Als je het kind dan niet de persoonlijke aandacht kan geven die het nodig heeft moet je ook niet aan kinderen beginnenquote:Op maandag 8 september 2008 22:39 schreef Fha het volgende:
Niet iedereen kan stoppen met werken als er kinderen komen
quote:
Ik ben niets te kort gekomen hoor en mijn ma heeft ook altijd gewerkt.quote:Op maandag 8 september 2008 22:42 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Als je het kind dan niet de persoonlijke aandacht kan geven die het nodig heeft moet je ook niet aan kinderen beginnen
Die redt zichzelf wel, dat is namelijk een Baas.quote:
Dat dus.quote:Op maandag 8 september 2008 22:42 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Als je het kind dan niet de persoonlijke aandacht kan geven die het nodig heeft moet je ook niet aan kinderen beginnen
zwijgt lieverquote:Op maandag 8 september 2008 22:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ben niets te kort gekomen hoor en mijn ma heeft ook altijd gewerkt.
quote:
Dat wist je alquote:
Alsof een kind 24/7 jouw persoonlijjke aandacht nodig heeft.quote:Op maandag 8 september 2008 22:42 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Heeft helaas niet echt veel positief effect gehad, die persoonlijke 'opvoeding'...quote:Op maandag 8 september 2008 22:35 schreef RickoKun het volgende:
Mijn moeder stopte met haar werk toen ze mij (een echte baas) en mijn broer kreeg, zo toen ik ongeveer weer 7 was begon ze weer met werken en redde ik mij wel voor de rest.
Ik vind dat beide ouders hun kind(eren) veel langer dan tot de basisschool moeten opvoeden. Dat je daarnaast ook een aantal dagen oppas hebt voor het kind om te kunnen werken, doet daar niets aan af. Zoals al eerder gezegd, vind ik ook 5 dagen in de week van 8-18 uur te veel van het goede, maar een kind wordt absoluut niet slechter van een dag of 3 KDV in de week, integendeel vaak.quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:27 schreef Ladylike het volgende:
Mijn man is thuis, ik ben gewoon gaan werken.
Tot je kind naar school gaat vind ik dat je het verplicht bent een goede opvoeding te gunnen en dus niet bij anderen mag en kunt dumpen.
Je mag je imo geen goede ouder noemen als je alleen 's avonds en in het weekend je baby/peuter opvangt.
mijn mening en niemand kan me op andere gedachten daarover brengen.
Als het naar school gaat heb je natuurlijk weer meer tijd en hoe je die tijd indeelt is ieder zn eigen keuze, maar ik vind dat er ten minste één ouder het kind tot de basisschool moet opvoeden.
mijn kind speelt met kindjes uit de straat (zelfde leeftijd en iets ouder tot 12 jaar) en deelt alles met kindjesquote:Op dinsdag 9 september 2008 11:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind dat beide ouders hun kind(eren) veel langer dan tot de basisschool moeten opvoeden. Dat je daarnaast ook een aantal dagen oppas hebt voor het kind om te kunnen werken, doet daar niets aan af. Zoals al eerder gezegd, vind ik ook 5 dagen in de week van 8-18 uur te veel van het goede, maar een kind wordt absoluut niet slechter van een dag of 3 KDV in de week, integendeel vaak.
Ik ben een paar keer van de trap gevallen en op mijn hoofd terechtgekomen....quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:29 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Heeft helaas niet echt veel positief effect gehad, die persoonlijke 'opvoeding'...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |