Krijg gelijk weer zin in hot-dogs en gehaktballetjes en een beker cola...quote:Op woensdag 10 september 2008 13:05 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik noemde dit eens een IKEA-bas:
[ afbeelding ]
Bleek dat Lakland een erg duur merk is..
Hot dogsquote:Op woensdag 10 september 2008 13:46 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Krijg gelijk weer zin in hot-dogs en gehaktballetjes en een beker cola...
Ze zijn best wel prijzig ja, maar dan heb je wel een erg toffe bas.quote:Op woensdag 10 september 2008 13:05 schreef Witchfynder het volgende:
Ik noemde dit eens een IKEA-bas:
[ afbeelding ]
Bleek dat Lakland een erg duur merk is..
Lol, daar dacht ik ook aan, die gehaktballetjes zijn überlekkerquote:Op woensdag 10 september 2008 13:46 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Krijg gelijk weer zin in hot-dogs en gehaktballetjes en een beker cola...
Volgens mij is een MM in beginsel niet heel veelzijdig. Later kreeg je mods waarbij je hem van humbucking naar single coil kon schakelen en dat soort toestanden, maar het is niks waarvoor ik 2000,- zou willen leerleggen, denk ik zo. Lakland zal wel goed zijn, nooit gehoord bewust, maar ik vind ze niet mooi dus begin ik er niet aan. Zelfde met Fodera. Schijnt geweldig te klinken, maar die dingen zijn echt oerlelijk.quote:Op woensdag 10 september 2008 15:10 schreef brother52 het volgende:
Volgens die kennis is het één van de beste bassen in z'n prijsklasse.
Hij had eerst een Music Man maar die heeft hij vrij snel verkocht nadat hij z'n Lakland had want op die MM speelde hij daarna bijna niet meer.
Moet je eens een Alembic bekijken. Net een cockpit. Ik kan niet eens bedenken waar het allemaal voor is.quote:Op woensdag 10 september 2008 15:41 schreef ikheetmartijn het volgende:
Damn wat een knopjes.
Krijg je er een gratis studie bij als je zo'n bas koopt?
Zo! Als ik daarmee het podium op moest, ging ik achter de drummer staan.quote:Op woensdag 10 september 2008 15:39 schreef Witchfynder het volgende:
Nee precies!
Fodera noem ik altijd het olifantenmerk vanwege hun bekendste model:
[ afbeelding ]
Victor Wooten is endorser, meen ik. Het zijn wel echt boutique bassen en meestal zijn die net niet de smaak die ik heb, omdat ze vooral mikken op fusion/jazz freubelbassistjes. Niet heel metal..
Ik zou eigenlijk wel een gitaar van blank eiken willen hebben. Staat mooi bij mijn meubelsquote:Op woensdag 10 september 2008 16:12 schreef Witchfynder het volgende:
Ik wil ooit nog wel een mahoniehouten bas. Ik vind mahonie prachtig. Vroeger hadden we een mahoniekast in huis en die mis ik nog steeds (maar in scheidingen verdwijnt er weleens wat. Gelukkig staat hij bij een nicht).
En gelukkig is mahonie ook niet heel duur. Helaas wel zwaar. Van een of ander Indonesisch hout lijkt me ook wel gaaf (en toepasselijk).
quote:Op woensdag 10 september 2008 15:41 schreef ikheetmartijn het volgende:
Damn wat een knopjes.
Krijg je er een gratis studie bij als je zo'n bas koopt?
Jep, klopt..quote:Op woensdag 10 september 2008 16:28 schreef matjuhhh007 het volgende:
Neil Young heeft dat nummer toch ook gespeeld?
Dat is niet van hem...quote:Op woensdag 10 september 2008 15:43 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Moet je eens een Alembic bekijken. Net een cockpit. Ik kan niet eens bedenken waar het allemaal voor is..
Speaking of which.... DK, die bassist van jullie he....
[ afbeelding ]
Hoeveel shit heeft die gast wel niet?.
Huh? Kleuren?quote:Op woensdag 10 september 2008 12:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik kom oorspronkelijk uit Friesland dus de kleuren uit 2007 zijn nog behoorlijk futuristisch voor mij.
Gelukkig zijn die SG's ook zo dun... itt tot de Les Paulsquote:Op woensdag 10 september 2008 16:12 schreef Witchfynder het volgende:
Ik wil ooit nog wel een mahoniehouten bas. Ik vind mahonie prachtig. Vroeger hadden we een mahoniekast in huis en die mis ik nog steeds (maar in scheidingen verdwijnt er weleens wat. Gelukkig staat hij bij een nicht).
En gelukkig is mahonie ook niet heel duur. Helaas wel zwaar. Van een of ander Indonesisch hout lijkt me ook wel gaaf (en toepasselijk).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |