Aha.quote:Op woensdag 10 september 2008 16:40 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Dat is niet van hem...Hij schrijft af en toe voor het blad 'De Bassist' en daar moest ie cabinets voor reviewen...
Nou... doe je voordeel met deze wetenschap en ga de wijsneus uithangen... krijgt ie niks vanquote:Op woensdag 10 september 2008 16:50 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Aha.. Maar wel over "mijn cabs" praten op BGF he.
.
Idd, in een Les Paul kun je bijna nog een andere gitaar kwijt..
kwa dikte bedoel je? me les paul is even dik als me strat. alleen strat lijkt dunner omdat het zo afgerond is (belly cut enzo)quote:Op woensdag 10 september 2008 16:50 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Aha.. Maar wel over "mijn cabs" praten op BGF he.
.
Idd, in een Les Paul kun je bijna nog een andere gitaar kwijt..
quote:Op woensdag 10 september 2008 19:19 schreef The_Dean het volgende:
Check ik net mijn rekening, veel geld
En GAS
Een huisjequote:
Lees eens terug lamme hondquote:Op woensdag 10 september 2008 19:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Goeie combinatie toch
Hoe ging je sollicitatie Cynic
Lamzak. Zelfde met je vraag over de bezorgkosten van Ikea. Kun je gewoon lezen.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:50 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik doe niet aan teruglezenMaar ik zie het al nu
Normaal scroll ik door de pagina's die ik heb gemist en kijk ik de plaatjes![]()
Ja, maar Ibanez RG is zelfs dikker dan mijn strat en nog eens hoekig. Da's jammer en het is een zwaar ding, maar ik hoef er niet mee op te treden voorlopig. Fijn ding verder.quote:Op woensdag 10 september 2008 18:27 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
kwa dikte bedoel je? me les paul is even dik als me strat. alleen strat lijkt dunner omdat het zo afgerond is (belly cut enzo)
Je kan de boom in.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:53 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik ben geen luxe paard, ik ben geen werkpaard, ik ben een luipaard
GROM
Wat noem je dit dan, met je salsadansende klapbed?quote:Op woensdag 10 september 2008 19:59 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Nee dat zijn luiaards
[ afbeelding ]
Een jaguar,... en 5, 6, 7,...quote:Op woensdag 10 september 2008 20:02 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wat noem je dit dan, met je salsadansende klapbed?.
[ afbeelding ]
Cute.... BUT IT"S WRONG!!!quote:Op woensdag 10 september 2008 20:08 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Een jaguar,... en 5, 6, 7,...
Je hebt te veel 2 stupid dogs gekeken.quote:
Dat is een jachtluipaard (cheetah). Dat van mij is een luipaard (leopard). Verschil tussen een luipaard en een jaguar is (volgens google) dat een jaguar rozetten met stippen erin heeft en een luipaard heeft zwarte vlekken.quote:Op woensdag 10 september 2008 20:11 schreef brother52 het volgende:
Dit is dan wel weer een luipaard.
[ afbeelding ]
Dit ding heeft rozetten met stippen...quote:Op woensdag 10 september 2008 20:02 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wat noem je dit dan, met je salsadansende klapbed?.
[ afbeelding ]
En een echte Fender Jaguar geen rozetten met stippen heeft...quote:Op woensdag 10 september 2008 20:24 schreef Witchfynder het volgende:
Hoewel dit een "leopard guitar" genoemd wordt, zie je aan de stippen dat het een jaguar gitaar is:
[ afbeelding ]
Lelijk is het sowieso..
Ze bedoelen er meer dit mee:quote:Op woensdag 10 september 2008 20:24 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Dit ding heeft rozetten met stippen...
Nou voor jou ook nog 1 dan ?quote:Op woensdag 10 september 2008 20:42 schreef Aresdreams het volgende:
hmmm, ben ik in het animal planet topic verzeilt geraakt?
Is dat Ares die door de nacht vliegt?quote:Op woensdag 10 september 2008 20:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nou voor jou ook nog 1 dan ?
[ afbeelding ]
Held van de dag!quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ekke Ekke Ekke Ekke Ptang Zoo Boing
Hier werkt het nog maar er zijn verdacht weinig mensen oline dus het zal straks wel helemaal plat gaanquote:Op woensdag 10 september 2008 21:42 schreef Witchfynder het volgende:
MSN is d00d ole ole. Maar gitaren blijven altijd bestaan! Yeah!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |