Ja die is ook stoer natuurlijk, maar daar zeggen mensen niet zo snel over dat ie saai isquote:
Nou echt wel, piemel in linkerhand en typen met de rechter..duurde wel wat langer dan normaalquote:Op maandag 8 september 2008 22:47 schreef Vodkadruppel het volgende:
Banaan topic.
Volgens mij voelde je je heel superieur toen je je muzieklijstje ging posten.
Dat dus.quote:
Ik luister niet alleen singer-songwriter achtige muziek, is alleen het genre wat door mijn omgeving het minst "begrepen" wordtquote:Op maandag 8 september 2008 22:53 schreef MASD het volgende:
Superieure muzieksmaak valt dus níet binnen 1 genre he.
Big girl, you are beatifulquote:Op maandag 8 september 2008 22:52 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Dat vinden alle dikke wijven ook.
preciesquote:Op maandag 8 september 2008 22:57 schreef Kopbal het volgende:
Mensen die zich verheven voelen boven anderen door hun muzieksmaak. Kop een trein ofzo.
jepquote:Op maandag 8 september 2008 23:01 schreef afcajos het volgende:
Dit topic slaat echt nergens op, nu gaat iedereen vertellen wat voor muziek smaak die heeft
quote:Op maandag 8 september 2008 23:13 schreef Nikmans het volgende:
Kom we gaan het hele topic volspammen met namen van groepen waar we van houden en dan komt mckillem opeens 200 keer achter mekaar posten en dan is het saai en volgende week doen we het weer opnieuw![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 8 september 2008 23:42 schreef Klautje het volgende:
[ afbeelding ]
TARKAN DA BEST NIEMAND FOKT MET TURKIYE!![]()
![]()
![]()
FOK DE HATERS TURKIYE BOVEN!!!
Dus je hebt het standaard rijtje 'kwaliteits' artiesten ontdekt en denkt nu dat je smaak hebt? Lief!quote:Op maandag 8 september 2008 22:42 schreef Florian_ het volgende:
Echt IEDEREEN die ik tegenkom & waarmee ik over muziek praat zegt over Jeff Buckley, Nick Drake, Elliott Smith, Sufjan Stevens, Iron&Wine, Damien Rice, Sigur Rós, John Frusciante, Anna Ternheim, José Gonzalez e.a. dat het saaie stoffige muziek is en vraagt vervolgens of ik er niet zwaar depressief van wordtIdioot, ga eens een muzieksmaak ontwikkelen ofzo, met je Mika en Amy Winehouse
![]()
Klacht: Goeie muziek afkraken en vervolgens naar Tokio Hotel en Kempi gaan luisteren
Tuurlijk joh! Turkenquote:Op maandag 8 september 2008 23:55 schreef IHVK het volgende:
[..]
![]()
Nepturk.
En er is 800x betere Turkse muziek dan Tarkan.
Wie???quote:Op maandag 8 september 2008 22:42 schreef Florian_ het volgende:
Jeff Buckley, Nick Drake, Elliott Smith, Sufjan Stevens, Iron&Wine, Damien Rice, Sigur Rós, John Frusciante, Anna Ternheim, José Gonzalez
Hear, hear.quote:Op maandag 8 september 2008 22:53 schreef MASD het volgende:
bwahahahaquote:Op maandag 8 september 2008 23:55 schreef IHVK het volgende:
[..]
![]()
Nepturk.
En er is 800x betere Turkse muziek dan Tarkan.
wel:: Metal !quote:Op maandag 8 september 2008 22:53 schreef MASD het volgende:
quote:Op dinsdag 9 september 2008 00:34 schreef BaronPils het volgende:
Kempi![]()
Chicks vinden ons leuk, ze willen ons eten.
Op de doorgestreepte artiesten na hebben ze gelijk. Overigens is het ook mogelijk zowel Kempi als Nick Drake goed te vinden.quote:Op maandag 8 september 2008 22:42 schreef Florian_ het volgende:
Echt IEDEREEN die ik tegenkom & waarmee ik over muziek praat zegt over Jeff Buckley, Nick Drake, Elliott Smith, Sufjan Stevens, Iron&Wine, Damien Rice, Sigur Rós, John Frusciante, Anna Ternheim, José Gonzalez e.a. dat het saaie stoffige muziek is en vraagt vervolgens of ik er niet zwaar depressief van wordtIdioot, ga eens een muzieksmaak ontwikkelen ofzo, met je Mika en Amy Winehouse
![]()
Klacht: Goeie muziek afkraken en vervolgens naar Tokio Hotel en Kempi gaan luisteren
quote:Op dinsdag 9 september 2008 00:37 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Op de doorgestreepte artiesten na hebben ze gelijk.
Best wel.quote:
Hahahahah godver ik tufte m'n koffie uitquote:Op maandag 8 september 2008 23:13 schreef Nikmans het volgende:
Kom we gaan het hele topic volspammen met namen van groepen waar we van houden en dan komt mckillem opeens 200 keer achter mekaar posten en dan is het saai en volgende week doen we het weer opnieuw![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Word je nou niet zwaar depressief van die muziek?quote:Op maandag 8 september 2008 22:42 schreef Florian_ het volgende:
![]()
Dit dus.quote:Op dinsdag 9 september 2008 00:44 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Verkapt kijk-mij-eens-een-toffe-wannabe-diepzinnige-maar-eigenlijk-standaard-alternatieve-muzieksmaak-hebbentopic
bwhehequote:Op dinsdag 9 september 2008 01:22 schreef Maurari het volgende:
Florian_ zou dus nooit een mattie van me kunnen zijn met z'n saaie en stoffige kutmuziek. Ik hoef geen zuurpruimen in m'n vriendenkring
mensen die denken dat hun muzieksmaak beter isquote:Op maandag 8 september 2008 22:42 schreef Florian_ het volgende:
![]()
quote:Op maandag 8 september 2008 23:25 schreef Nosh het volgende:
iedereen die vanaf nu nog één of meerdere bandnamen post is echt een belachelijke verspilling van zuurstof.
animeavatar, x3-gebruik, waardeloos superioriteitsgevoel.quote:
Ook mijn eerste gedachte.quote:Op maandag 8 september 2008 23:59 schreef Hephaistos. het volgende:
het standaard rijtje 'kwaliteits' artiesten
cultuurbarbaar!quote:Op dinsdag 9 september 2008 09:40 schreef Karina het volgende:
Ik zal wel een hele slechte smaak hebben, want ik ken echt geen van de artiesten die je daar noemt.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:06 schreef MarMar het volgende:
[..]
cultuurbarbaar!
* MarMar zegt: terechte klacht!
niet eens, ik kan zelf wel bepalen wat ik leuk vindquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:19 schreef Nosh het volgende:
[..].
Mevrouw heeft ook eens een Oor opengeslagen.
John Frusciante (gitarist van de Red Hot Chili Peppers) ken je vast ook welquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:58 schreef RickoKun het volgende:
Sígur ros is de enige die ik herken in je OP, dat is wel goede muziek inderdaad.
Is het erg als ik 9 van de 10 namen uit je lijstje niet ken?quote:Op maandag 8 september 2008 22:42 schreef Florian_ het volgende:
![]()
quote:Op maandag 8 september 2008 23:42 schreef Klautje het volgende:
[ afbeelding ]
TARKAN DA BEST NIEMAND FOKT MET TURKIYE!![]()
![]()
![]()
FOK DE HATERS TURKIYE BOVEN!!!
quote:Op dinsdag 9 september 2008 01:22 schreef Maurari het volgende:
Florian_ zou dus nooit een mattie van me kunnen zijn met z'n saaie en stoffige kutmuziek. Ik hoef geen zuurpruimen in m'n vriendenkring
quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:23 schreef Paramnesia het volgende:
Ejow, loop je nou Kempi te dissen. Kempi is baas man.
Jeweetzelluf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |