleur
Die laatste 2 functies zijn hooguit handig voor feestjes, en die heb ik niet zo vaak...
De lichtopbrengst is voor sfeerlicht meer dan voldoende
Ik heb er 4 voor de kamer en dat lijkt ruim voldoende.
Vooral op een witte muur lijkt het geweldig!
Bij ieder lampje zit een afstandbediening, dus ik leg er 3 in de kast op reserve.
Als zo'n lampje 10.000 tot 30.000 uur meegaat zal ik nog wel wat afstandbedieningen verslijten
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2714
[ afbeelding ]
Zodra de lampjes in de spots zitten, maak ik foto's.
Ik heb de GU10 versie (dus niet schroeffitting) en m'n spotjes moeten nog een stukje ingekort worden omdat de lampen te dik zijn; dit wist ik overigens vantevoren.
Kwantum heeft nu overigens ook vergelijkbare lampen maar dan al in een voet gebouwd, een beetje zoals die lampjes van Philips Living Color.
Deze zijn alleen wel 2x zo duur (50 euro) als die van DX en lijken (als ik de afstandbediening zie) uit dezelfde fabriek te komen.
http://www.kwantum.nl/000(...)P_MOVING_COLOURS_WIT
Hehe, ik had jouw postings al wel opgemerkt hoor, ik lees dit topic al vanaf #6 ofzo.quote:Op zondag 14 september 2008 12:11 schreef mvc het volgende:
[..]
Ik zou voor de CX500 gaan ik heb nog een nieuw setje liggen als je wil
Wat had je besteld dan?quote:Op zondag 14 september 2008 21:26 schreef Gutz het volgende:
Sweet, binnen 1 dag het vliegtuig in!
[..]
Ik ga d'r nog 2 bijbestellen voor in de gangquote:Op zondag 14 september 2008 21:48 schreef Eric_Cantona het volgende:
Die LED-spotjes zien er echt vet uit, die gaan bij mij zeker ook op de wish-list
Dat is prijzig haha, hoe ziet het eruit vanuit de bovenkant in de gang kan je daar een foto van maken?quote:Op zondag 14 september 2008 22:28 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik ga d'r nog 2 bijbestellen voor in de gang
Laat even weten hoe 'ie werkt!quote:Op zondag 14 september 2008 22:45 schreef Gutz het volgende:
[..]
http://dealextreme.com/details.dx/sku.11825
Bluetooth dongletje
Komt in ordequote:Op zondag 14 september 2008 22:56 schreef mstr het volgende:
[..]
Laat even weten hoe 'ie werkt!
Want ik heb nu een grote, en wil een kleinere, zodat ik hem in m'n laptop kan laten zitten.
En niet bang hoef te zijn dat ik perongeluk een USB-poort sloop als ik er tegenaan stoot.
Hendig.quote:Op zondag 14 september 2008 23:13 schreef Kadooosh het volgende:
Handige extensie gevonden zodat alle prijzen in euro zijn:
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/7059
Download hem hier zodat je je niet hoeft te reggen:
http://mac.softpedia.com/(...)ency-converter.shtml
Super-add-on!quote:Op zondag 14 september 2008 23:13 schreef Kadooosh het volgende:
In mijn eerder geopende topic over deze LED lampen (nog voor ik ooit van DX had gehoordquote:Op zondag 14 september 2008 22:46 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Dat is prijzig haha, hoe ziet het eruit vanuit de bovenkant in de gang kan je daar een foto van maken?
vraag nummer32543554654674523432465546436.quote:Op zondag 14 september 2008 23:42 schreef Wekkor het volgende:
Focalprice is ook relaxed! Als ik een MP3-speler zou kopen daar hè? Hoe groot is de kans dat ie tegengehouden wordt door de duane?
Internetaankopen buiten EU worden goedkoperquote:Op zondag 14 september 2008 23:42 schreef Wekkor het volgende:
Focalprice is ook relaxed! Als ik een MP3-speler zou kopen daar hè? Hoe groot is de kans dat ie tegengehouden wordt door de duane?
Mijn 4 remote color powerleds (ter waarde van 104 euro totaal) gingen in 1 pakje zonder problemen.quote:Internetaankopen in Amerika en andere niet EU-landen worden vanaf 1 december voordeliger. Het drempelbedrag voor onder andere aankopen via internet wordt met de toepassing van de desbetreffende Europese richtlijn officieel verhoogd naar 150 euro, nu is dat nog 22 euro.
Het voordeel van het niet heffen van invoerrechten, accijnzen of btw op aankopen onder de drempelbedragen kan voor een iPod (160Gb) al oplopen tot zo'n 85 euro. Uiteraard moeten voor aankopen boven het drempelbedrag wel gewoon de heffingen worden afgedragen. Al kan er bij aankopen in Amerika nog wel worden geprofiteerd van de 'lage' dollarkoers.
De wijzigingen van de douanevrijstellingen zijn door de Europese Unie al eerder gepubliceerd, maar nog weinig instanties en consumenten blijken van deze wijziging op de hoogte te zijn. Op de website van de douane zelf staat nog niets over de aanpassing van het drempelbedrag vermeld. Wel lijkt de douane nu al het drempelbedrag van 150 euro te hanteren, al wordt dit door de douane zelf officieel ontkend.
Het drempelbedrag voor lucht- en zeereizigers naar een zogenaamd derde land wordt met de toepassing van de nieuwe richtlijn verhoogd naar 430 euro. Voor reizigers over land wordt het bedrag gewijzigd naar 300 euro. Eerder was het drempelbedrag voor alle reizigers vastgesteld op 175 euro.
Ebay.quote:Op zondag 14 september 2008 23:49 schreef Gallardo6 het volgende:
Ik zoek al een tijdje zo lampje wat je onder je kraan bevestigd en als je dan de kraan aanzet het water een blauw of rode kleur krijgt, kon hem niet direct vinden op dealextreme iemand anders wel? of weet iemand een andere toko waar je die kan kopen?
Heb laatst een artikel gelezen dat die 22 euro grens flink omhoog geschopt gaat worden tot +- 150 euro. Dacht dat de douna momenteel die richtlijn van 150 euro al hanteerde.quote:Op zondag 14 september 2008 23:46 schreef ATi. het volgende:
[..]
vraag nummer32543554654674523432465546436.
Dude als prijs boven 22 euro is heb je sowieso kans dat die mp3 speler eruitgefilterd wordt. Maar <50 is de kans klein uit eigen ervaring,
Lees voor de grap de reacties eens.quote:Op zondag 14 september 2008 23:51 schreef Gutz het volgende:
[..]
Heb laatst een artikel gelezen dat die 22 euro grens flink omhoog geschopt gaat worden tot +- 150 euro. Dacht dat de douna momenteel die richtlijn van 150 euro al hanteerde.
Sinds internet (eBay en bedrijfjes als DX) zo groeit, heeft de douane het drukker dan ooit met dit soort "pretpakjes".quote:Op zondag 14 september 2008 23:51 schreef Gutz het volgende:
[..]
Heb laatst een artikel gelezen dat die 22 euro grens flink omhoog geschopt gaat worden tot +- 150 euro. Dacht dat de douna momenteel die richtlijn van 150 euro al hanteerde.
Hij had een beetje poep in z'n oog.quote:Op zondag 14 september 2008 23:53 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Lees voor de grap de reacties eens.
http://www.britishgaming.co.uk/?p=363quote:Op zondag 14 september 2008 23:51 schreef Gutz het volgende:
[..]
Nee, dat weiger ik vanwege geloofsredenen.quote:Op zondag 14 september 2008 23:53 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Lees voor de grap de reacties eens.
quote:Op zondag 14 september 2008 23:57 schreef Gutz het volgende:
[..]
Nee, dat weiger ik vanwege geloofsredenen.
Op de filmpjes te zien, is hij best fel/snel.quote:Op maandag 15 september 2008 11:27 schreef Dionysiou het volgende:
ik heb de Subaru R/C auto besteld
Expected Speed.. About 11 km/hquote:Op maandag 15 september 2008 11:57 schreef mstr het volgende:
[..]
Op de filmpjes te zien, is hij best fel/snel.
Dan koop ik een red burning laserquote:Op maandag 15 september 2008 12:32 schreef CompanionCube het volgende:
Wow de euro was vanochtend eventjes 1.45 dollar!
Van 1.39 naar 1.45, gaat de goede kant op.
Als het zo door blijft gaan met die nieuwsberichten dat grote amerikaanse banken failliet zijn is ie binnenkort weer ''gewoon'' 1.60
Heel erg handig!quote:Op zondag 14 september 2008 23:13 schreef Kadooosh het volgende:
Was bij mij de 1e keer ook zo ik heb nu de gratis nieuwe shockpen en ik heb al 3 kinderen uit me klas genaait met die pen en hij doet het nogquote:Op maandag 15 september 2008 16:33 schreef Wunny het volgende:
Klote shockpen , is nu al kapot tering ding.
Ik wil me laser TNT! :-(
Dan voeg ik die eens toe in m'n cart heb er 2 besteld, meteen ook een AAA laserlampje met 4 batterijen maar ben die gift ding van 0.01 cent vergeten shit, wat nu?quote:Op maandag 15 september 2008 17:10 schreef RacerDKB het volgende:
Die schokpen is niet zo goed inderdaad, die schoklaser is veel beter.
Werkt veel langer en de kwaliteit is veel beter.
Waar kan ik aangeven dat hij het niet meer doet enzo?quote:Op maandag 15 september 2008 17:01 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Was bij mij de 1e keer ook zo ik heb nu de gratis nieuwe shockpen en ik heb al 3 kinderen uit me klas genaait met die pen en hij doet het nogmaar naar 10x is ie niet meer zo heel sterk hijs niet zo duurzaam
Gebruik deze; http://services.dealextreme.com/forms/Replacement_Defective.aspxquote:Op maandag 15 september 2008 17:36 schreef Wunny het volgende:
[..]
Waar kan ik aangeven dat hij het niet meer doet enzo?
Wil namelijk graag een nieuwe
quote:Op maandag 15 september 2008 17:25 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Dan voeg ik die eens toe in m'n cart heb er 2 besteld, meteen ook een AAA laserlampje met 4 batterijen maar ben die gift ding van 0.01 cent vergeten shit, wat nu? al gevonden
De dollarkoers is wel erg gunstig momenteel 1,39xxxxx staat ie nu keep going!
Oke, ik zal straks foto's schieten alleen, is er niks te zien aan de buitekant, het is gewoon binnenin zegmaar.quote:Op maandag 15 september 2008 17:38 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Gebruik deze; http://services.dealextreme.com/forms/Replacement_Defective.aspx
TIP; voeg meteen een foto van je kapotte laserpen toe, dan doen ze helemaal niet moeilijk en geloven ze je eerder..
Pauperquote:Op maandag 15 september 2008 17:01 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
ik heb al 3 kinderen uit me klas genaait met die pen en hij doet het nogmaar naar 10x is ie niet meer zo heel sterk hijs niet zo duurzaam
Had ik ook, ik had hem deels gebroken en zo neergezet op me tafel dat ie er erg kapot uit zeg, fotos schieten en zeggen dat ie 2 min na ontvangst kapot ging dan krijg je zonder gezeur kosteloos een nieuwe, het verhaal is anders maar het komt op het zelfde neer..quote:Op maandag 15 september 2008 17:42 schreef Wunny het volgende:
[..]
Oke, ik zal straks foto's schieten alleen, is er niks te zien aan de buitekant, het is gewoon binnenin zegmaar.
Toch nog foto's toevoegen?
Die heb ik ook!quote:Op maandag 15 september 2008 19:20 schreef Rewimo het volgende:
Vandaag kwam deze binnen:
[ afbeelding ]
Helaas wel DOA
Kan die alleen op AAA of ook een adapter?quote:Op maandag 15 september 2008 19:35 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Die heb ik ook!Mooi klokkie, als ie het doet natuurlijk.
Waar slaat dat nou weer opquote:Op maandag 15 september 2008 20:25 schreef Dionysiou het volgende:
hoop dat ze wel slim zijn en een gifsticker erop doen ander sben ik de lul
Niet iedereen woont bij de Aldi in Bergum.quote:Op maandag 15 september 2008 20:27 schreef MaGNeT het volgende:
Bij de Aldi in Bergum hebben ze dit foto-frame ("Medion" label en met video-afspeelmogelijkheid en remote) nu afgeprijsd van 60 naar 50 euro.
Maar dat is het laatste exemplaar.
Bij DealExtreme 67,75 Dollar, dus veel scheelt het niet:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14585
Alleen AAAquote:Op maandag 15 september 2008 19:37 schreef RacerDKB het volgende:
Kan die alleen op AAA of ook een adapter?
quote:Op maandag 15 september 2008 20:14 schreef Rapaille het volgende:
Heeft al iemand zijn FP-bestelling binnen?
quote:Op maandag 15 september 2008 20:27 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer opAlsof de CIA dan ineens voor je deur staat en jou meeneemt naar Guantama Bay.
Was dat maar zo..
Wat een gezeur altijd van mensen die bang zijn dat de douane hun pakketje pakt, de kans is echt nihiel, en die sticker boeit vaak ook niet.
De kans blijft er altijd en dat is op eigen risico en de grens is hier 5mW, en een 30mW laser die een beetje kan branden, is niet echt gewenst in Nederland, maar zoals ik al zei dat is op eigen risico en de kans bestaat er altijd dus niet zo nuchter doen met je ''Guantama Bay en je CIA'' Want het enigste wat er mischien gebeurd is je pakketje kwijt en een geldboeten, zo dom ben ik ook nog net niet...
Jammer, want het is toch logisch dat de CIA mankracht inzet om die dekselse hollanders niet aan een laser te laten komen.quote:Op maandag 15 september 2008 21:43 schreef Dionysiou het volgende:
Laat ik hier maar niet op in gaan..
Als jij 't zegt...?quote:Op maandag 15 september 2008 21:45 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Jammer, want het is toch logisch dat de CIA mankracht inzet om die dekselse hollanders niet aan een laser te laten komen.
Dat dus maar goed, als je persé wil knoop je er een oude travo aan vast. Heb er nog wat liggen van Motorola die 4,5 volt geven.quote:
Begrijp ik.quote:Op maandag 15 september 2008 20:29 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Niet iedereen woont bij de Aldi in Bergum.
DealExtreme levert wel overal.
En je krijgt bij de Aldi niet 6 DX Points
Ik neem aan dat je dat pakketje wel als gift hebt laten versturen...?quote:Op zondag 14 september 2008 23:49 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Internetaankopen buiten EU worden goedkoper
[..]
Mijn 4 remote color powerleds (ter waarde van 104 euro totaal) gingen in 1 pakje zonder problemen.
Wij hebben een postbus (aangezien we niet in Nederland wonen) waar ik 1x per week onze post op ga halen. Had je me laatst moeten zien staan, met een stuk of 10 pakjes, waarvan ik er voor een stuk of 4 moest tekenen voor ontvangst. En allemaal uit Hong Kong..quote:Op dinsdag 16 september 2008 08:04 schreef Erasmo het volgende:
Leuk als ze het in kleine pakjes versturen maar het tegelijk aankomt, staat de postbode daar met 7 pakjes
Dat is standaard.quote:Op dinsdag 16 september 2008 03:54 schreef Noax het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dat pakketje wel als gift hebt laten versturen...?
Uhh nee moet je 1888 aan je bestelling toevoegen.. of volumerate een mail sturen maar dan krijg je geen dx punten meerquote:
Apart?quote:Op dinsdag 16 september 2008 09:43 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Uhh nee moet je 1888 aan je bestelling toevoegen.. of volumerate een mail sturen maar dan krijg je geen dx punten meer
Dat is waarschijnlijk allemaal goede namaak.quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:42 schreef Dionysiou het volgende:
Ik snap dat niet man, het moet toch nep zijn Creative EP630 3 euro op Focal, en op bol.com 20 Eu. lijkt bijna onmogelijk anyway als ik mijn Sennheiser MX500 binnenkrijg en ze zijn echt ga ik er een boel kopen.
Aangetekende waren die worden maar één keer aangeboden, misschien kan je vragen of ze het dus niet aangetekend versturen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:07 schreef Dionysiou het volgende:
dat was 1x gebeurd maar ik krijg echt steeds een papiertje van TNT van; 1. Op verzoek van afzender retourverzonden 2. Eerst volgende werkdag na 13.00 kan je hem ophalen bij de pakketservice. Die 1e willen we ook niet he, DHL komt teminste nog een 2e keer langs..
Uh...ja dus?quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:23 schreef xminator het volgende:
FC heeft nu jullie paypal gegevens.
Dat is standaard.quote:Op dinsdag 16 september 2008 03:54 schreef Noax het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dat pakketje wel als gift hebt laten versturen...?
Ja en de nazi's tappen je telefoonverbinding af!quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:37 schreef xminator het volgende:
Ik bedoelde jullie paypal wachtwoorden e.d.
Een of ander hotmail.com adres is certified, de betalingen gaan naar een ander adresquote:Op dinsdag 16 september 2008 18:31 schreef Dionysiou het volgende:
Wat willen ze ermee doen? PayPal Certified, krijg je echt niet zomaar..
Failtrollquote:Op dinsdag 16 september 2008 19:37 schreef xminator het volgende:
Ik bedoelde jullie paypal wachtwoorden e.d.
RC4 jeweetsquote:Op dinsdag 16 september 2008 19:39 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja en de nazi's tappen je telefoonverbinding af!
Ontopic plx?
Verticale prijsbinding ist verboten (in Europa iig)quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:20 schreef Dionysiou het volgende:
als het echt zou zijn zou Creative toch moeten ingrijpen van he jongens jullie mogen ze niet voor zo weinig verkopen?
Ik weet niet hoe duur ze bij DX zijn maar XENO en ACTION hebben ze ook als je erg ongeduldig bentquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:31 schreef Rewimo het volgende:
Deze zijn trouwens erg leuk
[ afbeelding ]
"Waxinelichtjes" die je aan- en uitdoet door te blazenZe veranderen nog van kleur ook
Ik heb ze alquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:36 schreef Maraca het volgende:
Ik weet niet hoe duur ze bij DX zijn maar XENO en ACTION hebben ze ook als je erg ongeduldig bent
oke tof, je bent de eerste die zijn focal-bestellig heeft ontvangenquote:
Wat was de besteldatum?quote:
9/5/2008 4:09:46 PMquote:Op woensdag 17 september 2008 13:41 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Wat was de besteldatum?
Heb zelf een FP bestelling lopen van 1/9 en van 4/9
Wii Homebrewquote:Op donderdag 11 september 2008 13:45 schreef qltel het volgende:
[..]
Oh..nouja, voor mij geen probleem..
Ik had ergens anders een beschrijving gevonden waaruit ik opmaakte dat solderen niet nodig was.
Zoals ze vroeger op Fok! wel pleegden te zeggen: "Pics, or it didn't happen!"quote:Op woensdag 17 september 2008 17:08 schreef Wunny het volgende:
Woei, laser is binnen, mooi dingetje ( 30mW green true ).
Erg cool!
quote:Op woensdag 17 september 2008 19:58 schreef MacorgaZ het volgende:
DealExtreme Hong Kong Post is weer snel geworden, iets wat de 10de is verzonden is vandaag binnengekomen, het heeft dus precies een week geduurd.![]()
Beter, maar ik heb FOK! niet hoeven missen hoorquote:Op woensdag 17 september 2008 20:48 schreef neo2000 het volgende:
Offtopic: hoe bevalt het unbande leven je weer, RacerDKB?![]()
Het lijkt wel zéér korte termijn, om 18:00 was het nog 1.41 en nu (21:00) is het bijna 1.44! 1.44 is ie al een tijdje niet meer geweest!quote:Maar dat betekent ook dat de dollar het voor ons op kortere termijn weer toffer maakt crap bij DX te bestellen..!
Die heb ik!quote:Op woensdag 17 september 2008 21:05 schreef mstr het volgende:
Vandaag Cannot-Blow-Out Magical Relighting Candles 2-Pack 18-Candle (Practical Joke) besteld.
Komt omdat de pakjes 9 óf 10 kaarsjes bevatten.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:06 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Die heb ik!
Ze werken best goed, en ik had er 20 ipv 18 ontvangen.
quote:Op woensdag 17 september 2008 21:20 schreef Stinosss het volgende:
Ah, ben blij dat jij ook kunt lezen.
Hmm.. Okay.. 1.44 is niet slecht.. Maar goed, Paypal past maar eens per dag koers aan toch..? En die gaan wel safe zitten schat ik zo..quote:Op woensdag 17 september 2008 20:51 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Het lijkt wel zéér korte termijn, om 18:00 was het nog 1.41 en nu (21:00) is het bijna 1.44! 1.44 is ie al een tijdje niet meer geweest!
Ik heb de MX 500 van bol.com ze zijn identiek alle details, en de geluidskwaliteit ook.quote:Op donderdag 18 september 2008 10:11 schreef Stinosss het volgende:
En waar maak jij uit op de het echte zijn?
Jij kan door het schilletje heen kijken?
Of het is gewoon goede namaak. Ik ga ook is iets proberen te bestellen bij FP, maar eerst iets leuks kiezen dat ik ook ga gebruiken.quote:Op donderdag 18 september 2008 10:13 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik heb de MX 500 van bol.com ze zijn identiek alle details, en de geluidskwaliteit ook.
Als je het niet gelooft, moet je het zelf maar proberen voor 3 dollar..
Ja, dat heb ik dus ook nog steeds. Zit er dus ook sterk aan te denken om het maar te cancellen allemaal....quote:Op donderdag 18 september 2008 10:38 schreef 1-of-6Billion het volgende:
'k Kreeg vanmorgen een mail dat mijn bestelling nog wel even op zich laat wachten en dat ik eventueel mocht cancellen....![]()
Als DX nou eens lieten weten WELK product de wachttijd veroorzaakt, zou ik die er uit kunnen gooien
Focal Industrial Centre is waarschijnlijk het post-distributiecentrum oid.quote:Op donderdag 18 september 2008 12:20 schreef NSGWCR het volgende:
Nu is ons allen bekend dat Focalprice wel erg veel op DX lijkt, maar het ís ook hetzelfde. Op de envelop van DX staat namelijk 'Focal Industrial Centre".
Of wisten jullie dat al?
nope, een kantoorgebouw, zitten meerdere zaken als je op focal gedoe zoektquote:Op donderdag 18 september 2008 12:25 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Focal Industrial Centre is waarschijnlijk het post-distributiecentrum oid.
Nu alleen nog hopen dat het echt spul isquote:Op donderdag 18 september 2008 13:38 schreef Noax het volgende:
Mooi om te weten, dat je met FP prima zaken kunt doen!
Gisteren zag ik nog een fake memorystick van Kingston....quote:Op donderdag 18 september 2008 15:42 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nu alleen nog hopen dat het echt spul is
Ja die heb ik. USB stick werkt wel, iPod weet ik niet. Alle apparaten die als mass storage zich voordoen werken, weet niet of zo'n gehandicapte iPod dat ook kan.quote:Op donderdag 18 september 2008 10:42 schreef Landgeld het volgende:
Iemand ervaring met deze: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10130
Ik neem aan dat je daar een USB stick in steekt en niet i.c.m een ipod werkt?
Had je die EP-630 look-a-likes?quote:Op donderdag 18 september 2008 17:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De Creative-oordopjes van FocalPrice binnen. Ze zitten fijner dan de oranje van DX en lijken veel meer bass te hebben. Ben er nog niet over uit welke mijn voorkeur hebben, maar het is sowieso prettig om een reserve te hebben
Staat wel op het zakje waar ze in zaten. Ze houden trouwens best wat geluid buiten, tikje gevaarlijk dus voor op de fiets maar ideaal voor in het OVquote:Op donderdag 18 september 2008 17:55 schreef Bobsch het volgende:
[..]
Had je die EP-630 look-a-likes?
Wat is het verschil tussen :quote:Op donderdag 18 september 2008 10:13 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik heb de MX 500 van bol.com ze zijn identiek alle details, en de geluidskwaliteit ook.
Als je het niet gelooft, moet je het zelf maar proberen voor 3 dollar..
Is nog onbekend, de jostlympics zijn gisteren afgelopen maar ze zijn nog niet terug.quote:Op donderdag 18 september 2008 18:01 schreef Wunny het volgende:
Wanneer zijn de aanstekers er weer verkrijgbaar?
Thnx!quote:Op donderdag 18 september 2008 17:41 schreef Bobsch het volgende:
Hier ook de oordoppen van FP binnengekregen vandaag
Een foto van de envelop voor de liefhebbers:
[ link | afbeelding ]
Je vrienden oplichtenquote:Op donderdag 18 september 2008 20:16 schreef Dionysiou het volgende:
Mijn 30mW True laser is super, mee naar school genomen met de zon komt ie SUPER ver, al me vrienden geven morgen geld voor een laser 22,50 per stuk
Tief nou eens op, pubertje. Nou is het mooi geweestquote:Op donderdag 18 september 2008 20:16 schreef Dionysiou het volgende:
Mijn 30mW True laser is super, mee naar school genomen met de zon komt ie SUPER ver, al me vrienden geven morgen geld voor een laser 22,50 per stuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |