Jij wilt je huidige vriend gewoon inruilen zonder risico's. Maar dat gaat niet zo maar he missie! foei foei foei.quote:Op maandag 8 september 2008 22:29 schreef ukkie86 het volgende:
Hey allemaal,
dit is even een kloon want m'n vriend leest af en toe ook nog wel eens op fok!.
Sinds kort moet ik de hele tijd aan een van de beste vrienden van m'n vriend denken, we kunnen steeds beter met elkaar opschieten en praten ook vaak over vanalles en nog wat terwijl we dat voorheen eigenlijk nooit deden. Nou ja we praatten natuurlijk wel maar dat was oppervlakkig en alleen als we elkaar zagen als we met een hele groep wat gingen doen.
Ik voel me weer zoals toen ik net verliefd was op m'n huidige vriend, maar wil hem helemaal niet kwijt.
De jongen waar ik nu verliefd op lijk te zijn is ook niet echt iemand waarmee ik voor altijd samen zou willen/kunnen zijn denk ik, en dat idee had ik tot nu toe wel bij m'n huidige vriend (begin daar nu aan te twijfelen door dit alles).
O ja een extra reden waarom ik niet bij m'n huidige vriend weg wil (behalve dat we het wel goed en leuk hebben samen) is omdat ik eindelijk m'n leven wat op orde heb en het niet weer helemaal wil omgooien voor iemand waar ik misschien nu alleen maar even wat voor voelEn ik weet niet eens of hij mij wel leuk vindt!
Is er nog een touw aan vast te knopen..?
Ik weet in ieder geval niet wat ik moet doen. Kom maar niet van dat verliefde gevoel af! En m'n vriend merkt ook wel dat er iets is want ik ben veel stiller dan voorheen.
Wat moet ik doen?!?!
Ik wil hem liever niet kwijt maar kom niet van dat verliefde gevoel afquote:Op maandag 8 september 2008 22:30 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Jij wilt je huidige vriend gewoon inruilen zonder risico's. Maar dat gaat niet zo maar he missie! foei foei foei.
Wederom; kies er een en stick with it.![]()
Je hebt helemaal gelijk, na 3,5 jaar is de verliefdheid toch wel weg en begint het allemaal een beetje normaal te worden.quote:
Ga leuke dingen doen met je vriend, om het weer even op te schudden. Doe een weekendje weg, een concert in een verre stad waar je normaal niet naartoe zou gaan, een avondje in een goedkoop hotelletje, een dagje ziekmelden en samen in bed blijven liggen, maakt niet uit.quote:Op maandag 8 september 2008 23:04 schreef ukkie86 het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, na 3,5 jaar is de verliefdheid toch wel weg en begint het allemaal een beetje normaal te worden.
Ik ben ook nog iemand die erg van veranderingen houdt, dus weet nooit wat ik moet doen als zoiets zich voordoet. Dan wil ik graag verandering, maar weet dat dat nooit zo goed zal uitpakken als dat ik het nu heb.
We zijn natuurlijk niet voor niks al 3,5 jaar samen zonder problemen
Thnx!
Als het zo makkelijk zou zijn denk ik niet dat er zoveel van dit soort topics in R&L zouden lopen.quote:Op dinsdag 9 september 2008 00:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ga leuke dingen doen met je vriend, om het weer even op te schudden. Doe een weekendje weg, een concert in een verre stad waar je normaal niet naartoe zou gaan, een avondje in een goedkoop hotelletje, een dagje ziekmelden en samen in bed blijven liggen, maakt niet uit.
En toch is het soms echt zo makkelijk. Tuurlijk, als je niet (meer) bij elkaar past red je hiermee geen relatie, maar als de sleur erin dreigt te raken, heb je verdomd veel zelf in de hand. Ik ben eerder van mening dat heel veel topics voorkomen zouden kunnen worden door het tonen van wat initiatief en fantasie.quote:Op dinsdag 9 september 2008 00:36 schreef Shivo het volgende:
[..]
Als het zo makkelijk zou zijn denk ik niet dat er zoveel van dit soort topics in R&L zouden lopen.
Je hebt helemaal gelijkquote:Op dinsdag 9 september 2008 00:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En toch is het soms echt zo makkelijk. Tuurlijk, als je niet (meer) bij elkaar past red je hiermee geen relatie, maar als de sleur erin dreigt te raken, heb je verdomd veel zelf in de hand. Ik ben eerder van mening dat heel veel topics voorkomen zouden kunnen worden door het tonen van wat initiatief en fantasie.
In dit geval (en de meeste gevallen die hier voorbij komen) is het 'probleem' het stadium van sleur al voorbij en heeft het als gevolg dat TS verliefd is op een ander. Ik denk dat ze dat probleem eerst zal moeten oplossen voordat ze in de trant van weekendjes weg kan denken.quote:Op dinsdag 9 september 2008 00:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En toch is het soms echt zo makkelijk. Tuurlijk, als je niet (meer) bij elkaar past red je hiermee geen relatie, maar als de sleur erin dreigt te raken, heb je verdomd veel zelf in de hand. Ik ben eerder van mening dat heel veel topics voorkomen zouden kunnen worden door het tonen van wat initiatief en fantasie.
Ik denk dat die weekendjes weg en dergelijke juist kunnen helpen. Geen contact meer met die andere jongen en aandacht richten op haar eigen vriendje. Hoe wil je anders die verliefdheid oplossen?quote:Op dinsdag 9 september 2008 05:30 schreef Shivo het volgende:
In dit geval (en de meeste gevallen die hier voorbij komen) is het 'probleem' het stadium van sleur al voorbij en heeft het als gevolg dat TS verliefd is op een ander. Ik denk dat ze dat probleem eerst zal moeten oplossen voordat ze in de trant van weekendjes weg kan denken.
Dat zijn nou niet de beste redenen om bij je vriend te blijven.quote:Op maandag 8 september 2008 22:29 schreef ukkie86 het volgende:
O ja een extra reden waarom ik niet bij m'n huidige vriend weg wil (behalve dat we het wel goed en leuk hebben samen) is omdat ik eindelijk m'n leven wat op orde heb en het niet weer helemaal wil omgooien voor iemand waar ik misschien nu alleen maar even wat voor voelEn ik weet niet eens of hij mij wel leuk vindt!
quote:Op dinsdag 9 september 2008 08:52 schreef Chev het volgende:
1. verlieft
En wat heb je dan? Verlieftheid!![]()
Dat laatste stukje zegt wel iets over hoe je ernaar kijkt... Eerst lees ik over hoe goed het allemaal is met je huidige vriend, stabiliteit in je leven, etc. en dan dit regeltje. Zoals een van de eerdere posters zei lijkt het wel alsof je je huidige vriend wel wilt inruilen, als je maar zeker weet dat nieuwe jongen jou ook wil.quote:Op maandag 8 september 2008 22:29 schreef ukkie86 het volgende:
quote:
Ofwel je wil niet alleen zijn.quote:Op maandag 8 september 2008 22:29 schreef ukkie86 het volgende:
En ik weet niet eens of hij mij wel leuk vindt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |