quote:Op woensdag 10 september 2008 12:28 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Hehe khad ze een mail gestuurd...
Dear xxx
Thanks for your attention.
I am afraid the HTC S900 is made in China and all function and apperance are the same as original item and works well.
Any other questions,pls feel free to contact us.
Thanks & Regards
Sabrina
www.focalprice.com
Dus als het China is gemaakt is het gewoon logisch dat het nep is
quote:Op woensdag 10 september 2008 12:35 schreef mstr het volgende:
En ook nog vertellen, dat de functies hetzelfde zijn als het orgineel.
Zegt genoeg.
Als de dollar zou dalen zou dat positief zijn. Maar de dollarkoers stijgt. Minder dollars voor onze euro's dus. Met andere woorden, snel bestellen..quote:
500Mw en toch maar 5km ?quote:Op woensdag 10 september 2008 15:02 schreef Flepke het volgende:
Verkopen ze deze ook bij dealextreme?
[ afbeelding ]
Op de verpakking staat 3/5 km.. Overigens kun je over het bereik niets zinnigs zeggen. Dat ligt heel erg aan de omstandigheden. Die dingen werken ongetwijfeld ergens rond de 450 Mhz en dat wordt behoorlijk gedempt door gebouwen enzo. In het vrije veld zonder stoorbronnen zal het bereik best wel aardig zijn.quote:Op woensdag 10 september 2008 15:08 schreef Wunny het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2806
Die hebben een 10 KM bereik, vind het wel leuk spul trouwens, die walk talkies
Ik denk dat je 5km afstand moet houden om het te overlevenquote:
ik wacht nog steeds op me pakje die 30 augustus verzonden isquote:
Ik wacht ook op mijn pakje.quote:Op woensdag 10 september 2008 17:50 schreef gers het volgende:
ik wacht nog steeds op me pakje die 30 augustus verzonden is
Illegaal zijn ze niet. Je hebt er echter wel een zendlicentie voor nodig. Te halen bij www.veron.nl .quote:Op woensdag 10 september 2008 15:23 schreef qltel het volgende:
[..]
Op de verpakking staat 3/5 km.. Overigens kun je over het bereik niets zinnigs zeggen. Dat ligt heel erg aan de omstandigheden. Die dingen werken ongetwijfeld ergens rond de 450 Mhz en dat wordt behoorlijk gedempt door gebouwen enzo. In het vrije veld zonder stoorbronnen zal het bereik best wel aardig zijn.
Houd er ook rekening mee dat die dingen illegaal zijn hier in Nederland. Ik zie net dat ze GMRS gebruiken, dat zijn Amerikaanse frequentie's, rond de 462 Mhz waarop hier heel andere dingen gebeuren. De kans dat je andere (legale) toepassingen stoort is dus aanwezig. Voor misschien iets meer of hetzelfde geld koop je gewoon hier in Nederland PMR-portofoons met hetzelfde bereik die je wel gewoon mag gebruiken en die je ook kunt gebruiken met anderen die ook PMR-portofoons hebben.
Leg het me vooral uit..quote:Op woensdag 10 september 2008 18:24 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Illegaal zijn ze niet. Je hebt er echter wel een zendlicentie voor nodig. Te halen bij www.veron.nl .
Let er wel op dat bij de portofoons van DX een amerikaanse stekker zit.
Een nieuwerwets soort corset, zeg maar.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:18 schreef Karina het volgende:
In de categorie vreemde produkten:
Stretchy Silicone Waistband for Making Hourglass Shapedd Skinny Waists
[ afbeelding ]
Zou het echt werken? Lijkt me niet lekker zitten.
Ik zit onderaan bij de Discussions te lezen dat het fakes zijn.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:14 schreef Erasmo het volgende:
Voor degene die vroeg wat voor DS-kaartje ik had gekocht:
https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10401
Ik denk dat het bij de meesten rond begin volgende week binnen vliegt..quote:Op woensdag 10 september 2008 21:20 schreef Beelzebufo het volgende:
Heeft er al iemand een FocalPrice zending ontvangen?
Er zijn sowieso veel fakes van die DS-kaarten in omloop.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:22 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik zit onderaan bij de Discussions te lezen dat het fakes zijn.
Maja, hoe lastig is van tevoren nou te bepalen of een kaartje wel of niet nep is? Dat is volgens mij niet te doen.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:31 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Er zijn sowieso veel fakes van die DS-kaarten in omloop.
Ik was laatst op zoek naar nieuwe firmware voor m'n R4. Dus ik lees zo wat rond op de fora, blijkt dus dat er enorm veel mensen problemen hebben met de R4 (omdat ze een nepperd hebben aangeschaft), terwijl de R4 juist bekend staat om de goede compatibiliteit met spellen (al zijn ze nogal traag met de firmware-updates). Er gaan dus echt idioot veel kopietjes van die kaart rond (typisch voor zo'n ding). Er gaan zelfs geruchten dat de aangekondigde firmware-update de namaakkaarten zal verneuken.
De R4-kaarten op DX zijn namaak. R4-sdhc is nooit uitgebracht door het R4-team en bij de R4-advanced zeggen ze het er zelfs bij dat het namaak is.
je kan de gebruikersreacties lezen (niet per se op DX, maar bijvoorbeeld op fora als http://gbatemp.net/ )quote:Op woensdag 10 september 2008 21:38 schreef mstr het volgende:
[..]
Maja, hoe lastig is van tevoren nou te bepalen of een kaartje wel of niet nep is? Dat is volgens mij niet te doen.
Ja dat klopt.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:45 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
je kan de gebruikersreacties lezen (niet per se op DX, maar bijvoorbeeld op fora als http://gbatemp.net/
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:01 schreef neo2000 het volgende:
En laat prijzen nu net niet iets zijn waarmee je goed kan vergelijken..
Het betreft vaak commodity goederen.. Hier zijn dingen als modchips semi-illegaal.. Daardoor is het soms bij sommige spullen bijna een prijsstelling gebaseerd op "wat de gek er voor geeft".
Tsjah, in Azië bestaan er op dat gebied helemaal geen commodity goederen.. Er is daar gewoon neit zo snel iets illegaal. En als dat wel zo is; swat? Zelfs peperdure netwerkapparatuur, denk aan Cisco core switches, worden nagemaakt op een manier dat er complete studies voor nodig zijn om op uiterlijk te kunnen beoordelen of het een echte of een nepperd betreft. Totdat de beste netwerkbeheerder een originele firmware upgrade uit gaat voeren en de switch niets meer doet.
Zag dat ook al bij FP, alleen vrees ik dat, van het solderen bij mij niets terecht komt...quote:Op woensdag 10 september 2008 15:02 schreef qltel het volgende:
[..]
Als de dollar zou dalen zou dat positief zijn. Maar de dollarkoers stijgt. Minder dollars voor onze euro's dus. Met andere woorden, snel bestellen..
Maar goed, die Wii Clip and D2C Key die Focalprice heeft zien er goed uit en is stukken goedkoper dan elders.
Als het goed zag hoef je er juist niet bij te solderen. Dat is volgens mij de functie van die Wiiclip.quote:Op donderdag 11 september 2008 01:50 schreef Noax het volgende:
[..]
Zag dat ook al bij FP, alleen vrees ik dat, van het solderen bij mij niets terecht komt...
Ze pakken zelf geloof ik 2% ofzo op de koers als ik het goed heb.quote:Op donderdag 11 september 2008 07:06 schreef Dionysiou het volgende:
waarom staat er bij de dollar koers 1.4 per euro en rekend PayPal 1.37 ofzo?
https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15613quote:Op woensdag 10 september 2008 21:31 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Er zijn sowieso veel fakes van die DS-kaarten in omloop.
Ik was laatst op zoek naar nieuwe firmware voor m'n R4. Dus ik lees zo wat rond op de fora, blijkt dus dat er enorm veel mensen problemen hebben met de R4 (omdat ze een nepperd hebben aangeschaft), terwijl de R4 juist bekend staat om de goede compatibiliteit met spellen (al zijn ze nogal traag met de firmware-updates). Er gaan dus echt idioot veel kopietjes van die kaart rond (typisch voor zo'n ding). Er gaan zelfs geruchten dat de aangekondigde firmware-update de namaakkaarten zal verneuken.
De R4-kaarten op DX zijn namaak. R4-sdhc is nooit uitgebracht door het R4-team en bij de R4-advanced zeggen ze het er zelfs bij dat het namaak is.
Volgens mij ontkom je er niet aan, alleen is het wat makkelijker gemaakt.quote:Op donderdag 11 september 2008 07:21 schreef qltel het volgende:
[..]
Als het goed zag hoef je er juist niet bij te solderen. Dat is volgens mij de functie van die Wiiclip.
Oh..quote:Op donderdag 11 september 2008 13:29 schreef Noax het volgende:
[..]
Volgens mij ontkom je er niet aan, alleen is het wat makkelijker gemaakt.
DSTT, de (oorspronkelijke) fabrikant, heeft de verpakking aangepast en die komt overeen met die kaart op DX. Op GBAtemp wordt echter volop gewaarschuwd voor fakes op DX. Ook fakes van de DSTT-kaart.quote:Op donderdag 11 september 2008 12:03 schreef AstroNova het volgende:
[..]
https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15613
Een andere met kaartlezer kost 8 dollar duurder, terwijl diezelfde kaartlezer 3 dollar kost op dx.
Heb je nog een link van die beschrijving?quote:Op donderdag 11 september 2008 13:45 schreef qltel het volgende:
[..]
Oh..nouja, voor mij geen probleem..
Ik had ergens anders een beschrijving gevonden waaruit ik opmaakte dat solderen niet nodig was.
Maar wat zou het uitmaken dan de DSST van DX een namaak is? Wat zouden dan de directe verschillen zijn?quote:Op donderdag 11 september 2008 14:24 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
DSTT, de (oorspronkelijke) fabrikant, heeft de verpakking aangepast en die komt overeen met die kaart op DX. Op GBAtemp wordt echter volop gewaarschuwd voor fakes op DX. Ook fakes van de DSTT-kaart.
De fabrikant heeft, net als het R4 Revolution-team, aangekondigd dat nieuwe firmware/software de fake-kaarten zal beschadigen.
Eigenlijk zou je contact op moeten nemen met DSTT om te vragen of de kaart op DX een echte of nepperd is. De site is namelijk zó langzaam dat de lijst met worldwide retailers niet wil openen.
Dat de officiële firmware niet werkt en je dus geen updates hebt. De firmware-updates heb je nodig, omdat daarmee de problemen met het draaien van bepaalde nieuwe spellen worden opgelost.quote:Op donderdag 11 september 2008 14:59 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Maar wat zou het uitmaken dan de DSST van DX een namaak is? Wat zouden dan de directe verschillen zijn?
Ik heb de nieuwste software op ongeveer 8 DSST's gezet van DX en ze werken allemaal.quote:Op donderdag 11 september 2008 15:02 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dat de officiële firmware niet werkt en je dus geen updates hebt. De firmware-updates heb je nodig, omdat daarmee de problemen met het draaien van bepaalde nieuwe spellen worden opgelost.
Hier staat trouwens een filmpje van de anti-fake-software http://tinyurl.com/59z33r
Vijf echte VS vijf nepperds. De originele DSTT heeft niet zo'n goud stipje in de SD-poort.
Zullen we even verdergaan in [DS] Flashcards #2 ?quote:Op donderdag 11 september 2008 16:03 schreef Noax het volgende:
Hoe zit het eigenlijk, kun je ook oudere firmware's installeren?
Ja. En de nieuwe firmware werkt ook gewoon. Al geruime tijd. Geen enkel probleem.quote:Op donderdag 11 september 2008 16:03 schreef Noax het volgende:
Hoe zit het eigenlijk, kun je ook oudere firmware's installeren?
Geweldig!quote:Op donderdag 11 september 2008 16:32 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Ja. En de nieuwe firmware werkt ook gewoon. Al geruime tijd. Geen enkel probleem.
Euh? Hongkong import en dan hightech verwachten?quote:Op donderdag 11 september 2008 19:24 schreef Sigmund_Freud het volgende:
DealExtreme verkoopt toch geen autoradio's en dergelijken?
Dus geen 1-din of 2-din hightech autoradio's?
Verkoopt 1 van hun concurrenten toevallig wel van dit soort car hifi?
alvast bedankt
Note that this installation requires moderate technical skill.quote:Op donderdag 11 september 2008 20:14 schreef Karina het volgende:
Iemand ervaringen met TFT LCD Replacement Module for NDS (Lower Screen)? Mijn touchscreen heeft een beschadiging dus ik dacht een nieuwe te kopen, instructies heb ik gevonden (ziet er vrij ingewikkeld uit trouwens).
Iemand dit al eens gedaan en hoe ging dat?
Ik zeg niet dat ik het ZELF ga doenquote:Op donderdag 11 september 2008 20:16 schreef C.Mongler het volgende:
[..]
Note that this installation requires moderate technical skill.
En aan je ondertitel te zien...
Heb je geen garantie van Nintendo meer?quote:Op donderdag 11 september 2008 20:14 schreef Karina het volgende:
Iemand ervaringen met TFT LCD Replacement Module for NDS (Lower Screen)? Mijn touchscreen heeft een beschadiging dus ik dacht een nieuwe te kopen, instructies heb ik gevonden (ziet er vrij ingewikkeld uit trouwens).
Moet je wel het touchscreen bestellen, want dit is het LCD-scherm.quote:Op donderdag 11 september 2008 20:14 schreef Karina het volgende:
Leuk dat je aankoop binnen hebt,quote:Op donderdag 11 september 2008 21:59 schreef MaGNeT het volgende:
Vandaag m'n 4 LED-spotlights opgehaald van het postkantoor
Even snel getest met 2 losse draadjes van een oud snoer en het werkt perfect!
Dit weekend de spotjes ophangen en dan foto's schieten!
Plaatje als voorbeeld:
[ afbeelding ]
Nope, DealExtremequote:Op donderdag 11 september 2008 22:08 schreef Noax het volgende:
[..]
Leuk dat je aankoop binnen hebt,dit komt van Focalprice neem ik aan?
Laser erbij zou ook mooi zijnquote:Op donderdag 11 september 2008 22:22 schreef Noax het volgende:
Oke, thnx!
Jij hebt dit weekend een 'lasershow' zeg maar?!
Grappig, ik hoop voor je dat je het effect krijgt wat je in gedachte hebt..quote:Op donderdag 11 september 2008 22:28 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Laser erbij zou ook mooi zijn
Maar ik heb het vooral om sfeer te krijgen in mijn woonkamer met witte muren...
Wit is wel lekker licht, maar ook koud...
Oh, vreemd, er staat lower screen, dus vandaar dat ik dacht dat het, het touchscreen was. En garantie heb ik al lang niet meer, ik heb mijn DS al een tijdje.quote:Op donderdag 11 september 2008 20:36 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Moet je wel het touchscreen bestellen, want dit is het LCD-scherm.
Dit kleine meisje laat zien hoe het moet...
Ziet er wel vet uitquote:Op donderdag 11 september 2008 22:54 schreef Noax het volgende:
[..]
Grappig, ik hoop voor je dat je het effect krijgt wat je in gedachte hebt..
EDIT:
mensen die geen geduld hebbenquote:Op woensdag 10 september 2008 17:50 schreef gers het volgende:
[..]
ik wacht nog steeds op me pakje die 30 augustus verzonden is
Het onderste "scherm" bestaat uit een LCD-scherm èn een touchscreen, maar dat zijn twee aparte onderdelen. Het touchscreen is een dun laagje dat op het LCD-scherm ligt (en waar het LCD-scherm doorheen schijnt), dus als het "scherm" beschadigd is, is dit meestal het touchscreen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh, vreemd, er staat lower screen, dus vandaar dat ik dacht dat het, het touchscreen was. En garantie heb ik al lang niet meer, ik heb mijn DS al een tijdje.
Omdat Paypal geld wil verdienen, doen ze altijd.quote:Op donderdag 11 september 2008 07:06 schreef Dionysiou het volgende:
waarom staat er bij de dollar koers 1.4 per euro en rekend PayPal 1.37 ofzo?
Dat kan je kalibreren, even het flashkaartje eruit en in Configuratie, of weet ik veel hoe het heet, het touch screen kalibreren.quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:54 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
(je moet iets meer druk zetten, naar het schijnt)
Ze hebben ook echte van Hori, die zijn 5-6 keer zo duur als de neppequote:Vergeet niet om gelijk een stuk of wat van die schermbeschermplasticjes aan te schaffen. Zijn ook niet van dezelfde kwaliteit als de echte beschermlaagjes, maar ook hier geldt dat de prijs veel goed maakt (je kan er heel wat van aanschaffen voor de prijs van één echte).
Jah dit soort spul bedoel ik! alleen hier staan geen prijzen bij.. laat staan dat je het kunt bestellen?quote:Op donderdag 11 september 2008 19:48 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Euh? Hongkong import en dan hightech verwachten?
http://www.forvation.com/en/products.asp?typeid=103
http://www.hasda.net/
Het kalibreren is toch alleen om de juiste positie op het scherm te bepalen? Ik zie nooit "Press as hard as you can" bij de kalibratie staan.quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:57 schreef CompanionCube het volgende:
[..]
Dat kan je kalibreren, even het flashkaartje eruit en in Configuratie, of weet ik veel hoe het heet, het touch screen kalibreren.
Ja, maar ik geloof niet dat ze zóveel beter zijn dat dat het prijsverschil rechtvaardigt.quote:Ze hebben ook echte van Hori, die zijn 5-6 keer zo duur als de neppeWeet niet of ze beter zijn.
En op mijn mail waarom ze het nog niet verstuurd hebben, 5e besteld, allebei op voorraad, nog steeds niet verzonden:quote:Dear David,
Now I have seen you had gone to shopping at Kaidomain.com, so let me express Thank You very much from the bottom of my heart to you.
Welcome to go on shopping at Kaidomain.com again.
Best regards,
Jerry
quote:Hi David, Sorry for any inconvenience firstly. Don't worry, my friend. We will arrangement it for you asap, so pls take it easy. And welcome to go on shopping at Kaidomain.com, thanks. Have a nice day! Jerry
Ik had iets besteld op een ''gast'' account en ik had alle informatie van de orders maar ze wouden de status niet geven, dus ik had 2 weken teurg 2 jet lighter torchs van 10$ per stuk gekocht vandaar dit mailtje.quote:Dear Dion,
Now I have seen you had gone to shopping at Kaidomain.com, so let me express Thank You very much from the bottom of my heart to you.
Welcome to go on shopping at Kaidomain.com again.
Best regards,
Jerry
Sorry maar dit slaat nergens op, als ie dit naar mij had verzonden had ik 'm op z'n plek gewezen.quote:so pls take it easy.
Nu pas? 6 dagen vind ik nog zeer netjes.quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:28 schreef Noax het volgende:
Ik had 6 september mijn bestelling bij DX geplaatst, maar aangezien het niet op voorraad hadden, is nu pas verzonden.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |