1 |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er-geertd.png http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er-geertt.png http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er-hannie.png http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er-hans.png http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er-hicham.png http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er-hiukwan.png http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er-kyra.png http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er-mano.png http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er-prince.png http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er-sarah.png http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er-sharon.png http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er-wim.png http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er-yin.png |
Ik ben jaloers op haar stem. Wil ook mensen kunnen irriteren door alleen maar te praten.quote:Op maandag 8 september 2008 00:04 schreef Liquidootje het volgende:
Jullie zijn gewoon jaloers op haar succes.
Preciesquote:Op maandag 8 september 2008 00:11 schreef HostiMeister het volgende:
Maar als Hiukwan nou gewoon iets minder zou praten was er niets aan de hand geweest
Uhm die twee dingen spreken elkaar juist toch niet tegenquote:Op maandag 8 september 2008 00:09 schreef Bluezz het volgende:
Holy shit wat een OP
Irritant wijf zeg die chinese, en raar dat ze eerst vertellen dat ze gebroken heeft met haar chinese roots, maar later verontschuldigd ze zich tegenover haar vader en moeder omdat ze een nepchinees zou zijn.
Wat is het nou muts
quote:Op maandag 8 september 2008 00:22 schreef Liquidootje het volgende:
Nou als we daar van uit kunnen gaan, dan gaan ze in deze volgorde weg:
[ Oranje-keutel wijf ]
Hiukwam
Geert
Hicham
Yoghurt-mevrouw
6kilo bijl man
De rest heb ik nog niet kunnen zien.
Geert is 43 maar hij bedankt je vast voor het complimentquote:Op maandag 8 september 2008 08:15 schreef Molluck het volgende:
Ik vind die spleetoog ook gruwelijk irritant en Kamp Noord gaat Kamp Zuid wel heel hard pwnen, die Geert is al 55 ofzo, die Hicham is zo'n Philips-import die voor het eerst deze vakantie buiten komt en die Wim ziet er uit alsof ie leukemie heeft.
Komt ook deels door de montage volgens mij hoor. Iedereen houdt toch een dagboek bij? Ze laten alleen die Huikwam telkens aan het woord..quote:Op maandag 8 september 2008 00:11 schreef HostiMeister het volgende:
Prachtige OP![]()
Maar als Hiukwan nou gewoon iets minder zou praten was er niets aan de hand geweest
Ehm... je weet dat de uitzendingen gewoon op rtlgemist staan? Aflevering 2 bijvoorbeeld staat opquote:Op maandag 8 september 2008 00:16 schreef Liquidootje het volgende:
Aflevering 1 en 2 zijn trouwens te downloaden van nieuwsgroepen waar we het verder niet over zullen hebben omdat het eigenlijk niet mag, maar aan de andere kant komt het toch ooit op net5 uitzendinggemist, dus misschien mag het toch, maar tot die tijd blijft het even gewoon een nuttige melding voor mensen die het graag willen hebben, jeweets.
Inderdaad, hoewel ik vorige week wel zoiets had: ohnee, gaan we 40 minuten naar introductiefilmpjes kijken en 10 minuten ER. Maar nu merk je toch wel dat je die background info een beetje mist.quote:Op maandag 8 september 2008 10:57 schreef MissX het volgende:
Ik vind het wel jammer dat er geen introductie aflevering is geweest. Dan leer je de kandidaten toch iets beter kennen, nu heb ik bij de meeste nog geen idee wie het is of wat hun achtergrond is.
Jep! De verliezers van de touwtrekproef mochten ook los, mits ze iemand naar huis stuurden.quote:Op maandag 8 september 2008 11:38 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat dat 1 kamp nog steeds met die keten om hun been rondliep, maar blijkbaar zijn nu beide kampen vrij?
Ohja dat was het, moet er nog effe beetje inkomenquote:Op maandag 8 september 2008 11:43 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Jep! De verliezers van de touwtrekproef mochten ook los, mits ze iemand naar huis stuurden.
Voor ER is dat goed.quote:Op maandag 8 september 2008 07:52 schreef ItaloDancer het volgende:
Yessssss
Uitzending 1 (31 augustus): 604.000 kijkers
Uitzending 2 (7 september): 681.000 kijkers
Wel lager marktaandeel maar ok het was ook Gooische vrouwen![]()
Omdat mijn mening niet de jouwe is? Had jij de 300e maar moeten hebbenquote:
Ik lag toen te pitten.quote:Op maandag 8 september 2008 17:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Omdat mijn mening niet de jouwe is? Had jij de 300e maar moeten hebben.
Ik denk dat ze een boomhut bouwt.quote:Op maandag 8 september 2008 19:16 schreef Liquidootje het volgende:
Nee hiukwam gaat binnenkort een heldinnen actie doen. Daarom geven ze haar zoveel publiciteit.
Ik moet Frans weer aanhalen. Iedereen vond hem in het begin een kwal met zijn domme zachte g, maar tegen het einde (van zijn spel) aan was ie toch zeker wel held! HELD zeg ik je.
Hiukwam gaat iets doen om dat te overtreffen!
Misschien knipt ze Geerts andere oor wel bij. Of laat ze nog een l a n g e r e en dieprode keutel of begint ze misschien wel een restaurant of ze gaat lezzen met sharon ofzo.
Iets, maar het wordt vast geweldig!
lezzenquote:Op maandag 8 september 2008 19:16 schreef Liquidootje het volgende:
Nee hiukwam gaat binnenkort een heldinnen actie doen. Daarom geven ze haar zoveel publiciteit.
Ik moet Frans weer aanhalen. Iedereen vond hem in het begin een kwal met zijn domme zachte g, maar tegen het einde (van zijn spel) aan was ie toch zeker wel held! HELD zeg ik je.
Misschien knipt ze Geerts andere oor wel bij. Of laat ze nog een l a n g e r e en dieprode keutel of begint ze misschien wel een restaurant of ze gaat lezzen met sharon ofzo.
man wat heb ik om frans gelachen. geweldig hoe sjagrijnig die kon zijnquote:Op maandag 8 september 2008 19:16 schreef Liquidootje het volgende:
Ja, hij bedreigde mensen met een mes.quote:Op maandag 8 september 2008 22:12 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Frans, die werd er toch uitgestuurd vanwege agressief gedrag?
Verkapte tvp, net de aflevering pas gezien.
Vind er nog niet veel aan.
Zo denk ik er precies over. Het kijkt helemaal niet lekker meer weg. Ze praat heel kinderlijk en herhaalt wat wordt gezegd door Evi bijv. Snap niet waarom ze zoveel aan t woord moet zijn. Nee na twee afleveringen heb ik niet veel zin meer om te kijken. Ook die flashbacks vind ik maar niks. T is inderdaad geen LOST jongens.quote:Op maandag 8 september 2008 18:19 schreef Jovatov het volgende:
Hiukwan is erg irritant, dat ze juist haar als narrator hebben gekozen snap ik echt niet.
Flashbacks? Het zijn juist stukjes die nog moeten komen hoor.quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:32 schreef funrider het volgende:
[..]
Zo denk ik er precies over. Het kijkt helemaal niet lekker meer weg. Ze praat heel kinderlijk en herhaalt wat wordt gezegd door Evi bijv. Snap niet waarom ze zoveel aan t woord moet zijn. Nee na twee afleveringen heb ik niet veel zin meer om te kijken. Ook die flashbacks vind ik maar niks. T is inderdaad geen LOST jongens.
Word Survivor in Nederland uitgezonden? Nee toch?quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:06 schreef patrick37 het volgende:
Jezus,
wat hebben ze een geweldige serie om zeep geholpen!
Enorm slecht gemonteerd,een hoofdrol voor Hiukwan,het lijkt wel of de serie om haar heen gemaakt is,
waarom in godsnaam?
Ongelofelijk,wie is hier verantwoordelijk voor?
Kan het maar niet begrijpen dat men dit zo heeft gedaan,ik baal hiervan
gelukkig begint Survivor over 2 weken
Ja des te vervelender. Ik ben bang voor spoilersquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:27 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Flashbacks? Het zijn juist stukjes die nog moeten komen hoor.
Soms dan zie je toch stukjes van hoe ze in het 'normale' leven waren?quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:27 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Flashbacks? Het zijn juist stukjes die nog moeten komen hoor.
Dat vind ik geen eens zo vreemd zeg maar. Beetje weten uit wat voor omgeving ze komen is altijd wel leuk lijkt me.quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:17 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Soms dan zie je toch stukjes van hoe ze in het 'normale' leven waren?
Zij is nou typisch een persoon bij wie ik me aan álles ga storen....quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:33 schreef Molluck het volgende:
Vreemde keuze van de makers, Ernst-Paul zei in de voice-over nog dat ze twijfelden aan Hiukwan, maar dat ze hen nu verbaasde door de manier waarop ze zich op het eiland gedroeg. Kennelijk zijn de makers nogal fan van haar, maar de kijkers denken daar duidelijk anders over...
Hiukwan schijnt ook de mail te beantwoorden.quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:56 schreef babette21 het volgende:
Heeft die user die RTL ging mailen over de overvloed Hiukwan al antwoord?
Het zal me niks verbazen: "Hasssstikke bedankt voor je mail"quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:05 schreef Bayswater het volgende:
Hiukwan schijnt ook de mail te beantwoorden.
Hoe kom je daarbij?quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
\
Hicham en Claudia zijn wél inmiddels persoonlijke vrienden, zie ik
omdat ik dat profiel net open had staan en alle vrienden kon zien, Hicham stond bij de eerste 9 en daarna zag ik Claudia ook. Dat ER-profiel is alleen voor "kijkers"...quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:47 schreef Liquidootje het volgende:
Hoe kom je daarbij?
Nergens, vrees ik.quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:09 schreef RogerGarcia het volgende:
Hiukwan. Weet er hier iemand waar je nog afleveringen van 2005 of 2006 kunt bekijken
?
Dat betekend toch niks. Betekend gewoon dat hicham wat vaker inlogt op zijn hyves dan iemand anders. Zo worden die plaatjes gesorteerd.quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
omdat ik dat profiel net open had staan en alle vrienden kon zien, Hicham stond bij de eerste 9 en daarna zag ik Claudia ook. Dat ER-profiel is alleen voor "kijkers"...
De nostalgiequote:Op dinsdag 9 september 2008 20:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
Nergens, vrees ik.
Ik zou alleen de allereerste editie terug willen zien, dat blijft toch het ultieme jaar voor mij
ik weet wel hoe het werkt hoor...quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:09 schreef Liquidootje het volgende:
Dat betekend toch niks. Betekend gewoon dat hicham wat vaker inlogt op zijn hyves dan iemand anders. Zo worden die plaatjes gesorteerd.
Waarschijnlijk ging het zo:
Hicham van achter zijn computer. Hmm ik ga even claudia toevoegen
Claudia ziet een invite, oh dat is die ene van het eiland. Die voeg ik wel toe, maar zeg ik wel niets tegen.
het was nieuw, het was eenvoud vs sensatie, het was bedorven rijst met ratten, het was 2,5 uur op de balk, het was heel veel geld voor een hamburger, het was het Surinaamse volkslied... en Melvin, Sander, Karin, Eva en Tommy waren ware helden.quote:
Van daarna weet ik ook alleen nog wat losse namen, die allemaal door elkaar lopen. Tweede edite werd gewonnen door Richard, de derde door Jutta (dat was ook een tof jaar idd!!).... toch?! en dan hadden we nog Klaar en Bjorn en Nolleke en Esther en Chico en Mick en..... maar wie in welk jaar langskwam? Ik vrees dat ik 't niet meer weetquote:Het gekke is dat ik daar vrijwel al de kandidaten nog van ken, terwijl dat voor recentere versies totaal niet het geval is. Absoluut de leukste editie, met de editie van Jutta (en Judge,![]()
Giovani
![]()
, Ryan, gekke Robin e.a.) op plek 2.
Eens!quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
Nergens, vrees ik.
Ik zou alleen de allereerste editie terug willen zien, dat blijft toch het ultieme jaar voor mij
Zoals?quote:Op woensdag 10 september 2008 10:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Eens!
Hoewel ik moet zeggen dat dit een van de weinige RLS's is waarvan ik volgende editie's wel nog leuk vind om te kijken. De meesten zijn gewoon geen klap meer aan.
helemaal met je eens. Kan jij niet de regie overnemen voor de volgende afleveringenquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Net de tweede aflevering gekeken, maar het kan me echt totaal niet boeien. Grotendeels wordt het programma gemaakt door de kandidaten, die kunnen me voorlopig nog niet interesseren, maar zorgen vooral voor ergernissen.
Zoals vorige keer ook al gezegd, de dagboekenstukken zijn traag, totaal oninteressant en het komt nep over. Die stukjes tussendoor over hoe ze in het leven echt zijn, voegen al helemaal niets toe (ja, je eet graag yoghurt - ziet filmpje van een drinkende vrouw - en klaar. Of 'ja, mijn leven thuis is al helemaal goed en en fijn - je ziet een filmpje van een groep thee drinkende mannen - en klaar).
Overigens kwam de proef uit Survivor van vorig seizoen, als iemand anders dat misschien ook al niet heeft gezegd.
Anyhow, voor mij hoeft het dit seizoen niet echt.
Oh, ook die previews tussendoor wat er al gaat gebeuren geven veel te veel weg. Dat je al een hoop ziet in de preview van volgende week of net voor het reclameblok - daar ben ik wel aan gewend, maar ook tussendoor dat je al ziet wat er gaat gebeuren, neemt een hoop spanning weg.
Nope alleen CBS (VS) vanaf donderdag 25 september.quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:28 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Word Survivor in Nederland uitgezonden? Nee toch?
quote:Op woensdag 10 september 2008 20:55 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Even een finishing touch toegevoegd aan de OP:
Let op: Onderstaande meningen zijn gebaseerd op de televisie-beelden en zijn niet of nauwelijks representatief voor het echte leven van de deelnemers. FOK! kan niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele psychische schade voor één van de deelnemers.
quote:Op woensdag 10 september 2008 20:59 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Tsja, voordat Hiukwan ons gaat aanklagen.
Thanks, werkt het voor jou wel met acceptabele snelheid?quote:Op woensdag 10 september 2008 20:36 schreef Quyxz_ het volgende:
ik heb nu ook een abo en dus die random header ingesteld,
mooi gedaan
Vond dat van Geert achteraf redelijk meevallen..quote:Op donderdag 11 september 2008 11:02 schreef Pooh1978 het volgende:
Ben ik nou echt de enige die Hiukwan wel aardig vind??
Beter in elk geval dan die Geert die denkt dat hij God is.
Hoi Hiukwan, welkom op het forum.quote:Op donderdag 11 september 2008 11:02 schreef Pooh1978 het volgende:
Ben ik nou echt de enige die Hiukwan wel aardig vind??
Beter in elk geval dan die Geert die denkt dat hij God is.
quote:Op donderdag 11 september 2008 16:15 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Hoi Hiukwan, welkom op het forum.
Dat zit in haar bloed.quote:Op donderdag 11 september 2008 20:14 schreef Tezz het volgende:
Toch kijk ik wel weer uit naar de volgende aflevering hoor. En ik moet zeggen dat huikwammetje toch wel verrekte inventief in de 'keuken' is! Ik vind dat echt helemaal geweldig, jam maken en patat enzo.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:37 schreef Flyduck het volgende:
Volgende aflevering komt alle familie natuurlijk weer opzetten.... ze zijn tenslotte alweer 5 dagen bezig...
Waarschijnlijk niet, me lijkt dat die afleveringen allemaal al klaar gemonteerd in de kast liggen en de mensen van de productie met andere projecten bezig zijn?quote:Op zondag 14 september 2008 18:17 schreef MissX het volgende:
Ik hoop echt dat ze hebben meegelezen en die dagboekstukken eruit zijn.
Heb nog niks op het mailtje terug gehadquote:Op zondag 14 september 2008 18:34 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, me lijkt dat die afleveringen allemaal al klaar gemonteerd in de kast liggen en de mensen van de productie met andere projecten bezig zijn?
Desalniettemin hoop ik met je meeEn kijk ik weer fijn uit naar vanavond!
![]()
Dat was met Evaquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
Nergens, vrees ik.
CBL loopt toch altijd uit. Ik wil dit nooit zien.quote:Op zondag 14 september 2008 20:08 schreef rene90 het volgende:
Het begint 20.25 trouwens! 5 min eerder dus
Yep, helaas geen Eva dit jaarquote:
keurig op tijd begonnen hoor!!quote:Op zondag 14 september 2008 20:24 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
CBL loopt toch altijd uit. Ik wil dit nooit zien.
Laat die bijl maar op zijn kop vallenquote:Op zondag 14 september 2008 20:28 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Laat hem maar verdwijnen in het bos.
Of heeft de regie de bijl meegenomen.quote:Op zondag 14 september 2008 20:29 schreef Cairon het volgende:
... want binnen twee dagen is de jungle natuurlijk gaan woekeren en heeft het je bijl opgeslokt...
The Ruins gekeken?quote:Op zondag 14 september 2008 20:29 schreef Cairon het volgende:
... want binnen twee dagen is de jungle natuurlijk gaan woekeren en heeft het je bijl opgeslokt...
Sssst!quote:Op zondag 14 september 2008 20:30 schreef Cairon het volgende:
5 minuten bezig... en nog geen dagboek entree gehad...
veelbelovend!
Nee.quote:Op zondag 14 september 2008 20:30 schreef tong80 het volgende:
De eerste keer dat ik kan kijken dit jaar.
Moet ik sympathie heben voor Geert ?
En hoe waren de eerste twee afleveringen ?
Het scheelt niet veel idd.quote:Op zondag 14 september 2008 20:33 schreef DuchessX het volgende:
Geert is erger dan Hiukwan.
Ze is hasssssstikke irritant.quote:Op zondag 14 september 2008 20:34 schreef tong80 het volgende:
Is de Chineze irritant of heb ik een verkeerde indruk ?
Maar wel heldin.quote:Op zondag 14 september 2008 20:35 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ze is hasssssstikke irritant.
Heel fout, omdat hij wrs niet eens een marokkaan is.quote:Op zondag 14 september 2008 20:36 schreef Cairon het volgende:
shlomo gaat eruit denk ik... hoop ik...
hoe fout is het om nu te zeggen "zelfs op een onbewoond eiland voeren marokkanen geen zier uit..."
Die pakt alleen de kleinere hakbijlen.quote:Op zondag 14 september 2008 20:37 schreef Pretletter het volgende:
Maar waar is de bijl...? Ik denk dat Frans 'em heeft.
Ze mogen niet eens sex hebben.quote:Op zondag 14 september 2008 20:37 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Leuk hopelijk wat sex in de expeditie
verwacht er nou maar niet teveel van, dan valt 't straks weer zo tegenquote:Op zondag 14 september 2008 20:37 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Leuk hopelijk wat sex in de expeditie
WAT?quote:Op zondag 14 september 2008 20:38 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ze mogen niet eens sex hebben.
Prince.quote:Op zondag 14 september 2008 20:39 schreef Cairon het volgende:
zitten er dit jaar trouwens niet opvallend meer mensen met een ander kleurtje in de expeditie in vergelijking met voorgaan jaren? Normaal gesproken hadden we de standaard neger-die-alles-wel-goed-kan-behalve-judge-want-die-was-lui
Die Ryan.quote:Op zondag 14 september 2008 20:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
verwacht er nou maar niet teveel van, dan valt 't straks weer zo tegen
*herinnert zich een verhaal van Ryan-in-het-oranje-zwembroekje over het libido tijdens de expeditie
van wie niet?!quote:Op zondag 14 september 2008 20:38 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon lui of er is verkeerd gemonteerd.quote:Op zondag 14 september 2008 20:41 schreef MissX het volgende:
Is iedereen dit seizoen luier dan andere jaren?? Ik heb het idee dat ze voorgaande seizoenen de eerste dagen volop op expeditie gingen en eten zoeken. Nu zie ik maar een paar mensen iets doen aan eten zoeken. De rest klaagt alleen maar over dat ze zich futloos voelen zonder eten.
Ik vind het saai iigquote:Op zondag 14 september 2008 20:42 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon lui of er is verkeerd gemonteerd.
Hadden ze voorgaande jaren niet een standaard pot met wat rijst in het begin? Ik weet het niet goed meer.quote:Op zondag 14 september 2008 20:41 schreef MissX het volgende:
Is iedereen dit seizoen luier dan andere jaren?? Ik heb het idee dat ze voorgaande seizoenen de eerste dagen volop op expeditie gingen en eten zoeken. Nu zie ik maar een paar mensen iets doen aan eten zoeken. De rest klaagt alleen maar over dat ze zich futloos voelen zonder eten.
Rijst hebben ze al op en laten beschimmelen de eerste paar dagen.quote:Op zondag 14 september 2008 20:43 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Hadden ze voorgaande jaren niet een standaard pot met wat rijst in het begin? Ik weet het niet goed meer.
Ze hebben nu helemaal niks, ik zie ze alleen wat van die schelpen leegzuigen
Alsof ze daar zin in hebben.quote:Op zondag 14 september 2008 20:38 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ja, iddquote:Op zondag 14 september 2008 20:47 schreef Gert het volgende:
"Het is je thuisland."
Ze was er nog nooit geweest.
Mensen voelen zich hoe dan ook connected met het land waar ze "oorspronkelijk" van komen. Behalve amerikaanse negers dan, die voelen zich beledigd als je ze naar afrika refereert,quote:Op zondag 14 september 2008 20:47 schreef Gert het volgende:
"Het is je thuisland."
Ze was er nog nooit geweest.
Ga maar. Boeit mij niksquote:Op zondag 14 september 2008 20:48 schreef Piles het volgende:
Oh, ik ben weer afgehaakt trouwens. Het kan me niet boeien![]()
Mafketel? Een genie!quote:Op zondag 14 september 2008 20:51 schreef babette21 het volgende:
welke mafketel zal deze proef verzonnen hebben![]()
quote:
quote:Op zondag 14 september 2008 20:52 schreef pullup het volgende:
Dan hebben ze eindelijk een bit in die bek van Hiukwan en dan krijgen we haar nog als voiceover
Dan hebben ze eindelijk een bit in die bek van Hiukwan en dan krijgen we haar nog als voiceover
Hehe.quote:Op zondag 14 september 2008 20:56 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Hiukwam trok hem in haar eentje terug. Nek only!![]()
Het is al duidelijk idd.quote:Op zondag 14 september 2008 20:56 schreef Cairon het volgende:
lachen hicham... lachen... nu kan het nog...
Hehehequote:
Hij heeft volgens mij wel verstand van survivalquote:Op zondag 14 september 2008 21:00 schreef Cairon het volgende:
Wie is toch die man die zo ongelukkig kijkt?
quote:Op zondag 14 september 2008 21:02 schreef Pretletter het volgende:
Vandaag eten ze haai, morgen eten de haaien hun. Hahaha.
Die Geert (met complete 2 oren) die gaat het ver schoppen.quote:Op zondag 14 september 2008 21:03 schreef babette21 het volgende:
creatieve krabbenval
Ik vond het andere jaren veel leuker idd.quote:Op zondag 14 september 2008 21:04 schreef Sanne het volgende:
Ik vind het echt helemaal niets dit jaar. Die dagboeken, dat kleutertoontje.
precies...quote:Op zondag 14 september 2008 21:03 schreef Liquidootje het volgende:
Juist van luieren op het strand wordt je moe en slap.
Ik wil ook meer proeven zien! Meer van het kamp! Meer poep en minder gelul of gezeik!quote:Op zondag 14 september 2008 21:04 schreef Sanne het volgende:
Ik vind het echt helemaal niets dit jaar. Die dagboeken, dat kleutertoontje.
Waarom maken ze er geen bouillon van. Kunnen je veel beter vullen... Hiukwam zou het geweten hebben.quote:
ik denk dat het nog wel wat kan worden als de grootste losers eruit zijn. Zeg maar zo'n beetje vanaf de samensmelting, want er zitten echt wel wat bikkels/creatievelingen/survivors tussen (lijkt het)quote:Op zondag 14 september 2008 21:04 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik vond het andere jaren veel leuker idd.
Hiukwan, Hicham, Geert en die stadsmens eruit.quote:Op zondag 14 september 2008 21:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik denk dat het nog wel wat kan worden als de grootste losers eruit zijn. Zeg maar zo'n beetje vanaf de samensmelting, want er zitten echt wel wat bikkels/creatievelingen/survivors tussen (lijkt het)
neuh Geert en Hiukwan mogen best nog even blijven, zijn wel interessant voor het programma.quote:Op zondag 14 september 2008 21:08 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Hiukwan, Hicham, Geert en die stadsmens eruit.
quote:Op zondag 14 september 2008 21:10 schreef Liquidootje het volgende:
Wtf is dit allemaal. Is CBL nog steeds bezig???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |