Lekker fucking belangrijkquote:Op maandag 8 september 2008 18:45 schreef swarmahoer het volgende:
note erbij volgendsmijvan die kutmod van muziek gok ik dat ik m afzijk omdat ie n sukkel is
Ah tnx, binnenkort ook maar eens testen danquote:Op maandag 8 september 2008 18:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Werkt prima. Je krijgt zelfs een preview van wat er gewijzigd gaat worden, geen verrassingen dus
.
downloadlink
Wat zei ie dan, ik volg 't nog steeds nietquote:
help eens mee danquote:
kijk bij myat tongs muziek topic ofzoquote:Op maandag 8 september 2008 19:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat zei ie dan, ik volg 't nog steeds niet.
Nee, jij moet gewoon beter leren rellenquote:
met jou natuurlijkquote:Op maandag 8 september 2008 19:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Met jou of tegen je?
Want ik heb geen idee waar die rel over ging want die is verwijderd volgens mij
Je hebt Romeo en Julia, Bonnie en clyde, samson and delilah en jij komt aanzetten met bassie en adriaanquote:Op maandag 8 september 2008 19:24 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
met jou natuurlijkanders ben ik als bassie zonder adriaan etc.
Wat zijn de agendapuntenquote:Op maandag 8 september 2008 19:29 schreef Mikkie het volgende:
Anyway, die stemming is toch zo voorbij, want er is een huisvergadering op komst. Oh joy.
1. Openingquote:
quote:Op maandag 8 september 2008 20:48 schreef motorbloempje het volgende:
zijn er geen leuke kroegen in Dukenburg?
(ja, ik weet het antwoord eigenlijk al, STFU!)
echt erg vind ik het niet hoor...quote:Op maandag 8 september 2008 21:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou woon je in Nijmegen, woon je nog kut
Naar centraal fietsen vanaf daar is echt een klein eindjequote:Op maandag 8 september 2008 21:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
echt erg vind ik het niet hoor...
toen ik vanmiddag ging spinnen, een uur lang, heb ik in totaal 2 uur op de fiets gezeten
vind een eindje fietsen hélemaal niet erg eigenlijk. Deed ik vroeger ook altijd naar de middelbare school, was even ver ongeveer.
Tuurlijk, bij extreem kutweer is er de bus, maar andersfietsen
naar centrum is minuutje of 20quote:Op maandag 8 september 2008 21:23 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Naar centraal fietsen vanaf daar is echt een klein eindjeEn dan lekker naar Samson, Camelot ofzo
Crank is inderdaad geweldigquote:Op maandag 8 september 2008 22:10 schreef IrishBastard het volgende:
CrankWat een briljante film is dat
!!
Oh, 'n avond trouwens
Oh dan moet ik die natuurlijk even bekijkenquote:Op maandag 8 september 2008 22:13 schreef IrishBastard het volgende:
Ja, met echt het meest briljante verhaal van de eeuw
Hij is niet hou..quote:Op maandag 8 september 2008 22:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hij is wel tof, maar hij is niet hou! maar daar wennen we wel aan..
quote:Op maandag 8 september 2008 22:26 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hij is niet hou..
Je mist de vrouw erin zeker?
quote:Hoi CP!
Ik heb besloten om per direct met deze opleiding te stoppen. De CAD teken programma's zijn totaal niet interessant voor mij, en de opleiding is totaal niet wat ik er van verwachtte, ik wil later niets met ontwerpen doen, vandaar. Ik wens jullie succes met de opleiding, deheer Janssen heb ik ondertussen al ingelicht over mijn keuze.
Gr. A v. D
(Zou je het door willen geven aan de rest van ons groepje)
vooral dat subtiel baart me zorgenquote:Op maandag 8 september 2008 20:37 schreef Mikkie het volgende:
. Heel duidelijk, maar toch correct en subtiel. Ofzo..
Heb je er een sportkaart voor ofzo? of ga je gewoon zo af en toe klimmen, entree betalen enz..quote:Op maandag 8 september 2008 22:36 schreef swarmahoer het volgende:
klimmen was zwaar zeg had t ff odnerschatmet moeite een 5b gehaalt
kloptquote:Op maandag 8 september 2008 22:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oeh puberpop is voortaan ook in Tilburg, Dinsdag in Nimma, Woensdag in tilburg
Ah dat is de link dus, Kim snapte de link tussen Nijmegen en Tilburg al niet..quote:Op maandag 8 september 2008 22:38 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
klopt
t ging zo goed ze exporteren t project, beetje winst maken he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |