Dat zit in haar bloed.quote:Op donderdag 11 september 2008 20:14 schreef Tezz het volgende:
Toch kijk ik wel weer uit naar de volgende aflevering hoor. En ik moet zeggen dat huikwammetje toch wel verrekte inventief in de 'keuken' is! Ik vind dat echt helemaal geweldig, jam maken en patat enzo.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:37 schreef Flyduck het volgende:
Volgende aflevering komt alle familie natuurlijk weer opzetten.... ze zijn tenslotte alweer 5 dagen bezig...
Waarschijnlijk niet, me lijkt dat die afleveringen allemaal al klaar gemonteerd in de kast liggen en de mensen van de productie met andere projecten bezig zijn?quote:Op zondag 14 september 2008 18:17 schreef MissX het volgende:
Ik hoop echt dat ze hebben meegelezen en die dagboekstukken eruit zijn.
Heb nog niks op het mailtje terug gehadquote:Op zondag 14 september 2008 18:34 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, me lijkt dat die afleveringen allemaal al klaar gemonteerd in de kast liggen en de mensen van de productie met andere projecten bezig zijn?
Desalniettemin hoop ik met je meeEn kijk ik weer fijn uit naar vanavond!
![]()
Dat was met Evaquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
Nergens, vrees ik.
Ik zou alleen de allereerste editie terug willen zien, dat blijft toch het ultieme jaar voor mij
CBL loopt toch altijd uit. Ik wil dit nooit zien.quote:Op zondag 14 september 2008 20:08 schreef rene90 het volgende:
Het begint 20.25 trouwens! 5 min eerder dus
Yep, helaas geen Eva dit jaarquote:
keurig op tijd begonnen hoor!!quote:Op zondag 14 september 2008 20:24 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
CBL loopt toch altijd uit. Ik wil dit nooit zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |