abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61486661
Hey allemaal,

dit is even een kloon want m'n vriend leest af en toe ook nog wel eens op fok!.

Sinds kort moet ik de hele tijd aan een van de beste vrienden van m'n vriend denken, we kunnen steeds beter met elkaar opschieten en praten ook vaak over vanalles en nog wat terwijl we dat voorheen eigenlijk nooit deden. Nou ja we praatten natuurlijk wel maar dat was oppervlakkig en alleen als we elkaar zagen als we met een hele groep wat gingen doen.

Ik voel me weer zoals toen ik net verliefd was op m'n huidige vriend, maar wil hem helemaal niet kwijt.
De jongen waar ik nu verliefd op lijk te zijn is ook niet echt iemand waarmee ik voor altijd samen zou willen/kunnen zijn denk ik, en dat idee had ik tot nu toe wel bij m'n huidige vriend (begin daar nu aan te twijfelen door dit alles).

O ja een extra reden waarom ik niet bij m'n huidige vriend weg wil (behalve dat we het wel goed en leuk hebben samen) is omdat ik eindelijk m'n leven wat op orde heb en het niet weer helemaal wil omgooien voor iemand waar ik misschien nu alleen maar even wat voor voel En ik weet niet eens of hij mij wel leuk vindt!

Is er nog een touw aan vast te knopen..?

Ik weet in ieder geval niet wat ik moet doen. Kom maar niet van dat verliefde gevoel af! En m'n vriend merkt ook wel dat er iets is want ik ben veel stiller dan voorheen.
Wat moet ik doen?!?!
pi_61486730
quote:
Op maandag 8 september 2008 22:29 schreef ukkie86 het volgende:
Hey allemaal,

dit is even een kloon want m'n vriend leest af en toe ook nog wel eens op fok!.

Sinds kort moet ik de hele tijd aan een van de beste vrienden van m'n vriend denken, we kunnen steeds beter met elkaar opschieten en praten ook vaak over vanalles en nog wat terwijl we dat voorheen eigenlijk nooit deden. Nou ja we praatten natuurlijk wel maar dat was oppervlakkig en alleen als we elkaar zagen als we met een hele groep wat gingen doen.

Ik voel me weer zoals toen ik net verliefd was op m'n huidige vriend, maar wil hem helemaal niet kwijt.
De jongen waar ik nu verliefd op lijk te zijn is ook niet echt iemand waarmee ik voor altijd samen zou willen/kunnen zijn denk ik, en dat idee had ik tot nu toe wel bij m'n huidige vriend (begin daar nu aan te twijfelen door dit alles).

O ja een extra reden waarom ik niet bij m'n huidige vriend weg wil (behalve dat we het wel goed en leuk hebben samen) is omdat ik eindelijk m'n leven wat op orde heb en het niet weer helemaal wil omgooien voor iemand waar ik misschien nu alleen maar even wat voor voel En ik weet niet eens of hij mij wel leuk vindt!

Is er nog een touw aan vast te knopen..?

Ik weet in ieder geval niet wat ik moet doen. Kom maar niet van dat verliefde gevoel af! En m'n vriend merkt ook wel dat er iets is want ik ben veel stiller dan voorheen.
Wat moet ik doen?!?!
Jij wilt je huidige vriend gewoon inruilen zonder risico's. Maar dat gaat niet zo maar he missie! foei foei foei.
Wederom; kies er een, maak een keuze en stick with it, whatever the outcome may be.
A little bit hateful
pi_61486798
quote:
Op maandag 8 september 2008 22:30 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Jij wilt je huidige vriend gewoon inruilen zonder risico's. Maar dat gaat niet zo maar he missie! foei foei foei.
Wederom; kies er een en stick with it.
Ik wil hem liever niet kwijt maar kom niet van dat verliefde gevoel af
pi_61487535
* Locusta eensch met Liquidootje

Maar goed: om van het verliefde gevoel af te komen: poosje geen contact meer en die tijd gebruiken om maar eens goed over je relatie na te denken.
pi_61487548
Ik zou die gevoelens afdoen als een leuk trucje van de natuur. Het leven draait in essentie om voortplanten. Verliefdheid is een van de leuke snufjes die het lichaam bezit om dit voor elkaar te krijgen.

Het gebeurt nou eenmaal. Verliefd wordt je zonder dat je daar iets aan kan doen. Het overkomt je. Als je vrijgezel bent is het leuk en mooi in de meeste gevallen. In het begin van een relatie is het prachtig als je ziet dat het wederzijds is. Toch komt er een moment dat je eenmaal gesetteld bent. Je hebt het prima naar je zin met je vriend en je mag niet klagen. De verliefdheid zelf zal op een gegeven moment toch minder worden. Dan is het nergens meer voor nodig. Het doel is bereikt.

Nu ben je ineens verliefd op iemand anders. Lastig, lastig. Het oorspronkelijke doel van verliefdheid om aan de man te komen gaat hier niet op. Jij bent al voorzien. Het is iets wat gebeurt, maar wat enkel voor moeilijke momenten zorgt. Je moet het niet te serieus nemen en er verder op in gaan. Jij ben heel gelukkig met je vriend en bent niet op zoek naar een ander. Dan zou het stom zijn om dat weg te gooien door opspelende gevoelens voor een ander.

Je kan jezelf helemaal gek maken en toegeven aan dit gevoel. Dan zullen de eerste maanden met die nieuwe vriend weer helemaal geweldig zijn op het gebied van liefde en genot. Toch komt er dan weer een moment waar de verliefdheid zelf verdwijnt/afzwakt en er weer iemand anders om de hoek kan kijken. Dan begint het weer helemaal opnieuw.

Probeer die gevoelens voor die vriend te onderdrukken en doe gewoon wat je altijd doet. Uiteindelijk weet je dat je huidige vriend perfect voor je is. Je had het niet beter kunnen treffen met hem. Die vriend is een erg goede vriend, maar meer ook niet.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
pi_61487738
quote:
Op maandag 8 september 2008 22:54 schreef Karammel het volgende:
*knip*

Je hebt helemaal gelijk, na 3,5 jaar is de verliefdheid toch wel weg en begint het allemaal een beetje normaal te worden.
Ik ben ook nog iemand die erg van veranderingen houdt, dus weet nooit wat ik moet doen als zoiets zich voordoet. Dan wil ik graag verandering, maar weet dat dat nooit zo goed zal uitpakken als dat ik het nu heb.

We zijn natuurlijk niet voor niks al 3,5 jaar samen zonder problemen

Thnx!
pi_61488704
quote:
Op maandag 8 september 2008 23:04 schreef ukkie86 het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk, na 3,5 jaar is de verliefdheid toch wel weg en begint het allemaal een beetje normaal te worden.
Ik ben ook nog iemand die erg van veranderingen houdt, dus weet nooit wat ik moet doen als zoiets zich voordoet. Dan wil ik graag verandering, maar weet dat dat nooit zo goed zal uitpakken als dat ik het nu heb.

We zijn natuurlijk niet voor niks al 3,5 jaar samen zonder problemen

Thnx!
Ga leuke dingen doen met je vriend, om het weer even op te schudden. Doe een weekendje weg, een concert in een verre stad waar je normaal niet naartoe zou gaan, een avondje in een goedkoop hotelletje, een dagje ziekmelden en samen in bed blijven liggen, maakt niet uit.
  dinsdag 9 september 2008 @ 00:17:20 #8
262 Re
Kiss & Swallow
pi_61488872
---R&L dus
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_61489147
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 00:07 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ga leuke dingen doen met je vriend, om het weer even op te schudden. Doe een weekendje weg, een concert in een verre stad waar je normaal niet naartoe zou gaan, een avondje in een goedkoop hotelletje, een dagje ziekmelden en samen in bed blijven liggen, maakt niet uit.
Als het zo makkelijk zou zijn denk ik niet dat er zoveel van dit soort topics in R&L zouden lopen.

Je bent verliefd op die jongen, dat gaat alleen over als je hem niet meer gaat zien. En het klinkt eigenlijk alsof je je keuze allang gemaakt hebt. Doe je vriend een plezier en wees eerlijk tegen hem.
Jesus saves but death prevails.
pi_61489205
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 00:36 schreef Shivo het volgende:

[..]

Als het zo makkelijk zou zijn denk ik niet dat er zoveel van dit soort topics in R&L zouden lopen.
En toch is het soms echt zo makkelijk. Tuurlijk, als je niet (meer) bij elkaar past red je hiermee geen relatie, maar als de sleur erin dreigt te raken, heb je verdomd veel zelf in de hand. Ik ben eerder van mening dat heel veel topics voorkomen zouden kunnen worden door het tonen van wat initiatief en fantasie.
pi_61490010
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 00:39 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

En toch is het soms echt zo makkelijk. Tuurlijk, als je niet (meer) bij elkaar past red je hiermee geen relatie, maar als de sleur erin dreigt te raken, heb je verdomd veel zelf in de hand. Ik ben eerder van mening dat heel veel topics voorkomen zouden kunnen worden door het tonen van wat initiatief en fantasie.
Je hebt helemaal gelijk .
Het is een goede zaak als mensen hun relatie op die manier wat meer pit proberen te geven. Dat houdt de spanning in de relatie. Erg goed inderdaad om de sleur zo tegen te gaan. Je moet er zelf natuurlijk het beste van zien te maken. Niets gaat vanzelf.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
  dinsdag 9 september 2008 @ 02:09:05 #12
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_61490113
Vindt die vriend jou ook net zo leuk?Zo ja, wat een lekkere beste vriend heb je dan en zo nee, laat het dan rusten, ook al maak je het uit, maar ga niet die vriend lopen versieren. Dat je je vriend dumpt voor iemand anders is al jammerlijk, maar als je ook nog eens gaat stoken tussen vrienden ben je gewoon koud.
pi_61490267
Ik zou die beste vriend gewoon keihard neuken. En dan niks tegen je vriend vertellen natuurlijk, anders is het niet meer spannend.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_61490331
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 00:39 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

In dit geval (en de meeste gevallen die hier voorbij komen) is het 'probleem' het stadium van sleur al voorbij en heeft het als gevolg dat TS verliefd is op een ander. Ik denk dat ze dat probleem eerst zal moeten oplossen voordat ze in de trant van weekendjes weg kan denken.
Jesus saves but death prevails.
pi_61490474
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 05:30 schreef Shivo het volgende:

In dit geval (en de meeste gevallen die hier voorbij komen) is het 'probleem' het stadium van sleur al voorbij en heeft het als gevolg dat TS verliefd is op een ander. Ik denk dat ze dat probleem eerst zal moeten oplossen voordat ze in de trant van weekendjes weg kan denken.
Ik denk dat die weekendjes weg en dergelijke juist kunnen helpen. Geen contact meer met die andere jongen en aandacht richten op haar eigen vriendje. Hoe wil je anders die verliefdheid oplossen?
quote:
Dat zijn nou niet de beste redenen om bij je vriend te blijven.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_61491433
1. verlieft
2. Stelletje
3. Houden van
4. Hé wat is er nu anders?! Ooh die ander geeft wel véél meer daandacht dan mijn huidige partner

Damn ga je denken dat het gras bij de ander groen is... aandacht&onzekerheid = doodelijk voor een relatie.
Ofwel kansen voor een ander om onder je huid te kruipen..

En wat heb je dan? Verlieftheid!
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_61491505
Haha, je denkt toch niet dat dat ooit iets gaat worden. Of je vernietigd een vriendschap en je relatie met je huidige vriend of je houdt het voor je en wacht tot het over gaat. Als je die stap waagt, bereid je dan maar voor op een zware komende tijd.

Choose wisely.
Lambo of Rekt
pi_61511588
pi_61516861
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 08:52 schreef Chev het volgende:
1. verlieft

En wat heb je dan? Verlieftheid!
  woensdag 10 september 2008 @ 09:21:25 #20
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_61516947
just wait it out...
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  woensdag 10 september 2008 @ 09:33:15 #21
19142 tslh
Never at ease.....
pi_61517174
quote:

Dat laatste stukje zegt wel iets over hoe je ernaar kijkt... Eerst lees ik over hoe goed het allemaal is met je huidige vriend, stabiliteit in je leven, etc. en dan dit regeltje. Zoals een van de eerdere posters zei lijkt het wel alsof je je huidige vriend wel wilt inruilen, als je maar zeker weet dat nieuwe jongen jou ook wil.

In elk geval NIET iets beginnen met een nieuw iemand terwijl je nog bij je huidige vriend bent: dat is niet fair tegenover je vriend EN zorgt ervoor dat je meteen te boek komt te staan als een onbetrouwbaar persoon (en dat zal je nieuwe vriend ook altijd in zijn achterhoofd houden als hij bij jou is).
Life is funny. Well, yours is. To me.
  woensdag 10 september 2008 @ 10:03:00 #22
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_61517764
quote:
Op woensdag 10 september 2008 09:17 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_61517870
quote:
En ik weet niet eens of hij mij wel leuk vindt!
Ofwel je wil niet alleen zijn.
Je wil zekerheid dat de verliefdheid wederzijds is.
Goh klinkt als m'n ex

Het is echt niet eerlijk tegenover je vriend en je moet hem niet aan het lijntje houden en wachten totdat je hem kan vervangen..

Je kan 3 dingen doen, het laten zitten zoals het is en de jongen negeren, er met je vriend over praten of het uitmaken,.

Misschien moet je er met hem over praten en hem niet met een barstende bom om de tuin lijden in plaats van je eigen onzekerheden op te kroppen.

Als je gelukkig bent met je huidige partner dan kan je het redden maar dan moet je wel willen, anders kan je het maar beter uitmaken... want dan is alleen houden van niet genoeg.
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_61517930
verliefdheid kan echt tot problemen leiden "verliefdheid kan echt tot problemen leiden"
Als je je vriend niet kwijt wil, probeer er dan niet op in te gaan en er gewoon een beetje van te genieten zo lang het duurt
  woensdag 10 september 2008 @ 11:05:58 #25
223658 .livvy
You know..I know..
pi_61519287
bah
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')