quote:
Met een grote hoed met loshangend kindraadje en een determinatieboekquote:Op maandag 8 september 2008 13:09 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zie Soempie al lopen over de campus, rugzakje op, camera en verrekijker in de aanslag
Kaart erbij.quote:Op maandag 8 september 2008 13:09 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zie Soempie al lopen over de campus, rugzakje op, camera en verrekijker in de aanslag
Ai, dat ze zo'n zware operatie dan nog uitvoeren.quote:Op maandag 8 september 2008 13:14 schreef LadyBlack het volgende:
Vandaag wordt de meneer waar ik werk geopereerdEen heel zware nekoperatie waarbij ze gaan proberen om een hernia te verhelpen, maar de arme man is zwaar hartpatiėnt en heeft nog nauwelijks functionerende nieren....
ik ben zo aan het hopen dat hij het haalt
Mijn favoriete cliėnt!
Ze waren ook niet voor die operatie, maar die man heeft zo vreselijk veel pijn, dat hij wel aangedrongen heeft.quote:Op maandag 8 september 2008 13:15 schreef Soempie het volgende:
Ai, dat ze zo'n zware operatie dan nog uitvoeren.
Daar kan ik me ook wel weer iets bij voorstellen. Hopen dat het goedkomt.quote:Op maandag 8 september 2008 13:21 schreef LadyBlack het volgende:
Ze waren ook niet voor die operatie, maar die man heeft zo vreselijk veel pijn, dat hij wel aangedrongen heeft.
Ja, ik denk het ook hoor, maar het is gewoon zo sneu voor die man... die was natuurlijk helemįįl zenuwachtig vandaag.quote:Op maandag 8 september 2008 16:28 schreef wyccie het volgende:
Balen voor hem, maar ik denk dat de cardioloog wel gelijk zal hebben.
Welkom in de wondere wereld van 90% van de beroepsbevolkingquote:Op maandag 8 september 2008 16:43 schreef MaJo het volgende:
Dan weten jullie waarom ik elke week op maandap chagrijnig ben
Ik behoor tot die 10% overigenquote:Op maandag 8 september 2008 16:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Welkom in de wondere wereld van 90% van de beroepsbevolking
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 september 2008 19:00 schreef B.ertha het volgende:
Ja, ik ben zwanger!Is dit een verkapte hint?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
quote:Op maandag 8 september 2008 19:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb ook al weer Sinterklaas-gerelateerd voedsel gekocht: gevulde speculaas
eens een keer wat anders dan een religieuze sekte die beweerd dat de aarde vergaat....quote:Op maandag 8 september 2008 20:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zijn er nog mensen hier van overtuigd dat woensdag de wereld vergaat?
Als je dat denkt snap ik niet wat je op Fok doet. Dan zou ik zeker die gevulde speculaas koud makenquote:Op maandag 8 september 2008 20:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zijn er nog mensen hier van overtuigd dat woensdag de wereld vergaat?
LHCquote:Op maandag 8 september 2008 20:34 schreef iamredleader het volgende:
Hm? Woensdag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |