Crank is inderdaad geweldigquote:Op maandag 8 september 2008 22:10 schreef IrishBastard het volgende:
CrankWat een briljante film is dat
!!
Oh, 'n avond trouwens
Oh dan moet ik die natuurlijk even bekijkenquote:Op maandag 8 september 2008 22:13 schreef IrishBastard het volgende:
Ja, met echt het meest briljante verhaal van de eeuw
Hij is niet hou..quote:Op maandag 8 september 2008 22:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hij is wel tof, maar hij is niet hou! maar daar wennen we wel aan..
quote:Op maandag 8 september 2008 22:26 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hij is niet hou..
Je mist de vrouw erin zeker?
quote:Hoi CP!
Ik heb besloten om per direct met deze opleiding te stoppen. De CAD teken programma's zijn totaal niet interessant voor mij, en de opleiding is totaal niet wat ik er van verwachtte, ik wil later niets met ontwerpen doen, vandaar. Ik wens jullie succes met de opleiding, deheer Janssen heb ik ondertussen al ingelicht over mijn keuze.
Gr. A v. D
(Zou je het door willen geven aan de rest van ons groepje)
vooral dat subtiel baart me zorgenquote:Op maandag 8 september 2008 20:37 schreef Mikkie het volgende:
. Heel duidelijk, maar toch correct en subtiel. Ofzo..
Heb je er een sportkaart voor ofzo? of ga je gewoon zo af en toe klimmen, entree betalen enz..quote:Op maandag 8 september 2008 22:36 schreef swarmahoer het volgende:
klimmen was zwaar zeg had t ff odnerschatmet moeite een 5b gehaalt
kloptquote:Op maandag 8 september 2008 22:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oeh puberpop is voortaan ook in Tilburg, Dinsdag in Nimma, Woensdag in tilburg
Ah dat is de link dus, Kim snapte de link tussen Nijmegen en Tilburg al niet..quote:Op maandag 8 september 2008 22:38 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
klopt
t ging zo goed ze exporteren t project, beetje winst maken he
Wat is er met gitarenquote:Op maandag 8 september 2008 22:17 schreef Houniet het volgende:
Wie heeft er hier verstand van gitaren?
Beetje druk leventje ondertussenquote:
studeer hier niet he dus geen sportkaartquote:Op maandag 8 september 2008 22:38 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Heb je er een sportkaart voor ofzo? of ga je gewoon zo af en toe klimmen, entree betalen enz..
Ik wil er een kopen maar ik weet niet waar ik op moet lettenquote:
ja daar zitten de andere kroegen van de oude eigenaren van vb.. en degene achter pp die heeft contact daar en dus gaat t ook naar tilburgquote:Op maandag 8 september 2008 22:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ah dat is de link dus, Kim snapte de link tussen Nijmegen en Tilburg al niet..
keus tussen 4 of 6 snarenquote:Op maandag 8 september 2008 22:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik wil er een kopen maar ik weet niet waar ik op moet letten.
quote:Op maandag 8 september 2008 22:45 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Had ik morgen een avond geen fok gepland, ga ik jou zeker weer tegenkomen
quote:Op maandag 8 september 2008 22:49 schreef swarmahoer het volgende:
ga je dalk naar vb? wat is dr dan
Mja...quote:Op maandag 8 september 2008 22:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik wil er een kopen maar ik weet niet waar ik op moet letten.
Waar ongeveer?quote:Op maandag 8 september 2008 22:48 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hey Dode Kapper, lees eens verder terug, ik schijn ongelofelijke wartaal over jou uitgekraamd te hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 september 2008 17:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jullie hebben ook een externe HD, hebben jullie een prog (of zit 't in Vista) om 2 mappen (op compu & externe HD) te synchroniseren?
Ik wil swappen...quote:Op maandag 8 september 2008 17:14 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Denk dat Doodkapje hier een fantastische andere zin van kan maken, en ik ben er van overtuigd ben dat er hetzelfde staat
quote:
Idem. Wat draaien ze daar?quote:
Komt door FOK!tv, genereert veel dataverkeer.quote:Op maandag 8 september 2008 23:04 schreef IrishBastard het volgende:
Is fok bij jullie ook zo f*cking traag?
MIjn rooster is de bomquote:Op maandag 8 september 2008 23:03 schreef Cocktailprikker het volgende:
kijk, hier past precies een kater tussen![]()
[ afbeelding ]
quote:
Tering, die pagina ziet er bij mij gelukkig heel wat minder druk uitquote:Op maandag 8 september 2008 23:03 schreef Cocktailprikker het volgende:
[ afbeelding ]
Mag ik die ook hosselenquote:
alles kan kapotquote:Op maandag 8 september 2008 23:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Van mij wel, of haar vriendje het leuk vind weet ik niet
quote:
Je bent de beste vriend ?quote:Op maandag 8 september 2008 23:28 schreef Houniet het volgende:
Verliefd (?) op beste vriend van m'n vriend
Nope, klassiek topicquote:Op maandag 8 september 2008 23:31 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Je bent de beste vriend ?
quote:Op maandag 8 september 2008 23:03 schreef Cocktailprikker het volgende:
[ afbeelding ]
Autotechniekquote:Op maandag 8 september 2008 23:36 schreef ImTheBase het volgende:
[..]ICA/Techniek Arnhem HAN?
Wat doe je?
Nicequote:Op maandag 8 september 2008 23:38 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Autotechniek![]()
TT!
Nijmegen # 196 - Los op Puberpop !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |