En dat dusquote:Op woensdag 10 september 2008 11:13 schreef Dribbel_ het volgende:
Looks vind ik anders een net zo belangrijk onderdeel![]()
En het gesprek zelf?quote:Op woensdag 10 september 2008 11:30 schreef Cynic het volgende:
Zo, als de omstandigheden gisteren een indicatie zijn voor de uitkomst van mijn sollicitatie dan ben ik redelijk kansloos
Ga ik een keer met de trein, ligt gelijk tussen zwolle en arnhem de stroom eraf waardoor ik over Arnhem moest en vervolgens 1,5 uur te laat kom opdagen. En wanneer ik weer terug in Emmen ben heb ik een parkeerboete van 60 euro
Damn, waardeloos zeg.quote:Op woensdag 10 september 2008 11:30 schreef Cynic het volgende:
Zo, als de omstandigheden gisteren een indicatie zijn voor de uitkomst van mijn sollicitatie dan ben ik redelijk kansloos
Ga ik een keer met de trein, ligt gelijk tussen zwolle en arnhem de stroom eraf waardoor ik over Arnhem moest en vervolgens 1,5 uur te laat kom opdagen. En wanneer ik weer terug in Emmen ben heb ik een parkeerboete van 60 euro
Nee, ik was wel voor de zekerheid 2 uur vroeger weggegaanquote:Op woensdag 10 september 2008 11:35 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Damn, waardeloos zeg.
Toch niet het zekere voor het onzekere genomen door de auto te pakken?
Dan moet je eigenlijk altijd benadrukken dat je graag in een team werkt.quote:Op woensdag 10 september 2008 11:41 schreef Cynic het volgende:
[..]
Nee, ik was wel voor de zekerheid 2 uur vroeger weggegaan
Nog niet genoeg dus.
Gesprek kan alle kanten op denk ik, wel een hoop lastige vragen vond ik.
"Met wat voor mensen werk je het liefst samen"
ehmja daar heb ik helemaal niet over nagedacht.
Was bij Mojo, North Sea Jazz Festival.quote:Op woensdag 10 september 2008 11:51 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dan moet je eigenlijk altijd benadrukken dat je graag in een team werkt..
Echt, solliciteren is net een spelletje soms. Ze stellen allemaal dezelfde vragen die je met eenzelfde repetoir aan standaardantwoorden kan beantwoorden. Alleen mijn sollicitatiegesprek bij OGD was anders. Was erg verfrissend. Meest eerlijke gesprek dat ik ooit gehad heb.
Wat is het voor toko?.
Bereid je maar vast voor op de vellen die straks aan je vingertoppen hangen...quote:
We duimen!quote:Op woensdag 10 september 2008 11:54 schreef Cynic het volgende:
[..]
Was bij Mojo, North Sea Jazz Festival.
Nouja, we zien het wel. Heb er flink op los geïmproviseerd. Laat dat met gitaarspelen nou net niet mijn sterkste punt zijn.
Yup, is voor een half jaar fulltime.quote:Op woensdag 10 september 2008 11:56 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
We duimen!.
Om wat voor positie gaat het? Is het iets waarvoor je deze kant op zou moeten komen?
Oh gaaf. Wel met uitzicht op meer erna? Of zou je dat niet willen? Wel tof als je in deze branche kon komen werken ja.quote:Op woensdag 10 september 2008 11:58 schreef Cynic het volgende:
[..]
Yup, is voor een half jaar fulltime.
Dat ga ik dus echt niet elke dag vanuit Emmen met de trein doen
Nouja dat is uiteindelijk wel de bedoeling, heb niet voor niets deze opleiding er nog bij gedaan. Dus ik ga sowieso voor een baan in de culturele sector, en als het even kan wel iets met muziek.quote:Op woensdag 10 september 2008 12:18 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Oh gaaf. Wel met uitzicht op meer erna? Of zou je dat niet willen? Wel tof als je in deze branche kon komen werken ja..
Het gaat mij er in eerste instantie om hoe een gitaar klinkt en speelt. Zijn er dan een paar die redelijk dicht bij elkaar in de buurt liggen ga ik natuurlijk ook voor de gitaar die er het mooist uitziet.quote:
Damn, klote.quote:Op woensdag 10 september 2008 11:30 schreef Cynic het volgende:
Maar sommige kleurschakeringen zijn zooo 2007... En het moet bij het interieur passen natuurlijk.quote:Op woensdag 10 september 2008 12:34 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het gaat mij er in eerste instantie om hoe een gitaar klinkt en speelt. Zijn er dan een paar die redelijk dicht bij elkaar in de buurt liggen ga ik natuurlijk ook voor de gitaar die er het mooist uitziet.
Ik kom oorspronkelijk uit Friesland dus de kleuren uit 2007 zijn nog behoorlijk futuristisch voor mij.quote:Op woensdag 10 september 2008 12:43 schreef Doodkapje het volgende:
Maar sommige kleurschakeringen zijn zooo 2007... En het moet bij het interieur passen natuurlijk.
Een Jan des Bouvrie gitaar, wit met zwarte hardware en een scheiding in het midden.quote:Op woensdag 10 september 2008 12:43 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Maar sommige kleurschakeringen zijn zooo 2007... En het moet bij het interieur passen natuurlijk.
Ik noemde dit eens een IKEA-bas:quote:Op woensdag 10 september 2008 12:55 schreef brother52 het volgende:
Of een IKEA gitaar die je zelf nog in elkaar moet zetten. Wanneer je hem dan bijna af hebt, kom je er achter dat er een tuner te weinig in de doos zat.
Krijg gelijk weer zin in hot-dogs en gehaktballetjes en een beker cola...quote:Op woensdag 10 september 2008 13:05 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik noemde dit eens een IKEA-bas:
[ afbeelding ]
Bleek dat Lakland een erg duur merk is..
Hot dogsquote:Op woensdag 10 september 2008 13:46 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Krijg gelijk weer zin in hot-dogs en gehaktballetjes en een beker cola...
Ze zijn best wel prijzig ja, maar dan heb je wel een erg toffe bas.quote:Op woensdag 10 september 2008 13:05 schreef Witchfynder het volgende:
Ik noemde dit eens een IKEA-bas:
[ afbeelding ]
Bleek dat Lakland een erg duur merk is..
Lol, daar dacht ik ook aan, die gehaktballetjes zijn überlekkerquote:Op woensdag 10 september 2008 13:46 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Krijg gelijk weer zin in hot-dogs en gehaktballetjes en een beker cola...
Volgens mij is een MM in beginsel niet heel veelzijdig. Later kreeg je mods waarbij je hem van humbucking naar single coil kon schakelen en dat soort toestanden, maar het is niks waarvoor ik 2000,- zou willen leerleggen, denk ik zo. Lakland zal wel goed zijn, nooit gehoord bewust, maar ik vind ze niet mooi dus begin ik er niet aan. Zelfde met Fodera. Schijnt geweldig te klinken, maar die dingen zijn echt oerlelijk.quote:Op woensdag 10 september 2008 15:10 schreef brother52 het volgende:
Volgens die kennis is het één van de beste bassen in z'n prijsklasse.
Hij had eerst een Music Man maar die heeft hij vrij snel verkocht nadat hij z'n Lakland had want op die MM speelde hij daarna bijna niet meer.
Moet je eens een Alembic bekijken. Net een cockpit. Ik kan niet eens bedenken waar het allemaal voor is.quote:Op woensdag 10 september 2008 15:41 schreef ikheetmartijn het volgende:
Damn wat een knopjes.
Krijg je er een gratis studie bij als je zo'n bas koopt?
Zo! Als ik daarmee het podium op moest, ging ik achter de drummer staan.quote:Op woensdag 10 september 2008 15:39 schreef Witchfynder het volgende:
Nee precies!
Fodera noem ik altijd het olifantenmerk vanwege hun bekendste model:
[ afbeelding ]
Victor Wooten is endorser, meen ik. Het zijn wel echt boutique bassen en meestal zijn die net niet de smaak die ik heb, omdat ze vooral mikken op fusion/jazz freubelbassistjes. Niet heel metal..
Ik zou eigenlijk wel een gitaar van blank eiken willen hebben. Staat mooi bij mijn meubelsquote:Op woensdag 10 september 2008 16:12 schreef Witchfynder het volgende:
Ik wil ooit nog wel een mahoniehouten bas. Ik vind mahonie prachtig. Vroeger hadden we een mahoniekast in huis en die mis ik nog steeds (maar in scheidingen verdwijnt er weleens wat. Gelukkig staat hij bij een nicht).
En gelukkig is mahonie ook niet heel duur. Helaas wel zwaar. Van een of ander Indonesisch hout lijkt me ook wel gaaf (en toepasselijk).
quote:Op woensdag 10 september 2008 15:41 schreef ikheetmartijn het volgende:
Damn wat een knopjes.
Krijg je er een gratis studie bij als je zo'n bas koopt?
Jep, klopt..quote:Op woensdag 10 september 2008 16:28 schreef matjuhhh007 het volgende:
Neil Young heeft dat nummer toch ook gespeeld?
Dat is niet van hem...quote:Op woensdag 10 september 2008 15:43 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Moet je eens een Alembic bekijken. Net een cockpit. Ik kan niet eens bedenken waar het allemaal voor is..
Speaking of which.... DK, die bassist van jullie he....
[ afbeelding ]
Hoeveel shit heeft die gast wel niet?.
Huh? Kleuren?quote:Op woensdag 10 september 2008 12:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik kom oorspronkelijk uit Friesland dus de kleuren uit 2007 zijn nog behoorlijk futuristisch voor mij.
Gelukkig zijn die SG's ook zo dun... itt tot de Les Paulsquote:Op woensdag 10 september 2008 16:12 schreef Witchfynder het volgende:
Ik wil ooit nog wel een mahoniehouten bas. Ik vind mahonie prachtig. Vroeger hadden we een mahoniekast in huis en die mis ik nog steeds (maar in scheidingen verdwijnt er weleens wat. Gelukkig staat hij bij een nicht).
En gelukkig is mahonie ook niet heel duur. Helaas wel zwaar. Van een of ander Indonesisch hout lijkt me ook wel gaaf (en toepasselijk).
Ok, grijstinten danquote:
Aha.quote:Op woensdag 10 september 2008 16:40 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Dat is niet van hem...Hij schrijft af en toe voor het blad 'De Bassist' en daar moest ie cabinets voor reviewen...
Nou... doe je voordeel met deze wetenschap en ga de wijsneus uithangen... krijgt ie niks vanquote:Op woensdag 10 september 2008 16:50 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Aha.. Maar wel over "mijn cabs" praten op BGF he.
.
Idd, in een Les Paul kun je bijna nog een andere gitaar kwijt..
kwa dikte bedoel je? me les paul is even dik als me strat. alleen strat lijkt dunner omdat het zo afgerond is (belly cut enzo)quote:Op woensdag 10 september 2008 16:50 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Aha.. Maar wel over "mijn cabs" praten op BGF he.
.
Idd, in een Les Paul kun je bijna nog een andere gitaar kwijt..
quote:Op woensdag 10 september 2008 19:19 schreef The_Dean het volgende:
Check ik net mijn rekening, veel geld
En GAS
Een huisjequote:
Lees eens terug lamme hondquote:Op woensdag 10 september 2008 19:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Goeie combinatie toch
Hoe ging je sollicitatie Cynic
Lamzak. Zelfde met je vraag over de bezorgkosten van Ikea. Kun je gewoon lezen.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:50 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik doe niet aan teruglezenMaar ik zie het al nu
Normaal scroll ik door de pagina's die ik heb gemist en kijk ik de plaatjes![]()
Ja, maar Ibanez RG is zelfs dikker dan mijn strat en nog eens hoekig. Da's jammer en het is een zwaar ding, maar ik hoef er niet mee op te treden voorlopig. Fijn ding verder.quote:Op woensdag 10 september 2008 18:27 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
kwa dikte bedoel je? me les paul is even dik als me strat. alleen strat lijkt dunner omdat het zo afgerond is (belly cut enzo)
Je kan de boom in.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:53 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik ben geen luxe paard, ik ben geen werkpaard, ik ben een luipaard
GROM
Wat noem je dit dan, met je salsadansende klapbed?quote:Op woensdag 10 september 2008 19:59 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Nee dat zijn luiaards
[ afbeelding ]
Een jaguar,... en 5, 6, 7,...quote:Op woensdag 10 september 2008 20:02 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wat noem je dit dan, met je salsadansende klapbed?.
[ afbeelding ]
Cute.... BUT IT"S WRONG!!!quote:Op woensdag 10 september 2008 20:08 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Een jaguar,... en 5, 6, 7,...
Je hebt te veel 2 stupid dogs gekeken.quote:
Dat is een jachtluipaard (cheetah). Dat van mij is een luipaard (leopard). Verschil tussen een luipaard en een jaguar is (volgens google) dat een jaguar rozetten met stippen erin heeft en een luipaard heeft zwarte vlekken.quote:Op woensdag 10 september 2008 20:11 schreef brother52 het volgende:
Dit is dan wel weer een luipaard.
[ afbeelding ]
Dit ding heeft rozetten met stippen...quote:Op woensdag 10 september 2008 20:02 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wat noem je dit dan, met je salsadansende klapbed?.
[ afbeelding ]
En een echte Fender Jaguar geen rozetten met stippen heeft...quote:Op woensdag 10 september 2008 20:24 schreef Witchfynder het volgende:
Hoewel dit een "leopard guitar" genoemd wordt, zie je aan de stippen dat het een jaguar gitaar is:
[ afbeelding ]
Lelijk is het sowieso..
Ze bedoelen er meer dit mee:quote:Op woensdag 10 september 2008 20:24 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Dit ding heeft rozetten met stippen...
Nou voor jou ook nog 1 dan ?quote:Op woensdag 10 september 2008 20:42 schreef Aresdreams het volgende:
hmmm, ben ik in het animal planet topic verzeilt geraakt?
Is dat Ares die door de nacht vliegt?quote:Op woensdag 10 september 2008 20:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nou voor jou ook nog 1 dan ?
[ afbeelding ]
Held van de dag!quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ekke Ekke Ekke Ekke Ptang Zoo Boing
Hier werkt het nog maar er zijn verdacht weinig mensen oline dus het zal straks wel helemaal plat gaanquote:Op woensdag 10 september 2008 21:42 schreef Witchfynder het volgende:
MSN is d00d ole ole. Maar gitaren blijven altijd bestaan! Yeah!.
Ongelooflijk, waar haal je ze vandaanquote:
Dat heb ik dus altijd...quote:Op woensdag 10 september 2008 22:51 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ongelooflijk, waar haal je ze vandaan![]()
OT: Morgen maar weer beetje spelen, vingers beginnen weer vellen te vertonen.
Vet!quote:Op donderdag 11 september 2008 01:22 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Nu gaan we pas over gitaren praten
Ooit haal ik zo'n schecter binnen
Kosten geen drol... volgend tripje USA ook maar eens naar kijken danquote:Op donderdag 11 september 2008 01:22 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
300-400,- Voor een mahoniehouten gitaar is niet duurquote:
Tripje USA? Ga je daar op een reguliere basis heen dan?quote:Op donderdag 11 september 2008 09:29 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Kosten geen drol... volgend tripje USA ook maar eens naar kijken dan
*meld!quote:Op donderdag 11 september 2008 10:10 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Tripje USA? Ga je daar op een reguliere basis heen dan?
Damn wat zou ik daar graag een keer heen gaan..
Net onder de gemiddelde prijs, lijkt me.quote:Op donderdag 11 september 2008 10:09 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
300-400,- Voor een mahoniehouten gitaar is niet duur
Beetje blauw, maar verder een mooie body.quote:
Hij is er volgens mij ook nog in een paarsachtige kleur maar ik vind dit wel een mooie kleur blauw. Weer eens wat anders dan zwartquote:Op donderdag 11 september 2008 12:49 schreef Witchfynder het volgende:
Beetje blauw, maar verder een mooie body.. Die pickup ring is een mooi detail. Wel jammer dat je zo kan zien dat het uit twee delen hout bestaat.
Is dat het model waar je het gister ofzo over had, als alternatief voor de S?
Nah dat valt mee... ik heb daar familie, dus in principe ben ik alleen wat kwijt aan het ticket en boodschappen...quote:Op donderdag 11 september 2008 10:10 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Tripje USA? Ga je daar op een reguliere basis heen dan?
Damn wat zou ik daar graag een keer heen gaan..
Gewoon de snaren omdraaien, niets aan de hand.quote:
Ja dat doen ze vaak.quote:Op donderdag 11 september 2008 13:09 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hij is er volgens mij ook nog in een paarsachtige kleur maar ik vind dit wel een mooie kleur blauw. Weer eens wat anders dan zwart![]()
Dit is die SA260FML waar ik het gister over had.
Is het al bijna zaterdag? Dan kan ik hem gaan proberen, als ze hem hebben hangen ten minste.
Ik zie net op de site van Peter Verspuy dat ze daar een foto van een rechtshandige in spiegelbeeld hebben neergezet![]()
Ik begin 22 september pas met werkenquote:Op donderdag 11 september 2008 13:16 schreef Trigalti het volgende:
Ik heb weeekeeend![]()
(Moet wel het halve weekend werken.. maar vooruit..)
Hoe zit het met jullie?
Wat doe je nu dan de hele dag?quote:Op donderdag 11 september 2008 13:17 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ik begin 22 september pas met werken
Dribbel_ vervelen, strijken, gitaar spelen, lezen, opruimen,... volgende week nog wat regelen voor werk... ik vermaak me wel... en daarna is het 4 jaar lang afzienquote:Op donderdag 11 september 2008 13:19 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Wat doe je nu dan de hele dag?
quote:Op donderdag 11 september 2008 13:23 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Dribbel_ vervelen, strijken, gitaar spelen, lezen, opruimen,... volgende week nog wat regelen voor werk... ik vermaak me wel... en daarna is het 4 jaar lang afzien
Maar pauperMSN is offline, dus dan kan ik hem geen YouTube-linkjes sturen van Joshua Kadisonquote:
* Trigalti gaat zich diep schamen... maar..quote:Op donderdag 11 september 2008 13:32 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Maar pauperMSN is offline, dus dan kan ik hem geen YouTube-linkjes sturen van Joshua Kadison
Die ken ik uiteraard wel..quote:Op donderdag 11 september 2008 13:41 schreef Doodkapje het volgende:
Ik ga al bijna weer 4 week naar school.quote:Op donderdag 11 september 2008 13:16 schreef Trigalti het volgende:
Ik heb weeekeeend![]()
(Moet wel het halve weekend werken.. maar vooruit..)
Hoe zit het met jullie?
Ik denk dat Nynke er best blij mee mag zijn.quote:Op donderdag 11 september 2008 16:21 schreef Deansensitized het volgende:
Ares, ik moet de 20e over een H&K Warp 7 top [met H&K 4x12] spelen. Kan je me er wat over vertellen??
Sephyros stelt de drums beschikbaar, en aangezien ze van de [echte] metal zijn, zullen de versterkers wellicht ook van hun komen, gezien hun stijl en de amp...
En Daan, is een Trace Elliott AH250 met TE 4x10 kast iets?
Mail je Sephyros toch ff? Rule out the middlemanquote:Op donderdag 11 september 2008 16:38 schreef Deansensitized het volgende:
Nja, er staat: Deze backline is aanwezig:
Drums:
Drumkit [beschikbaar gesteld door Sephyros], wel eigen bekkens en snaredrum meenemen.
Gitaar:
2x H&K Warp 7 tops met elk een H&K 4x12 kast.
Bas:
Trace Elliott AH250 top met 4x10 Trace Elliott kast.
Er staat dus niet dat die amps van Sephyros komen, maar aangezien dat nogal metalbakken zijn [klopt Ares?] nam ik dat even aan... dat wil zeggen, die mogelijkheid is groot.
Maar we nemen sowieso eigen versterkers mee, doen we altijd, is vaker voorgekomen dat we ineens niks hadden [nja, wel, want we hadden eigen mee], dus
Brians kampvuurliedjes boek!quote:Op donderdag 11 september 2008 16:40 schreef matjuhhh007 het volgende:
Wie weet er nog een paar nummers die ik gauw even kan inspelen heb morgenavond een feestje en ze vroegen of ik bij het kampvuur een paar nummertjes wou spelen, beetje de kant van Knockin' on heavens door.
Die zijn engquote:Op donderdag 11 september 2008 16:42 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Mail je Sephyros toch ff? Rule out the middleman.
Nja, er staat echt in mijn brief dat die er bij horen, er staat niet in dat de amps van die band zijn.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:00 schreef Cynic het volgende:
Tops vallen wat mij betreft niet onder de backline, dus lijkt me zeker verstandig die andere band even te mailen. Ik denk dat er veel gitaristen zijn die liever niet hebben dat er andere mensen over hun top spelen.
Dat had een mooi potje earrape geweest.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:04 schreef Dribbel_ het volgende:
Gast die bijna een keer m'n top had verklootof in ieder geval de speakers opgeblazen
Huuuu ik hoor nikskankerding is kapot man
rotzooi
Had ie het volume helemaal opgedraait en stond wat te rammen
-Heb je hem van standby af gehaald ?
Huuu?
Wil die hem omklikken met het volume nog vol opendat konden we dus net optijd tegenhouden
Begrijpelijk, maar niet direct nodig.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:27 schreef Moozze het volgende:
Dat had een mooi potje earrape geweest.
ik ben altijd bang dat ik mn versterker opblaas, is die angst reeël?
Een keer met Grimhorde ook. Een zo'n gitarist over de JVM van Jurgen. "Ik hoor niks". Jurgen (mr. Sarcasm) heel droog: "mute staat ook aan, uh, gast...". Jochie van:quote:Op donderdag 11 september 2008 17:04 schreef Dribbel_ het volgende:
Gast die bijna een keer m'n top had verklootof in ieder geval de speakers opgeblazen
Huuuu ik hoor nikskankerding is kapot man
rotzooi
Had ie het volume helemaal opgedraait en stond wat te rammen
-Heb je hem van standby af gehaald ?
Huuu?
Wil die hem omklikken met het volume nog vol opendat konden we dus net optijd tegenhouden
Ja normaal staat ie max op 4quote:Op donderdag 11 september 2008 17:27 schreef Moozze het volgende:
[..]
Dat had een mooi potje earrape geweest.
ik ben altijd bang dat ik mn versterker opblaas, is die angst reeël?
Ja maar die heeft ook een onmogelijk ding met veel knoppenquote:Op donderdag 11 september 2008 17:56 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Een keer met Grimhorde ook. Een zo'n gitarist over de JVM van Jurgen. "Ik hoor niks". Jurgen (mr. Sarcasm) heel droog: "mute staat ook aan, uh, gast...". Jochie van:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
En indirect? Speel nu namelijk niet fijn als ik met een drummer speel omdat ik zo hard moet.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Begrijpelijk, maar niet direct nodig.
De kans is heel klein, maar zet hem nooit met effecten etc helemaal open, maar klein beetje dichterquote:Op donderdag 11 september 2008 18:04 schreef Moozze het volgende:
[..]
En indirect? Speel nu namelijk niet fijn als ik met een drummer speel omdat ik zo hard moet.
Ah! Thanks, dat zijn er direct heel erg veelquote:Op donderdag 11 september 2008 16:45 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Brians kampvuurliedjes boek!
Staat in de OP van het 'Leer hier gitaarspelen topic' geloof ik
Helemaal open, dat durf ik niet! Hij staat meestal tot de helft (zowel de master als de channel level knop) en dat is dan al heul hard...quote:Op donderdag 11 september 2008 18:13 schreef KaMo het volgende:
[..]
De kans is heel klein, maar zet hem nooit met effecten etc helemaal open, maar klein beetje dichter
Wat zal dat een herrie zijn daarquote:Op donderdag 11 september 2008 18:33 schreef Deansensitized het volgende:
Dat kan best hoor, mijne staat met oefenen net iets over de helft, zowel het kanaal volume als de master. Ook best hard, maar doet hij probleemloos. Live hoeft dat eigenlijk lang niet, kom ik meestal net aan een kwart [de master]
Waar speel je op, een combo of een [half]stack?
Uhm, een 'gewone' versterker, een combo denk ik. Maar op de helft istie al hard dat je zeg maar echt oorkleppen nodig hebt... 75 watt ding.quote:Op donderdag 11 september 2008 18:33 schreef Deansensitized het volgende:
Dat kan best hoor, mijne staat met oefenen net iets over de helft, zowel het kanaal volume als de master. Ook best hard, maar doet hij probleemloos. Live hoeft dat eigenlijk lang niet, kom ik meestal net aan een kwart [de master]
Waar speel je op, een combo of een [half]stack?
Ja, dat klopt wel.quote:Op donderdag 11 september 2008 18:00 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja maar die heeft ook een onmogelijk ding met veel knoppen
En voor elk model hoger moet je eerst een cursus volgen op de TU.quote:Op donderdag 11 september 2008 18:57 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, speaker en versterker gedeelte in een? Dat noemen we een combo.
Dan gok ik deze:
[ afbeelding ]
Hahahaquote:Op donderdag 11 september 2008 19:14 schreef Deansensitized het volgende:
Netwerk aansluiting! Kan je op het bedrijf het hele netwerk platleggen met je heerschende powerchords
Of ze gaan je amp hackenquote:Op donderdag 11 september 2008 19:14 schreef Deansensitized het volgende:
Netwerk aansluiting! Kan je op het bedrijf het hele netwerk platleggen met je heerschende powerchords
Nee niet die, het is een Randall maar hij is niet van mij.quote:Op donderdag 11 september 2008 18:57 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, speaker en versterker gedeelte in een? Dat noemen we een combo.
Dan gok ik deze:
[ afbeelding ]
Maar daar zitten toch helemaal geen buizen in?quote:Op donderdag 11 september 2008 19:55 schreef Deansensitized het volgende:
Randall
Ik wil deze! Nu! Iemand een Marshall MG100HDFX halfstack kopen?
[ afbeelding ]
In geval met een line 6 zie je niet veel verschil dan.quote:Op donderdag 11 september 2008 19:49 schreef brother52 het volgende:
[..]
Of ze gaan je amp hacken
Krijg je ineens rare teksten op je display.
Zolang je geen Les Paul robot hebt ben je redelijk veilig.quote:Op donderdag 11 september 2008 21:27 schreef Moozze het volgende:
Ze kunnen tegenwoordig ook de hack door de kabel naar de gitaar laten gaan. Dan draaien je tone/volume knopjes constant heen en weer en je stemmechanieken ook. Moet je weer naar zo'n gitarenfikser...
Ik zou hem sowieso op Linux laten draaien, ben je sowieso veiliger.quote:Op donderdag 11 september 2008 21:30 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zolang je geen Les Paul robot hebt ben je redelijk veilig.
En Firefoxquote:Op donderdag 11 september 2008 21:36 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik zou hem sowieso op Linux laten draaien, ben je sowieso veiliger..
Boston Red Sox?quote:Op donderdag 11 september 2008 21:43 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En andere dingen die op een x eindigen.
Wat is dat nou weer?quote:
Zijn niet allemaal nerd hoorquote:
Strip!quote:Op donderdag 11 september 2008 22:30 schreef The_Dean het volgende:
Ja, ken die tekenfilm dude wel, dacht dat het een of ander linerd progje was.
quote:Op donderdag 11 september 2008 22:43 schreef The_Dean het volgende:
The ale is poured, the pig is roast!
Thanks dude.quote:Op donderdag 11 september 2008 22:48 schreef The_Dean het volgende:
Gewoon geniaal
Ik wou echt dat ik zo tekst kon schrijven als jou!
Dan heb jij blijkbaar de heerschende cd van Conorach nog niet gekochtquote:Op donderdag 11 september 2008 22:50 schreef Moozze het volgende:
Dat volg ik even niet...
Tja, je hebt ritmebeesten en je hebt solobeesten. Ik ben toch meer een ritmebeest dan denk ik. Solide ritmes, stevige basis voor de nummers. Ben wel een echte bassist op dat punt.quote:Op donderdag 11 september 2008 22:56 schreef The_Dean het volgende:
Is te merken Daan
Ik kan ook amper muziek schrijven, al komen er redelijk wat Kramtried riffs van mijn hand
quote:Op donderdag 11 september 2008 22:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dan heb jij blijkbaar de heerschende cd van Conorach nog niet gekocht
Schaam je!
Precies, laat mij ook maar lekker ritmes spelenquote:Op donderdag 11 september 2008 23:00 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Tja, je hebt ritmebeesten en je hebt solobeesten. Ik ben toch meer een ritmebeest dan denk ik. Solide ritmes, stevige basis voor de nummers. Ben wel een echte bassist op dat punt..
Ok, ik ben er en al mijn apps zijn opgestart. Mijn eerste telefoontje is van een leuke dame dus de dag is goed begonnen.quote:
Had ze gewoon een zwoele stem of ken je deze apetijtelijke deerne ook irl?quote:Op vrijdag 12 september 2008 08:56 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ok, ik ben er en al mijn apps zijn opgestart. Mijn eerste telefoontje is van een leuke dame dus de dag is goed begonnen..
Beide. Het is een toffe, niet digibete dame van Communicatie.quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:12 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Had ze gewoon een zwoele stem of ken je deze apetijtelijke deerne ook irl?
Specs en pics graag.quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:45 schreef Witchfynder het volgende:
Beide. Het is een toffe, niet digibete dame van Communicatie..
[1337]quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:45 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Beide. Het is een toffe, niet digibete dame van Communicatie..
Zoiets had ik gister willen halen, waren het niet dat diegene die ik wilde halen er nog niet binnen was, gelukkig voor mijn geplande vertrek naar duitsland nog even nagevraagd... als ze nu niet opschieten koop ik wel een Bo~elquote:Op donderdag 11 september 2008 01:22 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
de warp 7quote:Op donderdag 11 september 2008 16:21 schreef Deansensitized het volgende:
Ares, ik moet de 20e over een H&K Warp 7 top [met H&K 4x12] spelen. Kan je me er wat over vertellen??
Sephyros stelt de drums beschikbaar, en aangezien ze van de [echte] metal zijn, zullen de versterkers wellicht ook van hun komen, gezien hun stijl en de amp...
En Daan, is een Trace Elliott AH250 met TE 4x10 kast iets?
inderdaad erg op metal gerichte versterkers, vooral op laag gestemde gitarenquote:Op donderdag 11 september 2008 16:38 schreef Deansensitized het volgende:
Nja, er staat: Deze backline is aanwezig:
Drums:
Drumkit [beschikbaar gesteld door Sephyros], wel eigen bekkens en snaredrum meenemen.
Gitaar:
2x H&K Warp 7 tops met elk een H&K 4x12 kast.
Bas:
Trace Elliott AH250 top met 4x10 Trace Elliott kast.
Er staat dus niet dat die amps van Sephyros komen, maar aangezien dat nogal metalbakken zijn [klopt Ares?] nam ik dat even aan... dat wil zeggen, die mogelijkheid is groot.
Maar we nemen sowieso eigen versterkers mee, doen we altijd, is vaker voorgekomen dat we ineens niks hadden [nja, wel, want we hadden eigen mee], dus
Foto's van de betreffende dame?quote:Op vrijdag 12 september 2008 08:56 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ok, ik ben er en al mijn apps zijn opgestart. Mijn eerste telefoontje is van een leuke dame dus de dag is goed begonnen..
jaquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:42 schreef Doodkapje het volgende:
Is dat zo'n Marcel Coenen signature?
nou, je moet gewoon de bas van het warp kanaal bijna helemaal dicht draaien...quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:45 schreef The_Dean het volgende:
Veel laag en hoog verzuipt... Lekker weer
Daar heb je toch bassisten voor
We spelen punk en shit in E man, hebben juist hoog nodig.
Omdat er dan een merkje opstaat? En iemand goed nagekeken heeft of alles wel echt goed is.quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:59 schreef Cynic het volgende:
Goedemorgen!
Ik ga vandaag de hele dag gitaar spelen denk ik. Wordt weer eens tijd en ik heb ook nergens anders zin in. En werken hoef ik toch niet vandaag.
En ik ga denk ik mooi op mijn ¤69 tele spelen
Soms vraag ik me af waarom ik überhaupt gitaren heb die meer dan 10 keer zoveel kosten....
Daar kan ik wat mee, dankjewel!quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:07 schreef Aresdreams het volgende:
nou, je moet gewoon de bas van het warp kanaal bijna helemaal dicht draaien...
heb hem ongeveer op 3 staan, mids op 6 of7, high en die andere presence staan rond 7 a 8, maar er komt wel een lekker scheur geluid uit, vind ik
Ik heb zelf een Semi akoestische Lag, hij kostte 350 euro, hij speelt echt hemels.quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:13 schreef CabinFever het volgende:
Ik wil een semi-akoustische gitaar aanschaffen , iemand tips of suggesties ? Of merk voorkeur ?
Gast, moet je vanavond nou spelen in Nijmegen? Dan hop ik ff langsquote:Op vrijdag 12 september 2008 11:08 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Omdat er dan een merkje opstaat? En iemand goed nagekeken heeft of alles wel echt goed is.
Mijn Squier Tele bevalt ook super, veel beter dan de Mex. Fender Tele's.Alleen de stemmechaniken zijn niet super.
Wat voor ¤69 tele heb je? Richwood?
Ik heb een HK Telequote:Op vrijdag 12 september 2008 11:08 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Omdat er dan een merkje opstaat? En iemand goed nagekeken heeft of alles wel echt goed is.
Mijn Squier Tele bevalt ook super, veel beter dan de Mex. Fender Tele's.Alleen de stemmechaniken zijn niet super.
Wat voor ¤69 tele heb je? Richwood?
Dean!quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:13 schreef CabinFever het volgende:
Ik wil een semi-akoustische gitaar aanschaffen , iemand tips of suggesties ? Of merk voorkeur ?
Dean!quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:13 schreef CabinFever het volgende:
Ze verkopen hem ook bij Musicstore in Keulen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:13 schreef punxinator het volgende:
Iemand ervaringen met gitaren uit amerika te bestellen?
Heb een mooie Epiphone LP Ultra op het oog, maar weet niet welke sites te vertrouwen zijn, en hoe de verscheping in zijn werk gaat.
Kan iemand ff helpen?
That's us! We bring the thunder.quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:45 schreef The_Dean het volgende:
Veel laag en hoog verzuipt... Lekker weer
Daar heb je toch bassisten voor
We spelen punk en shit in E man, hebben juist hoog nodig.
verder is het inpluggen en kijken of je het toch niet iets anders wilt laten klinken, gewoon lekker knopjes draaien totdat je tevreden bent dusquote:Op vrijdag 12 september 2008 11:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Daar kan ik wat mee, dankjewel!
een hamer-opquote:Op vrijdag 12 september 2008 11:33 schreef Trigalti het volgende:
Kan iemand me in het nederlands uitleggen wat een hammer-on is?
Thx..
Je pakt een hamer uit de garage en begint daarmee op je fretboard te meppen, wel slecht voor de gitaar, maar erg stoerquote:Op vrijdag 12 september 2008 11:33 schreef Trigalti het volgende:
Kan iemand me in het nederlands uitleggen wat een hammer-on is?
Thx..
Jup, maar pas om 1 uur 's nachts. Tof!quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:17 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Gast, moet je vanavond nou spelen in Nijmegen? Dan hop ik ff langsIk woon toch 2 minuten van de Nderground af...
Nice!quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:20 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik heb een HK Tele
Da's een Duitse firma die in China gitaren laat maken en ze alleen via ebay verkoopt. Ik had hem dus voor 69 euro. Alleen omdat ik een tele-model wilde hebben, maar hij speelt en klinkt (nadat ik er een GFS element in had gedaan) eigenlijk heel goed.
http://cgi.ebay.de/HK-STL-E-Gitarre-in-Coral-Blue-QUILTED-SFK-NUR-169_W0QQitemZ250293290112QQcmdZViewItem?hash=item250293290112&_trkparms=72%3A1127%7C39%3A1%7C66%3A2%7C65%3A12%7C240%3A1318&_trksid=p3286.c0.m14
zo één dus, maar dan in het groen
GFS kosten niksquote:Op vrijdag 12 september 2008 11:54 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Nice!
Dat ene element is zeker 2x zo duur als die hele gitaar!?
hm, inclusief verzendkosten ongeveerd de helft geloof ik.quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:54 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Nice!
Dat ene element is zeker 2x zo duur als die hele gitaar!?
Nou ja... ik kom wel ff langs... het is toch om de hoek...quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:48 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Jup, maar pas om 1 uur 's nachts. Tof!
Jezus wat een kolenscheppen....quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:15 schreef Cynic het volgende:
net even geprobeer of ik vanaf de 12e fret van mij telecaster overal bij kan en ik kan zowaar pull-offs doen vanaf de 22e fret!
Denk dat 24 net niet gaat lukken, zal mijn Ibanez zo eens opzoeken.
Het lukt mij alleen Herman Li stijl bovenlangsquote:Op vrijdag 12 september 2008 12:22 schreef Cynic het volgende:
Hm, Ibanez heeft een langere mensuur, dus 22-12 wordt al lastiger.24-12 lukt wel trouwens, maar niet mooi en dan kan ik mijn duim ook niet meer achter de hals zetten.
Het doet wel een beetje pijn trouwens
Ik heb nog een leuke riff met de volgende akkoorden (vanaf de A snaar):quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:19 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Jezus wat een kolenscheppen.... :D
1 2 3 | 9 9 9 9 9 7 7 7 5 4 |
Wow! Zo'n ding moet ik ook maar even kopen dan!quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:00 schreef Cynic het volgende:
[..]
hm, inclusief verzendkosten ongeveerd de helft geloof ik.
Daarom heb ik er ook geen SD of Dimarzio in gezet want dan was het wel zo geweest inderdaad.
Daar is het ook voor.quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:25 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Het lukt mij alleen Herman Li stijl bovenlangs
+1, fratsen!quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:28 schreef brother52 het volgende:
Ik ga het niet eens proberen, ik krijg al kramp als ik eraan denk.
Daar ga ik morgen heenquote:Op vrijdag 12 september 2008 11:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ze verkopen hem ook bij Musicstore in Keulen.
Ik denk dat het goedkoper is om hem daar te bestellen.
Ik ben er een tijdje geleden geweest.quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:45 schreef Svyatagor het volgende:
Daar ga ik morgen heen![]()
Heb niks bijzonders op mijn wensenlijstje staan, maar je weet maar nooit.
Naja, dat had erger gekund, je krijgt je geld tenminste terug.quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:36 schreef brother52 het volgende:
Kut.![]()
Ik krijg net een mailtje dat Strawelte is uitverkocht en dat mijn geld (wat ik op tijd had overgemaakt) word teruggestort.
Sow, wat heb jij voor handen? Ik ben al blij als ik aan de 19e fret kan vanaf de 12e, maar dan raak ik al vanalles wat ik niet moet raken... Volgens mij heb ik echt te kleine handen om fatsoenlijk gitaar te spelenquote:Op vrijdag 12 september 2008 12:15 schreef Cynic het volgende:
net even geprobeer of ik vanaf de 12e fret van mij telecaster overal bij kan en ik kan zowaar pull-offs doen vanaf de 22e fret!
Denk dat 24 net niet gaat lukken, zal mijn Ibanez zo eens opzoeken.
Ja, maar ik wil die kaartjesquote:Op vrijdag 12 september 2008 14:25 schreef Moozze het volgende:
Naja, dat had erger gekund, je krijgt je geld tenminste terug.
Oh dat is idd wel kut dan...quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:33 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil die kaartjes![]()
Het zijn mijn jeugdhelden en het wordt hun allerlaatste optreden.
Dokkum ook al?quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:33 schreef brother52 het volgende:
Ja, maar ik wil die kaartjes![]()
Het zijn mijn jeugdhelden en het wordt hun allerlaatste optreden.
Vandaag ook al binnen, wat een plaatquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:00 schreef matjuhhh007 het volgende:
Vandaag de officiële release van Death Magnetic.
Volgens mij nog niet maar die dag heb ik al iets andersquote:
Wat een albumquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:12 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Vandaag ook al binnen, wat een plaat
Komt wel goed schatjequote:Op zaterdag 13 september 2008 01:34 schreef Dribbel_ het volgende:
jaamaarhoiikheb hm'n bed gemaakt en nug a ik slapend dus dag doei kus morgen werekn :R ik wil uitslapen doei hoeerrrrrrr :R
gefeliciteerd man!quote:Op zaterdag 13 september 2008 09:31 schreef The_Dean het volgende:
Jarig
Kouwe drukte allemaal, ben daarom maar lekker gaan werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |