Als je het kind dan niet de persoonlijke aandacht kan geven die het nodig heeft moet je ook niet aan kinderen beginnenquote:Op maandag 8 september 2008 22:39 schreef Fha het volgende:
Niet iedereen kan stoppen met werken als er kinderen komen
quote:
Ik ben niets te kort gekomen hoor en mijn ma heeft ook altijd gewerkt.quote:Op maandag 8 september 2008 22:42 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Als je het kind dan niet de persoonlijke aandacht kan geven die het nodig heeft moet je ook niet aan kinderen beginnen
Die redt zichzelf wel, dat is namelijk een Baas.quote:
Dat dus.quote:Op maandag 8 september 2008 22:42 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Als je het kind dan niet de persoonlijke aandacht kan geven die het nodig heeft moet je ook niet aan kinderen beginnen
zwijgt lieverquote:Op maandag 8 september 2008 22:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ben niets te kort gekomen hoor en mijn ma heeft ook altijd gewerkt.
quote:
Dat wist je alquote:
Alsof een kind 24/7 jouw persoonlijjke aandacht nodig heeft.quote:Op maandag 8 september 2008 22:42 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Heeft helaas niet echt veel positief effect gehad, die persoonlijke 'opvoeding'...quote:Op maandag 8 september 2008 22:35 schreef RickoKun het volgende:
Mijn moeder stopte met haar werk toen ze mij (een echte baas) en mijn broer kreeg, zo toen ik ongeveer weer 7 was begon ze weer met werken en redde ik mij wel voor de rest.
Ik vind dat beide ouders hun kind(eren) veel langer dan tot de basisschool moeten opvoeden. Dat je daarnaast ook een aantal dagen oppas hebt voor het kind om te kunnen werken, doet daar niets aan af. Zoals al eerder gezegd, vind ik ook 5 dagen in de week van 8-18 uur te veel van het goede, maar een kind wordt absoluut niet slechter van een dag of 3 KDV in de week, integendeel vaak.quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:27 schreef Ladylike het volgende:
Mijn man is thuis, ik ben gewoon gaan werken.
Tot je kind naar school gaat vind ik dat je het verplicht bent een goede opvoeding te gunnen en dus niet bij anderen mag en kunt dumpen.
Je mag je imo geen goede ouder noemen als je alleen 's avonds en in het weekend je baby/peuter opvangt.
mijn mening en niemand kan me op andere gedachten daarover brengen.
Als het naar school gaat heb je natuurlijk weer meer tijd en hoe je die tijd indeelt is ieder zn eigen keuze, maar ik vind dat er ten minste één ouder het kind tot de basisschool moet opvoeden.
mijn kind speelt met kindjes uit de straat (zelfde leeftijd en iets ouder tot 12 jaar) en deelt alles met kindjesquote:Op dinsdag 9 september 2008 11:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind dat beide ouders hun kind(eren) veel langer dan tot de basisschool moeten opvoeden. Dat je daarnaast ook een aantal dagen oppas hebt voor het kind om te kunnen werken, doet daar niets aan af. Zoals al eerder gezegd, vind ik ook 5 dagen in de week van 8-18 uur te veel van het goede, maar een kind wordt absoluut niet slechter van een dag of 3 KDV in de week, integendeel vaak.
Ik ben een paar keer van de trap gevallen en op mijn hoofd terechtgekomen....quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:29 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Heeft helaas niet echt veel positief effect gehad, die persoonlijke 'opvoeding'...
was een heel groepje trouwens, was (belgisch) KDV die een tripje maaktequote:Op dinsdag 9 september 2008 11:43 schreef Sjeen het volgende:
Want 1 voorbeeld is natuurlijk representatief voor alle kinderen die naar KDV gaan... Ga toch weg, wie zegt dat die kinderen die jij gezien hebt niet gewoon zo in elkaar zitten, ongeaacht KDV of thuismoeder? Dat jij je situatie zo ingericht hebt, fijn voor je, als jij je daar prettig bij voelt moet je dat zo doen. Maar zeggen dat iemand niet klaar is voor kinderen als het naar een KDV gebracht wordt, dat is wel heel kort door de bocht...
zoals mijn vent dus nu doetquote:Op dinsdag 9 september 2008 11:45 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb al afgesproken met mijn toekomstige echtgenoot dat ik part-time gaat werken en zij fulltime als we kids krijgen. Ze zal nl. meer dan mij gaan verdienen en heeft een hoger IQMijn IQ is 120, dus we krijgen vast slimme kinderen.
Kan ik lekker de hele dag fokken en op de koters passen. Goed bekeken
subklact: mensen die patsen met IQquote:Op dinsdag 9 september 2008 11:45 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb al afgesproken met mijn toekomstige echtgenoot dat ik part-time gaat werken en zij fulltime als we kids krijgen. Ze zal nl. meer dan mij gaan verdienen en heeft een hoger IQMijn IQ is 120, dus we krijgen vast slimme kinderen.
patsen met 120quote:
Ik vind het nogal wat om te stellen dat als je kind een paar dagen naar het kdv gaat, je als ouder je kind niet opvoedtquote:Op dinsdag 9 september 2008 11:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
was een heel groepje trouwens, was (belgisch) KDV die een tripje maakte
tja misschien is het kort door de bocht, toch blijft het mijn mening
mensen die geen tijd hebben om kinderen zelf op te voeden hadden er niet aan moeten beginnen. Sorrie als ik met die mening jou tegen het hoofd stoot, maar zo denk ik al voordat ik zelf kinderen heb gekregen en dat verandert niet.
alleenstaande moeders is natuurlijk wel een ander verhaal als vrouw met partner he
maar goed, voor die mensen kan ik niet spreken omdat ik zelf nooit in die situatie heb gezeten.
0,120 bedoel je dan neem ik aan?quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:45 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zeg niet dat je het dan niet opvoedt, imo is de opvoeding dan onvoldoendequote:Op dinsdag 9 september 2008 11:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind het nogal wat om te stellen dat als je kind een paar dagen naar het kdv gaat, je als ouder je kind niet opvoedtAlsof die opvoeding in die laten we zeggen 24 uur per week gebeurt en je er dan zelf geen omkijken naar hebt
Ik ben HBO. Dus ik gok dat ik 120 heb. Weet niet precies wat de standaard daarvoor is.quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ben HBO. Dus ik gok dat ik 120 heb. Weet niet precies wat de standaard daarvoor is.
Mijn meisje is fokking slim en lekker
quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ben HBO. Dus ik gok dat ik 120 heb.
Je zou een stuk volwassener lijken als je accepteert en respecteert dat iemand een andere mening heeft als je dan geen woorden met negatieve lading gebruikt.quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je het dan niet opvoedt, imo is de opvoeding dan onvoldoende
sorrie blijft mijn mening, net zoals de jouwe is dat het niet erg is om je kind ergens anders te dumpen
Oe, word dit een Catfight?quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je zou een stuk volwassener lijken als je accepteert en respecteert dat iemand een andere mening heeft als je dan geen woorden met negatieve lading gebruikt.
Misschien is het maar goed da tjij je kind niet zelf opvoedtNee, dan verlaag ik me tot jouw niveau, dus laat ik dat maar doorstrepen.
Waarom 'dumpen'? Ik zeg toch ook niet dat jij jouw kind opscheept met iemand die misschien helemaal niet geschikt is om een kind op te voeden?quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
sorrie blijft mijn mening, net zoals de jouwe is dat het niet erg is om je kind ergens anders te dumpen
Je verlaagt je nog verder want je wordt blijkbaar boos en gaat persoonlijk wordenquote:Op dinsdag 9 september 2008 12:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je zou een stuk volwassener lijken als je accepteert en respecteert dat iemand een andere mening heeft als je dan geen woorden met negatieve lading gebruikt.
Misschien is het maar goed da tjij je kind niet zelf opvoedtNee, dan verlaag ik me tot jouw niveau, dus laat ik dat maar doorstrepen.
blijkbaar vinden jullie het woord dumpen zo erg..quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:20 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Waarom 'dumpen'? Ik zeg toch ook niet dat jij jouw kind opscheept met iemand die misschien helemaal niet geschikt is om een kind op te voeden?
Dat jij het 'geluk' hebt dat je iemand in huis hebt die zich er blijkbaar prettig bij voelt om huisvader te zijn, dat maakt nog niet dat het de beste manier is om een kind groot te brengen...
zo.. aangepastquote:Op dinsdag 9 september 2008 11:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
sorrie blijft mijn mening, net zoals de jouwe is dat het niet erg is om je kind ergens anders heen te brengen
Eens. Maar kinderen moet je tegenwoordig nemen, anders ben je raar. Of denk je niet aan de toekomstquote:Op dinsdag 9 september 2008 11:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
tja misschien is het kort door de bocht, toch blijft het mijn mening
mensen die geen tijd hebben om kinderen zelf op te voeden hadden er niet aan moeten beginnen. Sorrie als ik met die mening jou tegen het hoofd stoot, maar zo denk ik al voordat ik zelf kinderen heb gekregen en dat verandert niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |