Ja dat doen ze vaak.quote:Op donderdag 11 september 2008 13:09 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hij is er volgens mij ook nog in een paarsachtige kleur maar ik vind dit wel een mooie kleur blauw. Weer eens wat anders dan zwart![]()
Dit is die SA260FML waar ik het gister over had.
Is het al bijna zaterdag? Dan kan ik hem gaan proberen, als ze hem hebben hangen ten minste.
Ik zie net op de site van Peter Verspuy dat ze daar een foto van een rechtshandige in spiegelbeeld hebben neergezet![]()
Ik begin 22 september pas met werkenquote:Op donderdag 11 september 2008 13:16 schreef Trigalti het volgende:
Ik heb weeekeeend![]()
(Moet wel het halve weekend werken.. maar vooruit..)
Hoe zit het met jullie?
Wat doe je nu dan de hele dag?quote:Op donderdag 11 september 2008 13:17 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ik begin 22 september pas met werken
Dribbel_ vervelen, strijken, gitaar spelen, lezen, opruimen,... volgende week nog wat regelen voor werk... ik vermaak me wel... en daarna is het 4 jaar lang afzienquote:Op donderdag 11 september 2008 13:19 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Wat doe je nu dan de hele dag?
quote:Op donderdag 11 september 2008 13:23 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Dribbel_ vervelen, strijken, gitaar spelen, lezen, opruimen,... volgende week nog wat regelen voor werk... ik vermaak me wel... en daarna is het 4 jaar lang afzien
Maar pauperMSN is offline, dus dan kan ik hem geen YouTube-linkjes sturen van Joshua Kadisonquote:
* Trigalti gaat zich diep schamen... maar..quote:Op donderdag 11 september 2008 13:32 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Maar pauperMSN is offline, dus dan kan ik hem geen YouTube-linkjes sturen van Joshua Kadison
Die ken ik uiteraard wel..quote:Op donderdag 11 september 2008 13:41 schreef Doodkapje het volgende:
Ik ga al bijna weer 4 week naar school.quote:Op donderdag 11 september 2008 13:16 schreef Trigalti het volgende:
Ik heb weeekeeend![]()
(Moet wel het halve weekend werken.. maar vooruit..)
Hoe zit het met jullie?
Ik denk dat Nynke er best blij mee mag zijn.quote:Op donderdag 11 september 2008 16:21 schreef Deansensitized het volgende:
Ares, ik moet de 20e over een H&K Warp 7 top [met H&K 4x12] spelen. Kan je me er wat over vertellen??
Sephyros stelt de drums beschikbaar, en aangezien ze van de [echte] metal zijn, zullen de versterkers wellicht ook van hun komen, gezien hun stijl en de amp...
En Daan, is een Trace Elliott AH250 met TE 4x10 kast iets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |