Mail je Sephyros toch ff? Rule out the middlemanquote:Op donderdag 11 september 2008 16:38 schreef Deansensitized het volgende:
Nja, er staat: Deze backline is aanwezig:
Drums:
Drumkit [beschikbaar gesteld door Sephyros], wel eigen bekkens en snaredrum meenemen.
Gitaar:
2x H&K Warp 7 tops met elk een H&K 4x12 kast.
Bas:
Trace Elliott AH250 top met 4x10 Trace Elliott kast.
Er staat dus niet dat die amps van Sephyros komen, maar aangezien dat nogal metalbakken zijn [klopt Ares?] nam ik dat even aan... dat wil zeggen, die mogelijkheid is groot.
Maar we nemen sowieso eigen versterkers mee, doen we altijd, is vaker voorgekomen dat we ineens niks hadden [nja, wel, want we hadden eigen mee], dus
Brians kampvuurliedjes boek!quote:Op donderdag 11 september 2008 16:40 schreef matjuhhh007 het volgende:
Wie weet er nog een paar nummers die ik gauw even kan inspelen heb morgenavond een feestje en ze vroegen of ik bij het kampvuur een paar nummertjes wou spelen, beetje de kant van Knockin' on heavens door.
Die zijn engquote:Op donderdag 11 september 2008 16:42 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Mail je Sephyros toch ff? Rule out the middleman.
Nja, er staat echt in mijn brief dat die er bij horen, er staat niet in dat de amps van die band zijn.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:00 schreef Cynic het volgende:
Tops vallen wat mij betreft niet onder de backline, dus lijkt me zeker verstandig die andere band even te mailen. Ik denk dat er veel gitaristen zijn die liever niet hebben dat er andere mensen over hun top spelen.
Dat had een mooi potje earrape geweest.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:04 schreef Dribbel_ het volgende:
Gast die bijna een keer m'n top had verklootof in ieder geval de speakers opgeblazen
Huuuu ik hoor nikskankerding is kapot man
rotzooi
Had ie het volume helemaal opgedraait en stond wat te rammen
-Heb je hem van standby af gehaald ?
Huuu?
Wil die hem omklikken met het volume nog vol opendat konden we dus net optijd tegenhouden
Begrijpelijk, maar niet direct nodig.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:27 schreef Moozze het volgende:
Dat had een mooi potje earrape geweest.
ik ben altijd bang dat ik mn versterker opblaas, is die angst reeël?
Een keer met Grimhorde ook. Een zo'n gitarist over de JVM van Jurgen. "Ik hoor niks". Jurgen (mr. Sarcasm) heel droog: "mute staat ook aan, uh, gast...". Jochie van:quote:Op donderdag 11 september 2008 17:04 schreef Dribbel_ het volgende:
Gast die bijna een keer m'n top had verklootof in ieder geval de speakers opgeblazen
Huuuu ik hoor nikskankerding is kapot man
rotzooi
Had ie het volume helemaal opgedraait en stond wat te rammen
-Heb je hem van standby af gehaald ?
Huuu?
Wil die hem omklikken met het volume nog vol opendat konden we dus net optijd tegenhouden
Ja normaal staat ie max op 4quote:Op donderdag 11 september 2008 17:27 schreef Moozze het volgende:
[..]
Dat had een mooi potje earrape geweest.
ik ben altijd bang dat ik mn versterker opblaas, is die angst reeël?
Ja maar die heeft ook een onmogelijk ding met veel knoppenquote:Op donderdag 11 september 2008 17:56 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Een keer met Grimhorde ook. Een zo'n gitarist over de JVM van Jurgen. "Ik hoor niks". Jurgen (mr. Sarcasm) heel droog: "mute staat ook aan, uh, gast...". Jochie van:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
En indirect? Speel nu namelijk niet fijn als ik met een drummer speel omdat ik zo hard moet.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Begrijpelijk, maar niet direct nodig.
De kans is heel klein, maar zet hem nooit met effecten etc helemaal open, maar klein beetje dichterquote:Op donderdag 11 september 2008 18:04 schreef Moozze het volgende:
[..]
En indirect? Speel nu namelijk niet fijn als ik met een drummer speel omdat ik zo hard moet.
Ah! Thanks, dat zijn er direct heel erg veelquote:Op donderdag 11 september 2008 16:45 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Brians kampvuurliedjes boek!
Staat in de OP van het 'Leer hier gitaarspelen topic' geloof ik
Helemaal open, dat durf ik niet! Hij staat meestal tot de helft (zowel de master als de channel level knop) en dat is dan al heul hard...quote:Op donderdag 11 september 2008 18:13 schreef KaMo het volgende:
[..]
De kans is heel klein, maar zet hem nooit met effecten etc helemaal open, maar klein beetje dichter
Wat zal dat een herrie zijn daarquote:Op donderdag 11 september 2008 18:33 schreef Deansensitized het volgende:
Dat kan best hoor, mijne staat met oefenen net iets over de helft, zowel het kanaal volume als de master. Ook best hard, maar doet hij probleemloos. Live hoeft dat eigenlijk lang niet, kom ik meestal net aan een kwart [de master]
Waar speel je op, een combo of een [half]stack?
Uhm, een 'gewone' versterker, een combo denk ik. Maar op de helft istie al hard dat je zeg maar echt oorkleppen nodig hebt... 75 watt ding.quote:Op donderdag 11 september 2008 18:33 schreef Deansensitized het volgende:
Dat kan best hoor, mijne staat met oefenen net iets over de helft, zowel het kanaal volume als de master. Ook best hard, maar doet hij probleemloos. Live hoeft dat eigenlijk lang niet, kom ik meestal net aan een kwart [de master]
Waar speel je op, een combo of een [half]stack?
Ja, dat klopt wel.quote:Op donderdag 11 september 2008 18:00 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja maar die heeft ook een onmogelijk ding met veel knoppen
En voor elk model hoger moet je eerst een cursus volgen op de TU.quote:Op donderdag 11 september 2008 18:57 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, speaker en versterker gedeelte in een? Dat noemen we een combo.
Dan gok ik deze:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |