abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 september 2008 @ 23:15:36 #1
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_61462859

Welkom in het Expeditie Robinson 2008 topic.

Expeditie Robinson is een realityserie die overgewaaid is vanuit Zweden. Het programma speelt zich af op een onbewoond eiland, waar een groep Vlamingen en Nederlanders moeten overleven. Het eerste seizoen werd in 2000 uitgezonden, in Nederland door Net5 en in Vlaanderen door VT4. De presentatie lag toen in handen van Ernst-Paul Hasselbach en Desiré Naessens. Vanaf het derde seizoen volgde Roos van Acker, bekend van Peking Express, Desiré Naessens op. Ondertussen lagen de rechten van het uitzenden bij het Nederlandse Talpa/Tien en het Vlaamse KanaalTwee. Vanaf het zesde seizoen moest Van Acker noodgedwongen stoppen, omdat zij door haar contract met VT4 geen presentatrice van KanaalTwee kon worden. Zij werd opgevolgd door Lotte Verlackt. Maar na twee seizoen moest ook zij het veld ruimen voor Evi Hanssen, bekend van De Farm. Sinds dit seizoen liggen de Nederlandse uitzendrechten bij RTL.

De Expeditie begint meestal met 2 kampen, Kamp Noord en Kamp Zuid. In iedere aflevering strijden de twee kampen twee keer tegen elkaar. De eerste keer is een Robinsonproef, waarna het winnende team een prijs krijgt en het verliezende kamp eventueel een 'straf'. De tweede keer is een Eliminatieproef, waarna het verliezende kamp een kamplid naar huis moet stemmen tijdens de Eilandraad. Gedurende de expeditie, ongeveer halverwege, komen deze twee kampen samen, de zogenaamde Samensmelting, en verhuizen ze naar een ander eiland. Ook verandert de Robinsonproef in een Immuniteitsproef, degene die die proef wint krijgt Immuniteit. Dat betekent dat hij/zij tijdens de komende Eilandraad niet kan worden weggestemd. De finale is meestal als er nog maar 3 of 4 mensen over zijn. Dan volgt een finaleproef, waarna er nog maar 2 (of 3) mensen over zijn, die mogen dan naar de eindronde. De eindronde is de laatste Eilandraad, waarbij de deelnemers die sinds de Samensmelting zijn afgevallen, mogen stemmen op de finalist van hun keuze.

Ernst-Paul Hasselbach
Bekend van: Peking Express: Seizoen 1, 71 Graden Noord

Hasselbach heeft een relatie met de dochter van televisiepresentator Paul Witteman. Ze wonen samen in Haarlem en hebben samen een dochter. Hasselbach heeft zelf nog 2 zoons uit eerdere relaties. De broer van Hasselbach, Harald Hasselbach, is een voormalig American footballspeler, die tussen 1994 en 2000 uitkwam voor de Denver Broncos.

Evi Hanssen
Bekend van: De Farm, 71 Graden Noord

Hanssen is getrouwd met Fred di Bono, lid van de punkgroep 'Silverene'. Zij verwachten in januari 2009 hun eerste kindje. Hanssen begon haar carrière bij de muziekzender TMF Vlaanderen en zit zelfs bij de Vlaamse band Hookers Green. Sinds maart 2007 is Hanssen ook te zien in De Foute Quiz en GodzijDank.

De Nederlandse uitzending is op zondag van 20:30 tot 21:30 uur op RTL 5. De Vlaamse uitzending is op maandag 21:40 op 2BE.

Heb je een uitzending gemist? Niet getreurd, hier onder staan de linkjes naar RTL Gemist.

Uitzending 1 (31 augustus)
Uitzending 2 (7 september)
Uitzending 3 (14 september)
Uitzending 4 (21 september)
Uitzending 5 (28 september)
Uitzending 6 (5 oktober)
Uitzending 7 (12 oktober)
Uitzending 8 (19 oktober)
Uitzending 9 (26 oktober)
Uitzending 10 (2 november)
Uitzending 11 (9 november)
Uitzending 12 (16 november)
Uitzending 13 (23 november)

Wijzigingen onder voorbehoud.

Bovenste rij: Dirk, Geert D., Hannie en Hans.
Onderste rij: Kyra, Mano, Sharon en Yin.

Bovenste rij: Claudia, Geert T., Hicham en Hiukwan.
Onderste rij: Marleen, Prince, Sarah en Wim.

Expeditie Robinson 2008 #1 - Terug naar de basis.
Expeditie Robinson 2008 #2 - We worden hassstikke moe van je
Expeditie Robinson 2008 #3 - De avonturen van Hiukwan

Vanaf de invoer van de abonnementen is het mogelijk om je eigen headers te maken en die te laten verschijnen in plaats van de normale FOK!headers. Als jij dat ook wil, moet je minimaal een FOK!plus abonnement hebben.

ItaloDancer is bezig geweest met een aantal headers:

1http://idfok.freehostia.com/headER.php

Het is nog niet altijd supersnel, maar ok. Ik zal kijken of ik het nog sneller kan krijgen. (ik baal ervan dat ik sinds kort geen eigen webspace meer heb)

Hoe ziet dat eruit? Nou bv... zo:

Alle kandidaten die nog in het spel zitten, zitten in de roulatie.
Wil je de headers van individuele kandidaten instellen (zeker met een pimp!abonnement is dat misschien nog wel handiger), dat kan, gebruik dan de volgende links:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er-claudia.png
http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er-geertd.png
http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er-geertt.png
http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er-hannie.png
http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er-hans.png
http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er-hicham.png
http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er-hiukwan.png
http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er-kyra.png
http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er-mano.png
http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er-prince.png
http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er-sarah.png
http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er-sharon.png
http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er-wim.png
http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er-yin.png

Uitzending 1 (31 augustus): 604.000 kijkers
Uitzending 2 (7 september):
Uitzending 3 (14 september):
Uitzending 4 (21 september):
Uitzending 5 (28 september):
Uitzending 6 (5 oktober):
Uitzending 7 (12 oktober):
Uitzending 8 (19 oktober):
Uitzending 9 (26 oktober):
Uitzending 10 (2 november):
Uitzending 11 (9 november):
Uitzending 12 (16 november):
Uitzending 13 (23 november):

• Wil degene die de 300e post zet even de Wiki updaten. De Wiki staat hier.
  • Zouden jullie het slowchatten over andere TV-programma's even willen beperken. Er loopt een TV SlowChat reeks in FTR, daar mag het wel. Slowchatten over Expeditie Robinson mag natuurlijk wel.
  • Gelieve geen spoilers in de TT te zetten, spoileren in het topic zelf mag natuurlijk wel.
  • Wil je als je iets wijzigt in de OP, behalve als je een topic toevoegt, even PMen naar Tinuzzz_Talpa.

Veel plezier met Expeditie Robinson 2008.

• La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
      zondag 7 september 2008 @ 23:19:48 #2
    226007 Darkestrah
    telefoonhijger.
    pi_61463060
    quote:
    Op zondag 7 september 2008 23:19 schreef Darkestrah het volgende:
    Hiukwan
    Hiukwan
    pi_61463094
    Laten we hopen dat de TT niet uit gaat komen.
    Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
    pi_61463099
    Hiukwan
    Go hard or go home
      zondag 7 september 2008 @ 23:22:53 #6
    161882 Trigalti
    Doet maar wat!
    pi_61463121
    Tvp..
    ------------------
    pi_61463142
    Bad TT
    Good OP

Noot noot.
    pi_61463195
    TT = QFT!
    A little bit hateful
    pi_61463224
    Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
    Top 5 China producten
    pi_61463708
    geert is tot nu toe wel een koning
    gr gr
    pi_61463813
    Zeg, wat is er eigenlijk met zijn oor. Is die daar zelf alvast aan gaan knagen?
    Go hard or go home
    pi_61463853
    Nee dat is gebeurd thuis, waar hij altijd met een bijl rondloopt. Hij moest heel nodig plassen en gleed in de gang uit over kots van zijn kat en toen OEPS stuk uit zijn oor
    #geen
      zondag 7 september 2008 @ 23:54:03 #13
    58921 Day
    You can fly!
    pi_61464021
    Hiukwan
    I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
    I open up my arms and I embrace the mystery
    I am gonna shine
      zondag 7 september 2008 @ 23:55:09 #14
    140267 Thealexfiles
    Completely Useless
    pi_61464050
    Hiukwan .
    It takes a red headed woman
    To get a dirty job done
      maandag 8 september 2008 @ 00:01:38 #15
    130755 Kinga
    versier hier
    pi_61464189
    Wáárom steeds dat wijf als narrator? Ze praat sowieso vet irritant... of wacht ze IS irritant...
    pi_61464252
    Jullie zijn gewoon jaloers op haar succes.
    A little bit hateful
    pi_61464295
    Ik vind 'r ook irri, maar ik geloof niet dat er veel kwaad bij zit. Ik heb echt een hekel aan Geert. Vind het een minne gast.
    pi_61464367
    Holy shit wat een OP
    Irritant wijf zeg die chinese, en raar dat ze eerst vertellen dat ze gebroken heeft met haar chinese roots, maar later verontschuldigd ze zich tegenover haar vader en moeder omdat ze een nepchinees zou zijn.
    Wat is het nou muts
    pi_61464394
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 00:04 schreef Liquidootje het volgende:
    Jullie zijn gewoon jaloers op haar succes.
    Ik ben jaloers op haar stem. Wil ook mensen kunnen irriteren door alleen maar te praten.
    Noot noot.
    pi_61464401
    Prachtige OP

Maar als Hiukwan nou gewoon iets minder zou praten was er niets aan de hand geweest

[ Bericht 1% gewijzigd door HostiMeister op 08-09-2008 00:17:29 ]
    All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
    pi_61464502
    Aflevering 1 en 2 zijn trouwens te downloaden van nieuwsgroepen waar we het verder niet over zullen hebben omdat het eigenlijk niet mag, maar aan de andere kant komt het toch ooit op net5 uitzendinggemist, dus misschien mag het toch, maar tot die tijd blijft het even gewoon een nuttige melding voor mensen die het graag willen hebben, jeweets.
    A little bit hateful
    pi_61464510
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 00:11 schreef HostiMeister het volgende:

Maar als Hiukwan nou gewoon iets minder zou praten was er niets aan de hand geweest
    Precies
      maandag 8 september 2008 @ 00:19:20 #23
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_61464547
    Tot nu toe niemand die er uitspringt.
    De beste kandidaten zijn nog niet in beeld geweest en hebben van de regie nog geen aandacht gekregen.
    Ik schat in dat we die pas later te zien krijgen als alle irritante grootbekken zoals Geert en die Hiukwam,zag en overwon er uit liggen.
    There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
    Poef.....gone! ©golfer
    pi_61464604
    Nou als we daar van uit kunnen gaan, dan gaan ze in deze volgorde weg:

[ Oranje-keutel wijf ]
    Hiukwam
    Geert
    Hicham
    Yoghurt-mevrouw
    6kilo bijl man
    De rest heb ik nog niet kunnen zien.
    A little bit hateful
      Moderator maandag 8 september 2008 @ 01:13:27 #25
    7566 crew  MaJo
    Mama van aapie
    pi_61465278
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 00:09 schreef Bluezz het volgende:
    Holy shit wat een OP
    Irritant wijf zeg die chinese, en raar dat ze eerst vertellen dat ze gebroken heeft met haar chinese roots, maar later verontschuldigd ze zich tegenover haar vader en moeder omdat ze een nepchinees zou zijn.
    Wat is het nou muts
    Uhm die twee dingen spreken elkaar juist toch niet tegen Blijkbaar heeft ze ooit gebroken met haar roots maar mensen zien haar wel als chinees (duh). Daarop verontschuldigt ze zich naar haar ouders dat ze helemaal niet zo chinees is als ze lijkt
    26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
    pi_61465339
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 00:22 schreef Liquidootje het volgende:
    Nou als we daar van uit kunnen gaan, dan gaan ze in deze volgorde weg:

[ Oranje-keutel wijf ]
    Hiukwam
    Geert
    Hicham
    Yoghurt-mevrouw
    6kilo bijl man
    De rest heb ik nog niet kunnen zien.
    #geen
    pi_61466667
    Yessssss

Uitzending 2 (7 september): 681.000 kijkers

Wel lager marktaandeel maar ok het was ook Gooische vrouwen
      maandag 8 september 2008 @ 08:15:51 #28
    114176 Molluck
    Suck my deck!
    pi_61466828
    Ik vind die spleetoog ook gruwelijk irritant en Kamp Noord gaat Kamp Zuid wel heel hard pwnen, die Geert is al 55 ofzo, die Hicham is zo'n Philips-import die voor het eerst deze vakantie buiten komt en die Wim ziet er uit alsof ie leukemie heeft.
    "MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
    pi_61466966
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 08:15 schreef Molluck het volgende:
    Ik vind die spleetoog ook gruwelijk irritant en Kamp Noord gaat Kamp Zuid wel heel hard pwnen, die Geert is al 55 ofzo, die Hicham is zo'n Philips-import die voor het eerst deze vakantie buiten komt en die Wim ziet er uit alsof ie leukemie heeft.
    Geert is 43 maar hij bedankt je vast voor het compliment
      maandag 8 september 2008 @ 09:05:21 #30
    43642 Bayswater
    What'sYourFunctionInLife?
    pi_61467261
    Hiukwam, zag en overwon.
    Life lies a slow suicide
    Orthodox dreams and symbolic myths
    From feudal serf to spender
    This wonderful world of purchase
    pi_61467263
    Geert
    Kankerkneusje ja jullie kunnen ziet zelf overleven blabla, raakt ie na 1 week de bijl al kwijt _!
    Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
    En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
    pi_61467353
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 00:11 schreef HostiMeister het volgende:
    Prachtige OP

Komt ook deels door de montage volgens mij hoor. Iedereen houdt toch een dagboek bij? Ze laten alleen die Huikwam telkens aan het woord..
    pi_61467391
    Deel 5 alweer!
    Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
    Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
    pi_61469078
    Ik vind het wel jammer dat er geen introductie aflevering is geweest. Dan leer je de kandidaten toch iets beter kennen, nu heb ik bij de meeste nog geen idee wie het is of wat hun achtergrond is.
      maandag 8 september 2008 @ 11:02:52 #35
    15132 SigmundFreud
    ...vertelt u wie u bent
    pi_61469174
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 00:16 schreef Liquidootje het volgende:
    Aflevering 1 en 2 zijn trouwens te downloaden van nieuwsgroepen waar we het verder niet over zullen hebben omdat het eigenlijk niet mag, maar aan de andere kant komt het toch ooit op net5 uitzendinggemist, dus misschien mag het toch, maar tot die tijd blijft het even gewoon een nuttige melding voor mensen die het graag willen hebben, jeweets.
    Ehm... je weet dat de uitzendingen gewoon op rtlgemist staan? Aflevering 2 bijvoorbeeld staat op
    http://www.rtl.nl/compone(...)-09-2008_Afl_2-2.xml
    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit.
    pi_61469217
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 10:57 schreef MissX het volgende:
    Ik vind het wel jammer dat er geen introductie aflevering is geweest. Dan leer je de kandidaten toch iets beter kennen, nu heb ik bij de meeste nog geen idee wie het is of wat hun achtergrond is.
    Inderdaad, hoewel ik vorige week wel zoiets had: ohnee, gaan we 40 minuten naar introductiefilmpjes kijken en 10 minuten ER. Maar nu merk je toch wel dat je die background info een beetje mist.

Volgens mij proberen ze Lost na te doen met die flashbacks en flashforwards. We zien elke keer zo'n filmpje van 'thuis' van een kandidaat (de introductie dus) en elke keer die flashes van wat er gaat gebeuren (al zagen we bij de eilandraad enkele Geert stemmen, maar die kreeg hij uiteindelijk niet, dus dat zal wel van enkele volgende afleveringen zijn).
    Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
    pi_61469918
    Ik dacht eigenlijk dat dat 1 kamp nog steeds met die keten om hun been rondliep, maar blijkbaar zijn nu beide kampen vrij?
    ٩๏̯͡๏)۶
    pi_61470017
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 11:38 schreef Ronaldsen het volgende:
    Ik dacht eigenlijk dat dat 1 kamp nog steeds met die keten om hun been rondliep, maar blijkbaar zijn nu beide kampen vrij?
    Jep! De verliezers van de touwtrekproef mochten ook los, mits ze iemand naar huis stuurden.
    pi_61470705
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 11:43 schreef DaFrenk het volgende:

[..]

Jep! De verliezers van de touwtrekproef mochten ook los, mits ze iemand naar huis stuurden.
    Ohja dat was het, moet er nog effe beetje inkomen
    ٩๏̯͡๏)۶
    pi_61476854
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 07:52 schreef ItaloDancer het volgende:
    Yessssss

Uitzending 2 (7 september): 681.000 kijkers

Wel lager marktaandeel maar ok het was ook Gooische vrouwen
    Voor ER is dat goed.

Btw, provocerende TT.
    pi_61476980
    ik vind die flashbacks maar hondsirritant. ik wil weten hoe het op dat eiland gaat who cares hoe hun woonkamer eruit ziet.
    underground forever baby
      maandag 8 september 2008 @ 17:56:54 #42
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_61477984
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 17:07 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
    Btw, provocerende TT.
    Omdat mijn mening niet de jouwe is? Had jij de 300e maar moeten hebben .
    La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
    pi_61478518
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 17:56 schreef BVO het volgende:

[..]

Omdat mijn mening niet de jouwe is? Had jij de 300e maar moeten hebben .
    Ik lag toen te pitten.
      maandag 8 september 2008 @ 18:19:50 #44
    181857 Jovatov
    Si fallor, sum
    pi_61478591
    Hiukwan is erg irritant, dat ze juist haar als narrator hebben gekozen snap ik echt niet.

Of ze moeten Gooische Vrouwen willen parodieren/persifleren/nadoen, daar heb je toch ook zo'n chinese griet die zo'n dagboekje schrijft? Van mij hoeft het in elk geval niet.

Verder was de Forrest Gump soundtrack mooi
    pi_61480213
    Nee hiukwam gaat binnenkort een heldinnen actie doen. Daarom geven ze haar zoveel publiciteit.
    Ik moet Frans weer aanhalen. Iedereen vond hem in het begin een kwal met zijn domme zachte g, maar tegen het einde (van zijn spel) aan was ie toch zeker wel held! HELD zeg ik je.

Hiukwam gaat iets doen om dat te overtreffen!

Misschien knipt ze Geerts andere oor wel bij. Of laat ze nog een l a n g e r e en dieprode keutel of begint ze misschien wel een restaurant of ze gaat lezzen met sharon ofzo.

Iets, maar het wordt vast geweldig!
    A little bit hateful
    pi_61481131
    Hiukwan moet eruit
    Dat is eens wat anders...
    pi_61481218
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 19:16 schreef Liquidootje het volgende:
    Nee hiukwam gaat binnenkort een heldinnen actie doen. Daarom geven ze haar zoveel publiciteit.
    Ik moet Frans weer aanhalen. Iedereen vond hem in het begin een kwal met zijn domme zachte g, maar tegen het einde (van zijn spel) aan was ie toch zeker wel held! HELD zeg ik je.

Misschien knipt ze Geerts andere oor wel bij. Of laat ze nog een l a n g e r e en dieprode keutel of begint ze misschien wel een restaurant of ze gaat lezzen met sharon ofzo.

Ik denk dat ze een boomhut bouwt.
    pi_61481448
    quote:

lezzen
    gr gr
    pi_61481666
    quote:

man wat heb ik om frans gelachen. geweldig hoe sjagrijnig die kon zijn
    underground forever baby
    pi_61486019
    Frans, die werd er toch uitgestuurd vanwege agressief gedrag?

Verkapte tvp, net de aflevering pas gezien.

Vind er nog niet veel aan.
    FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
    Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
    Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
    Ain't it good to be alive
    pi_61486047
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 22:12 schreef Gordon_Shumway het volgende:
    Frans, die werd er toch uitgestuurd vanwege agressief gedrag?

Verkapte tvp, net de aflevering pas gezien.

Vind er nog niet veel aan.
    Ja, hij bedreigde mensen met een mes.

Klinkt heftiger dan dat het eigenlijk was.
    pi_61486084
    Het was heftig! jij vlegel
    A little bit hateful
    pi_61488861
    Oh man, die Geert T. uit kamp Zuid ziet er uit alsof 'ie op ieder moment in huilen kan uitbarsten. De droeftoeter .
    pi_61490276
    ennnnn nog steeds... hiukwan 4 da win!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    pi_61494646
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 18:19 schreef Jovatov het volgende:
    Hiukwan is erg irritant, dat ze juist haar als narrator hebben gekozen snap ik echt niet.

Zo denk ik er precies over. Het kijkt helemaal niet lekker meer weg. Ze praat heel kinderlijk en herhaalt wat wordt gezegd door Evi bijv. Snap niet waarom ze zoveel aan t woord moet zijn. Nee na twee afleveringen heb ik niet veel zin meer om te kijken. Ook die flashbacks vind ik maar niks. T is inderdaad geen LOST jongens.
    pi_61494962
    Hiukwan verpest het hele programma.. Kippenvel als ik die stem hoor
    pi_61495420
    Jezus,
    wat hebben ze een geweldige serie om zeep geholpen!
    Enorm slecht gemonteerd,een hoofdrol voor Hiukwan,het lijkt wel of de serie om haar heen gemaakt is,
    waarom in godsnaam?
    Ongelofelijk,wie is hier verantwoordelijk voor?
    Kan het maar niet begrijpen dat men dit zo heeft gedaan,ik baal hiervan
    gelukkig begint Survivor over 2 weken
    pi_61498856
    quote:
    Op dinsdag 9 september 2008 11:32 schreef funrider het volgende:

[..]

Zo denk ik er precies over. Het kijkt helemaal niet lekker meer weg. Ze praat heel kinderlijk en herhaalt wat wordt gezegd door Evi bijv. Snap niet waarom ze zoveel aan t woord moet zijn. Nee na twee afleveringen heb ik niet veel zin meer om te kijken. Ook die flashbacks vind ik maar niks. T is inderdaad geen LOST jongens.
    Flashbacks? Het zijn juist stukjes die nog moeten komen hoor.
    pi_61498887
    quote:
    Op dinsdag 9 september 2008 12:06 schreef patrick37 het volgende:
    Jezus,
    wat hebben ze een geweldige serie om zeep geholpen!
    Enorm slecht gemonteerd,een hoofdrol voor Hiukwan,het lijkt wel of de serie om haar heen gemaakt is,
    waarom in godsnaam?
    Ongelofelijk,wie is hier verantwoordelijk voor?
    Kan het maar niet begrijpen dat men dit zo heeft gedaan,ik baal hiervan
    gelukkig begint Survivor over 2 weken
    Word Survivor in Nederland uitgezonden? Nee toch?
      dinsdag 9 september 2008 @ 15:40:09 #60
    181796 Prik0
    T o i v o n e n !
    pi_61500680
    Die Hiukwan is echt mateloos irritant met der voice-overs.
    Vijf keer op rij maakt mij pas blij!
    pi_61500698
    quote:
    Op dinsdag 9 september 2008 14:27 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Ja des te vervelender. Ik ben bang voor spoilers
    pi_61501660
    quote:
    Op dinsdag 9 september 2008 14:27 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Soms dan zie je toch stukjes van hoe ze in het 'normale' leven waren?
    pi_61501909
    quote:
    Op dinsdag 9 september 2008 16:17 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Soms dan zie je toch stukjes van hoe ze in het 'normale' leven waren?
    Dat vind ik geen eens zo vreemd zeg maar. Beetje weten uit wat voor omgeving ze komen is altijd wel leuk lijkt me.
    pi_61501984
    Maar ik denk dat dat wordt bedoeld met de 'flashbacks'
      dinsdag 9 september 2008 @ 16:33:42 #65
    114176 Molluck
    Suck my deck!
    pi_61502111
    Vreemde keuze van de makers, Ernst-Paul zei in de voice-over nog dat ze twijfelden aan Hiukwan, maar dat ze hen nu verbaasde door de manier waarop ze zich op het eiland gedroeg. Kennelijk zijn de makers nogal fan van haar, maar de kijkers denken daar duidelijk anders over...
    "MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
      dinsdag 9 september 2008 @ 16:38:14 #66
    53851 BoNi
    Politiek correct en tolerant
    pi_61502243
    Ik ga voor Sharon.
    "Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
    Schitterend!
    pi_61502298
    Net de tweede aflevering gekeken, maar het kan me echt totaal niet boeien. Grotendeels wordt het programma gemaakt door de kandidaten, die kunnen me voorlopig nog niet interesseren, maar zorgen vooral voor ergernissen.

Zoals vorige keer ook al gezegd, de dagboekenstukken zijn traag, totaal oninteressant en het komt nep over. Die stukjes tussendoor over hoe ze in het leven echt zijn, voegen al helemaal niets toe (ja, je eet graag yoghurt - ziet filmpje van een drinkende vrouw - en klaar. Of 'ja, mijn leven thuis is al helemaal goed en en fijn - je ziet een filmpje van een groep thee drinkende mannen - en klaar).

Overigens kwam de proef uit Survivor van vorig seizoen, als iemand anders dat misschien ook al niet heeft gezegd.

Anyhow, voor mij hoeft het dit seizoen niet echt.

Oh, ook die previews tussendoor wat er al gaat gebeuren geven veel te veel weg. Dat je al een hoop ziet in de preview van volgende week of net voor het reclameblok - daar ben ik wel aan gewend, maar ook tussendoor dat je al ziet wat er gaat gebeuren, neemt een hoop spanning weg.
      dinsdag 9 september 2008 @ 16:40:02 #68
    53851 BoNi
    pi_61502302
    quote:
    Op dinsdag 9 september 2008 16:33 schreef Molluck het volgende:
    Vreemde keuze van de makers, Ernst-Paul zei in de voice-over nog dat ze twijfelden aan Hiukwan, maar dat ze hen nu verbaasde door de manier waarop ze zich op het eiland gedroeg. Kennelijk zijn de makers nogal fan van haar, maar de kijkers denken daar duidelijk anders over...
    Zij is nou typisch een persoon bij wie ik me aan álles ga storen....
    Tijdens het winnen van de proef ging haar kamp (uiteraard) helemaal los van vreugde, maar die manier van juichen van haar......
    Schitterend!
      dinsdag 9 september 2008 @ 18:41:10 #69
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_61505285
    Hmmz, ik wilde de aflevering van zondag gaan kijken op internet via de site, maar ze spelen bij mij niet af Ligt dat aan mij (en ergens een instelling of zo) of heeft iedereen dat?
    L'Amour menaçant:
    Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
      dinsdag 9 september 2008 @ 18:56:24 #70
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_61505637
    Heeft die user die RTL ging mailen over de overvloed Hiukwan al antwoord?
      dinsdag 9 september 2008 @ 19:05:34 #71
    43642 Bayswater
    What'sYourFunctionInLife?
    pi_61505888
    quote:
    Op dinsdag 9 september 2008 18:56 schreef babette21 het volgende:
    Heeft die user die RTL ging mailen over de overvloed Hiukwan al antwoord?
    Hiukwan schijnt ook de mail te beantwoorden.
    Life lies a slow suicide
    Orthodox dreams and symbolic myths
    From feudal serf to spender
    This wonderful world of purchase
      dinsdag 9 september 2008 @ 19:09:58 #72
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_61506012
    quote:
    Op dinsdag 9 september 2008 19:05 schreef Bayswater het volgende:
    Hiukwan schijnt ook de mail te beantwoorden.
    Het zal me niks verbazen: "Hasssstikke bedankt voor je mail"

Ze zit op hyves, maar wil dat - logisch - een beetje prive houden, dus heeft 'n speciale ER-hyves afdeling (voor zichzelf) opgericht.... na 2 afleveringen bestaat de fanbase uit 3 kijkers

Hicham en Claudia zijn wél inmiddels persoonlijke vrienden, zie ik
    (andere team kijk ik verder niet naar, want kan weleens teveel weggeven over de samensmelting enzo)
      dinsdag 9 september 2008 @ 19:45:39 #73
    211083 Angelof9
    I must go first
    pi_61506994
    Hiukwan

Die Geert vind ik eng, die moet maar snel gaan wieberen.
    You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
    pi_61507039
    quote:
    Op dinsdag 9 september 2008 19:09 schreef babette21 het volgende:

[..]

\

Hicham en Claudia zijn wél inmiddels persoonlijke vrienden, zie ik

Hoe kom je daarbij?
    A little bit hateful
    pi_61507744
    Hiukwan . Weet er hier iemand waar je nog afleveringen van 2005 of 2006 kunt bekijken ?
      dinsdag 9 september 2008 @ 20:25:17 #76
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_61508263
    quote:
    Op dinsdag 9 september 2008 19:47 schreef Liquidootje het volgende:
    Hoe kom je daarbij?
    omdat ik dat profiel net open had staan en alle vrienden kon zien, Hicham stond bij de eerste 9 en daarna zag ik Claudia ook. Dat ER-profiel is alleen voor "kijkers"...
      dinsdag 9 september 2008 @ 20:26:38 #77
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_61508304
    quote:
    Op dinsdag 9 september 2008 20:09 schreef RogerGarcia het volgende:
    Hiukwan . Weet er hier iemand waar je nog afleveringen van 2005 of 2006 kunt bekijken ?
    Nergens, vrees ik.
    Ik zou alleen de allereerste editie terug willen zien, dat blijft toch het ultieme jaar voor mij
    pi_61509578
    quote:
    Op dinsdag 9 september 2008 20:25 schreef babette21 het volgende:

[..]

omdat ik dat profiel net open had staan en alle vrienden kon zien, Hicham stond bij de eerste 9 en daarna zag ik Claudia ook. Dat ER-profiel is alleen voor "kijkers"...
    Dat betekend toch niks. Betekend gewoon dat hicham wat vaker inlogt op zijn hyves dan iemand anders. Zo worden die plaatjes gesorteerd.

Waarschijnlijk ging het zo:
    Hicham van achter zijn computer. Hmm ik ga even claudia toevoegen
    Claudia ziet een invite, oh dat is die ene van het eiland. Die voeg ik wel toe, maar zeg ik wel niets tegen.

Tada hicham en claudia zijn een stelletje.
    A little bit hateful
      dinsdag 9 september 2008 @ 21:17:58 #79
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_61509819
    quote:
    Op dinsdag 9 september 2008 20:26 schreef babette21 het volgende:

[..]

Nergens, vrees ik.
    Ik zou alleen de allereerste editie terug willen zien, dat blijft toch het ultieme jaar voor mij
    De nostalgie ! Het gekke is dat ik daar vrijwel al de kandidaten nog van ken, terwijl dat voor recentere versies totaal niet het geval is. Absoluut de leukste editie, met de editie van Jutta (en Judge, Giovani , Ryan, gekke Robin e.a.) op plek 2.
    La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
      dinsdag 9 september 2008 @ 22:07:09 #80
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_61511055
    quote:
    Op dinsdag 9 september 2008 21:09 schreef Liquidootje het volgende:
    Dat betekend toch niks. Betekend gewoon dat hicham wat vaker inlogt op zijn hyves dan iemand anders. Zo worden die plaatjes gesorteerd.

Waarschijnlijk ging het zo:
    Hicham van achter zijn computer. Hmm ik ga even claudia toevoegen
    Claudia ziet een invite, oh dat is die ene van het eiland. Die voeg ik wel toe, maar zeg ik wel niets tegen.
    ik weet wel hoe het werkt hoor...
    ik zie mezelf nergens beweren dat het wat betekent, met persoonlijke vrienden bedoel ik alleen maar dat ze op haar privehyves staan (en ja dat vond ik grappig, om bij de ene deelnemer direct een andere deelnemer te zien staan), niet dat het Best Buddy's zijn ofzo...
      dinsdag 9 september 2008 @ 22:15:02 #81
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_61511295
    quote:
    Op dinsdag 9 september 2008 21:17 schreef BVO het volgende:
    De nostalgie !
    het was nieuw, het was eenvoud vs sensatie, het was bedorven rijst met ratten, het was 2,5 uur op de balk, het was heel veel geld voor een hamburger, het was het Surinaamse volkslied... en Melvin, Sander, Karin, Eva en Tommy waren ware helden.
    Misschien was het alleen maar omdat het de eerste was, want alles is daarna herhaalt en soms overtroffen (volgens mij hebben ze die balk in latere edities nog véél langer volgehouden), maar wij zaten met open mond op de bank... dat heb ik daarna nooit meer zo gehad.
    quote:
    Het gekke is dat ik daar vrijwel al de kandidaten nog van ken, terwijl dat voor recentere versies totaal niet het geval is. Absoluut de leukste editie, met de editie van Jutta (en Judge, Giovani , Ryan, gekke Robin e.a.) op plek 2.
    Van daarna weet ik ook alleen nog wat losse namen, die allemaal door elkaar lopen. Tweede edite werd gewonnen door Richard, de derde door Jutta (dat was ook een tof jaar idd!!).... toch?! en dan hadden we nog Klaar en Bjorn en Nolleke en Esther en Chico en Mick en..... maar wie in welk jaar langskwam? Ik vrees dat ik 't niet meer weet
    pi_61511506
    Altijd leuk programma, ff kijken of dit tijdtechnisch gezien handig is om te volgen en me hier maar eens even goed inlezen.
      woensdag 10 september 2008 @ 10:55:27 #83
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_61519029
    quote:

[..]

Nergens, vrees ik.
    Eens!
    Hoewel ik moet zeggen dat dit een van de weinige RLS's is waarvan ik volgende editie's wel nog leuk vind om te kijken. De meesten zijn gewoon geen klap meer aan.
    pi_61519811
    quote:
    Op woensdag 10 september 2008 10:55 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Eens!
    Hoewel ik moet zeggen dat dit een van de weinige RLS's is waarvan ik volgende editie's wel nog leuk vind om te kijken. De meesten zijn gewoon geen klap meer aan.
    Zoals?
    pi_61522999
    quote:
    Op dinsdag 9 september 2008 16:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
    Net de tweede aflevering gekeken, maar het kan me echt totaal niet boeien. Grotendeels wordt het programma gemaakt door de kandidaten, die kunnen me voorlopig nog niet interesseren, maar zorgen vooral voor ergernissen.

Zoals vorige keer ook al gezegd, de dagboekenstukken zijn traag, totaal oninteressant en het komt nep over. Die stukjes tussendoor over hoe ze in het leven echt zijn, voegen al helemaal niets toe (ja, je eet graag yoghurt - ziet filmpje van een drinkende vrouw - en klaar. Of 'ja, mijn leven thuis is al helemaal goed en en fijn - je ziet een filmpje van een groep thee drinkende mannen - en klaar).

Overigens kwam de proef uit Survivor van vorig seizoen, als iemand anders dat misschien ook al niet heeft gezegd.

Anyhow, voor mij hoeft het dit seizoen niet echt.

Oh, ook die previews tussendoor wat er al gaat gebeuren geven veel te veel weg. Dat je al een hoop ziet in de preview van volgende week of net voor het reclameblok - daar ben ik wel aan gewend, maar ook tussendoor dat je al ziet wat er gaat gebeuren, neemt een hoop spanning weg.
    helemaal met je eens. Kan jij niet de regie overnemen voor de volgende afleveringen vrees alleen dat al telaat is.
    quote:
    Op dinsdag 9 september 2008 14:28 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Word Survivor in Nederland uitgezonden? Nee toch?
    Nope alleen CBS (VS) vanaf donderdag 25 september.
    Of check de wikipedia pagina.

[ Bericht 8% gewijzigd door funrider op 10-09-2008 13:54:48 ]
      woensdag 10 september 2008 @ 20:33:53 #86
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_61533354
    De voorstukjes voor a.s. zondag beloven weinig goeds als de verveling nu al toeslaat
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_61533446
    ik heb nu ook een abo en dus die random header ingesteld,
    mooi gedaan
    gr gr
    pi_61534049
    Even een finishing touch toegevoegd aan de OP:

Let op: Onderstaande meningen zijn gebaseerd op de televisie-beelden en zijn niet of nauwelijks representatief voor het echte leven van de deelnemers. FOK! kan niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele psychische schade voor één van de deelnemers.
    pi_61534181
    quote:
    Op woensdag 10 september 2008 20:55 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
    Even een finishing touch toegevoegd aan de OP:

Let op: Onderstaande meningen zijn gebaseerd op de televisie-beelden en zijn niet of nauwelijks representatief voor het echte leven van de deelnemers. FOK! kan niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele psychische schade voor één van de deelnemers.
    pi_61534203
    quote:
    Op woensdag 10 september 2008 20:58 schreef Tabloid het volgende:

[..]

Tsja, voordat Hiukwan ons gaat aanklagen.
    pi_61534219
    quote:
    Op woensdag 10 september 2008 20:59 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:

[..]

Tsja, voordat Hiukwan ons gaat aanklagen.
    pi_61534302
    Btw, Hiukwan heeft bij de dochter van Rinck, Jorien, van Peking Express in de klas gezeten.
    pi_61535185
    Typisch volk die Rink & Jorien.
    pi_61535203
    quote:
    Op woensdag 10 september 2008 20:36 schreef Quyxz_ het volgende:
    ik heb nu ook een abo en dus die random header ingesteld,
    mooi gedaan
    Thanks, werkt het voor jou wel met acceptabele snelheid?

Ik heb een pimp!abo en kan 25 headers instellen, en heb ze dus los van elkaar ingesteld... en ze zijn nu allemaal gecached na één keer laden dus dan gaat het snel...
    pi_61542992
    Hulde voor de OP!

Ik plaats even een tvp, dan ga ik vanavond alles even teruglezen en meeposten. Ben toch wel weer blij dat het weer op tv is, heerlijke televisie!
    Alleen met zelfspot kun je overleven...
    pi_61545671
    Ben ik nou echt de enige die Hiukwan wel aardig vind??
    Beter in elk geval dan die Geert die denkt dat hij God is.
    pi_61545839
    quote:
    Op donderdag 11 september 2008 11:02 schreef Pooh1978 het volgende:
    Vond dat van Geert achteraf redelijk meevallen..
    Ze hadden de stukjes zo gemonteerd dat het ontzettend erg leek, maar bleek uiteindelijk niets aan de hand.
    ------------------
    pi_61553372
    quote:
    Op donderdag 11 september 2008 11:02 schreef Pooh1978 het volgende:
    Hoi Hiukwan, welkom op het forum.
    pi_61553382
    quote:
    Op donderdag 11 september 2008 16:15 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:

[..]

Hoi Hiukwan, welkom op het forum.
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Noot noot.
      donderdag 11 september 2008 @ 16:19:33 #100
    8898 Darklight
    The Truth Will Set You Free
    pi_61553494
    Vind er niks aan
    Komt PE nog terug?
    pi_61559268
    Niet heel boeiend nog idd, hopelijk verbetert het nog.
    sig verwijderd door FA
    pi_61559671
    Toch kijk ik wel weer uit naar de volgende aflevering hoor. En ik moet zeggen dat huikwammetje toch wel verrekte inventief in de 'keuken' is! Ik vind dat echt helemaal geweldig, jam maken en patat enzo.
    Alleen met zelfspot kun je overleven...
      zaterdag 13 september 2008 @ 18:09:50 #103
    53851 BoNi
    pi_61604312
    Zit je te zappen, eerste wat je hoort: hassssssssssssssssjtike lekker!
    Schitterend!
    pi_61604446
    quote:
    Op donderdag 11 september 2008 20:14 schreef Tezz het volgende:
    Toch kijk ik wel weer uit naar de volgende aflevering hoor. En ik moet zeggen dat huikwammetje toch wel verrekte inventief in de 'keuken' is! Ik vind dat echt helemaal geweldig, jam maken en patat enzo.
    Dat zit in haar bloed.
    A little bit hateful
    pi_61604914
    Volgende aflevering komt alle familie natuurlijk weer opzetten.... ze zijn tenslotte alweer 5 dagen bezig...
    Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden verleend. Echter wel ontleend (mits de theorie klopt).
      zondag 14 september 2008 @ 12:59:31 #106
    181857 Jovatov
    Si fallor, sum
    pi_61618283
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 18:37 schreef Flyduck het volgende:
    Volgende aflevering komt alle familie natuurlijk weer opzetten.... ze zijn tenslotte alweer 5 dagen bezig...

Het is nog niet erg spannend...
    pi_61619465
    En heeft iedereen zijn/haar popcorn al vers gemaakt voor vanavond
    Top 5 China producten
    pi_61624940
    Heb er weer zin in.
    pi_61625309
    Ik hoop echt dat ze hebben meegelezen en die dagboekstukken eruit zijn.
    pi_61625723
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 18:17 schreef MissX het volgende:
    Ik hoop echt dat ze hebben meegelezen en die dagboekstukken eruit zijn.
    Waarschijnlijk niet, me lijkt dat die afleveringen allemaal al klaar gemonteerd in de kast liggen en de mensen van de productie met andere projecten bezig zijn?

Desalniettemin hoop ik met je mee En kijk ik weer fijn uit naar vanavond!
    pi_61625744
    Hoi.
    pi_61625877
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 18:35 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
    Hoi.
    Hoi.
    pi_61627470
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 18:34 schreef DaFrenk het volgende:

[..]

Waarschijnlijk niet, me lijkt dat die afleveringen allemaal al klaar gemonteerd in de kast liggen en de mensen van de productie met andere projecten bezig zijn?

Desalniettemin hoop ik met je mee En kijk ik weer fijn uit naar vanavond!
    Heb nog niks op het mailtje terug gehad

Hoi Tinuz!
    Top 5 China producten
    pi_61628036
    Het begint 20.25 trouwens! 5 min eerder dus
    Top 5 China producten
    pi_61628157
    Oh ja, dit topic miste ik nog

Kijken of ik het deze week een hele aflevering vol hou
    pi_61628255
    Tuurlijk red je het wel.
    pi_61628279
    quote:

[..]

Nergens, vrees ik.
    Dat was met Eva toch ?
    Niet geschoten is altijd mis..
    Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
      zondag 14 september 2008 @ 20:24:17 #118
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_61628499
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 20:17 schreef qonmann het volgende:

[..]

Dat was met Eva toch ?
    the one and only
    pi_61628506
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 20:08 schreef rene90 het volgende:
    Het begint 20.25 trouwens! 5 min eerder dus
    CBL loopt toch altijd uit. Ik wil dit nooit zien.
    A little bit hateful
    pi_61628525
    Reminder.
    pi_61628542
    O ja, we zitten nu op Dag 7.

Volgens mij wou iemand dat vorige week weten.
    pi_61628547
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 20:24 schreef babette21 het volgende:

[..]

the one and only
    Yep, helaas geen Eva dit jaar
      zondag 14 september 2008 @ 20:25:51 #123
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_61628557
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 20:24 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

CBL loopt toch altijd uit. Ik wil dit nooit zien.
    keurig op tijd begonnen hoor!!
    pi_61628558
    Oh vandaag niet
    A little bit hateful
    pi_61628574
    Dar gaan we weer
    pi_61628577
    Muziek uit The Dark Knight
    pi_61628639
    Weg met Geert!
    #geen
    pi_61628647
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 20:27 schreef DuchessX het volgende:
    Weg met Geert!
    Laat hem maar verdwijnen in het bos.
    pi_61628681
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 20:28 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:

[..]

Laat hem maar verdwijnen in het bos.
    Laat die bijl maar op zijn kop vallen
    #geen
      zondag 14 september 2008 @ 20:29:18 #130
    982 Cairon
    More than meets the Eye
    pi_61628684
    ... want binnen twee dagen is de jungle natuurlijk gaan woekeren en heeft het je bijl opgeslokt...
    Hunger I want it so bad I can taste it.
    it drives me mad to see it wasted,
    when I need it so bad that it's burning me.
    I'm hungry!
    pi_61628693
    Hans Zimmer.
      zondag 14 september 2008 @ 20:29:41 #132
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_61628698
    die bijl is allang weggehaald door de cameramannen
    zou eigenlijk niet moeten kunnen; hij is teruggegaan, geef 'm nu z'n bijltje maar weer terug...
    pi_61628704
    Ik heb hiukwam gemist tijdens de eerste 4 minuten
    A little bit hateful
    pi_61628705
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 20:29 schreef Cairon het volgende:
    ... want binnen twee dagen is de jungle natuurlijk gaan woekeren en heeft het je bijl opgeslokt...
    Of heeft de regie de bijl meegenomen.
      Trouwste user 2022 zondag 14 september 2008 @ 20:30:00 #135
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_61628712
    De eerste keer dat ik kan kijken dit jaar.

Moet ik sympathie heben voor Geert ?

En hoe waren de eerste twee afleveringen ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
    pi_61628716
    Altijd klagen die mannen
    #geen
    pi_61628729
    Ik hoop dat Geert het bijltje er snel bij neergooit.
    pi_61628736
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 20:29 schreef Cairon het volgende:
    The Ruins gekeken?
    #geen
      zondag 14 september 2008 @ 20:30:52 #139
    982 Cairon
    More than meets the Eye
    pi_61628739
    5 minuten bezig... en nog geen dagboek entree gehad...

veelbelovend!
    I'm hungry!
    pi_61628743
    Daaaaaaar is ze weer.
    pi_61628752
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 20:30 schreef Cairon het volgende:
    5 minuten bezig... en nog geen dagboek entree gehad...

veelbelovend!
    Sssst!
    #geen
    pi_61628757
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 20:30 schreef tong80 het volgende:
    De eerste keer dat ik kan kijken dit jaar.

Moet ik sympathie heben voor Geert ?

En hoe waren de eerste twee afleveringen ?

Nee.

Veel Chinees.
      zondag 14 september 2008 @ 20:31:24 #143
    982 Cairon
    More than meets the Eye
    pi_61628761
    Hiukwan die praat...

ik neem terug wat ik zei over een veelbelovende start...
    I'm hungry!
    pi_61628771
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 20:31 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
    Daaaaaaar is ze weer.
    "...dan denk ik vooral aan mezelf"
    #geen
    pi_61628784
    Prince, waarom zeg je dat?
    pi_61628816
    Blegh Geert
    #geen
    pi_61628825
    Geert is erger dan Hiukwan.
    #geen
    pi_61628836
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 20:33 schreef DuchessX het volgende:
    Geert is erger dan Hiukwan.
    Het scheelt niet veel idd.
      zondag 14 september 2008 @ 20:34:18 #149
    982 Cairon
    More than meets the Eye
    pi_61628851
    bij Hiukwan versta ik de onzin die ze verkondigt... bij Geert is het gewoon wat onduidelijk gemompel...
    I'm hungry!
    pi_61628852
    Zag ik daar nou een bijl?
    #geen
    pi_61628855
    Hicham is de luie dit seizoen.
    A little bit hateful
      Trouwste user 2022 zondag 14 september 2008 @ 20:34:44 #152
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_61628863
    Is de Chineze irritant of heb ik een verkeerde indruk ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
    pi_61628870
    Die Hicham doet ook niks.
      zondag 14 september 2008 @ 20:35:12 #154
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_61628874
    ja kan veel zeggen over Geert en Hiukwan, maar ze zijn wél actief!

I.t.t. zo'n schlomo van 'n Hicham, die verdient toch geen plek op z'n eiland?!
    pi_61628877
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 20:34 schreef tong80 het volgende:
    Is de Chineze irritant of heb ik een verkeerde indruk ?

Ze is hasssssstikke irritant.
    pi_61628891
    Hicham gaat kraken
    #geen
      zondag 14 september 2008 @ 20:35:55 #157
    3123 Sanne
    dat zure BB modje...
    pi_61628896
    Hicham gaat kraken.
    Volgens die Belg dan.
    Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
    I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
      zondag 14 september 2008 @ 20:36:15 #158
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_61628902
    oeh flirtages
    pi_61628917
    Alweer als slaven geketend. Volgens mij hebben de programma makers iets gevonden wat ze helemaal gaan uitmelken.
    A little bit hateful
      zondag 14 september 2008 @ 20:36:32 #160
    982 Cairon
    More than meets the Eye
    pi_61628920
    shlomo gaat eruit denk ik... hoop ik...

hoe fout is het om nu te zeggen "zelfs op een onbewoond eiland voeren marokkanen geen zier uit..."
    I'm hungry!
    pi_61628921
    Geert (met bril) = Willen van vorig jaar?

pi_61628938
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 20:35 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:

[..]

Ze is hasssssstikke irritant.
    Maar wel heldin.
    A little bit hateful
    pi_61628940
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 20:36 schreef Cairon het volgende:
    shlomo gaat eruit denk ik... hoop ik...

hoe fout is het om nu te zeggen "zelfs op een onbewoond eiland voeren marokkanen geen zier uit..."
    Heel fout, omdat hij wrs niet eens een marokkaan is.
    pi_61628945
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 20:36 schreef babette21 het volgende:
    oeh flirtages
    Leuk hopelijk wat sex in de expeditie
    ٩๏̯͡๏)۶
    pi_61628946
    Maar waar is de bijl...? Ik denk dat Frans 'em heeft.
    Sometimes you're the pigeon, sometimes you're the statue.
    pi_61628953
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 20:37 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Maar wel heldin.
    Dat ligt eraan wat jij onder een heldin verstaat.
    pi_61628956
    Die stem van Hiukwan
      zondag 14 september 2008 @ 20:37:55 #168
    982 Cairon
    More than meets the Eye
    pi_61628959
    volgens mij wel, vorige week hadden we een heel verantwoord multicultureel thuisfilmpje te zien gekregen, met typische thee enzo...
    I'm hungry!
    pi_61628980
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 20:37 schreef Pretletter het volgende:
    Maar waar is de bijl...? Ik denk dat Frans 'em heeft.
    Die pakt alleen de kleinere hakbijlen.

De parang: http://en.wikipedia.org/wiki/Parang_(knife)
    pi_61628981
    Wat een luie negers zeg
    pi_61628987
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 20:37 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Ze mogen niet eens sex hebben.
    A little bit hateful
      zondag 14 september 2008 @ 20:39:25 #172
    982 Cairon
    More than meets the Eye
    pi_61628991
    zitten er dit jaar trouwens niet opvallend meer mensen met een ander kleurtje in de expeditie in vergelijking met voorgaan jaren? Normaal gesproken hadden we de standaard neger-die-alles-wel-goed-kan-behalve-judge-want-die-was-lui
    I'm hungry!
      zondag 14 september 2008 @ 20:39:26 #173
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_61628997
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 20:37 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

verwacht er nou maar niet teveel van, dan valt 't straks weer zo tegen

*herinnert zich een verhaal van Ryan-in-het-oranje-zwembroekje over het libido tijdens de expeditie
    pi_61629005
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 20:38 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

WAT?
    pi_61629023
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 20:39 schreef Cairon het volgende:
    zitten er dit jaar trouwens niet opvallend meer mensen met een ander kleurtje in de expeditie in vergelijking met voorgaan jaren? Normaal gesproken hadden we de standaard neger-die-alles-wel-goed-kan-behalve-judge-want-die-was-lui
    Prince.
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 20:39 schreef babette21 het volgende:

[..]

verwacht er nou maar niet teveel van, dan valt 't straks weer zo tegen

*herinnert zich een verhaal van Ryan-in-het-oranje-zwembroekje over het libido tijdens de expeditie
    Die Ryan.
      zondag 14 september 2008 @ 20:40:46 #176
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_61629040
    quote:

[..]

van wie niet?!
    pi_61629041
    Die Geert zat trouwens nog te zeiken op het team ook toen hij op zoek ging naar de bijl.

Volgens hem was het team te onverschillig over de bijl, terwijl hij nota bene de persoon is die de bijl kwijt is geraakt.
    ٩๏̯͡๏)۶
    pi_61629065
    Is iedereen dit seizoen luier dan andere jaren?? Ik heb het idee dat ze voorgaande seizoenen de eerste dagen volop op expeditie gingen en eten zoeken. Nu zie ik maar een paar mensen iets doen aan eten zoeken. De rest klaagt alleen maar over dat ze zich futloos voelen zonder eten.
    pi_61629086
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 20:41 schreef MissX het volgende:
    Is iedereen dit seizoen luier dan andere jaren?? Ik heb het idee dat ze voorgaande seizoenen de eerste dagen volop op expeditie gingen en eten zoeken. Nu zie ik maar een paar mensen iets doen aan eten zoeken. De rest klaagt alleen maar over dat ze zich futloos voelen zonder eten.
    Ze zijn gewoon lui of er is verkeerd gemonteerd.
    pi_61629103
    Hicham gaat het helemaal maken.
    pi_61629111
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 20:42 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:

[..]

Ze zijn gewoon lui of er is verkeerd gemonteerd.
    Ik vind het saai iig
    pi_61629123
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 20:41 schreef MissX het volgende:
    Hadden ze voorgaande jaren niet een standaard pot met wat rijst in het begin? Ik weet het niet goed meer.

Ze hebben nu helemaal niks, ik zie ze alleen wat van die schelpen leegzuigen
    ٩๏̯͡๏)۶
    pi_61629142
    Noemde geert yin nu een shemale
    A little bit hateful
      zondag 14 september 2008 @ 20:44:26 #184
    982 Cairon
    More than meets the Eye
    pi_61629143
    gefeliciteerd Yin... Geert vindt je een lesbienne

KUTZOOI DAGBOEK MOMENT!
    I'm hungry!
      zondag 14 september 2008 @ 20:44:33 #185
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_61629149
    ah een nieuw dagboek.... jottum
    pi_61629156
    Expeditie Robinson 2008: Back to Basic.

Sure.
    pi_61629163
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 20:43 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Hadden ze voorgaande jaren niet een standaard pot met wat rijst in het begin? Ik weet het niet goed meer.

Ze hebben nu helemaal niks, ik zie ze alleen wat van die schelpen leegzuigen
    Rijst hebben ze al op en laten beschimmelen de eerste paar dagen.
    A little bit hateful
      zondag 14 september 2008 @ 20:45:42 #188
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_61629193
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 20:44 schreef Liquidootje het volgende:
    Noemde geert yin nu een shemale
    hard werken staat kennelijk (voor Geert) gelijk aan een halve vent zijn....
      zondag 14 september 2008 @ 20:45:52 #189
    982 Cairon
    More than meets the Eye
    pi_61629198
    aaaaaahw snoezig... een modderbloedje...
    I'm hungry!
      Trouwste user 2022 zondag 14 september 2008 @ 20:46:32 #190
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_61629215
    quote:

[..]

Alsof ze daar zin in hebben.

pi_61629221
    Hicham moet eruit, luie donder.
      zondag 14 september 2008 @ 20:47:11 #192
    982 Cairon
    More than meets the Eye
    pi_61629233
    ik heb niks te doen?
    I'm hungry!
      Moderator zondag 14 september 2008 @ 20:47:18 #193
    819 crew  Gert
    spreekt voor zich
    pi_61629240
    "Het is je thuisland."

Ze was er nog nooit geweest.
    "Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
      zondag 14 september 2008 @ 20:47:19 #194
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_61629241
    Hicham ligt daar maar als een halve zool... begrijpt niet dat je van iets dóen juist energie krijgt...

en wat zit ie nou van: ik heb niets te doen. Neem dan initiatief, lamlul!!!!
    pi_61629242
    Echt jammer van die tatoos...
    A little bit hateful
    pi_61629250
    Spidermannnn.....
    pi_61629275
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 20:47 schreef Gert het volgende:
    "Het is je thuisland."

Ja, idd
      zondag 14 september 2008 @ 20:48:35 #198
    982 Cairon
    More than meets the Eye
    pi_61629280
    je zou... en dit is heel controversieel... gewoon opstaan en zeggen "het kan ik meehelpen?"
    I'm hungry!
    pi_61629282
    Haha Hicham verveelt zich, doe dan op z;n minst alsof je ergens druk mee bent.

Nu graaft hij z'n eigen graf door daar een beetje op het strand te luieren
    ٩๏̯͡๏)۶
    pi_61629288
    Hicham ligt weer lekker te pitten.
    pi_61629292
    Oh, ik ben weer afgehaakt trouwens. Het kan me niet boeien

pi_61629298
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 20:47 schreef Gert het volgende:
    "Het is je thuisland."

Mensen voelen zich hoe dan ook connected met het land waar ze "oorspronkelijk" van komen. Behalve amerikaanse negers dan, die voelen zich beledigd als je ze naar afrika refereert,
    A little bit hateful
    pi_61629307
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 20:48 schreef Piles het volgende:
    Oh, ik ben weer afgehaakt trouwens. Het kan me niet boeien

Ga maar. Boeit mij niks
    A little bit hateful
    pi_61629309
    Leuk doolhof
    #geen
    pi_61629315
    Leuke proef
    pi_61629332
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 20:49 schreef Bruce117 het volgende:
    Leuke proef
    Zeker.
    pi_61629335
    Communiceren met zo'n ding in je mond haha
    #geen
    pi_61629360
    weer maar 1 proef.
    vandaar waarschijnlijk dat ze moeite hebben de uitzendingen te vullen.
      zondag 14 september 2008 @ 20:51:12 #209
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_61629370
    welke mafketel zal deze proef verzonnen hebben
    pi_61629374
    Wat een vernederende proef
    A little bit hateful
      Moderator zondag 14 september 2008 @ 20:51:45 #211
    819 crew  Gert
    spreekt voor zich
    pi_61629384
    En de volgende proef krijgen ze er met een zweep van langs?
    "Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
      zondag 14 september 2008 @ 20:51:52 #212
    982 Cairon
    More than meets the Eye
    pi_61629387
    het ziet er wel heel komisch uit
    I'm hungry!
    pi_61629398
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 20:51 schreef babette21 het volgende:
    welke mafketel zal deze proef verzonnen hebben
    Mafketel? Een genie!
    pi_61629399
    Dan hebben ze eindelijk een bit in die bek van Hiukwan en dan krijgen we haar nog als voiceover
    Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
    pi_61629400
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 20:51 schreef Liquidootje het volgende:
    Wat een vernederende proef
    het ziet er inderdaad nogal lullig uit
    The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
    Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
    Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
    pi_61629410
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 20:49 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Ga maar. Boeit mij niks
    Weet ik, koest maar
    pi_61629413
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 20:52 schreef pullup het volgende:
    Dan hebben ze eindelijk een bit in die bek van Hiukwan en dan krijgen we haar nog als voiceover
      Moderator zondag 14 september 2008 @ 20:52:52 #218
    819 crew  Gert
    spreekt voor zich
    pi_61629417
    quote:
    pi_61629439
    Whehehehe
    #geen
    pi_61629453
    Jezus ziet die neger het niet aankomen? Loopt ie eerst helemaal naar het einde om vervolgens terug te gaan. Terwijl het een rechte stuk was!
    A little bit hateful
      zondag 14 september 2008 @ 20:54:17 #221
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_61629457
    mooi, blauw wint, Hicham kan naar huis
    pi_61629459
    Die Prince viel bijna.
      zondag 14 september 2008 @ 20:54:33 #223
    982 Cairon
    More than meets the Eye
    pi_61629465
    arriverdecci hicham
    I'm hungry!
    pi_61629471
    Ha kan Hiukwan mooi naar huis gestuurd worden.
    #geen
    pi_61629490
    Nu mogen ze chinees eten.... Huikwan.
    pi_61629501
    De bijl!
    A little bit hateful
      zondag 14 september 2008 @ 20:55:25 #227
    213087 Nielez
    10100111001
    pi_61629508
    Zou een leuke proef zijn voor Wie is de mol.
    pi_61629514
    Ohh jammer een visnet.
    A little bit hateful
    pi_61629524
    Eerst lekker maken met een kip, en dan met een visnet komen.
    Het blijft toch een sadistisch tintje houden
    pi_61629535
    Verdorie.
    pi_61629536
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 20:54 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
    Die Prince viel bijna.
    Hiukwam trok hem in haar eentje terug. Nek only!
    A little bit hateful
      zondag 14 september 2008 @ 20:56:19 #232
    982 Cairon
    More than meets the Eye
    pi_61629539
    lachen hicham... lachen... nu kan het nog...
    I'm hungry!
    pi_61629548
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 20:56 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Hiukwam trok hem in haar eentje terug. Nek only!
    Hehe.
    pi_61629554
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 20:56 schreef Cairon het volgende:
    lachen hicham... lachen... nu kan het nog...
    Het is al duidelijk idd.
    pi_61629556
    Geert zal wel weer de wijsneus uithangen met het uizetten van dat visnet, dus die raken ze wel weer kwijt
    ٩๏̯͡๏)۶
      Trouwste user 2022 zondag 14 september 2008 @ 20:57:21 #236
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_61629571
    quote:

zondag 14 september 2008 @ 20:57:36 #237
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_61629579
    whahaha "tok"... op z'n kop!!
    pi_61629581
    Geert wilt zich zeker omdraaien he. Die vlegel
    A little bit hateful
    pi_61629584
    Op zn hoofd.
    pi_61629589
    Vol op de kop van Geert.
    pi_61629591
    Bijna op Geerts kop

Oooh raak!
    #geen
      zondag 14 september 2008 @ 20:57:47 #242
    982 Cairon
    More than meets the Eye
    pi_61629592
    Kyra... ik houd van je
    I'm hungry!
    pi_61629613
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 20:57 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
    Op zn hoofd.
    Hehehe
    Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
    pi_61629633
    Die kuiltjes van Sharon.
      zondag 14 september 2008 @ 20:59:11 #245
    213087 Nielez
    10100111001
    pi_61629643
    Hij ziet sterretjes bij daglicht. Wat een grap.

zondag 14 september 2008 @ 20:59:42 #246
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_61629667
    mooi contrast, dat visnet en die hengeltjes
      zondag 14 september 2008 @ 21:00:14 #247
    982 Cairon
    More than meets the Eye
    pi_61629684
    Wie is toch die man die zo ongelukkig kijkt?
    I'm hungry!
    pi_61629699
    Het net kwijt.....?
    pi_61629712
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 21:00 schreef Cairon het volgende:
    Wie is toch die man die zo ongelukkig kijkt?
    Hij heeft volgens mij wel verstand van survival
    ٩๏̯͡๏)۶
    pi_61629714
    Dat net is weg!
    pi_61629720
    Doe niet zo gehuimzinnig geertje. Kutkop.
    A little bit hateful
      zondag 14 september 2008 @ 21:01:36 #252
    213087 Nielez
    10100111001
    pi_61629723
    It's a fiesh.
    pi_61629732
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 21:01 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
    Dat net is weg!
    Toch niet, maar een haai is wel fraai.
    pi_61629744
    Vandaag eten ze haai, morgen eten de haaien hun. Hahaha.
    pi_61629753
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 21:02 schreef Pretletter het volgende:
    Vandaag eten ze haai, morgen eten de haaien hun. Hahaha.
    pi_61629762
    Haaievinnensoep
    #geen
      zondag 14 september 2008 @ 21:03:07 #257
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_61629777
    creatieve krabbenval
    pi_61629780
    Hmm zou het idee van Geert gaan werken?
    #geen
    pi_61629781
    Slim idee met die pot.
    pi_61629791
    Kijk dit is een mooi plan om krabben te vangen
    pi_61629794
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 21:03 schreef babette21 het volgende:
    creatieve krabbenval
    Die Geert (met complete 2 oren) die gaat het ver schoppen.
    pi_61629801
    Juist van luieren op het strand wordt je moe en slap.
    A little bit hateful
      zondag 14 september 2008 @ 21:04:08 #263
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_61629806
    oeh slecht geknipt....
    pi_61629808
    Verdrietig.
      zondag 14 september 2008 @ 21:04:17 #265
    3123 Sanne
    dat zure BB modje...
    pi_61629812
    Ik vind het echt helemaal niets dit jaar. Die dagboeken, dat kleutertoontje.
    Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
    I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
    pi_61629824
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 21:04 schreef Sanne het volgende:
    Ik vond het andere jaren veel leuker idd.
      Trouwste user 2022 zondag 14 september 2008 @ 21:04:53 #267
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_61629831
    Wat een stel slapjanussen dit jaar

zondag 14 september 2008 @ 21:04:56 #268
    982 Cairon
    More than meets the Eye
    pi_61629835
    die ene gozer is best slim... ook al lijkt hij heel erg ongelukkig als hij in de camera kijkt... maar ja, hij deelt het kamp met Hiukwan...

Goddomme, Hicham blijft, net zoals vorige week Geert mocht blijven...
    I'm hungry!
      zondag 14 september 2008 @ 21:05:31 #269
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_61629845
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 21:03 schreef Liquidootje het volgende:
    Juist van luieren op het strand wordt je moe en slap.
    precies...

mogen er ook 2 te gelijk uit.... dan doen we volgende week desnoods niemand weg
      Moderator zondag 14 september 2008 @ 21:05:49 #270
    819 crew  Gert
    spreekt voor zich
    pi_61629850
    Claudia er uit dus.
      zondag 14 september 2008 @ 21:05:50 #271
    213087 Nielez
    10100111001
    pi_61629853
    T heeft wel iets, maar t gaat allemaal op een soort van 'mysterieuze' toon soms. Dat moeten ze aan widm overlaten en zelf bij hun eigen zaken houden.
    pi_61629857
    dat wordt smikkelen en smullen
    pi_61629861
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 21:04 schreef Sanne het volgende:
    Ik wil ook meer proeven zien! Meer van het kamp! Meer poep en minder gelul of gezeik!
    A little bit hateful
    pi_61629874
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 21:06 schreef qonmann het volgende:
    dat wordt smikkelen en smullen
    Waarom maken ze er geen bouillon van. Kunnen je veel beter vullen... Hiukwam zou het geweten hebben.
    A little bit hateful
    pi_61629878
    Ja, waarom maar 1 proef?
      zondag 14 september 2008 @ 21:07:15 #276
    213087 Nielez
    10100111001
    pi_61629884
    Precies.
    More white meat moving.
      zondag 14 september 2008 @ 21:07:21 #277
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_61629888
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 21:04 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:

[..]

Ik vond het andere jaren veel leuker idd.
    ik denk dat het nog wel wat kan worden als de grootste losers eruit zijn. Zeg maar zo'n beetje vanaf de samensmelting, want er zitten echt wel wat bikkels/creatievelingen/survivors tussen (lijkt het)
    pi_61629902
    Hans de snoepert.
    pi_61629910
    Geert is jaloers!
    A little bit hateful
      zondag 14 september 2008 @ 21:08:06 #280
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_61629911
    oeh kijk die (zandvlooien?)beten op dat been
    pi_61629914
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 21:07 schreef babette21 het volgende:

[..]

ik denk dat het nog wel wat kan worden als de grootste losers eruit zijn. Zeg maar zo'n beetje vanaf de samensmelting, want er zitten echt wel wat bikkels/creatievelingen/survivors tussen (lijkt het)
    Hiukwan, Hicham, Geert en die stadsmens eruit.
      zondag 14 september 2008 @ 21:08:33 #282
    982 Cairon
    More than meets the Eye
    pi_61629925
    hans kijkt als een man met aambeien die op een eindeloos strand van rotsen zit...
    I'm hungry!
      zondag 14 september 2008 @ 21:08:56 #283
    982 Cairon
    More than meets the Eye
    pi_61629935
    Geert is jaloers

hoe triest...
    I'm hungry!
    pi_61629938
    Het wordt een mooie nacht ..voor Hans
    pi_61629954
    Wat een stelletje softies dit jaar.
      zondag 14 september 2008 @ 21:09:52 #286
    213087 Nielez
    10100111001
      Trouwste user 2022 zondag 14 september 2008 @ 21:09:58 #287
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_61629966
    Het kan me allemaal niet echt boeien.

zondag 14 september 2008 @ 21:10:07 #288
    982 Cairon
    More than meets the Eye
    pi_61629972
    waar is die geert op aan het knauwen... tis net een hamster...
    I'm hungry!
    pi_61629974
    Waarom verteld ze dat opeens tegen geert.... Zo uit het niets?
    A little bit hateful
      zondag 14 september 2008 @ 21:10:12 #290
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_61629976
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 21:08 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:

[..]

Hiukwan, Hicham, Geert en die stadsmens eruit.
    neuh Geert en Hiukwan mogen best nog even blijven, zijn wel interessant voor het programma.
    Hicham en Claudia exit, daarna zien we wel weer verder.
      zondag 14 september 2008 @ 21:10:19 #291
    213087 Nielez
    10100111001
    pi_61629979
    Wie opent btw
    pi_61629981
    Ik mis mijn mannetje.
    pi_61629982
    Gadverdamme wat een emo aflevering.
    pi_61629987
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 21:10 schreef Nielez het volgende:
    Wie opent btw
    Topicsluiter.
      zondag 14 september 2008 @ 21:10:49 #295
    982 Cairon
    More than meets the Eye
    pi_61629989
    probeerde hij nu snel ff iets te voelen?
    I'm hungry!
    pi_61629990
    Wtf is dit allemaal. Is CBL nog steeds bezig???
    A little bit hateful
      zondag 14 september 2008 @ 21:11:02 #297
    181796 Prik0
    T o i v o n e n !
    pi_61629997
    Het lijkt wel erg veel op een soap.
    Vijf keer op rij maakt mij pas blij!
    pi_61629998
    Geile Geertje!
    pi_61630007
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 21:10 schreef Liquidootje het volgende:
    Wtf is dit allemaal. Is CBL nog steeds bezig???
      zondag 14 september 2008 @ 21:11:32 #300
    213087 Nielez
    10100111001
    pi_61630022
    Volgens mij groeit er vanvaond iets anders Hans
    pi_61630023
    Vol?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')