Jammer, want het is toch logisch dat de CIA mankracht inzet om die dekselse hollanders niet aan een laser te laten komen.quote:Op maandag 15 september 2008 21:43 schreef Dionysiou het volgende:
Laat ik hier maar niet op in gaan..
Als jij 't zegt...?quote:Op maandag 15 september 2008 21:45 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Jammer, want het is toch logisch dat de CIA mankracht inzet om die dekselse hollanders niet aan een laser te laten komen.
Dat dus maar goed, als je persé wil knoop je er een oude travo aan vast. Heb er nog wat liggen van Motorola die 4,5 volt geven.quote:
Begrijp ik.quote:Op maandag 15 september 2008 20:29 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Niet iedereen woont bij de Aldi in Bergum.
DealExtreme levert wel overal.
En je krijgt bij de Aldi niet 6 DX Points
Ik neem aan dat je dat pakketje wel als gift hebt laten versturen...?quote:Op zondag 14 september 2008 23:49 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Internetaankopen buiten EU worden goedkoper
[..]
Mijn 4 remote color powerleds (ter waarde van 104 euro totaal) gingen in 1 pakje zonder problemen.
Wij hebben een postbus (aangezien we niet in Nederland wonen) waar ik 1x per week onze post op ga halen. Had je me laatst moeten zien staan, met een stuk of 10 pakjes, waarvan ik er voor een stuk of 4 moest tekenen voor ontvangst. En allemaal uit Hong Kong..quote:Op dinsdag 16 september 2008 08:04 schreef Erasmo het volgende:
Leuk als ze het in kleine pakjes versturen maar het tegelijk aankomt, staat de postbode daar met 7 pakjes
Dat is standaard.quote:Op dinsdag 16 september 2008 03:54 schreef Noax het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dat pakketje wel als gift hebt laten versturen...?
Uhh nee moet je 1888 aan je bestelling toevoegen.. of volumerate een mail sturen maar dan krijg je geen dx punten meerquote:
Apart?quote:Op dinsdag 16 september 2008 09:43 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Uhh nee moet je 1888 aan je bestelling toevoegen.. of volumerate een mail sturen maar dan krijg je geen dx punten meer
Dat is waarschijnlijk allemaal goede namaak.quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:42 schreef Dionysiou het volgende:
Ik snap dat niet man, het moet toch nep zijn Creative EP630 3 euro op Focal, en op bol.com 20 Eu. lijkt bijna onmogelijk anyway als ik mijn Sennheiser MX500 binnenkrijg en ze zijn echt ga ik er een boel kopen.
Aangetekende waren die worden maar één keer aangeboden, misschien kan je vragen of ze het dus niet aangetekend versturen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:07 schreef Dionysiou het volgende:
dat was 1x gebeurd maar ik krijg echt steeds een papiertje van TNT van; 1. Op verzoek van afzender retourverzonden 2. Eerst volgende werkdag na 13.00 kan je hem ophalen bij de pakketservice. Die 1e willen we ook niet he, DHL komt teminste nog een 2e keer langs..
Uh...ja dus?quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:23 schreef xminator het volgende:
FC heeft nu jullie paypal gegevens.
Dat is standaard.quote:Op dinsdag 16 september 2008 03:54 schreef Noax het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dat pakketje wel als gift hebt laten versturen...?
Ja en de nazi's tappen je telefoonverbinding af!quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:37 schreef xminator het volgende:
Ik bedoelde jullie paypal wachtwoorden e.d.
Een of ander hotmail.com adres is certified, de betalingen gaan naar een ander adresquote:Op dinsdag 16 september 2008 18:31 schreef Dionysiou het volgende:
Wat willen ze ermee doen? PayPal Certified, krijg je echt niet zomaar..
Failtrollquote:Op dinsdag 16 september 2008 19:37 schreef xminator het volgende:
Ik bedoelde jullie paypal wachtwoorden e.d.
RC4 jeweetsquote:Op dinsdag 16 september 2008 19:39 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja en de nazi's tappen je telefoonverbinding af!
Ontopic plx?
Verticale prijsbinding ist verboten (in Europa iig)quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:20 schreef Dionysiou het volgende:
als het echt zou zijn zou Creative toch moeten ingrijpen van he jongens jullie mogen ze niet voor zo weinig verkopen?
Ik weet niet hoe duur ze bij DX zijn maar XENO en ACTION hebben ze ook als je erg ongeduldig bentquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:31 schreef Rewimo het volgende:
Deze zijn trouwens erg leuk
[ afbeelding ]
"Waxinelichtjes" die je aan- en uitdoet door te blazenZe veranderen nog van kleur ook
Ik heb ze alquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:36 schreef Maraca het volgende:
Ik weet niet hoe duur ze bij DX zijn maar XENO en ACTION hebben ze ook als je erg ongeduldig bent
oke tof, je bent de eerste die zijn focal-bestellig heeft ontvangenquote:
Wat was de besteldatum?quote:
9/5/2008 4:09:46 PMquote:Op woensdag 17 september 2008 13:41 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Wat was de besteldatum?
Heb zelf een FP bestelling lopen van 1/9 en van 4/9
Wii Homebrewquote:Op donderdag 11 september 2008 13:45 schreef qltel het volgende:
[..]
Oh..nouja, voor mij geen probleem..
Ik had ergens anders een beschrijving gevonden waaruit ik opmaakte dat solderen niet nodig was.
Zoals ze vroeger op Fok! wel pleegden te zeggen: "Pics, or it didn't happen!"quote:Op woensdag 17 september 2008 17:08 schreef Wunny het volgende:
Woei, laser is binnen, mooi dingetje ( 30mW green true ).
Erg cool!
quote:Op woensdag 17 september 2008 19:58 schreef MacorgaZ het volgende:
DealExtreme Hong Kong Post is weer snel geworden, iets wat de 10de is verzonden is vandaag binnengekomen, het heeft dus precies een week geduurd.![]()
Beter, maar ik heb FOK! niet hoeven missen hoorquote:Op woensdag 17 september 2008 20:48 schreef neo2000 het volgende:
Offtopic: hoe bevalt het unbande leven je weer, RacerDKB?![]()
Het lijkt wel zéér korte termijn, om 18:00 was het nog 1.41 en nu (21:00) is het bijna 1.44! 1.44 is ie al een tijdje niet meer geweest!quote:Maar dat betekent ook dat de dollar het voor ons op kortere termijn weer toffer maakt crap bij DX te bestellen..!
Die heb ik!quote:Op woensdag 17 september 2008 21:05 schreef mstr het volgende:
Vandaag Cannot-Blow-Out Magical Relighting Candles 2-Pack 18-Candle (Practical Joke) besteld.
Komt omdat de pakjes 9 óf 10 kaarsjes bevatten.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:06 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Die heb ik!
Ze werken best goed, en ik had er 20 ipv 18 ontvangen.
quote:Op woensdag 17 september 2008 21:20 schreef Stinosss het volgende:
Ah, ben blij dat jij ook kunt lezen.
Hmm.. Okay.. 1.44 is niet slecht.. Maar goed, Paypal past maar eens per dag koers aan toch..? En die gaan wel safe zitten schat ik zo..quote:Op woensdag 17 september 2008 20:51 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Het lijkt wel zéér korte termijn, om 18:00 was het nog 1.41 en nu (21:00) is het bijna 1.44! 1.44 is ie al een tijdje niet meer geweest!
Ik heb de MX 500 van bol.com ze zijn identiek alle details, en de geluidskwaliteit ook.quote:Op donderdag 18 september 2008 10:11 schreef Stinosss het volgende:
En waar maak jij uit op de het echte zijn?
Jij kan door het schilletje heen kijken?
Of het is gewoon goede namaak. Ik ga ook is iets proberen te bestellen bij FP, maar eerst iets leuks kiezen dat ik ook ga gebruiken.quote:Op donderdag 18 september 2008 10:13 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik heb de MX 500 van bol.com ze zijn identiek alle details, en de geluidskwaliteit ook.
Als je het niet gelooft, moet je het zelf maar proberen voor 3 dollar..
Ja, dat heb ik dus ook nog steeds. Zit er dus ook sterk aan te denken om het maar te cancellen allemaal....quote:Op donderdag 18 september 2008 10:38 schreef 1-of-6Billion het volgende:
'k Kreeg vanmorgen een mail dat mijn bestelling nog wel even op zich laat wachten en dat ik eventueel mocht cancellen....![]()
Als DX nou eens lieten weten WELK product de wachttijd veroorzaakt, zou ik die er uit kunnen gooien
Focal Industrial Centre is waarschijnlijk het post-distributiecentrum oid.quote:Op donderdag 18 september 2008 12:20 schreef NSGWCR het volgende:
Nu is ons allen bekend dat Focalprice wel erg veel op DX lijkt, maar het ís ook hetzelfde. Op de envelop van DX staat namelijk 'Focal Industrial Centre".
Of wisten jullie dat al?
nope, een kantoorgebouw, zitten meerdere zaken als je op focal gedoe zoektquote:Op donderdag 18 september 2008 12:25 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Focal Industrial Centre is waarschijnlijk het post-distributiecentrum oid.
Nu alleen nog hopen dat het echt spul isquote:Op donderdag 18 september 2008 13:38 schreef Noax het volgende:
Mooi om te weten, dat je met FP prima zaken kunt doen!
Gisteren zag ik nog een fake memorystick van Kingston....quote:Op donderdag 18 september 2008 15:42 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nu alleen nog hopen dat het echt spul is
Ja die heb ik. USB stick werkt wel, iPod weet ik niet. Alle apparaten die als mass storage zich voordoen werken, weet niet of zo'n gehandicapte iPod dat ook kan.quote:Op donderdag 18 september 2008 10:42 schreef Landgeld het volgende:
Iemand ervaring met deze: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10130
Ik neem aan dat je daar een USB stick in steekt en niet i.c.m een ipod werkt?
Had je die EP-630 look-a-likes?quote:Op donderdag 18 september 2008 17:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De Creative-oordopjes van FocalPrice binnen. Ze zitten fijner dan de oranje van DX en lijken veel meer bass te hebben. Ben er nog niet over uit welke mijn voorkeur hebben, maar het is sowieso prettig om een reserve te hebben
Staat wel op het zakje waar ze in zaten. Ze houden trouwens best wat geluid buiten, tikje gevaarlijk dus voor op de fiets maar ideaal voor in het OVquote:Op donderdag 18 september 2008 17:55 schreef Bobsch het volgende:
[..]
Had je die EP-630 look-a-likes?
Wat is het verschil tussen :quote:Op donderdag 18 september 2008 10:13 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik heb de MX 500 van bol.com ze zijn identiek alle details, en de geluidskwaliteit ook.
Als je het niet gelooft, moet je het zelf maar proberen voor 3 dollar..
Is nog onbekend, de jostlympics zijn gisteren afgelopen maar ze zijn nog niet terug.quote:Op donderdag 18 september 2008 18:01 schreef Wunny het volgende:
Wanneer zijn de aanstekers er weer verkrijgbaar?
Thnx!quote:Op donderdag 18 september 2008 17:41 schreef Bobsch het volgende:
Hier ook de oordoppen van FP binnengekregen vandaag
Een foto van de envelop voor de liefhebbers:
[ link | afbeelding ]
Je vrienden oplichtenquote:Op donderdag 18 september 2008 20:16 schreef Dionysiou het volgende:
Mijn 30mW True laser is super, mee naar school genomen met de zon komt ie SUPER ver, al me vrienden geven morgen geld voor een laser 22,50 per stuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |